Je moet nog zeggen "Ik zet twee jokers in. Stop de tijd." trut!quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De TT moet gewijzigd worden, waar MissBliss staat, moet Zhenar komen.
Ha-ha-ha...quote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet nog zeggen "Ik zet twee jokers in. Stop de tijd." trut!![]()
Hoe ontzettend lame om Bupa's grap te jatten.quote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stop de tijd. Ik zet geen jokers in.![]()
![]()
!!!! ROFLWOUTERS!!!!1
Ik houd van je Bupatihquote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:
Ik haat jullie!quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ontzettend lame om Bupa's grap te jatten.
quote:
quote:
Wauw, check de breedte van mijn emotionele spectrum!quote:
Ik ookquote:
Vertel je me hoe die was. Ik ben namelijk erg benieuwd.quote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Stranger than Fiction. Ben benieuwd![]()
Will Ferrell
![]()
Een leuke, lieve film. Niet briljant, maar zeker geen niemandalletje (hoe schrijf je dat?!quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel je me hoe die was. Ik ben namelijk erg benieuwd.
quote:Op maandag 24 september 2007 00:13 schreef drs_Kiwi het volgende:
@ MB en Dizer: welke?
Daarstraks 'I Now Pronounce You Chuck and Larry' gezien in de bios. Op de een of andere manier heb ik niet zoveel met Adam Sandler...
Ik was Supersize Me aan het kijken maar viel in slaapquote:Op maandag 24 september 2007 00:13 schreef drs_Kiwi het volgende:
@ MB en Dizer: welke?
Daarstraks 'I Now Pronounce You Chuck and Larry' gezien in de bios. Op de een of andere manier heb ik niet zoveel met Adam Sandler...
Pan's Labyrinthquote:
ah jij en ik maken dus nog een kans!!quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Anders trouwen jullie gelijk met elkaar ofzo![]()
![]()
In Nederland mogen immers mensen trouwen die van dezelfde slechte smaak zijn![]()
tssss moet jij zeggen, meneertje incrowdquote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
We zijn denk ik zo te zien zaterdag nogal overbodig.
.... en dan zwaar verliefd worden en m'n reis cancellen zekerquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberen![]()
![]()
hij zou de eerste niet zijnquote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Zhenar het volgende:
Suggereer je dat Babette een ijskoningin is?!![]()
![]()
Die is supermooi!!!quote:
Oorspronkelijk welquote:Op maandag 24 september 2007 09:26 schreef babette21 het volgende:
ah jij en ik maken dus nog een kans!!![]()
En toen niet meerquote:Op maandag 24 september 2007 09:26 schreef babette21 het volgende:
al fantaseer ik natuurlijk stiekem wel over GH en ik op 't krappe toilet van de betreffende kroeg![]()
Ik weet, daarom kijk ik hem nog een keer. I love the musicquote:
hey da's toevalligquote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
Ook ik ben vandaag weer wakker geworden.
Da's beter dan helemaal niet wakker worden.quote:Op maandag 24 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
Ook ik ben vandaag weer wakker geworden.
kwam uiteindelijk wel goed hoorquote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's beter dan helemaal niet wakker worden.
Zoals Doornroosje![]()
zeg nou zelf, zou jij niet dezelfde keuze hebben gemaakt?!?quote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef Zhenar het volgende:
Oorspronkelijk wel![]()
![]()
[..]
En toen niet meer![]()
![]()
Ik hoef Giechel_Ho's sloppy second's niet![]()
Ja, na honderd jaar pas ofzoquote:Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
kwam uiteindelijk wel goed hoor... echt...
Welke keuze?quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg nou zelf, zou jij niet dezelfde keuze hebben gemaakt?!?
ja, ik dacht dat jij GH wel boven jezelf zou zetten, maar was je narcistische trekje even vergeten....quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Zhenar het volgende:
Welke keuze?Eerst GH en dan ik?
![]()
Ik ben narcist hè, dat maakt kiezen voor iemand anders dan ikzelf nogal lastig![]()
Geeft nietquote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat jij GH wel boven jezelf zou zetten, maar was je narcistische trekje even vergeten....
dom van me
Terecht, maar na mijn initiële woedeuitbarsting te hebben gebotvierd op collegae, ben ik gekalmeerd en zijn alle redenen tot zorgen weer verdwenen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfffff gelukkig, maakte met toch een beetje zorgen
Zeg gewoon dat je in de kleffe praatjes betrokken wil wordenquote:Op maandag 24 september 2007 11:58 schreef Svensational het volgende:
Kan het nog zoetsappiger?
"Kusje kusje, kroel kroel, hihihihihihihihihi![]()
"
Svensational.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
.
Ik mag niet teveel rose drinken van Sonja Bakker en na mn school ga ik eerst backpacken in Australie en daar een blog over bijhouden.
De worstelscene zekerquote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit die film van Borat te kijken..
Leuk, hè.quote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit die film van Borat te kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |