dodelijk jahquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef Svensational het volgende:
Hoesten.
Je 54210e postquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:38 schreef Zhenar het volgende:
Je "maakt" sowieso geen beslissingen, sukkel![]()
Die kotssmilie vind ik iets té toepasselijk daarbijquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Die kotssmilie vind ik iets té toepasselijk daarbij![]()
He bah, nog ranzigerquote:
Kotsen hoort niet bij mijn ziektebeeldquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die kotssmilie vind ik iets té toepasselijk daarbij![]()
hoezo?! ik vind 'm welquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef Zhenar het volgende:
En wat een gruwelijk lelijke smilie trouwens![]()
Dat plaatje met de bolle wangen is amateuristisch slecht en strookt qua stijl niet met het andere plaatjequote:
waar héb je het over?? welke bolle wangen?? welk andere plaatje?!?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat plaatje met de bolle wangen is amateuristisch slecht en strookt qua stijl niet met het andere plaatje![]()
Die smilie heeft twee plaatjes: eentje dat zijn wangetje opbollen van de kots en eentje dat hij alles eruit gooit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar héb je het over?? welke bolle wangen?? welk andere plaatje?!?
XM heeft die smiley in Msn en hoewel ik hem eerst heel stom vond, intrigeert hij me nuquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die smilie heeft twee plaatjes: eentje dat zijn wangetje opbollen van de kots en eentje dat hij alles eruit gooit. [afbeelding] Dat plaatje met de bolle wangen is lelijkl.![]()
Moet ik jou echt alles uitleggen?![]()
Omdat een smiley sowieso bolle wangen heeftquote:
godverdomme kutjong, lees dan goed: ik ZIE het niet!! dat betekent niet dat ik het niet SNAP!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:19 schreef Zhenar het volgende:
Omdat een smiley sowieso bolle wangen heeft![]()
[blabla]
Nu duidelijk?![]()
Fantasieloze bitch![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
godverdomme kutjong, lees dan goed: ik ZIE het niet!! dat betekent niet dat ik het niet SNAP!!!!!![]()
[meet-voorspel![]()
]
niet voor kleine kinderenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:39 schreef rena het volgende:
Een meet?
Ik wil niet eens komenquote:
tsss op zeker dat je nu volledig in tranen met de crisisdienst aan de lijn hangt, met de scheermesjes in de aanslag en..........quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:38 schreef Zhenar het volgende:
Je "maakt" sowieso geen beslissingen, sukkel![]()
quote:
quote:
Ik vind dat mislukte gezichtje juist wel wat hebbenquote:
dat is tie bij jou en die van MB ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De onderkant is soms niet te zien.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De onderkant is soms niet te zien.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] fixored. [afbeelding]
quote:
ze zijn tof 14.gifquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef Svensational het volgende:
Het draaien van de gezichten had ik geen zin in [afbeelding]
quote:
Zo zijn ze nog veel toffer!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef Svensational het volgende:
Het draaien van de gezichten had ik geen zin in [afbeelding]
Nee man, de draaiende huillach kijkt vet arrogant in het rondquote:
Ja, die is ook tof, maar die had ik nog niet gezien toen ik de vorige reply deedquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee man, de draaiende huillach kijkt vet arrogant in het rond!
[afbeelding]
Let vooral op hoe hij steeds even stopt
In de kidsversie van de trailer is hij ook tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ik ontdek nu pas hoe tof die neeschudder is in jouw ava!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan kijk je toch gewoon welke daarná op de lijst staat
Brush your teeeth!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In de kidsversie van de trailer is hij ook tof![]()
Post jij je lijstje eens.quote:
chewing gumquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ik ontdek nu pas hoe tof die neeschudder is in jouw ava!
[afbeelding]
Ik was toevallig net bezigquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Post jij je lijstje eens.
Ik hoop dat Marietje Appelgat en haar vieze vrienden er ook op staat dan.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
dat vergt oefening en durf...de wetenschap dat je nooit je eigen nek kan breken is een safe guard. ik sla mijn hoofd iets naar achteren todat ik het "lock" voel en dan draai ik mijn hoofd schuin opzij tot de rits van knaks 9zijn er meestal een paar0 en dan snel hoogd terugslaan naar de andere kant voor nog een rits knakken...
Eventueel kun je je handen gebruiken om extra kracht bij te zetten
jij rekelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel, MB![]()
![]()
??????????
Oh, dat gore gekraakquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag dat wel, MB![]()
![]()
??????????
Waarom doet die post mij aan Gollum denken?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Bupatih het volgende:
Op zulke momenten voel ik me gewoon superieur.
Nou ja, nog méér dan normaal bedoel ik.quote:
samen een keertje het OV doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, nog méér dan normaal bedoel ik.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy is watching you!
[afbeelding]
nageltjes zijn netjes geknipt, ze weegt net een kilo dus...quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kolerebeesten zijn hetEn op de een of ander manier gaan ze altijd op mijn schoot zitten
Dan durf ik ze er niet af te sodemieteren, dus zit ik met een kat op schoot die zijn nagels in mijn benen zet
quote:
Gollumquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom doet die post mij aan Gollum denken?![]()
Ik denk dat ze het ruikenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kolerebeesten zijn hetEn op de een of ander manier gaan ze altijd op mijn schoot zitten
Dan durf ik ze er niet af te sodemieteren, dus zit ik met een kat op schoot die zijn nagels in mijn benen zet
quote:Op 25 september zijn de Vliegende Panters te zien bij Goedemorgen Nederland. Nederland 1, tussen 7.30-9.00 uur. Op 1 oktober schuiven de Panters aan bij Claudia de Breij in De Wereld Draait Door. Nederland 3, 19.30 uur.
Het stelt mij niet gerust, Requote:Op zaterdag 22 september 2007 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
nageltjes zijn netjes geknipt, ze weegt net een kilo dus...
Dat geloof ik ook jaquote:
Dat ruiken ze waarschijnlijk óók.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook ja
En dan echt de angst he, niet de urine die langs mijn broekpijp op de vloer druppelt
dat je dat al uberhaupt weetquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Ja, nee, maar écht! Het was gewoon érg!
Het leek wel alsof ik in De Gouden Kooi terecht was gekomen.
quote:28 juni 2007
verry strange
Ik snap werkelijk gene ene fuck van deze film er gebeuren zo'n rare dingen JIM CARREY is wel een goede acteur (en ook in deze film) alleen snap ik er geen reet van! dus wat vind ik van de film nou dit: ? ? ?19 juni 2007
bah !
Wat een vreselijk slechte film ik snap er niks van en hoe vaak ik ook blijf kijken ik blijf er niets van snappen VRESELIJK!
Misschien kun je het nog harder zeggen, dan hoeft niemand in ShowChat de film meer te zien.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is er niet te snappen aan het concept dat er een jongen in een nepstad in een grote halve bol woont waarvan iedereen weet dat hij gefilmd wordt maar dat hij dat zelf niet weet en dat er mensen zijn die zijn hele leven regisseren en dat de hele wereld zijn leven volgt terwijl hij dat zelf niet weet maar gedurende de film er langzamerhand achter komt?
14 december.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom hier nooit maar wilde even zeggen![]()
Wanneer gaat Idolsforum open? Daar was de SC altijd zo![]()
let niet op mij... teveel bier op![]()
He bedankt, nou snap ik hemquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is er niet te snappen aan het concept dat er een jongen in een nepstad in een grote halve bol woont waarvan iedereen weet dat hij gefilmd wordt maar dat hij dat zelf niet weet en dat er mensen zijn die zijn hele leven regisseren en dat de hele wereld zijn leven volgt terwijl hij dat zelf niet weet maar gedurende de film er langzamerhand achter komt?
Geen dank.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He bedankt, nou snap ik hem.
Nu moet ik die film ook echt eens een keer kijken.
Ja. En het forum gaat volgende week open.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
SvenWordt jij weer moderator?
Natuurlijk snapte je 'm gelijk, je moet wel retarded zijn om die film niet direct te snappenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik snapte hem wel gelijk! Terwijl ik váák films niet snap
Het lijkt me nog best een leuke film ookquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm drie keer moeten kijken voor ik 'm snapte, dus zo raar is dat niet.
Dus Sven is retarded. What else is new?quote:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Re het volgende:
truman show is een van de weinige Carrey films die ik leuk vind...
Die heb je al op DVD toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind dan?
die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |