quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had het niet erg gevondenquote:
ah oke....Rome dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef WeebI het volgende:
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsid=464106.html
en volgens het sportjournaal is het dus vanaf 2010quote:
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=64503&c=1quote:Petrovic komt er met een geldboete vanaf
Zeljko Petrovic is door de tuchtcommissie van de KNVB beboet. De commissie had een onderzoek ingesteld naar het gedrag van de RKC Waalwijk-trainer tijdens de wedstrijd FC Volendam-RKC.
Tijdens dat duel zouden Petrovic en teammanger Mario Ackermans scheidsrechter Bjorn Kuipers 'onjeus hebben bejegend'. Waar Petrovic wegkwam met een boete, daar moet Ackermans twee wedstrijden schorsing uitzitten.
Mij vielen ze ook al op jaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:43 schreef Fides het volgende:
Bij de NOS vandaag was Bendtner het grote talent uit Oostenrijk (tot 2 maal toe) en was de vorige club van Izmailov Lokomotiv Leipzig
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien? lachen dit!
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Fides het volgende:
Ook had Egbers (dacht ik) het in de voorbeschouwing het een keer over CSKA Sofia ipv Moskou.
Nu je het zegt, het loopt inderdaad voor geen meter. Heerlijk zo'n bericht vol punten ipv komma's.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
Whehe. Dat hele bericht loopt trouwens ook voor geen ene meter, die laatste alinea. Lijkt wel een telegrambericht. STOP.
De naam Joeri kun je getranslitereerd uit het Cyrillisch ook schrijven als Joerij, Joeryj, Joerii, Yoerij, Yoeryj, Yoerii, Yuri, Yurij, etc, etc, etc. Ik ga ze niet eens allemaal opnoemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi dat daarboven een reactie van Joeri Stubenitsky staat, zal ook wel Yuri zijn en de achternaam ook anders gespeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |