Mornin'quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:27 schreef Bupatih het volgende:
Koefnoen - Møf: De Zierikzee
Brilfuckingjant!
Ik kan niet wachten tot ze binnenkort Spinvis gaan parodiëren.
Ik om 6 uur. ben naar school geweest, alles viel uit, klaar.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik om 6 uur. ben naar school geweest, alles viel uit, klaar.
Dus nu ga ik naar de bieb en dan naar de biosquote:
Ja, dat is ook sufquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef BVO het volgende:
Een tijd terug heb ik hem een tijdje gehad hier. Weet niet waarom, hij zat er opeens. Nu moet ik het met
TV Rijnmond
doen
.
Hoe wist jij dat er een gracht tegenover de studio was?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef Bupatih het volgende:
BVO'szusje
komt straks op tv!!!! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat er een gracht tegenover de studio was?!
Ja maar jij woont niet in Utrecht.. dus kan niet zijn dat jij daar tegenover woont...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn contacten, Dizer. Ik heb zo mijn contacten.
Probeer er nou maar niet achter te komen. Het zal je nog bezuren...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij woont niet in Utrecht.. dus kan niet zijn dat jij daar tegenover woont....
Dit is waar Dizer! Dit was bij mij ook een keer zo!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Probeer er nou maar niet achter te komen. Het zal je nog bezuren...
quote:Ik mis jou, jij bent zo ver weg van mij
Als je hier bent voel ik mij pas vrij
Waarom maak je mij zo lauw
Want ik mis jou
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
Een stukje plastic raakte mijn kookplaatIk ging gelijk twijfelen of er misschien ook niet wat plastic in mijn wok met nasi was gevallen
Heerlijk die pittige kruidengeur in combinatie met dat geestdodende plastic
Zo'n goedkoop kant en klaar pakje groentenquote:
Wat heb je die mysterieuze toon goed gevangen in deze post!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn contacten, Dizer. Ik heb zo mijn contacten.
Gewoon een variant op deze: Ik ook van jou, Dizer. Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb je die mysterieuze toon goed gevangen in deze post!![]()
Ik had jou hoger ingeschat hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb je die mysterieuze toon goed gevangen in deze post!![]()
Ik ben het eigenlijk met jou eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat hoor
Als je er nou gewoon voor zorgt dat het gebagger in PUB stopt ga je het daar ook leuk vindenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah hier gebeurt het allemaal.
Oequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk met jou eens.
Bagger in PUB? Bagger in de SC.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef rena het volgende:
[..]
Als je er nou gewoon voor zorgt dat het gebagger in PUB stopt ga je het daar ook leuk vinden![]()
SC/PUB, whats the difference? Je bent moderator, doe er wat aan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bagger in PUB? Bagger in de SC.
iedereen is welkom in een SC. Wat zou er volgens jou moeten gebeuren? Zet dat op papier en kom dan nog maar eens terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:52 schreef rena het volgende:
[..]
SC/PUB, whats the difference? Je bent moderator, doe er wat aan.![]()
Nee, dat gaat werken. Moet ze het eerst weer inscannen, uploaden en op het forum posten voordat jij het kan lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
iedereen is welkom in een SC. Wat zou er volgens jou moeten gebeuren? Zet dat op papier en kom dan nog maar eens terug
Hoorde ik nou gisteren dat je 12 was?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat gaat werken. Moet ze het eerst weer inscannen, uploaden en op het forum posten voordat jij het kan lezen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoorde ik nou gisteren dat je 12 was?
Dat verklaard.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat gaat werken. Moet ze het eerst weer inscannen, uploaden en op het forum posten voordat jij het kan lezen.
Als ik daar zin in had zou ik wel moderator zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
iedereen is welkom in een SC. Wat zou er volgens jou moeten gebeuren? Zet dat op papier en kom dan nog maar eens terug
Leer jij nou maar eens Nederlands.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoorde ik nou gisteren dat je 12 was?
Dat verklaard.
Geen enkele boodschap kan dusdanig belangrijk zijn dat hij zulke kapitale fouten kan verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het gaat nu even om de boodschap, Frits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |