Ja!quote:Op zondag 23 september 2007 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Alsof het zo vreemd is dat iemand MB zo woest aantrekkelijk vindt. [afbeelding] Hoe homo hij dan ook is.
Ik bedoel nee!quote:
quote:
Althans, ik denk het. Donderdag is meestal borrels in Haarlem.quote:
Haarlemquote:Op zondag 23 september 2007 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Althans, ik denk het. Donderdag is meestal borrels in Haarlem.
Jaja ik weet het, maar goed af en toe is het daar ook wel leuk hoor!quote:
Geilquote:Op zondag 23 september 2007 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Café de Vijzel. Kom deze donderdag maar langs, dan koppel ik jullie.
Ik zou het ook kunnen doenquote:
quote:
Dan nietquote:Op zondag 23 september 2007 20:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geil![]()
Maar ik heb al een ander projectje lopen en daar past een of andere aftandse barman uit Café de Vijzel niet in![]()
![]()
Ik wilde gewoon op de hoogte blijven. Barmantechnisch gezienquote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan nietVraag er dan niet naar
Ik heb verlorenquote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was een uitbundig potje MB
Alleen kijken mag ook hoorquote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon op de hoogte blijven. Barmantechnisch gezien![]()
Jij bejeweled slet![]()
Zonder belediging is mijn post niet compleet, trut.quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen kijken mag ook hoor
En snel editten he?
Ja sorry... maar goed ook.. want ik wil niet aangestoken wordenquote:Op zondag 23 september 2007 19:28 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt een leuk weekend?... je bent niet eens langsgekomen![]()
OMG die gast is zooo foutquote:
Yeah baby!!quote:
Ik begin te vermoeden dat die barman helemaal niet zo tof is als anderen beweren!quote:
Ze zijn dan ook niet te negerenquote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss zit gewoon sexfoto's van mij te bekijken!![]()
quote:
Dizer, lul!quote:Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat die barman helemaal niet zo tof is als anderen beweren!![]()
quote:
Het is er maar eentje hoorquote:Op zondag 23 september 2007 21:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |