Je bent nu eenmaal semitisch aangelegd, daarvan houden ze niet.quote:Op maandag 24 september 2007 09:57 schreef Floripas het volgende:
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Mijn mooie topic is naar de GC gegooid. Wil men in BNW niet weten van kritiek?
En die mensen noemenzich "kritische geesten".quote:Op maandag 24 september 2007 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Blind geloof gaat zelden samen met kritiek.
Jij bent een pareltje in dat topic. Dank je.quote:Op maandag 24 september 2007 10:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal semitisch aangelegd, daarvan houden ze niet.
Gebruik dan Wordperfect.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Wat heb ik toch een ontzettende hekel (zacht uitgedrukt) aan Word.
Ik vind het ook een rot programma. Je bent niet enige dus.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Wacht nou eerst hun repliek af.quote:Op maandag 24 september 2007 10:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
En die mensen noemenzich "kritische geesten".
quote:
ik vind edite 2007 een grote vooruitgang.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Waarom is datquote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Thuis werk ik gewoon met Open Office Writer, bevalt me veel beter!Alhoewel geen enkel programma perfect is.
Van heel slecht naar iets minder slecht noemt men wel 'ns vooruitgang ja.quote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik vind edite 2007 een grote vooruitgang.
Het hele 2007 office pakket is om te huilen. Ik moet elke keer aan de CD-I denken van Philips.quote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik vind edite 2007 een grote vooruitgang.
Waarom is het om te huilen? Ik vind de nieuwe indeling met visuele ondersteuning juist snel en overzichtelijk.quote:Op maandag 24 september 2007 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hele 2007 office pakket is om te huilen. Ik moet elke keer aan de CD-I denken van Philips.![]()
Wat een flop was dat!quote:Op maandag 24 september 2007 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hele 2007 office pakket is om te huilen. Ik moet elke keer aan de CD-I denken van Philips.![]()
Cd-i was koel.quote:
Cursief maakt het verschil.quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maakt niet dat het geen flop was.
Wat heb jij met cursief?
Oh. Hip man.quote:Op maandag 24 september 2007 10:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Cursief maakt het verschil.
Neuh di bestaon nie.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is er een tekstverwerkingsprogramma met een fatsoenlijke spellingscontrole op de markt?
Er gaat niks boven handmatige spellingscontrole.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Is er een tekstverwerkingsprogramma met een fatsoenlijke spellingscontrole op de markt?
klopt. Zeker als het groene boekje elk jaar weer opnieuw groen wordt.quote:Op maandag 24 september 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven handmatige spellingscontrole.
Vraag het Rock.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Fo Shizzle.quote:
Je kunt nu ook voor wit kiezenquote:Op maandag 24 september 2007 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:
klopt. Zeker als het groene boekje elk jaar weer opnieuw groen wordt.![]()
CD-rom van het groene boekje gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |