Er worden blokjes gebruikt!quote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is behoorlijk grafisch ja.
Ik dacht dat dat hele alter ego geheim moest blijvenquote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heeft een van mijn alter ego's ook ooit gezien.
Zeg 't hem Babsquote:Op maandag 24 september 2007 09:26 schreef babette21 het volgende:
tssss moet jij zeggen, meneertje incrowd![]()
met je: "Zhenaaaaaaaaaar!! bel me, nu"-acties
quote:.... en dan zwaar verliefd worden en m'n reis cancellen zeker
ik kijk wel uit![]()
al fantaseer ik natuurlijk stiekem wel over GH en ik op 't krappe toilet van de betreffende kroeg![]()
Moet 't ook.quote:Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hele alter ego geheim moest blijven
quote:Op maandag 24 september 2007 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet 't ook.Maar ja, jij vond het weer zo nodig om die reactie onder de aandacht te brengen!
Bij die ander gebruiken ze kwabjesquote:
Nog nergens over, want het is nog niet begonnenquote:
Als ie gaat beginnen, waar gaat het dan over? Toch niet dat Dizer van de cola af is he?quote:Op maandag 24 september 2007 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog nergens over, want het is nog niet begonnen![]()
Geen ideequote:Op maandag 24 september 2007 19:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als ie gaat beginnen, waar gaat het dan over? Toch niet dat Dizer van de cola af is he?
Wat! Dizer heeft een mega-Dizeriaanse stem én accent.quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Mijn beeld van hem, wat doe je?!
Wat een niet-Dizeriaanse stem heeft Dizer!![]()
Ik had op z'n minst een kléín buitenlands accentje verwacht.
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat Dizer Amsterdams praat!quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Mijn beeld van hem, wat doe je?!
Wat een niet-Dizeriaanse stem heeft Dizer!![]()
Ik had op z'n minst een kléín buitenlands accentje verwacht.
Ik had een Turken-accent verwacht.quote:Op maandag 24 september 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat! Dizer heeft een mega-Dizeriaanse stem én accent.
Zo spreek je het toch uit!quote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Is het hele seksleven van Daizer () al langsgekomen?
![]()
Maar dat is stom!quote:Op maandag 24 september 2007 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo spreek je het toch uit! [afbeelding]
Of op een meetquote:
"Diezer" is pas stom.quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dat is stom! [afbeelding]
( Dizer)
Ik hoor het.quote:
Ben jij zo'n Diezer-zegger?quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dat is stom! [afbeelding]
( Dizer)
Als Dizer wil dat het Daizer is zeg ik natuurlijk Daizer.quote:Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Diezer-zeggen?![]()
Je daalt in mn achting [afbeelding]
Had ie maar de groetjes moeten doen!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat Dizer Amsterdams praat!Soort van
![]()
Want muse opzetten is natuurlijk niks vergeleken metquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ie maar de groetjes moeten doen!
Purmerends is hetquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]Amsterdams
.
Dat heb ik sinds kort.
quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ie maar de groetjes moeten doen!
Dat was daarna pasquote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Want muse opzetten is natuurlijk niks vergeleken metgroetjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |