quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] fixored. [afbeelding]
quote:
ze zijn tof 14.gifquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef Svensational het volgende:
Het draaien van de gezichten had ik geen zin in [afbeelding]
quote:
Zo zijn ze nog veel toffer!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef Svensational het volgende:
Het draaien van de gezichten had ik geen zin in [afbeelding]
Nee man, de draaiende huillach kijkt vet arrogant in het rondquote:
Ja, die is ook tof, maar die had ik nog niet gezien toen ik de vorige reply deedquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee man, de draaiende huillach kijkt vet arrogant in het rond!
[afbeelding]
Let vooral op hoe hij steeds even stopt
In de kidsversie van de trailer is hij ook tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ik ontdek nu pas hoe tof die neeschudder is in jouw ava!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan kijk je toch gewoon welke daarná op de lijst staat
Brush your teeeth!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In de kidsversie van de trailer is hij ook tof![]()
Post jij je lijstje eens.quote:
chewing gumquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ik ontdek nu pas hoe tof die neeschudder is in jouw ava!
[afbeelding]
Ik was toevallig net bezigquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Post jij je lijstje eens.
Ik hoop dat Marietje Appelgat en haar vieze vrienden er ook op staat dan.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
dat vergt oefening en durf...de wetenschap dat je nooit je eigen nek kan breken is een safe guard. ik sla mijn hoofd iets naar achteren todat ik het "lock" voel en dan draai ik mijn hoofd schuin opzij tot de rits van knaks 9zijn er meestal een paar0 en dan snel hoogd terugslaan naar de andere kant voor nog een rits knakken...
Eventueel kun je je handen gebruiken om extra kracht bij te zetten
jij rekelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel, MB![]()
![]()
??????????
Oh, dat gore gekraakquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel, MB![]()
![]()
??????????
Waarom doet die post mij aan Gollum denken?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Bupatih het volgende:
Op zulke momenten voel ik me gewoon superieur.
Nou ja, nog méér dan normaal bedoel ik.quote:
samen een keertje het OV doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, nog méér dan normaal bedoel ik.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy is watching you!
[afbeelding]
nageltjes zijn netjes geknipt, ze weegt net een kilo dus...quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kolerebeesten zijn hetEn op de een of ander manier gaan ze altijd op mijn schoot zitten
Dan durf ik ze er niet af te sodemieteren, dus zit ik met een kat op schoot die zijn nagels in mijn benen zet
quote:
Gollumquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom doet die post mij aan Gollum denken?![]()
Ik denk dat ze het ruikenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kolerebeesten zijn hetEn op de een of ander manier gaan ze altijd op mijn schoot zitten
Dan durf ik ze er niet af te sodemieteren, dus zit ik met een kat op schoot die zijn nagels in mijn benen zet
quote:Op 25 september zijn de Vliegende Panters te zien bij Goedemorgen Nederland. Nederland 1, tussen 7.30-9.00 uur. Op 1 oktober schuiven de Panters aan bij Claudia de Breij in De Wereld Draait Door. Nederland 3, 19.30 uur.
Het stelt mij niet gerust, Requote:Op zaterdag 22 september 2007 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
nageltjes zijn netjes geknipt, ze weegt net een kilo dus...
Dat geloof ik ook jaquote:
Dat ruiken ze waarschijnlijk óók.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook ja
En dan echt de angst he, niet de urine die langs mijn broekpijp op de vloer druppelt
dat je dat al uberhaupt weetquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Ja, nee, maar écht! Het was gewoon érg!
Het leek wel alsof ik in De Gouden Kooi terecht was gekomen.
quote:28 juni 2007
verry strange
Ik snap werkelijk gene ene fuck van deze film er gebeuren zo'n rare dingen JIM CARREY is wel een goede acteur (en ook in deze film) alleen snap ik er geen reet van! dus wat vind ik van de film nou dit: ? ? ?19 juni 2007
bah !
Wat een vreselijk slechte film ik snap er niks van en hoe vaak ik ook blijf kijken ik blijf er niets van snappen VRESELIJK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |