Ah gelukkig was ik niet de enige die het heeft opgemerktquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:34 schreef denthemen het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar van afgelopen week in de Spits, zij wisten te melden dat Kuijt zijn 1e CL doelpunt ooit had gemaakt tegen Porto, maar hij scoorde vorig jaar nog in de finale tegen Milan
quote:
Zie de fout helemaal niet.quote:
Serieus? Dacht ook PSV.quote:
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Lucky-Luc het volgende:
De intellegentie straaaaalde er weer van af..![]()
in doelsaldo is Ajax koploper, en we weten allemaal wat het doelsaldo kan bepalenquote:
doelsaldo is gelijk, modje !quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in doelsaldo is Ajax koploper, en we weten allemaal wat het doelsaldo kan bepalen
da's toch onderdeel van het doelsaldoquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doelsaldo is gelijk, modje !
Ajax heeft meer doelpunten gemaakt
de droom van elke man toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef Branieschopper het volgende:
Zware schorsing na juichen met geslachtsdelen
27 september 2007
De Colombiaanse voetballer Leider Preciado is voor zes wedstrijden geschorst. Dat is op zich geen nieuws, maar de reden waarom de aanvaller de straf gekregen heeft, is hoogst merkwaardig. De spits van Santa Fé vierde een doelpunt, door voor de hoofdtribune zijn eigen geslachtsdelen vast te pakken. Deze manier van juichen kon volgens de Colombiaanse bond niet door de beugel, waardoor de tuchtcommissie hem een schorsing van liefst zes wedstrijden oplegde.
www.fcupdate.nl
hij heeft 2 penissen
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef Branieschopper het volgende:
Zware schorsing na juichen met geslachtsdelen
27 september 2007
De Colombiaanse voetballer Leider Preciado is voor zes wedstrijden geschorst. Dat is op zich geen nieuws, maar de reden waarom de aanvaller de straf gekregen heeft, is hoogst merkwaardig. De spits van Santa Fé vierde een doelpunt, door voor de hoofdtribune zijn eigen geslachtsdelen vast te pakken. Deze manier van juichen kon volgens de Colombiaanse bond niet door de beugel, waardoor de tuchtcommissie hem een schorsing van liefst zes wedstrijden oplegde.
www.fcupdate.nl
hij heeft 2 penissen
Hele stomme blunder, hoe kan je zó in de fout gaan in zo'n klein artikeltje?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:34 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
En dan 2 regels later jezelf onderuit halen.
Hoezo kwakkelend?quote:Mark de Vries moet kwakkelend Leeds helpen
Mark de Vries gaat per direct aan de slag bij Leeds United. De 32-jarige aanvaller wordt voor een maand op huurbasis overgenomen van Leicester City. Ook Wayne Andrews van Coventry City komt de gelederen van Leeds een maand versterken.
De Vries kan dinsdag meteen aan de bak bij zijn nieuwe club, waar voormalig Chelsea-aanvoerder Dennis Wise de trainer is. Leeds, een laagvlieger in de League One, gaat dan op bezoek bij Oldham Athletic. Afgelopen seizoen kwam De Vries nog op huurbasis uit voor ADO Den Haag.
Niet een blunder, wel weer slordig van VI.nlquote:Ajax is Albert Luque vier weken kwijt, zo meldt de Amsterdamse club op zijn website. De aanvaller blijkt een spier te hebben verrekt in zijn lies.
De Spanjaard raakte afgelopen zondag geblesseerd tijdens het thuisduel met VVV-Venlo. Bij de uithaal waarmee hij voor een 2-1 voorsprong van Ajax zorgde, ging het mis.
Luque kwam dit seizoen pas vijf keerin actie voor Ajax, waarvan vier keer in de competitie. Hij speelde in die wedstrijden in totaal tweehonderd minuten en scoorde tweemaal.
Op de VI een omgekeerde situatie. Duplan in de vermoedelijke opstelling terwijl hij er 6 weken uitligt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:38 schreef Zapper het volgende:
Er staat al 3 weken in De Telegraaf dat Heraclied Kai Michalke geblesseerd is, maar hij zit al minstens evenzoveel weken op de bank als inzetbare speler bij Heracles.
Toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
Van uefa.com, Twente toch door?![]()
Allemaal onzin.quote:
quote:
quote:Inter wint met 2-0 van Napoli
Internazionale gaat dit seizoen gewoon verder waar het de afgelopen jaargang was gebleven, met het winnen van duels. Na het kampioenschap met maar één nederlaag, staat de club uit Milaan na zeven speelronden in de Serie A nog ongeslagen bovenaan.
Kan me goed voorstellen, zo goed was die tweede helft niet (in vergelijking tot de eerste helft).quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Goal.com zeker in slaap gevallen in de 2e helft:
[..]
Auw, dat doet pijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen blunder, maar niet bepaald slim geplaatst: in de VI staat er een stuk over Pa Modou Kah en de dood van zijn vriendin en beste vriend. Die vriendin overleedt dus doordat iemand achterop haar auto klapte terwijl hij teveel alcohol in zijn bloed had. Kah gaat daar nog wat op in. En dan zie je doodleuk op de pagina ernaast een heel a4tje reclame voor Grolsch.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Telegraaf debuteerde Patrick Kluivert al op twaalfjarige leeftijd, hij wist toen zelfs nog te scoren ook.
Timisela scoorde toch ook bij zijn debuut, tegen Heracles? Of heb ik het mis?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Telegraaf debuteerde Patrick Kluivert al op twaalfjarige leeftijd, hij wist toen zelfs nog te scoren ook.
Nope, je hebt het mis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Timisela scoorde toch ook bij zijn debuut, tegen Heracles? Of heb ik het mis?
Scheelde niet veel.quote:Onder trainer Danny Blind, maakte hij zijn debuut op 19 februari 2006 tijdens de wedstrijd AFC Ajax - RBC Roosendaal (6-0) toen hij in de 80e minuut mocht invallen voor Hatem Trabelsi. Zijn eerste doelpunt maakte hij een week later op 26 februari 2006 in de wedstrijd Heracles Almelo - AFC Ajax in de 82e minuut.
quote:Key players for Van Gaal's side are former Rangers striker Shota Arveladze, Dutch international full-back Tim de Cler and prolific striker Danny Koevermans who scored 22 goals last term.
Dit is ook niet geheel up to date van diezelfde site lijkt me.quote:Goalkeepers
Joey Didulica is the first choice shot stopper for AZ. The much travelled goalkeeper has spent time in Australia, Belguim, Austria and now Holland. After three seasons with Austria Vienna, the Australian Croat signed for Alkmaar in 2006.
Die is wel heel erg zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.evertonfc.com/match/az-alkmaar.html
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.evertonfc.com/match/az-alkmaar.html
[..]
Mario Melchiot is dus dubbel geschorst volgens voetbalzone.quote:De blessure van Van der Sar komt op een vervelend moment voor Van Basten. De keuzeheer kan in Costanta ook al niet beschikken over de geschorsten Mario Melchiot, Robin van Persie en Mario Melchiot.
Nee niet moeilijk maar wel veel moeitequote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef Zapper het volgende:
Is het zo moeilijk om gewoon screenshots te maken?
Voetbalzone.nlquote:Mols wacht schorsing na rode kaart
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 11 oktober om 22:27
Bert van Marwijk kan in ieder geval één duel geen beroep doen op Michael Mols. De aanvaller kreeg vandaag in de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong AZ een rode kaart, nadat hij Milano Koenders een klap zou hebben gegeven. Dit betekent dat hij tenminste een duel geschorst is voor het eerste elftal.
Mols moest het veld vlak voor tijd verlaten. Directe tegenstander Koenders ging naar de grond en zou een klap hebben ontvangen. Scheidsrechter Kamphuis twijfelde geen moment en toonde Mols een rode kaart. Jong Feyenoord-trainer Raymond Verheijen maakte zich boos: "Ik heb het met eigen ogen gezien: Koenders was toneel aan het spelen."
De oefenmeester was beter te spreken over aanvaller Chun-Soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanwinst speelde vanavond voor het eerst negentig minuten in een Feyenoord-shirt. "Bij vlagen is hij niet te houden voor de verdedigers, maar je zag ook dat hij nog een stap moet maken naar volledige wedstrijdfitheid", meende Verheijen. "Hij is nog niet constant genoeg."
De dribbelaar zit volgende week hoogstwaarschijnlijk voor het eerst bij de wedstrijdselectie van Feyenoord 1. De Rotterdammers spelen op zaterdagavond de stadsderby tegen Excelsior. Mols zal het duel vanaf de tribune moeten aanschouwen.
Nieuwe Revuquote:Zevenaar
Een voetballer met een zeven letters tellende voornaam maakte op 7 oktober 2007 zeven doelpunten. Numerologen zullen in de handen wrijven over zoveel zevens, terwijl in Heerenveen het gedoe rond de Braziliaanse spits zal verstommen. Alfonso Alves is de Zevenaar van de Week
Togo verloor juist met 2-0 ipv dat ze wonnen. Het was ook een beetje een rare manier om een zege te vieren.quote:Bondscoach: 'In de kleedkamer lag overal bloed'
15/10/2007 09:28
'Het was een slagveld.' Na afloop van de interland tussen Togo en Mali zijn enkele spelers van Mali gewond geraakt nadat de supporters van het gastland het veld op waren gekomen.
Na het laatste fluitsignaal in Lomé bestormden de aanhangers van Togo het veld om de 2-0 zege te vieren in de kwalificatieronde voor de het toernooi om de Afrika Cup van 2008. Daarbij kwamen fans en spelers van Mali in de verdrukking, zag ook Jean-François Jodar, de Franse bondscoach van Mali.
Gewoon een '1' vergeten dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we Metro mogen geloven heeft Rusland 9 gespeeld, waarvan 5 gewonnen 3 gelijkgespeeld en maar liefst 11 keer verloren in de EK kwalificatiereeks. Met de 5 overwinningen en 3 gelijkspelen hebben ze volgens Metro overigens maar 8 punten gehaald.
![]()
(kan geen screentje maken, maar het staat op pagina 22)
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)seaErIsIetsKapot.htmquote:Drogba wil weg bij Chelsea: 'Er is iets kapot'
18/10/2007 18:42
Het afscheid van José Mourinho blijft nog naijlen bij Chelsea. Didier Drogba stuurt aan op een vertrek uit Londen.
'Mijn beslissing staat vast, het is tijd om te vertrekken', zegt Drogba in France Football. 'Er is iets kapot tussen mij en Chelsea. Niemand kan mij ervan weerhouden weg te gaan.' De international van Senegal kan moeilijk leven met de breuk tussen The Blues en Mourinho.
Ook al aangepastquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)seaErIsIetsKapot.htm
Dacht tot echt dat hij voor Ivoorkust voetbalde..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef Leso_Varen het volgende:
In de metro van donderdag staat een verhaaltje over dat gedoe tussen Aissati en de Haan, maar dan met een foto van Afellay erboven, beetje slordig.
In de laatste VI hadden ze het bij een stuk over Robben ook over "de aanvaller van Chelsea [...] die tevens met oranje twee keer verloor van Portugal (2x 1-0)" (was 2-1 en 1-0 natuurlijk).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In de VI:
"Ferdinands partner centraal in de verdediging, Nemanja Vidic, is dicht bij een overeenkomst met de club over een nieuw contact. Ter vergelijking: de Kroaat verdient volgens zijn nieuwe verbintenis de helft van wat Ferdinand verdient."
niet te hopen dat Everton Tony Hibbert opstelt tegen AZ...staan ze mooi met 12 man in het veldquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:18 schreef Leso_Varen het volgende:
Hier staat de verkeerde foto bij, in het verhaaltje staat iets over Gerrard met een Everton speler naast hem op de foto, maar de foto is slechts het gezicht van Gerrard.
Daarbij staat er opnieuw Alfonso Alves, terwijl het toch echt Afonso moet zijn, veel (teveel) gemaakte fout.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Van Ajax.nl terwijl hun eigen speler Huntelaar nog steeds toch topscorer isEn ook opvallend natuurlijk dat de club uberhaupt reclame maakt voor de sterspeler van de tegenstander.
http://www.ajax.nl/web/show/id=794208
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Van Ajax.nl terwijl hun eigen speler Huntelaar nog steeds toch topscorer isEn ook opvallend natuurlijk dat de club uberhaupt reclame maakt voor de sterspeler van de tegenstander.
http://www.ajax.nl/web/show/id=794208
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:45 schreef rubbereend het volgende:
bij Ajax hopen ze dat Stam nog terug komt op zn besluit denk ik:
[ afbeelding ]
ik kijk af en toe uit leedvermaakquote:
http://www.cw-net.nl/omniworld/nieuws_item.php?pag=Nieuws&id=297quote:Natuurlijk is Heracles Almelo als eredivisieclub normaal gesproken een maatje te groot voor FC Omniworld. De bekercompetitie echter is een competitie waarin verassingen aan de orde van de dag zijn.
quote:Valencia-Real Madrid 1-5
Real bleek dinsdag niet te stoppen en wervelde als Roger Federer in topvorm over Valencia heen. Valencia werd vooral in de eerste helft zoekgespeeld. Al in de eerste minuut sloeg Real toe. Robinho ontsnapte, zette voor en Raúl tikte de bal binnen achter Timo Hildebrand: 0-1.
Bronvermelding staat boven de quote. (Het woordje quote is de linkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef dndiek het volgende:
Het is leuker om screenshots te maken dan is het ook te zien zodra ze het aangepast hebben
En bronvermelding is ook wel leuk (waar de fout staat)
Ten eerste, wat doe jij nog met Windows 95quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:45 schreef rubbereend het volgende:
bij Ajax hopen ze dat Stam nog terug komt op zn besluit denk ik:
[ afbeelding ]
omdat 3.11 hier niet wil draaienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Ten eerste, wat doe jij nog met Windows 95?
Wat triest van VI, Marca verwees ook al naar Roger Federer. Wel matig om zoiets dan gewoon te kopieren. Maarja, dat VI matig was wisten we natuurlijk al.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En dat terwijl ze vandaag ook al met 1-5 van Valencia wonnen, ze zijn wel in vorm zeg!
bron: www.voetbalprimeur.nlquote:Leonardo: "Ik wil zo graag weer spelen"
Leonardo Vitor Santiago raakte acht maanden geleden geblesseerd aan zijn knie na een tackle van Michel Breuer. De Ajacied mikt op een snelle rentree en denkt over een paar weken weer mee te kunnen doen met Jong Ajax.
"Ik wil zo graag weer voetballen. Het is nu precies acht maanden geleden en na de operatie zeven, dus het gaat wel lekker", zegt de immer vrolijke Braziliaan. "Op de training doe ik alles mee, maar de fysio wil geen gekke dingen. Het is nog heel gevaarlijk en ik moet gewoon geduldig zijn."
"Soms irriteer ik me eraan dat ik nog niet mag spelen, omdat ik zo graag wil. Maar achteraf is dit ook het beste voor mij", weet Leo. "Volgende week mag ik een partijtje doen. Dat mag nu nog niet, maar ik wil heel graag een partijtje doen. Het geduld is bijna op."
De dribbelaar wil over enkele weken zijn rentree maken in het beloftenelftal van Feyenoord. "Ik wil liever vandaag dan morgen weer wedstrijden spelen, maar ik denk over drie weken. Dan begin ik met Jong Ajax", zo besluit de oud-Feyenoorder tegen AjaxTV.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=62440&c=1quote:Alves accepteert forse schorsing door blessure
Afonso Alves heeft ingestemd met de schorsing die de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem heeft opgelegd naar aanleiding van zijn elleboogstoot tegen Vitesse-speler Remco van der Schaaf.
De Braziliaan moet door zijn schorsing vier wedstrijden toekijken. Vlak voor rust kon de aanvaller zich niet beheersen en gaf hij Vitesse-speler Van der Schaaf een elleboogstoot.
Door zijn schorsing mist Alves de competitieduels met De Graafschap en Groningen (thuis) en NEC en NAC Breda (uit).
Ja, dat snap ik, maar het lijkt me logisch dat als je in de titel meldt dat de blessure een rol speelt, dat je daar op terugkomt in je nieuwsbericht.quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef Messenga het volgende:
Omdat ie anders de schorsing niet had geaccepteerd?
En dan is Voetbalzone nog genomineerd ook als kanshebber op de site van het jaar in de categorie sport en spelquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef M0NTANA het volgende:
Briljant, één van de beste in deze topics!
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[ afbeelding ]Ik snap hier echt geen drol van
2 enorme fouten 1 een kop van 4 woorden?
Bron: www.voetbalzone.nl (wie anders)
Versjteren is gewoon een Nederlands woord hoor, betekent in de war schoppenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er aan de hand zijn met Portugal
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=versjterenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er aan de hand zijn met Portugal
Ik ookquote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, das de eerste keer dat ik dat woord hoor/lees/zie.
ik ken dat woord ook echt niet !quote:Op donderdag 22 november 2007 14:38 schreef dndiek het volgende:
Versjteren is gewoon een Nederlands woord hoor, betekent in de war schoppen
hanteer dan i.i.g. de naam die de speler op zijn shirt draagtquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:25 schreef dndiek het volgende:
Vertalen vanuit het Russisch schrift is zo ongeveer voor elk land anders
Je kunt een 8 en een 9 makkelijk verkeerd aantikken.quote:
Heb je daar nog een afbeelding van?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Dat over die Russische naar Nederlandse schrijfwijze heb ik nog eens geklaagd bij Teletekst pagina 316 en het kwam de volgende dag erop.
Ja, op m'n andere PC heb ik een plaatje staan. Zal het uploaden als ik daar weer op zitquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je daar nog een afbeelding van?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je daar nog een afbeelding van?
Ze hebben z'n grijns (detail) kunnen waarnemen, maar niet gezien dat hij die kaart juist kreeg wegens (bewust) enorm lang treuzelen met die vrije trap?quote:Ibrahimovic mist wedstrijd tegen PSV
Internazionale kan in de laatste groepswedstrijd tegen PSV niet over Zlatan Ibrahimovic beschikken. De spits kreeg dinsdag tegen Fenerbahce een gele kaart en is hierdoor geschorst voor de wedstrijd in het Philips Stadion.
Ibrahimovic, de grote uitblinker bij Inter tegen de Turken, kreeg de kaart omdat hij een vrije trap te snel wilde nemen. De Zweed leek hier, gezien de grote grijns op zijn gezicht, niet bepaald rouwig om te zijn. Hij mist nu immers 'slechts' het voor Inter overbodige duel met PSV, maar is sowieso speelgerechtigd in de tweede ronde.
Mooi dat daarboven een reactie van Joeri Stubenitsky staat, zal ook wel Yuri zijn en de achternaam ook anders gespeld.quote:
Ja, en Slavia Praag.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef Stpan het volgende:
OT: Uit Almere en voor Excelsior?
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef Stpan het volgende:
Ik was zo leuk om te voorspellen dat Excelsior geen punt zou pakken tegen AZ in de kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef Stpan het volgende:
quote:De Gouden Bal, voor beste voetballer
in Europa, is al weggelegd voor Kaka.
En de Braziliaan is daarnaast ook
genomineerd om FIFA-Speler van het Jaar
te worden. De Milan-speler heeft nog
twee concurrenten. Lionel Messi van
Real en Cristiano Ronaldo van ManU zijn
de andere kanshebbers voor deze prijs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had het niet erg gevondenquote:
ah oke....Rome dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef WeebI het volgende:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsid=464106.html
en volgens het sportjournaal is het dus vanaf 2010quote:
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=64503&c=1quote:Petrovic komt er met een geldboete vanaf
Zeljko Petrovic is door de tuchtcommissie van de KNVB beboet. De commissie had een onderzoek ingesteld naar het gedrag van de RKC Waalwijk-trainer tijdens de wedstrijd FC Volendam-RKC.
Tijdens dat duel zouden Petrovic en teammanger Mario Ackermans scheidsrechter Bjorn Kuipers 'onjeus hebben bejegend'. Waar Petrovic wegkwam met een boete, daar moet Ackermans twee wedstrijden schorsing uitzitten.
Mij vielen ze ook al op jaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:43 schreef Fides het volgende:
Bij de NOS vandaag was Bendtner het grote talent uit Oostenrijk (tot 2 maal toe) en was de vorige club van Izmailov Lokomotiv Leipzig
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien? lachen dit!
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Fides het volgende:
Ook had Egbers (dacht ik) het in de voorbeschouwing het een keer over CSKA Sofia ipv Moskou.
Nu je het zegt, het loopt inderdaad voor geen meter. Heerlijk zo'n bericht vol punten ipv komma's.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
Whehe. Dat hele bericht loopt trouwens ook voor geen ene meter, die laatste alinea. Lijkt wel een telegrambericht. STOP.
De naam Joeri kun je getranslitereerd uit het Cyrillisch ook schrijven als Joerij, Joeryj, Joerii, Yoerij, Yoeryj, Yoerii, Yuri, Yurij, etc, etc, etc. Ik ga ze niet eens allemaal opnoemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi dat daarboven een reactie van Joeri Stubenitsky staat, zal ook wel Yuri zijn en de achternaam ook anders gespeld.
Aldus VI.nl.quote:FC Utrecht mengt zich in de subtop van de Eredivisie dankzij een
3-0 overwinning op Heracles Almelo.
Voetbaltubequote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Van de voetbaltube
Beetje vreemd waarmee hij nou de fout in ging
Ach, ik vond het wel een grappige fout, en het is tenslotte media...quote:Op maandag 17 december 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VoetbaltubeGaan we nu elke hobby site onder de loep leggen?
En het is Sulejmani, niet Sulejamiquote:Op zondag 16 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:
En het was trouwens Gertjan Tamerus die scoorde en niet Amoah.
meelezers zijn het !quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=65471&c=1
binnekort
Even in Word gooien en je haalt zulke fouten er gewoon gelijk uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=65471&c=1
binnekort
http://www.nu.nl/news/136(...)_voor_VVV-Venlo.htmlquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef DANILXL het volgende:
ik erger me aan incorrecte spelling
quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Forburgah het volgende:
De verslaggever van Tele2 vroeg na de wedstrijd NEC - Feyenoord waarom Been Babos in de rust had gewisseld.
En v. Hinthum vond het een mooie vrije trap op de paal van Arjan de Zeeuw.quote:Op zondag 23 december 2007 19:37 schreef Forburgah het volgende:
De verslaggever van Tele2 vroeg na de wedstrijd NEC - Feyenoord waarom Been Babos in de rust had gewisseld.
Tellen fouten in dit topic ook?quote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En v. Hinthum vond het een mooie vrije trap op de paal van Arjan de Zeeuw.![]()
een medium zeker wel.quote:
Weet ik het hoe die nikszeggende boer heet johquote:Op zondag 23 december 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tellen fouten in dit topic ook?.
Even de quote naar beneden scrollenquote:NEC in cruciaal duel tegen VVV Venlo
NEC begint woensdagavond aan een cruciale week. De ploeg uit Nijmegen, vooraf ingeschat als middenmoter, speelt dan in eigen huis tegen VVV Venlo. Een belangrijk duel, met het oog op de drie mogelijke degradatieplaatsen.
Momenteel bezet NEC de vijftiende plaats op de ranglijst. De ploeg is bezig aan een dramatisch reeks en haalde uit de laatste vijf competitiewedstrijden slecht één schamel punt. Opponent VVV is een aan beduidend betere serie bezig. De Limburgers sprokkelden een punt bij zowel FC Twente als Feyenoord en wonnen zelfs van Vitesse.
NEC-trainer Mario Been (foto) sprak afgelopen weekend al over een belangrijke week. Indien zijn ploeg verliest van VVV, en vier dagen later ook niet wint van Willem II, dreigt een loodzware tweede seizoenshelft. Met twaalf punten uit zestien duels zijn punten komende week dan ook een must.
Het zwak ingeschatte VVV doet bij een zege in Nijmegen juist uitstekende zaken. De promovendus ontstijgt de degradatiekandidaten dan ruim, en kan zich zelf aansluiten bij de middenmoot. Positief is dat VVV-trainer Andre Wetzel tegen NEC weer over Edwin Linssen en Ekrem Kahya kan beschikken. Het tweetal ontbrak afgelopen weekend tegen Vitesse met blessures.
Enige twijfelgeval in de selectie is Sjors Verdellen. De verdediger moet voorafgaand aan het duel nog enkele medische tests ondergaan. Verder beschikt Wetzel over een volledig fitte selectie.
Aan de kant van NEC ontbreekt Krisztian Vadocz. De middenvelder blesseerde zich tegen Feyenoord, en is in ieder geval drie weken uit de roulatie.
Patrick Pothuizen, Mark Otten, Dominique Scholten en Mark van den Boogaart kampen al langere tijd met blessures en zullen derhalve tegen VVV ook nog ontbreken. Aanvaller Tim Janssen, tegen Feyenoord nog geblesseerd, is wel hersteld en begint naar alle waarschijnlijkheid weer in de basis. Ook Brett Holman is weer helemaal fit.
Aan steun van de supporters zal het VVV overigens niet ontberen. Op tweede kerstdag is het stadion van de Limburgers namelijk volledig uitverkocht.
Nijmegen ligt toch in Limburgquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:39 schreef -J-D- het volgende:
Even de quote naar beneden scrollen
Shit ik dacht toch echt dat NEC morgen thuis zou spelen
Wat een fout van de vrienden van Voetbalprimeur.
... en zo zie je dat het best nog lastig is om een stukje foutloos te typenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef Blawh het volgende:
Daarom werd er mede Ruudje rot op gezonden.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=66115&c=1quote:Dat is niet de enige vergelijking die tussen beide ploegen te maken is. Ook in Nijmegen ontstaat er onrust, ook NEC verloor midweeks van een concurrent (VVV-Venlo).
Volgens mij was dit de eerste overwinning voor Willem 2 in heel veel duels...quote:Willem II heeft 2007 afgesloten met de beste reeks van het seizoen. De Tilburgers wonnen met zege op NEC (3-0) voor de twee keer op rij en behaalden daarmee in twee duels evenveel punten als in de zestien wedstrijden daarvoor.
zie PIquote:
Nou heette die jongen volgens mij Antonio.... Dus eigenlijk extra triest zo.quote:Triest: Mariano Puerta
quote:Talenten Kolenbrander en Vd Berg breken door
Door: Voetbalmax
Datum: 1 Januari, 2008
Vandaag een bijzonder verhaal uit Noord-Holland. Aalt Kolenblusser en Hans van den Berg zijn waarschijnlijk namen die weinig mensen nog kennen. Het spelersduo van FC Vinokus is echter bezig met een geweldig seizoen en dat is niet onopgemerkt gebleven.
Naar verluid hebben enkele tweede divisionisten uit Engeland en ADO Den Haag belangstelling voor het duo. Kolenblusser (16) en Van den Berg (16) spelen beiden in de aanval, eerstgenoemde als rechtsbuiten en Van den Berg als diepe spits.
De twee bezorgden hun club tot nu toe al 22 goals en zijn elke wedstrijd weer een waar spektakel voor de fans van de club. Van den Berg staat bekend om zijn fenomenale techniek, Kolenblusser om zijn snelheid.
Het zou een zeer bijzonder verhaal zijn als de twee in één keer door zouden stomen naar een profesionele voetbalclub.
Bestaat niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Bjoro het volgende:
Ken trouwens iemand de club FC Vinokus in Noord-Holland
Google i.i.g. niet
Het viel me ook al op, maar dacht dat ik het zelf fout had.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:47 schreef methodmich het volgende:
Een toch wel wat pijnlijke op VI.nl:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)ndTheWinnerIs....htm
Daar staat ineens:
[..]
Nou heette die jongen volgens mij Antonio.... Dus eigenlijk extra triest zo.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)elhadjWegBijLyon.htmquote:Ajax- en PSV-doelwit Belhadj weg bij Lyon
06/01/2008 22:07
Afgelopen zomer wimpelde Nadir Belhadj nog de interesse van onder meer Ajax en PSV af om te gaan spelen voor zijn droomclub Olympique Lyon. Een half jaar later keert de 25-jarige Algerijn de Franse kampioen de rug toe.
Belhadj tekende een contract tot medio 2011 met RC Lens, dat net als Lyon nog actief is in het Champions League-toernooi. In Lyon kwam de linksback niet verder dan drie basisplaatsen en zes invalbeurten tijdens de eerste seizoenshelft.
Ondanks een gebrek aan speeltijd kijkt Belhadj positief terug op zijn verblijf bij de Franse kampioen. 'Ik heb met uitstekende spelers getraind en een hoop geleerd, ook al was het maar van korte duur.'
quote:Bij Ajax vierden Edgar Davids (op de foto in duel met Patrick Vieira en Leonardo hun rentree na maanden blessureleed.)
Dat is gewoon journalistiek, foute bronnen. Niet echt een blunder...quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien dat VI er ook naast zit met het Alves-AZ verhaal.
Is inmiddels gewijzigd.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:44 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)elhadjWegBijLyon.htm
Het dikgedrukte was natuurlijk Henrico Drost, en niet Jeroenquote:NEC heeft Jeroen Drost van SC Heerenveen gehuurd. De 19-jarige verdediger speelt de rest van het seizoen in Nijmegen. Vorig seizoen werd hij aan Excelsior verhuurd. In Rotterdam speelde hij 30 competitiewedstrijden
OF het is aangepast OF ik snap hem nietquote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/39831
Zou je daar dik van worden?
Zelfde probleem hierquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
OF het is aangepast OF ik snap hem niet
Het was gewoon een subtiele kickquote:
quote:Speler overlijdt na hartaanval
De wedstrijd tussen de Franse tweedeklassers Niort en Sedan werd vrijdagavond door het ineenstorten van Niort-speler Marco Randriana. De 24-jarige middenvelder kreeg tijdens de eerste helft een hartaanval.
Het hart van de speler werd door de medische staf weer op gang geholpen en tijdens de rit naar het ziekenhuis kwam Randriana weer bij bewustzijn. Zijn conditie is inmiddels stabiel, maar hij blijft voorlopig in het ziekenhuis van Reims liggen ter observatie.
Randriana komt er vooralsnog goed vanaf. De laatste jaren werd de voetbalwereld meerdere malen opgeschrikt door spelers die tijdens een wedstrijd problemen met het hart kregen en waar de dood zelfs op volgde. In 2007 overleden Antonio Puerta (Sevilla) en Phil O'Donnell (FC Motherwell) aan de gevolgen van een hartstilstand.
Die pagina was sowieso lomp, want er stond eerst ook 'afelllap' in plaats van Afellay, maar ik was te laat voor een screenshot.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gilissen is toch echt een speler van NAC
Nu je het zegt, er staat op mijn screen Afelllay (met 3 keer l)quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die pagina was sowieso lomp, want er stond eerst ook 'afelllap' in plaats van Afellay, maar ik was te laat voor een screenshot.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)sie-speelronde22.htmquote:Het langst zonder...
Categorie Club(s) Duels
Zege NEC 10
Thuiszege NEC 5
Uitzege Heracles Almelo 28
Nederlaag FC Twente 12
Thuisnederlaag FC Groningen 9
Uitnederlaag FC Twente 6
Gelijkspel FC Groningen 11
0-0 Excelsior, FC Utrecht 27
Doelpunt tegen Ajax, Heracles, Willem II 1
Doelpunt vóór Excelsior, FC Utrecht, Vitesse 1
De nul FC Utrecht 17
kan tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)sie-speelronde22.htm
Bijzonder lastig natuurlijk voor Vi.nl om de plaatsnaam Doetinchem goed te schrijven.quote:Ook in Doetichem is SC Heerenveen productief
26/01/2008 21:51
SC Heerenveen speelde tegen De Graafschap niet zijn beste wedstrijd. Toch rolde er wederom een ruime 3-0 zege uit de bus voor de productieve Friezen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben ze bij VP eindelijk door dat Powell maar met 1 l is. Komen ze weer met een andere fout:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Who cares
Grote verschil is dat het bij de een om een tikfoutje gaat en bij de andere om een gebrekkige kennis van de feiten.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat het bij de een om een tikfoutje gaat en bij de andere om een gebrekkige kennis van de feiten.
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Who cares
Heerenveen wordt ook niet eens genoemd in de rest van het artikel.quote:Janssen: "Een vijfdeklasser onwaardig"
Theo Janssen deed na de verloren wedstrijd tegen FC Groningen geen moeite zijn teleurstelling te verbergen. De middenvelder was zeer ontevreden over het vertoonde spel van de Arnhemse ploeg.
De middenvelder, die recent nog nadrukkelijk in de belangstelling stond van FC Groningen, liet weten dat ook trainer Aad de Mos een belangrijk aandeel had in de monsterscore. Dit door de in de ogen van Janssen onbegrijpelijke wissels.
"7-0 slaat nergens op. Ons spel was in de tweede helft een vijfdeklasser onwaardig.
Hoe dit kan? Vraag de trainer maar. Hij haalt Van der Schaaf, Verhaegh en Takak er ineens af, dan vraag je erom. Je laat de rest verzuipen. Die spelers heb je juist dan hard nodig. Ik snap de trainer wel. Hij wil schorsingen voorkomen, maar je geeft ook een signaal naar die andere acht. En Sansoni liep al geblesseerd in het veld. Die kun je niet meer wisselen. Later speelt Harrie Gommans linker middenvelder omdat Sansoni niet meer kan", aldus Janssen tegenover De Gelderlander.
De vervanging van Remco van der Schaaf door trainer Aad de Mos was voor Janssen helemaal onbegrijpelijk. "Laat dan een speler als Remco van der Schaaf staan. Die is echt wel slim genoeg om in zo’n wedstrijd geen gele kaart meer te pakken. Natuurlijk maakt het uit met hoeveel je verliest. Dit is niet goed voor je vertrouwen. Het moet de komende wedstrijden blijken hoe slecht dit is."
De middenvelder stak ook de hand in eigen boezem ten aanzien van de grote nederlaag. "Kijk nou eens hoe wij die eerste goals weggeven. Niet doordekken, stappen, het is allemaal zo simpel. We kwamen in die eerste helft nog redelijk terug, kregen een paar kansjes. maar we maken ’m niet. Er was best vertrouwen, maar dan begint de tweede helft net als de eerste en is het gelopen. Je mag nog blij zijn dat het bij 7- 0 blijft."
Aad de Mos gaf na de wedstrijd aan geen spijt te hebben van de door hem doorgevoerde vervangingen. "Ik heb er alleen spijt van dat ik Sprockel niet naar de kant heb gehaald. Nu krijgt hij geel en mis ik hem door een schorsing tegen FC Groningen. Maar ik wilde Onur Kaya een kans geven omdat die jongen het verdient vanwege zijn inzet op de training en zijn spel in het tweede elftal.”
http://www.voetbalprimeur.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |