Zeikerdquote:Op zondag 23 september 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik wil dat heel ShowChat dat weet!![]()
En Re!![]()
Mededeling 
Einde mededeling
Blondie -12quote:Op zondag 23 september 2007 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeikerd
[afbeelding] Mededeling [afbeelding]
Ik ben niet dom.
[afbeelding] Einde mededeling [afbeelding]
Maar waarom pm'de je mij dan laatst dat MissBliss een oliedomme retard is die (and I quote) "Nog geen helder idee kon krijgen, zelfs al werd ze ermee in haar gezicht geswaffeld"?quote:
Je mag geen PM's posten!quote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waarom pm'de je mij dan laatst dat MissBliss een oliedomme retard is die (and I quote) "Nog geen helder idee kon krijgen, zelfs al werd ze ermee in haar gezicht geswaffeld"?![]()
Ziek he?quote:
Oh, nou dan was het een mailtjequote:
Ok. Dan:quote:
Ik heb in groep 8 eens een keer een enorm condoom in mijn agenda getekendquote:
Jij hebt issuesquote:Op zondag 23 september 2007 18:33 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb in groep 8 eens een keer een enorm condoom in mijn agenda getekendMet een landschap eromheen enzo
![]()
![]()
Je hebt toch geen psycholoog he?quote:Op zondag 23 september 2007 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf
Maar weet je waar ik achter ben gekomen? Praten helpt.
Da's net zoiets. Als je een R&P user bent danquote:Op zondag 23 september 2007 18:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb me wel geregistreerd op Fok!
Nee, waarvan issie?quote:
Daar kan ik mijn ei ook goed kwijtquote:Op zondag 23 september 2007 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's net zoiets. Als je een R&P user bent dan [afbeelding]
Wat heb je toen uiteindelijk gedaan?quote:Op zondag 23 september 2007 18:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daar kan ik mijn ei ook goed kwijtZoals toen een machtig man met mij naar bed wilde en ik veel goede adviezen kreeg 14.gif
Ik ben ontslagenquote:Op zondag 23 september 2007 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb je toen uiteindelijk gedaan?![]()
Je hebt je keihard laten neuken op je bureau, of niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |