Een voorliefde voor linkse denkers heb jij.quote:Op maandag 24 september 2007 08:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Homerus, Thomas van Aquino, Immanuel Kant, Karl Popper, T.S. Elliot, Hannah Arendt, Meki.
Ik mag volgende week maandagochtend volgens mijquote:Op maandag 24 september 2007 09:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toppie hè, proberen de Randstad in te komen.
Echt enorm tof.quote:Op maandag 24 september 2007 09:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toppie hè, proberen de Randstad in te komen.
Nee.quote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Floripas het volgende:
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Mijn mooie topic is naar de GC gegooid. Wil men in BNW niet weten van kritiek?
Blind geloof gaat zelden samen met kritiek.quote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Floripas het volgende:
Goed idee.quote:Op maandag 24 september 2007 09:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik mag volgende week maandagochtend volgens mij. ga wel bij een vriend in Utrecht logeren ofzo
.
Moet je maar niet proberen er binnen te komen.quote:
Als je er al zit ja.quote:
Je bent nu eenmaal semitisch aangelegd, daarvan houden ze niet.quote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Floripas het volgende:
En die mensen noemenzich "kritische geesten".quote:Op maandag 24 september 2007 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Blind geloof gaat zelden samen met kritiek.
Jij bent een pareltje in dat topic. Dank je.quote:Op maandag 24 september 2007 10:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal semitisch aangelegd, daarvan houden ze niet.
Gebruik dan Wordperfect.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Wat heb ik toch een ontzettende hekel (zacht uitgedrukt) aan Word.
Ik vind het ook een rot programma. Je bent niet enige dus.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Wacht nou eerst hun repliek af.quote:Op maandag 24 september 2007 10:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
En die mensen noemenzich "kritische geesten".
quote:
ik vind edite 2007 een grote vooruitgang.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Waarom is datquote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Thuis werk ik gewoon met Open Office Writer, bevalt me veel beter!Alhoewel geen enkel programma perfect is.
Van heel slecht naar iets minder slecht noemt men wel 'ns vooruitgang ja.quote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik vind edite 2007 een grote vooruitgang.
Het hele 2007 office pakket is om te huilen. Ik moet elke keer aan de CD-I denken van Philips.quote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik vind edite 2007 een grote vooruitgang.
Waarom is het om te huilen? Ik vind de nieuwe indeling met visuele ondersteuning juist snel en overzichtelijk.quote:Op maandag 24 september 2007 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hele 2007 office pakket is om te huilen. Ik moet elke keer aan de CD-I denken van Philips.![]()
Wat een flop was dat!quote:Op maandag 24 september 2007 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hele 2007 office pakket is om te huilen. Ik moet elke keer aan de CD-I denken van Philips.![]()
Cd-i was koel.quote:
Cursief maakt het verschil.quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maakt niet dat het geen flop was.
Wat heb jij met cursief?
Oh. Hip man.quote:Op maandag 24 september 2007 10:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Cursief maakt het verschil.
Neuh di bestaon nie.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is er een tekstverwerkingsprogramma met een fatsoenlijke spellingscontrole op de markt?
Er gaat niks boven handmatige spellingscontrole.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is er een tekstverwerkingsprogramma met een fatsoenlijke spellingscontrole op de markt?
klopt. Zeker als het groene boekje elk jaar weer opnieuw groen wordt.quote:Op maandag 24 september 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven handmatige spellingscontrole.
Vraag het Rock.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Fo Shizzle.quote:
Je kunt nu ook voor wit kiezenquote:Op maandag 24 september 2007 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:
klopt. Zeker als het groene boekje elk jaar weer opnieuw groen wordt.![]()
CD-rom van het groene boekje gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Die heeft hij natuurlijk allang weggegooid.quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
CD-rom van het groene boekje gebruiken.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja man.Vertel eerst
hoe het met
TUANA!
is!
Ik heb geen visuele ondersteuning nodig voor functies die ik constant gebruik en functies die ik maar af en toe gebruik wil ik overzichtelijk in een menu niet met iconen waarvan ik maar moet gokken of het wel doet wat ik wil.quote:Op maandag 24 september 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom is het om te huilen? Ik vind de nieuwe indeling met visuele ondersteuning juist snel en overzichtelijk.
Pijpen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Elseetje het volgende:
http://www.gamesforthebrain.com/game/rotate2/
Bij score 200 was ik het al zat.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen visuele ondersteuning nodig voor functies die ik constant gebruik en functies die ik maar af en toe gebruik wil ik overzichtelijk in een menu niet met iconen waarvan ik maar moet gokken of het wel doet wat ik wil.
Ik was vorige week een kwartier bezig om 100 labels uit te printen, alleen maar omdat ik een reeks van alogische iconen langs moest.
OpenOffice is veel liever.
quote:
Waarom?quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
Zouden meer mensen moeten kopen...
Omdat dat vaak biologisch verantwoord gekweekte vlees is. Scharrelbeestjes! Is daardoor inderdaad duurder, maar ja daar wil ik wel voor betalen hoor!quote:
Ach man ga honger lijden! Nep moslim.quote:Op maandag 24 september 2007 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dat vaak biologisch verantwoord gekweekte vlees is. Scharrelbeestjes!
Jemoeder!quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach man ga honger lijden! Nep moslim.
Hmm ik ga zo lekker een boterham met chocopaste eten. Hoe staat het met jouw honger?quote:Op maandag 24 september 2007 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dat vaak biologisch verantwoord gekweekte vlees is. Scharrelbeestjes! Is daardoor inderdaad duurder, maar ja daar wil ik wel voor betalen hoor!
Maakt niets uit waar dat topic staat toch?quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Floripas het volgende:
IK WIL MIJN TOPIC TERUG NAAR BNW!!!!!
Heb er geen last van. Merk het pas rond 7 uur sávonds.quote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmm ik ga zo lekker een boterham met chocopaste eten. Hoe staat het met jouw honger?
Biologisch verantwoord weet ik niet. En er zitten ook een hoop kanttekeningen aan halal-vlees, maar de bio-industrie is toch altijd erger.quote:Op maandag 24 september 2007 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dat vaak biologisch verantwoord gekweekte vlees is. Scharrelbeestjes! Is daardoor inderdaad duurder, maar ja daar wil ik wel voor betalen hoor!
Je mag wel drinken toch?quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb er geen last van. Merk het pas rond 7 uur sávonds.
Ik eet liever vlees van beestjes die niet onnodig hebben geleden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
Wat is er nou weer mis met halal-vlees? Zouden meer mensen moeten kopen...
Baby steps, appeltje, baby steps.quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik eet liever vlees van beestjes die niet onnodig hebben geleden.![]()
Nee.quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je mag wel drinken toch?
Onnodig, tjah wat is onnodig?quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik eet liever vlees van beestjes die niet onnodig hebben geleden.![]()
Niet drinken, eten, seksen of roken is het rijtje toch?quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nee.
De enige kanttekening die ik kan bedenken is het einde. Hoewel dat zelfs ook nog de meest pijnloze manier is voor die beesten als het gaat om slachten zonder technische poeha.quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Biologisch verantwoord weet ik niet. En er zitten ook een hoop kanttekeningen aan halal-vlees, maar de bio-industrie is toch altijd erger.
Ja.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet drinken, eten, seksen of roken is het rijtje toch?
Onverdoofd de keel doorsnijden en ze dood laten bloeden vind ik vrij onnodig.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Onnodig, tjah wat is onnodig?
Geknuffeld worden door Erica Terpstra.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Met z'n duizenden in een hok te worden gestopt terwijl je kilometers weiland hebt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wegen die 10 seconden op tegen die 5/6/7 jaren die ze opgepropt op elkaars rug zitten en allerlei onnatuurlijke crap krijgen gevoed?quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onverdoofd de keel doorsnijden en ze dood laten bloeden vind ik vrij onnodig.
Wat zijn de voorwaarden voor het houden van een dier voor het halal wordt geslacht en verwerkt?quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De enige kanttekening die ik kan bedenken is het einde. Hoewel dat zelfs ook nog de meest pijnloze manier is voor die beesten als het gaat om slachten zonder technische poeha.
Dat gebeurt toch bij Halal vlees?quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onverdoofd de keel doorsnijden en ze dood laten bloeden vind ik vrij onnodig.
Ik denk dat Boze_Appel beestjes haalt die een beter leven hebben gehad. Ik weet alleen niet hoe ze geslacht worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wegen die 10 seconden op tegen die 5/6/7 jaren die ze opgepropt op elkaars rug zitten?
Wat een kul argument. Het is geen weegschaal.quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wegen die 10 seconden op tegen die 5/6/7 jaren die ze opgepropt op elkaars rug zitten en allerlei onnatuurlijke crap krijgen gevoed?
Niet alle non-halal beestjes zitten op elkaar gepropt.quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wegen die 10 seconden op tegen die 5/6/7 jaren die ze opgepropt op elkaars rug zitten en allerlei onnatuurlijke crap krijgen gevoed?
Tuurlijk wel. Een leven lang lijden tegenover 10 seconden lijden, ik kan me wel voorstellen wat jij zou kiezen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een kul argument. Het is geen weegschaal.
Correct.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat gebeurt toch bij Halal vlees?
Er mag geen crap worden gevoerd om het zo ff te stellen en de dieren moeten zoveel mogelijke vrijheid bezitten (het moet dus zo natuurlijk mogelijk worden gehouden).quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat zijn de voorwaarden voor het houden van een dier voor het halal wordt geslacht en verwerkt?
Het zijn beide vormen van lijden natuurlijk. ik vind die veetransporten naar bv Italie en terug erger dan zonder verdoving slachten denk ik.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat beest merkt er niets van hoor. Dood gaat het toch, of het nu een elektrische pin door het hoofd krijgt of gewoon in 1 beweging met het mes bewusteloos is. Het doodbloeden zelf merkt dat beest al niet meer hoor.quote:
"Smart people are good at rationalising things they came to believe for non-rational reasons." - Michael Shermerquote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan toch ook een leven lang niet lijden en dan ook de laatste 10 seconden niet lijden?quote:Op maandag 24 september 2007 11:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een leven lang lijden tegenover 10 seconden lijden, ik kan me wel voorstellen wat jij zou kiezen.
Geen rare middelen in het lichaam dus, check.quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er mag geen crap worden gevoerd om het zo ff te stellen en de dieren moeten zoveel mogelijke vrijheid bezitten (het moet dus zo natuurlijk mogelijk worden gehouden).
Het ging om de vergelijking sjors.quote:Op maandag 24 september 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan toch ook een leven lang niet lijden en dan ook de laatste 10 seconden niet lijden?![]()
Wat is zo "natuurlijk" mogelijk?quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er mag geen crap worden gevoerd om het zo ff te stellen en de dieren moeten zoveel mogelijke vrijheid bezitten (het moet dus zo natuurlijk mogelijk worden gehouden).
De meeste shoarma in Nederland is ironisch genoeg van varkensvlees; terwijl dat oorspronkelijk nooit het geval is geweest (varkensvlees is tenslotte haram). Shoarma van lams- of klafsvlees is over het algemeen ook van een stuk betere kwaliteit, mits je het op een beetje fatsoenlijke plek koopt.quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Gabry het volgende:
Voor mijn faculteit verkopen ze ook halal-vlees. Ik merk geen verschil, zelfs niet in de prijs. Shoarma is shoarma.
volgens mij mag iedereen al z'n producten en diensten Halal noemen. Vaste keurmerken of controles zijn er niet.quote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geen rare middelen in het lichaam dus, check.Zijn er ook minimum voorwaardes aan dat 'zoveel mogelijk vrijheid'?
Inderdaad. Je kunt gewoon scharrelvlees eten van een dier dat niet doodgemarteld is. Elseetje heeft liever dat dieren doodgemarteld worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan toch ook een leven lang niet lijden en dan ook de laatste 10 seconden niet lijden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |