Want?quote:Op zondag 23 september 2007 16:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik vond de Truman Show echt enorme bagger
My precioussssssquote:
Wat doet iedereen opeens alsof Truman Show een film is die je moet "snappen"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik snapte hem wel gelijk! Terwijl ik váák films niet snap
Wat ik me er van herinner: Ik had erg veel moeite met het idiote gegeven van een man die al meer dan 30 jaar wordt gefilmd, niets doorheeft en tijdens de film een aantal keer weet te ontkomen terwijl er overal camera's hangenquote:
En waar word je vrolijk vanquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Zhenar het volgende:
Kom je retebrak thuis en verheug je je op een middag/avond lekker bijkomen, wordt er blijkbaar hetbuurtfeest
van De Pijp in jouw straat gehouden, met allemaal podia en nota bene een opblaasspringkussen voor mijn motherfucking huis!
![]()
!!!! En ik voelde me al verrot genoeg zonder dat onaflatende kindergejengel
![]()
![]()
Regendruppels op rozenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Regendruppels op rozen![]()
En snorharen van jonge katjes![]()
High School Musicalquote:Op zondag 23 september 2007 18:00 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een simpele high school movie kijken die ik nog niet ken. Iemand tips?
Een romantische komedie mag ook. Iets zoetsappigs met een happy endEn ik wil er absoluut niet bij hoeven nadenken
![]()
Seen itquote:
Ik wacht met smart op Superbad. (check de trailer op apple)quote:Op zondag 23 september 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Seen it![]()
Maar ik vind je 63% liever nu je die film hebt aanbevolen![]()
Op hoeveel procent zit ik nu dan?quote:Op zondag 23 september 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Seen it![]()
Maar ik vind je 63% liever nu je die film hebt aanbevolen![]()
Die lijkt mij ook erg tofquote:Op zondag 23 september 2007 18:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op Superbad. (check de trailer op apple)
Kun je nagaan hoe lief je had kunnen zijn als je High School Movie telefonisch of via de pm had aanbevolenquote:Op zondag 23 september 2007 18:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit ik nu dan?Alsof ik aan de telefoon en via pm al niet 100% liever ben
Editslet
Ik reageer toch ook alleen op het feit dat er kennelijk simpele zielen zijn die die film niet begrijpen?quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doet iedereen opeens alsof Truman Show een film is die je moet "snappen"?![]()
Alles wordt duidelijk uitgelegd, er zit geen twist in het verhaal, dus zo'n prestatie is het niet hoor.
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 23 september 2007 18:17 schreef Zhenar het volgende:
Heb er een scene van gezien waarin een van die twee kerels vertelt over dat hij vroeger altijd alleen maar piemels tekende![]()
Maar je deed dat heel trots enzoquote:Op zondag 23 september 2007 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik reageer toch ook alleen op het feit dat er kennelijk simpele zielen zijn die die film niet begrijpen?![]()
High School Musicalquote:Op zondag 23 september 2007 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lief je had kunnen zijn als je High School Movie telefonisch of via de pm had aanbevolen![]()
Zolang je weet dat ik niet dom ben, is er toch niks aan de hand?quote:Op zondag 23 september 2007 18:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar je deed dat heel trots enzo![]()
En dan kom je
dom
over, terwijl je dat heel niet bent
![]()
Maar ik wil dat heel ShowChat dat weet!quote:Op zondag 23 september 2007 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zolang je weet dat ik niet dom ben, is er toch niks aan de hand?![]()
Zeikerdquote:Op zondag 23 september 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik wil dat heel ShowChat dat weet!![]()
En Re!![]()
Mededeling 
Einde mededeling
Blondie -12quote:Op zondag 23 september 2007 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeikerd
[afbeelding] Mededeling [afbeelding]
Ik ben niet dom.
[afbeelding] Einde mededeling [afbeelding]
Maar waarom pm'de je mij dan laatst dat MissBliss een oliedomme retard is die (and I quote) "Nog geen helder idee kon krijgen, zelfs al werd ze ermee in haar gezicht geswaffeld"?quote: