abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53421569
Wilders Anno 2007
quote:
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”

„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Marokkaanse nationaliteit.”

„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Marokkaanse tuig. Pak ze het Nederlanderschap af en zet ze uit.”

„Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.”

„Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali.”

„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Rabat aan de Rijn.”

„De islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. (...)”

„Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”
Hitler Anno 1933
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”

„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Joodse nationaliteit.”

„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Joodse tuig. Pak ze het joodse geloof af en zet ze uit.”

„Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.”

„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Tel Aviv aan de Rijn.”

„De Jodendom is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland van Joden af te zien . (...)”

„Zorg dat recidiverende criminelen met een joodse nationaliteit, zoals de vele Joodse straatterroristen, hun Joodse gellof kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”

Nou in plaats Wilders te steunen moet er van alles gedaan te worden om Wilders te stoppen
Hij misbruikt de democratie en wil alleen zijn doeleinden halen meer niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_53421655
wat is er mis met zijn uitspraken dan?
Als er een hele volksverhuizende bomberjacks dragende skinheads, inclu adhd richting marokko gaan, en daar de boel op stelten zetten, en mensen beroven, in elkaar slaan, uitschelden, beledigen keer op keer, auto's leegjatten, name it...dus in feite mega onbeschoft gedrag vertonen, wat doet men dan in Marokko?
Ik denk dat ze ze stenigen!
Dus hou je murf aub, dit is nog niks vergeleken wat men zou doen in land van oorsprong!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53421694
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
wat is er mis met zijn uitspraken dan?
Als er een hele volksverhuizende bomberjacks dragende skinheads, inclu adhd richting marokko gaan, en daar de boel op stelten zetten, en mensen beroven, in elkaar slaan, uitschelden, beledigen keer op keer, auto's leegjatten, name it...dus in feite mega onbeschoft gedrag vertonen, wat doet men dan in Marokko?
Ik denk dat ze ze stenigen!
Dus hou je murf aub, dit is nog niks vergeleken wat men zou doen in land van oorsprong!
In plaats van in te gaan op de uitspraken van Wilders ga je weer en nog steeds weer alles ontkennen en alles vergeten
pi_53421706
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef Meki het volgende:

[..]

In plaats van in te gaan op de uitspraken van Wilders ga je weer en nog steeds weer alles ontkennen en alles vergeten
Wie ik of jij?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53421741
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wie ik of jij?
Jij natuurlijk

In plaats van om deze verschilelijke dictator af te wijzen zit je hem te verdedigen
pi_53421744
Rot eens op Meki. Ik betaal mij al knetter scheel aan belastingcenten omdat er zoveel figuren als jij hier in Nederland zijn. En het gaat er niet beter op worden. Je wordt bedankt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_53421793
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Rot eens op Meki. Ik betaal mij al knetter scheel aan belastingcenten omdat er zoveel figuren als jij hier in Nederland zijn. En het gaat er niet beter op worden. Je wordt bedankt.
en jij wordt bedankt voor dat jij Wilders aan de macht helpt
jij wordt bedankt dat de hele samenleving naar de klote gaat omdat jij in een dictator gelooft die een groep wilt deporteren van Nederland
pi_53421815
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer betaal jij belasting voor allochtonen in Nederland
wil jij soms beweren dat wij GEEN BELASTING betalen
pi_53421824
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij natuurlijk

In plaats van om deze verschilelijke dictator af te wijzen zit je hem te verdedigen
Ik verdedig hem niet, ik vind het niet terecht dat er zoveel criminele buitenlandse jongeren zijn die overal onderuit komen, nog wel!
Dus is er wel een persoon als wilders nodig!
Waarom keur jij hun gedrag goed terwijl dat in land van herkomst nooit geaccepteerd zou worden en men zich netjes moet gedragen!
En omdat het hier zo gemakkelijk gaat allemaal en men die vrijheid niet aankan, moet alles maar kunnen en mag niemand er iets van zeggen?
Ik hoop dat die volksverhuizing er komt gaan we ruilen van land!
pi_53421834
Punt 3,4,5,8 kan ik wel inkomen eigenlijk.
pi_53421869
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Sinds wanneer betaal jij belasting voor allochtonen in Nederland
wil jij soms beweren dat wij GEEN BELASTING betalen
Denk jij dat de cashflow binnen de allochtone gemeenschap hoger ligt dan bij die van autochtone mensen?? Van een uitkering kan je weinig producten aanschaffen dunkt mij.
pi_53421883
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik verdedig hem niet, ik vind het niet terecht dat er zoveel criminele buitenlandse jongeren zijn die overal onderuit komen, nog wel!
Dus is er wel een persoon als wilders nodig!
Waarom keur jij hun gedrag goed terwijl dat in land van herkomst nooit geaccepteerd zou worden en men zich netjes moet gedragen!
En omdat het hier zo gemakkelijk gaat allemaal en men die vrijheid niet aankan, moet alles maar kunnen en mag niemand er iets van zeggen?
Ik hoop dat die volksverhuizing er komt gaan we ruilen van land!

Ik keur niemand hun gedrag goed. tevens bron graag

Jij vindt dus Wilders nodig. Schaam je erg diep neem gelijk afstand van buitenlanders en praat niet meer met ze
Kijk ze dus ook niet meer aan . schandelijk dat je het nog toegeeft dat Wilders nodig is .
pi_53421897
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Denk jij dat de cashflow binnen de allochtone gemeenschap hoger ligt dan bij die van autochtone mensen?? Van een uitkering kan je weinig producten aanschaffen dunkt mij.
Wie in Wilders gelooft komt alleen met onjuiste beweringen over allochtonen

Ze werken niet hebben allemaal uitkering.

schaam je diep .
pi_53421903
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij vindt dus Wilders nodig. Schaam je erg diep neem gelijk afstand van buitenlanders en praat niet meer met ze
Kijk ze dus ook niet meer aan . schandelijk dat je het nog toegeeft dat Wilders nodig is .
Nee, er zijn nog meer partijen als de PVDA en SP nodig. Hebben we over 10 jaar helemaal niemand meer aan het werk hier in Nederland.
pi_53421908
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Bepaal jij dat?
Als ze in jouw thuisland buitenlandse jongeren hebben die jouw familie lastig valt, auto's leegrooft, je oma voor de kanus rammen omdat ze haar tasje met centjes willen hebben...
dan is dat ok?
Oh nee wacht daar zitten alleen maar Wildersen.
  maandag 24 september 2007 @ 00:38:29 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53421925
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:23 schreef Meki het volgende:
Hitler Anno 1933
Ja man, ze hadden toen een marokkanenplaag.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_53421927
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee, er zijn nog meer partijen als de PVDA en SP nodig. Hebben we over 10 jaar helemaal niemand meer aan het werk hier in Nederland.

zo jij kan in de toekomst kijken.

alweer een onjuiste bewering. dat heb je met iemand die haat tegen allochtonen zo hard in zijn hart heeft
pi_53421929
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

schaam je diep .

gekkie
pi_53421931
quote:
Hitler Anno 1933
Hitler, . Zo te zien een waar visionair, en ondanks zijn functie als Duits staatshoofd volkomen begaan met de Nederlandse wederwaardigheden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53421937
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

schaam je diep .
Het is toch algemeen bekend dat de werkloosheid binnen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse gemeenschap donders hoog ligt??
pi_53421946
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

zo jij kan in de toekomst kijken.

alweer een onjuiste bewering. dat heb je met iemand die haat tegen allochtonen zo hard in zijn hart heeft
Heb je wel eens gehoord van projectie?
Zoek maar eens op!
pi_53421952
gekke kankermeki
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53421969
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Bepaal jij dat?
Als ze in jouw thuisland buitenlandse jongeren hebben die jouw familie lastig valt, auto's leegrooft, je oma voor de kanus rammen omdat ze haar tasje met centjes willen hebben...
dan is dat ok?
Oh nee wacht daar zitten alleen maar Wildersen.

Dat zijn dus Wilders standpunten met haat jegens andere mensen met andere culturen
Dat je het nog durft om met mij in discussie te gaat. Heb je het wel gevraagd aan Wilders dat je met een allochtoon mag praten
pi_53421995
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat de werkloosheid binnen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse gemeenschap donders hoog ligt??
Dus omdat het mischien 1 % hoger is dan het Nederlandse zijn ze allemaal lui en hebben allemaal uitkering

zeg waar heb je al die haat vandaan ??
pi_53422022
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus omdat het mischien 1 % hoger is dan het Nederlandse zijn ze allemaal lui en hebben allemaal uitkering

zeg waar heb je al die haat vandaan ??
Ik heb helemaal geen haat jegens buitenlanders. Ik zeg alleen dat het er allemaal niet veel beter op is geworden.

En dat werkloosheidpercentage ligt enkele tientallen hoger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')