Ik erken die PI en dus dat bericht nietquote:Op zondag 23 september 2007 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Editslet.
Ik erken de TT niet.quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik erken die PI en dus dat bericht niet![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hihi.
Ik erken jouw hoofd niet!quote:
Liefquote:Op zondag 23 september 2007 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Hihi.
Homoquote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hihi.
Oh, die is leukquote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding,link]
De Vliegende Panters - Videootje (Hype)
JONGENS!!! KAPPEN NOUHOU!!!.
Ha MBquote:
Dubbele standaardenquote:
Mijn hoofd zit vol snot, ik erken het ook niet.quote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik erken jouw hoofd niet!![]()
HA! DIE ZIT! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kerstquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 20:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen doen![]()
Maar ik weet dat mijn beledigingen je niet zo doen tintelen als die van Erik dat doen
quote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ze tintelen net zo erg, alleen niet op de lekkere manier zoals Erik dat kanIk heb hem toch gehard in al die maanden
(klinkt dat effe fout zeg
)
Zijn we te saai voor je ofzo?!quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
dat probeer ik nu al 100 jaar duidelijk te maken, maar ik praat tegen dovemansoren. stomme Bupa
Wij moeten nodig eens wat dingen gaan uitpratenquote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee maar die laatste post van dada.
Jullie moeten zaterdag wel lief doen tegen elkaar he?quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij moeten nodig eens wat dingen gaan uitpraten
quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders trouwen jullie gelijk met elkaar ofzo![]()
![]()
In Nederland mogen immers mensen trouwen die van dezelfde slechte smaak zijn![]()
"struikelblokken"quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Babs mijn smaak kan waarderen (Van Damme, Springsteen, Sinatra)Een brede smaak natuurlijk, maar met een aantal struikelblokken
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan er niet tegen als mensen mij niet aardig vindenquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jullie moeten zaterdag wel lief doen tegen elkaar he?![]()
OMGquote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan er niet tegen als mensen mij niet aardig vinden
quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberen![]()
![]()
Het is een leuke combinatie met mijn spontaniteitquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik inderdaad niet zeggenMaar het is wel aandoenlijk. Soort van.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan er niet tegen als mensen mij niet aardig vinden
Desnoods neem ik een dvd voor Dizer mee![]()
Suggereer je dat Babette een ijskoningin is?!quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Ik hou er niet van om aan tafel met toeschouwers te zoenen
Maar volgens mij is Babs niet zo makkelijk
quote:Op zondag 23 september 2007 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Giechel_Ho is een lot uit de loterij. BVO zou hem nog op de bek pakken als hij daar de kans voor kreeg![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik word nu toch lichtelijk nerveus
Neequote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Suggereer je dat Babette een ijskoningin is?!![]()
![]()
Ho ho, de arrogantiequote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik had het over BVO he. Voor mij ben je heus niet goed genoeg![]()
Gezonde twijfel, welteverstaanquote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
NeeMaar wel een vrouw met principes en een bepaalde twijfel jegens mij
quote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik had het over BVO he. Voor mij ben je heus niet goed genoeg![]()
Zhenar!!!! Moest je ook even lachenquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik hou er niet van om aan tafel met toeschouwers te zoenen
Niemand is niet goed genoeg voor mij zoals jij dat bent, reentjequote:
Vanzelfsprekend, anders had ze aan mij niet hoeven twijfelenquote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gezonde twijfel, welteverstaan[afbeelding]
Nu welquote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar!!!! Moest je ook even lachen!
quote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niemand is niet goed genoeg voor mij zoals jij dat bent, reentje![]()
![]()
Incrowdquote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar!!!! Moest je ook even lachen!
Praat je nou tegen jezelf?quote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of jij nou bi of hetero bent
Dat vraag je aan jezelf?quote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daar rekende ik opquote:
Nee, ik weet sinds mijn vierde zeker dat ik hetero benquote:
Vraag je dat nou aan Giechel_Ho?quote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
quote:
Dat zeg je tegen jezelf?quote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zie mij eens hopeloos achterlopen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan Giechel_Ho?
Dat klinkt ongezond!quote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
!
Fuck he... ik kan niet stoppen met lachen![]()
.
OMG, water over mijn hele schermquote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klinkt ongezond!![]()
Misschien moet je er een arts naar laten kijken![]()
OMG!!!quote:Op zondag 23 september 2007 22:06 schreef Re het volgende:
het gaat weer eens volledig langs me heen geloof ik
ik giegel de hi ha ho's uit mijn broekquote:Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
![]()
!!! Mijn dijen zijn blauw van het kletsen!!!!
!!!! Hete soep over mijn beeldscherm!
En ik eet niet eens soep!!!
![]()
![]()
OMG!! Laat me alsjeblieft stoppen met lachen!
Ik hou het niet meer! Dude, je bent briljant!
![]()
![]()
!!!!!
OMG, ik zit nu hysterisch te giechelenquote:Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
![]()
!!! Mijn dijen zijn blauw van het kletsen!!!!
!!!! Hete soep over mijn beeldscherm!
En ik eet niet eens soep!!!
![]()
![]()
OMG!! Laat me alsjeblieft stoppen met lachen!
Ik hou het niet meer! Dude, je bent briljant!
![]()
![]()
!!!!!
Ik snap het ook niet, dudequote:Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef Re het volgende:
[..]
ik giegel de hi ha ho's uit mijn broek
je bent een heldquote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Krijg ik nog props voor mijn geniale rena diss of hoe zit dat?!![]()
Geen wonder dat je niet op mijn aanbod ingingquote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Dizer het volgende:
DVD SlowChat #44: TNT zuigt (maar wel goed!)
niemand dvd's kopen?
quote:
NU MOET IK HET ALLEMAAL OPVEGEN!quote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De oprechtheid spat van mijn scherm
![]()
Propsquote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand de lachband starten?quote:Op zondag 23 september 2007 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NU MOET IK HET ALLEMAAL OPVEGEN!![]()
![]()
![]()
!!1!11!11111!!!1!1!!1!!!
nee echt, elke rena diss is een goeiequote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]De oprechtheid spat van mijn scherm
![]()
Dat is toch slang voor "respect" ofzo?quote:
Kudo's bedoelt hij denk ik.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Geen wonder dat je niet op mijn aanbod inging
Nee.quote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Dus mijn diss was niet specialer dan elke andere van de straat geplukte rena diss?quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Re het volgende:
[..]
nee echt, elke rena diss is een goeie
De TT moet gewijzigd worden, waar MissBliss staat, moet Zhenar komen.quote:
Dat vinden wel meer mensen.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Re het volgende:
[..]
jezelf quoten is zo lame, maar zo grappig soms
Oh, van Shenkiequote:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Re het volgende:
[..]
jezelf quoten is zo lame, maar zo grappig soms
Verkeerde link, kneus.quote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Dizer het volgende:
DVD SlowChat #44: TNT zuigt (maar wel goed!)
niemand dvd's kopen?
Van DJVT in het algemeen dusquote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, van Shenkie!
[afbeelding]"Stort je props maar lekker op m'n rekening" [afbeelding]
Stop de tijd. Ik zet geen jokers in.quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De TT moet gewijzigd worden, waar MissBliss staat, moet Zhenar komen.
Je moet nog zeggen "Ik zet twee jokers in. Stop de tijd." trut!quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De TT moet gewijzigd worden, waar MissBliss staat, moet Zhenar komen.
Ha-ha-ha...quote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet nog zeggen "Ik zet twee jokers in. Stop de tijd." trut!![]()
Hoe ontzettend lame om Bupa's grap te jatten.quote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stop de tijd. Ik zet geen jokers in.![]()
![]()
!!!! ROFLWOUTERS!!!!1
Ik houd van je Bupatihquote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:
Ik haat jullie!quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ontzettend lame om Bupa's grap te jatten.
quote:
quote:
Wauw, check de breedte van mijn emotionele spectrum!quote:
Ik ookquote:
Vertel je me hoe die was. Ik ben namelijk erg benieuwd.quote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Stranger than Fiction. Ben benieuwd![]()
Will Ferrell
![]()
Een leuke, lieve film. Niet briljant, maar zeker geen niemandalletje (hoe schrijf je dat?!quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel je me hoe die was. Ik ben namelijk erg benieuwd.
quote:Op maandag 24 september 2007 00:13 schreef drs_Kiwi het volgende:
@ MB en Dizer: welke?
Daarstraks 'I Now Pronounce You Chuck and Larry' gezien in de bios. Op de een of andere manier heb ik niet zoveel met Adam Sandler...
Ik was Supersize Me aan het kijken maar viel in slaapquote:Op maandag 24 september 2007 00:13 schreef drs_Kiwi het volgende:
@ MB en Dizer: welke?
Daarstraks 'I Now Pronounce You Chuck and Larry' gezien in de bios. Op de een of andere manier heb ik niet zoveel met Adam Sandler...
Pan's Labyrinthquote:
ah jij en ik maken dus nog een kans!!quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Anders trouwen jullie gelijk met elkaar ofzo![]()
![]()
In Nederland mogen immers mensen trouwen die van dezelfde slechte smaak zijn![]()
tssss moet jij zeggen, meneertje incrowdquote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
We zijn denk ik zo te zien zaterdag nogal overbodig.
.... en dan zwaar verliefd worden en m'n reis cancellen zekerquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberen![]()
![]()
hij zou de eerste niet zijnquote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Suggereer je dat Babette een ijskoningin is?!![]()
![]()
Die is supermooi!!!quote:
Oorspronkelijk welquote:Op maandag 24 september 2007 09:26 schreef babette21 het volgende:
ah jij en ik maken dus nog een kans!!![]()
En toen niet meerquote:Op maandag 24 september 2007 09:26 schreef babette21 het volgende:
al fantaseer ik natuurlijk stiekem wel over GH en ik op 't krappe toilet van de betreffende kroeg![]()
Ik weet, daarom kijk ik hem nog een keer. I love the musicquote:
hey da's toevalligquote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
Ook ik ben vandaag weer wakker geworden.
Da's beter dan helemaal niet wakker worden.quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
Ook ik ben vandaag weer wakker geworden.
kwam uiteindelijk wel goed hoorquote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's beter dan helemaal niet wakker worden.
Zoals Doornroosje![]()
zeg nou zelf, zou jij niet dezelfde keuze hebben gemaakt?!?quote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef Zhenar het volgende:
Oorspronkelijk wel![]()
![]()
[..]
En toen niet meer![]()
![]()
Ik hoef Giechel_Ho's sloppy second's niet![]()
Ja, na honderd jaar pas ofzoquote:Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
kwam uiteindelijk wel goed hoor... echt...
Welke keuze?quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg nou zelf, zou jij niet dezelfde keuze hebben gemaakt?!?
ja, ik dacht dat jij GH wel boven jezelf zou zetten, maar was je narcistische trekje even vergeten....quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Welke keuze?Eerst GH en dan ik?
![]()
Ik ben narcist hè, dat maakt kiezen voor iemand anders dan ikzelf nogal lastig![]()
Geeft nietquote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat jij GH wel boven jezelf zou zetten, maar was je narcistische trekje even vergeten....
dom van me
Terecht, maar na mijn initiële woedeuitbarsting te hebben gebotvierd op collegae, ben ik gekalmeerd en zijn alle redenen tot zorgen weer verdwenen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfffff gelukkig, maakte met toch een beetje zorgen
Zeg gewoon dat je in de kleffe praatjes betrokken wil wordenquote:Op maandag 24 september 2007 11:58 schreef Svensational het volgende:
Kan het nog zoetsappiger?
"Kusje kusje, kroel kroel, hihihihihihihihihi![]()
"
Svensational.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
.
Ik mag niet teveel rose drinken van Sonja Bakker en na mn school ga ik eerst backpacken in Australie en daar een blog over bijhouden.
De worstelscene zekerquote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit die film van Borat te kijken..
Leuk, hè.quote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit die film van Borat te kijken..
Er worden blokjes gebruikt!quote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is behoorlijk grafisch ja.
Ik dacht dat dat hele alter ego geheim moest blijvenquote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heeft een van mijn alter ego's ook ooit gezien.
Zeg 't hem Babsquote:Op maandag 24 september 2007 09:26 schreef babette21 het volgende:
tssss moet jij zeggen, meneertje incrowd![]()
met je: "Zhenaaaaaaaaaar!! bel me, nu"-acties
quote:.... en dan zwaar verliefd worden en m'n reis cancellen zeker
ik kijk wel uit![]()
al fantaseer ik natuurlijk stiekem wel over GH en ik op 't krappe toilet van de betreffende kroeg![]()
Moet 't ook.quote:Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hele alter ego geheim moest blijven
quote:Op maandag 24 september 2007 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet 't ook.Maar ja, jij vond het weer zo nodig om die reactie onder de aandacht te brengen!
Bij die ander gebruiken ze kwabjesquote:
Nog nergens over, want het is nog niet begonnenquote:
Als ie gaat beginnen, waar gaat het dan over? Toch niet dat Dizer van de cola af is he?quote:Op maandag 24 september 2007 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog nergens over, want het is nog niet begonnen![]()
Geen ideequote:Op maandag 24 september 2007 19:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als ie gaat beginnen, waar gaat het dan over? Toch niet dat Dizer van de cola af is he?
Wat! Dizer heeft een mega-Dizeriaanse stem én accent.quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Mijn beeld van hem, wat doe je?!
Wat een niet-Dizeriaanse stem heeft Dizer!![]()
Ik had op z'n minst een kléín buitenlands accentje verwacht.
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat Dizer Amsterdams praat!quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Mijn beeld van hem, wat doe je?!
Wat een niet-Dizeriaanse stem heeft Dizer!![]()
Ik had op z'n minst een kléín buitenlands accentje verwacht.
Ik had een Turken-accent verwacht.quote:Op maandag 24 september 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat! Dizer heeft een mega-Dizeriaanse stem én accent.
Zo spreek je het toch uit!quote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Is het hele seksleven van Daizer () al langsgekomen?
![]()
Maar dat is stom!quote:Op maandag 24 september 2007 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo spreek je het toch uit! [afbeelding]
Of op een meetquote:
"Diezer" is pas stom.quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dat is stom! [afbeelding]
( Dizer)
Ik hoor het.quote:
Ben jij zo'n Diezer-zegger?quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dat is stom! [afbeelding]
( Dizer)
Als Dizer wil dat het Daizer is zeg ik natuurlijk Daizer.quote:Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Diezer-zeggen?![]()
Je daalt in mn achting [afbeelding]
Had ie maar de groetjes moeten doen!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat Dizer Amsterdams praat!Soort van
![]()
Want muse opzetten is natuurlijk niks vergeleken metquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ie maar de groetjes moeten doen!
Purmerends is hetquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]Amsterdams
.
Dat heb ik sinds kort.
quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ie maar de groetjes moeten doen!
Dat was daarna pasquote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Want muse opzetten is natuurlijk niks vergeleken metgroetjes
quote:
Vergeet MB.quote:
Neem jij zó makkelijk accenten over?quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Amsterdams
.
Dat heb ik sinds kort.
Mijn alter ego.quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
@ Bupa: heb jij die review geschreven?
Wie van jullie beiden is de 'evil one'quote:
Mijn enige echte bijdrage was "smegma"-zeggenquote:
Ik, dus dat valt nog hartstikke mee, hè.quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Wie van jullie beiden is de 'evil one'?
Gelukkig heb je mij nog even genoemd.quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn enige echte bijdrage was "smegma"-zeggen![]()
Dat hele stalkgedoe had ik niks van meegekregen. Post die foto van dat altaar eens.quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn enige echte bijdrage was "smegma"-zeggen![]()
En ik heb je nog de groeten gedaan!quote:Op maandag 24 september 2007 22:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben om kwart voor tien gestopt met luisteren..
Flabofski.quote:Op maandag 24 september 2007 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik, dus dat valt nog hartstikke mee, hè.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat hele stalkgedoe had ik niks van meegekregen. Post die foto van dat altaar eens.
Whehe, dat account is zelfs nog enige tijd van jou geweest, hè.quote:
nee, wel hoe in trenchcoat en gleufhoed...quote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
Heb je nou zitten uitleggen waarom je MissHobje stalkt?
Nee, alleen maar hoequote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
Heb je nou zitten uitleggen waarom je MissHobje stalkt?
Ik had het over het effect van het accent op mijn gemoedstoestandquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neem jij zó makkelijk accenten over?![]()
Inmiddels al niet meer hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat je zomaar de favoriete bent van MB(
)
Ja, dat was wel leuk. Op een avond een date met 16 vrouwen... mijn datetotaal is daarmee vertienvoudigd zo ongeveerquote:
Lees het FokRadio topic maar eens terugquote:
Dizer was er te gast.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:01 schreef DaMart het volgende:
Maar wat heb ik gemist op FOK!radio dan?
Morgenochtend is er een herhaling op Radio 2 en in de middag op Nederland 3.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver! Hebben ze een keer een leuke gast, mis ik het weer.
Kan iemand dat opnemen voor me?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Morgenochtend is er een herhaling op Radio 2 en in de middag op Nederland 3.
Beiden zijn toegestaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:59 schreef Bupatih het volgende:
Dizer! Defence -> defense
hoiquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
'n Avond
En speciaal gedag aan:
Re
Bupatih
Alwaysthebest
En niet aan MissBliss.
Ik heb de hele nacht niet geslapen door dat hagel en zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen deze uitermate treurige en regenachtige dag
Mornin'quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:27 schreef Bupatih het volgende:
Koefnoen - Møf: De Zierikzee
Brilfuckingjant!
Ik kan niet wachten tot ze binnenkort Spinvis gaan parodiëren.
Ik om 6 uur. ben naar school geweest, alles viel uit, klaar.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik om 6 uur. ben naar school geweest, alles viel uit, klaar.
Dus nu ga ik naar de bieb en dan naar de biosquote:
Ja, dat is ook sufquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef BVO het volgende:
Een tijd terug heb ik hem een tijdje gehad hier. Weet niet waarom, hij zat er opeens. Nu moet ik het met
TV Rijnmond
doen
.
Hoe wist jij dat er een gracht tegenover de studio was?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef Bupatih het volgende:
BVO'szusje
komt straks op tv!!!! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat er een gracht tegenover de studio was?!
Ja maar jij woont niet in Utrecht.. dus kan niet zijn dat jij daar tegenover woont...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn contacten, Dizer. Ik heb zo mijn contacten.
Probeer er nou maar niet achter te komen. Het zal je nog bezuren...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij woont niet in Utrecht.. dus kan niet zijn dat jij daar tegenover woont....
Dit is waar Dizer! Dit was bij mij ook een keer zo!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Probeer er nou maar niet achter te komen. Het zal je nog bezuren...
quote:Ik mis jou, jij bent zo ver weg van mij
Als je hier bent voel ik mij pas vrij
Waarom maak je mij zo lauw
Want ik mis jou
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
Een stukje plastic raakte mijn kookplaatIk ging gelijk twijfelen of er misschien ook niet wat plastic in mijn wok met nasi was gevallen
Heerlijk die pittige kruidengeur in combinatie met dat geestdodende plastic
Zo'n goedkoop kant en klaar pakje groentenquote:
Wat heb je die mysterieuze toon goed gevangen in deze post!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn contacten, Dizer. Ik heb zo mijn contacten.
Gewoon een variant op deze: Ik ook van jou, Dizer. Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb je die mysterieuze toon goed gevangen in deze post!![]()
Ik had jou hoger ingeschat hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb je die mysterieuze toon goed gevangen in deze post!![]()
Ik ben het eigenlijk met jou eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat hoor
Als je er nou gewoon voor zorgt dat het gebagger in PUB stopt ga je het daar ook leuk vindenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah hier gebeurt het allemaal.
Oequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk met jou eens.
Bagger in PUB? Bagger in de SC.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef rena het volgende:
[..]
Als je er nou gewoon voor zorgt dat het gebagger in PUB stopt ga je het daar ook leuk vinden![]()
SC/PUB, whats the difference? Je bent moderator, doe er wat aan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bagger in PUB? Bagger in de SC.
iedereen is welkom in een SC. Wat zou er volgens jou moeten gebeuren? Zet dat op papier en kom dan nog maar eens terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:52 schreef rena het volgende:
[..]
SC/PUB, whats the difference? Je bent moderator, doe er wat aan.![]()
Nee, dat gaat werken. Moet ze het eerst weer inscannen, uploaden en op het forum posten voordat jij het kan lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
iedereen is welkom in een SC. Wat zou er volgens jou moeten gebeuren? Zet dat op papier en kom dan nog maar eens terug
Hoorde ik nou gisteren dat je 12 was?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat gaat werken. Moet ze het eerst weer inscannen, uploaden en op het forum posten voordat jij het kan lezen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoorde ik nou gisteren dat je 12 was?
Dat verklaard.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat gaat werken. Moet ze het eerst weer inscannen, uploaden en op het forum posten voordat jij het kan lezen.
Als ik daar zin in had zou ik wel moderator zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
iedereen is welkom in een SC. Wat zou er volgens jou moeten gebeuren? Zet dat op papier en kom dan nog maar eens terug
Leer jij nou maar eens Nederlands.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoorde ik nou gisteren dat je 12 was?
Dat verklaard.
Geen enkele boodschap kan dusdanig belangrijk zijn dat hij zulke kapitale fouten kan verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het gaat nu even om de boodschap, Frits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |