Wij moeten nodig eens wat dingen gaan uitpratenquote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee maar die laatste post van dada.
Jullie moeten zaterdag wel lief doen tegen elkaar he?quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij moeten nodig eens wat dingen gaan uitpraten
quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders trouwen jullie gelijk met elkaar ofzo![]()
![]()
In Nederland mogen immers mensen trouwen die van dezelfde slechte smaak zijn![]()
"struikelblokken"quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Babs mijn smaak kan waarderen (Van Damme, Springsteen, Sinatra)Een brede smaak natuurlijk, maar met een aantal struikelblokken
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan er niet tegen als mensen mij niet aardig vindenquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jullie moeten zaterdag wel lief doen tegen elkaar he?![]()
OMGquote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan er niet tegen als mensen mij niet aardig vinden
quote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visioen van hoe wij een normaal gesprek proberen te voeren, terwijl Giechel_Ho en Babette over de tafel leunen en elkaar helemaal aflebberen![]()
![]()
Het is een leuke combinatie met mijn spontaniteitquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik inderdaad niet zeggenMaar het is wel aandoenlijk. Soort van.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan er niet tegen als mensen mij niet aardig vinden
Desnoods neem ik een dvd voor Dizer mee![]()
Suggereer je dat Babette een ijskoningin is?!quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Ik hou er niet van om aan tafel met toeschouwers te zoenen
Maar volgens mij is Babs niet zo makkelijk
quote:Op zondag 23 september 2007 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Giechel_Ho is een lot uit de loterij. BVO zou hem nog op de bek pakken als hij daar de kans voor kreeg![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik word nu toch lichtelijk nerveus
Neequote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Suggereer je dat Babette een ijskoningin is?!![]()
![]()
Ho ho, de arrogantiequote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik had het over BVO he. Voor mij ben je heus niet goed genoeg![]()
Gezonde twijfel, welteverstaanquote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
NeeMaar wel een vrouw met principes en een bepaalde twijfel jegens mij
quote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik had het over BVO he. Voor mij ben je heus niet goed genoeg![]()
Zhenar!!!! Moest je ook even lachenquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik hou er niet van om aan tafel met toeschouwers te zoenen
Niemand is niet goed genoeg voor mij zoals jij dat bent, reentjequote:
Vanzelfsprekend, anders had ze aan mij niet hoeven twijfelenquote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gezonde twijfel, welteverstaan[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |