Vergeet MB.quote:
Neem jij zó makkelijk accenten over?quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Amsterdams
.
Dat heb ik sinds kort.
Mijn alter ego.quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
@ Bupa: heb jij die review geschreven?
Wie van jullie beiden is de 'evil one'quote:
Mijn enige echte bijdrage was "smegma"-zeggenquote:
Ik, dus dat valt nog hartstikke mee, hè.quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Wie van jullie beiden is de 'evil one'?
Gelukkig heb je mij nog even genoemd.quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn enige echte bijdrage was "smegma"-zeggen![]()
Dat hele stalkgedoe had ik niks van meegekregen. Post die foto van dat altaar eens.quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn enige echte bijdrage was "smegma"-zeggen![]()
En ik heb je nog de groeten gedaan!quote:Op maandag 24 september 2007 22:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben om kwart voor tien gestopt met luisteren..
Flabofski.quote:Op maandag 24 september 2007 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik, dus dat valt nog hartstikke mee, hè.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat hele stalkgedoe had ik niks van meegekregen. Post die foto van dat altaar eens.
Whehe, dat account is zelfs nog enige tijd van jou geweest, hè.quote:
nee, wel hoe in trenchcoat en gleufhoed...quote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
Heb je nou zitten uitleggen waarom je MissHobje stalkt?
Nee, alleen maar hoequote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Svensational het volgende:
Heb je nou zitten uitleggen waarom je MissHobje stalkt?
Ik had het over het effect van het accent op mijn gemoedstoestandquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neem jij zó makkelijk accenten over?![]()
Inmiddels al niet meer hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat je zomaar de favoriete bent van MB(
)
Ja, dat was wel leuk. Op een avond een date met 16 vrouwen... mijn datetotaal is daarmee vertienvoudigd zo ongeveerquote:
Lees het FokRadio topic maar eens terugquote:
Dizer was er te gast.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:01 schreef DaMart het volgende:
Maar wat heb ik gemist op FOK!radio dan?
Morgenochtend is er een herhaling op Radio 2 en in de middag op Nederland 3.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver! Hebben ze een keer een leuke gast, mis ik het weer.
Kan iemand dat opnemen voor me?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Morgenochtend is er een herhaling op Radio 2 en in de middag op Nederland 3.
Beiden zijn toegestaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:59 schreef Bupatih het volgende:
Dizer! Defence -> defense
hoiquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
'n Avond
En speciaal gedag aan:
Re
Bupatih
Alwaysthebest
En niet aan MissBliss.
Ik heb de hele nacht niet geslapen door dat hagel en zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen deze uitermate treurige en regenachtige dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |