Hitler Anno 1933quote:„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”
„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Marokkaanse nationaliteit.”
„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Marokkaanse tuig. Pak ze het Nederlanderschap af en zet ze uit.”
„Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.”
„Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali.”
„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Rabat aan de Rijn.”
„De islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. (...)”
„Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”
In plaats van in te gaan op de uitspraken van Wilders ga je weer en nog steeds weer alles ontkennen en alles vergetenquote:Op maandag 24 september 2007 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
wat is er mis met zijn uitspraken dan?
Als er een hele volksverhuizende bomberjacks dragende skinheads, inclu adhd richting marokko gaan, en daar de boel op stelten zetten, en mensen beroven, in elkaar slaan, uitschelden, beledigen keer op keer, auto's leegjatten, name it...dus in feite mega onbeschoft gedrag vertonen, wat doet men dan in Marokko?
Ik denk dat ze ze stenigen!
Dus hou je murf aub, dit is nog niks vergeleken wat men zou doen in land van oorsprong!
Wie ik of jij?quote:Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van in te gaan op de uitspraken van Wilders ga je weer en nog steeds weer alles ontkennen en alles vergeten
Jij natuurlijkquote:
en jij wordt bedankt voor dat jij Wilders aan de macht helptquote:Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Rot eens op Meki. Ik betaal mij al knetter scheel aan belastingcenten omdat er zoveel figuren als jij hier in Nederland zijn. En het gaat er niet beter op worden. Je wordt bedankt.
Sinds wanneer betaal jij belasting voor allochtonen in Nederlandquote:Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Rot eens op Meki. Ik betaal mij al knetter scheel aan belastingcenten omdat er zoveel figuren als jij hier in Nederland zijn. En het gaat er niet beter op worden. Je wordt bedankt.
Ik verdedig hem niet, ik vind het niet terecht dat er zoveel criminele buitenlandse jongeren zijn die overal onderuit komen, nog wel!quote:Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij natuurlijk
In plaats van om deze verschilelijke dictator af te wijzen zit je hem te verdedigen
Denk jij dat de cashflow binnen de allochtone gemeenschap hoger ligt dan bij die van autochtone mensen??quote:Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal jij belasting voor allochtonen in Nederland
wil jij soms beweren dat wij GEEN BELASTING betalen
quote:Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet, ik vind het niet terecht dat er zoveel criminele buitenlandse jongeren zijn die overal onderuit komen, nog wel!
Dus is er wel een persoon als wilders nodig!
Waarom keur jij hun gedrag goed terwijl dat in land van herkomst nooit geaccepteerd zou worden en men zich netjes moet gedragen!
En omdat het hier zo gemakkelijk gaat allemaal en men die vrijheid niet aankan, moet alles maar kunnen en mag niemand er iets van zeggen?
Ik hoop dat die volksverhuizing er komt gaan we ruilen van land!
Wie in Wilders gelooft komt alleen met onjuiste beweringen over allochtonenquote:Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Denk jij dat de cashflow binnen de allochtone gemeenschap hoger ligt dan bij die van autochtone mensen??Van een uitkering kan je weinig producten aanschaffen dunkt mij.
Nee, er zijn nog meer partijen als de PVDA en SP nodig.quote:Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik keur niemand hun gedrag goed. tevens bron graag
Jij vindt dus Wilders nodig. Schaam je erg diep neem gelijk afstand van buitenlanders en praat niet meer met ze
Kijk ze dus ook niet meer aan . schandelijk dat je het nog toegeeft dat Wilders nodig is .
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik keur niemand hun gedrag goed. tevens bron graag
Jij vindt dus Wilders nodig. Schaam je erg diep neem gelijk afstand van buitenlanders en praat niet meer met ze
Kijk ze dus ook niet meer aan . schandelijk dat je het nog toegeeft dat Wilders nodig is .
Ja man, ze hadden toen een marokkanenplaag.quote:Op maandag 24 september 2007 00:23 schreef Meki het volgende:
Hitler Anno 1933
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”
quote:Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog meer partijen als de PVDA en SP nodig.Hebben we over 10 jaar helemaal niemand meer aan het werk hier in Nederland.
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie in Wilders gelooft komt alleen met onjuiste beweringen over allochtonen
Ze werken niet hebben allemaal uitkering.
schaam je diep .
Hitler,quote:Hitler Anno 1933
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”
Het is toch algemeen bekend dat de werkloosheid binnen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse gemeenschap donders hoog ligt??quote:Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie in Wilders gelooft komt alleen met onjuiste beweringen over allochtonen
Ze werken niet hebben allemaal uitkering.
schaam je diep .
Heb je wel eens gehoord van projectie?quote:Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
zo jij kan in de toekomst kijken.
alweer een onjuiste bewering. dat heb je met iemand die haat tegen allochtonen zo hard in zijn hart heeft
quote:Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Als ze in jouw thuisland buitenlandse jongeren hebben die jouw familie lastig valt, auto's leegrooft, je oma voor de kanus rammen omdat ze haar tasje met centjes willen hebben...
dan is dat ok?
Oh nee wacht daar zitten alleen maar Wildersen.
Dus omdat het mischien 1 % hoger is dan het Nederlandse zijn ze allemaal lui en hebben allemaal uitkeringquote:Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de werkloosheid binnen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse gemeenschap donders hoog ligt??
Ik heb helemaal geen haat jegens buitenlanders. Ik zeg alleen dat het er allemaal niet veel beter op is geworden.quote:Op maandag 24 september 2007 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus omdat het mischien 1 % hoger is dan het Nederlandse zijn ze allemaal lui en hebben allemaal uitkering
zeg waar heb je al die haat vandaan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |