Ja!quote:Op zondag 23 september 2007 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Alsof het zo vreemd is dat iemand MB zo woest aantrekkelijk vindt. [afbeelding] Hoe homo hij dan ook is.
Ik bedoel nee!quote:
quote:
Althans, ik denk het. Donderdag is meestal borrels in Haarlem.quote:
Haarlemquote:Op zondag 23 september 2007 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Althans, ik denk het. Donderdag is meestal borrels in Haarlem.
Jaja ik weet het, maar goed af en toe is het daar ook wel leuk hoor!quote:
Geilquote:Op zondag 23 september 2007 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Café de Vijzel. Kom deze donderdag maar langs, dan koppel ik jullie.
Ik zou het ook kunnen doenquote:
quote:
Dan nietquote:Op zondag 23 september 2007 20:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geil![]()
Maar ik heb al een ander projectje lopen en daar past een of andere aftandse barman uit Café de Vijzel niet in![]()
![]()
Ik wilde gewoon op de hoogte blijven. Barmantechnisch gezienquote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan nietVraag er dan niet naar
Ik heb verlorenquote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was een uitbundig potje MB
Alleen kijken mag ook hoorquote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon op de hoogte blijven. Barmantechnisch gezien![]()
Jij bejeweled slet![]()
Zonder belediging is mijn post niet compleet, trut.quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen kijken mag ook hoor
En snel editten he?
Ja sorry... maar goed ook.. want ik wil niet aangestoken wordenquote:Op zondag 23 september 2007 19:28 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt een leuk weekend?... je bent niet eens langsgekomen![]()
OMG die gast is zooo foutquote:
Yeah baby!!quote:
Ik begin te vermoeden dat die barman helemaal niet zo tof is als anderen beweren!quote:
Ze zijn dan ook niet te negerenquote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss zit gewoon sexfoto's van mij te bekijken!![]()
quote:
Dizer, lul!quote:Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat die barman helemaal niet zo tof is als anderen beweren!![]()
quote:
Het is er maar eentje hoorquote:Op zondag 23 september 2007 21:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet te negeren
Ik vind EDTV ook leuker. Duh.quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
dat probeer ik nu al 100 jaar duidelijk te maken, maar ik praat tegen dovemansoren. stomme Bupa
quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is er maar eentje hoor![]()
Of... FTW, WIE HEEFT JOU DIE LINK DOORGESTUURD!?!?!??![]()
![]()
![]()
![]()
Anders trouwen jullie gelijk met elkaar ofzoquote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
dat probeer ik nu al 100 jaar duidelijk te maken, maar ik praat tegen dovemansoren. stomme Bupa
We zijn denk ik zo te zien zaterdag nogal overbodigquote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders trouwen jullie gelijk met elkaar ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss zit gewoon sexfoto's van mij te bekijken!![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is er maar eentje hoor![]()
Of... FTW, WIE HEEFT JOU DIE LINK DOORGESTUURD!?!?!??![]()
![]()
![]()
![]()
Net als jij dus.quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel fout op een leuke manier!!!!.
Ja... nou, dus...quote:
Je hebt toch wel smegma.zip geheim gehouden hoop ik!quote:
Trut! Ik ben helemaal niet fout. Ik ben gewoon leuk. Punt!!quote:
Duh... die is alleen voor ons 2enquote:Op zondag 23 september 2007 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel smegma.zip geheim gehouden hoop ik!![]()
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberenquote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
We zijn denk ik zo te zien zaterdag nogal overbodig.
Voor ons 3en bedoel jequote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh... die is alleen voor ons 2en.
Je liegt!quote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh... die is alleen voor ons 2en.
Ja, 2en bedoel ik sven en ik. Jij hebt ze automatisch natuulijkquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor ons 3en bedoel jeSven heeft ook een kopie natuurlijk
![]()
Oh.. ieeeuw...quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberen![]()
![]()
OMG, als ik dit niet zelf had gepost en ik had het gelezen, dan had ik keihard hardop gelachenquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberen![]()
![]()
quote:
Damn, hier moest ik écht hardop om lachen bij het nalezen!quote:Op zondag 23 september 2007 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, als ik dit niet zelf had gepost en ik had het gelezen, dan had ik keihard hardop gelachen![]()
![]()
![]()
Ik ben echt grappig![]()
Tof.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Na een reeks van mijn hilarische bijdragen aan dit topic kom jij hiermee?!quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Hihi.
Misschien had ik moeten quoten.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Na een reeksvan mijn hilarische bijdragen aan dit topic kom jij hiermee?!![]()
Ben ik blij dat dit topic bijna is afgelopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |