dodelijk jahquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef Svensational het volgende:
Hoesten.
Je 54210e postquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:38 schreef Zhenar het volgende:
Je "maakt" sowieso geen beslissingen, sukkel![]()
Die kotssmilie vind ik iets té toepasselijk daarbijquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Die kotssmilie vind ik iets té toepasselijk daarbij![]()
He bah, nog ranzigerquote:
Kotsen hoort niet bij mijn ziektebeeldquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die kotssmilie vind ik iets té toepasselijk daarbij![]()
hoezo?! ik vind 'm welquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef Zhenar het volgende:
En wat een gruwelijk lelijke smilie trouwens![]()
Dat plaatje met de bolle wangen is amateuristisch slecht en strookt qua stijl niet met het andere plaatjequote:
waar héb je het over?? welke bolle wangen?? welk andere plaatje?!?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat plaatje met de bolle wangen is amateuristisch slecht en strookt qua stijl niet met het andere plaatje![]()
Die smilie heeft twee plaatjes: eentje dat zijn wangetje opbollen van de kots en eentje dat hij alles eruit gooit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar héb je het over?? welke bolle wangen?? welk andere plaatje?!?
XM heeft die smiley in Msn en hoewel ik hem eerst heel stom vond, intrigeert hij me nuquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die smilie heeft twee plaatjes: eentje dat zijn wangetje opbollen van de kots en eentje dat hij alles eruit gooit. [afbeelding] Dat plaatje met de bolle wangen is lelijkl.![]()
Moet ik jou echt alles uitleggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |