Misschien kun je het nog harder zeggen, dan hoeft niemand in ShowChat de film meer te zien.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is er niet te snappen aan het concept dat er een jongen in een nepstad in een grote halve bol woont waarvan iedereen weet dat hij gefilmd wordt maar dat hij dat zelf niet weet en dat er mensen zijn die zijn hele leven regisseren en dat de hele wereld zijn leven volgt terwijl hij dat zelf niet weet maar gedurende de film er langzamerhand achter komt?
14 december.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom hier nooit maar wilde even zeggen![]()
Wanneer gaat Idolsforum open? Daar was de SC altijd zo![]()
let niet op mij... teveel bier op![]()
He bedankt, nou snap ik hemquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is er niet te snappen aan het concept dat er een jongen in een nepstad in een grote halve bol woont waarvan iedereen weet dat hij gefilmd wordt maar dat hij dat zelf niet weet en dat er mensen zijn die zijn hele leven regisseren en dat de hele wereld zijn leven volgt terwijl hij dat zelf niet weet maar gedurende de film er langzamerhand achter komt?
Geen dank.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He bedankt, nou snap ik hem.
Nu moet ik die film ook echt eens een keer kijken.
Ja. En het forum gaat volgende week open.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
SvenWordt jij weer moderator?
Natuurlijk snapte je 'm gelijk, je moet wel retarded zijn om die film niet direct te snappenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik snapte hem wel gelijk! Terwijl ik váák films niet snap
Het lijkt me nog best een leuke film ookquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm drie keer moeten kijken voor ik 'm snapte, dus zo raar is dat niet.
Dus Sven is retarded. What else is new?quote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Re het volgende:
truman show is een van de weinige Carrey films die ik leuk vind...
Die heb je al op DVD toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind dan?
die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind dan?
Dizer biedt 'm te koop aan.quote:
Bupa gebruikt altijd een PIquote:
ik jat alleen van dizerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer biedt 'm te koop aan.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb je al op DVD toch?
Ga kijken dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien
Pi lijkt me wel iets voor jou
quote:Op zondag 23 september 2007 10:26 schreef DaMart het volgende:
Mag ik jullie een goedemorgen wensen?
BIj deze dan: goedemorgen.
Welterusten dan!quote:Op zondag 23 september 2007 10:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen.
Edit: Bij nader inzien ga ik weer mijn bed in
Het is 'bij dezen', nep-taalpuristquote:Op zondag 23 september 2007 10:26 schreef DaMart het volgende:
Mag ik jullie een goedemorgen wensen?
BIj deze dan: goedemorgen.
Ook taalpuristen maken wel eens fouten. En zo heb ik vandaag toch weer wat geleerdquote:Op zondag 23 september 2007 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is 'bij dezen', nep-taalpurist.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
SvenWordt jij weer moderator?
quote:Op zondag 23 september 2007 13:19 schreef DaMart het volgende:
En dan zou het nog altijd een 'neptaalpurist' zijn.
Bupa heeft dat alk keivaak gezegd hoorquote:Op zondag 23 september 2007 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook taalpuristen maken wel eens fouten. En zo heb ik vandaag toch weer wat geleerd.
En dan zou het nog altijd een 'neptaalpurist' zijn.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Re het volgende:
ligt dat niet aan of het een neptaal of neppurist is?
Klinkt plausibelquote:Op zondag 23 september 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een koppelteken is in dit geval niet verplicht, maar misschien wel wenselijk om verwarring te voorkomen.
Want zónder streepje zou je het inderdaad als 'neptaal-purist' kunnen opvatten en als 'nep-taalpurist'. En aangezien het alleen om het laatste gaat, zou ik juist het koppelteken erin laten, zoals Svensational deed.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Maar ik blijf een voorkeur houden voor mijn versie. Als ik er teveel over ga nadenken, klopt de TT van deze ShowChat immers niet meer
.
http://www.onzetaal.nl/advies/teveel.php
Ik ben lekker bezig vandaag zegquote:Op zondag 23 september 2007 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Te veel'.
[afbeelding] http://www.onzetaal.nl/advies/teveel.php
En deze TT klopt ook niet. Je maakt immers geen beslissingen, je néémt ze.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
zoals Svensational deed.
Middagquote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Goedemiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |