abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:08:57 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39939216
Van VI.nl (linkje):
quote:
Fortuna Sittard versterkt zich met amateurs

18/7/2006 11:01

Fortuna Sittard heeft twee amateur-spelers in de gelederen opgenomen. Het gaat om Jan Knap en Henry van de Sjoester.

Beide 21-jarige spelers tekenden een contract voor een seizoen. Knap is een spits die afkomstig is van Maaslandse Boys. Van de Sjoester is een verdediger van Havantia uit Meers.
Het blijkt echter een grap:
quote:
Wat blijkt nu...

Henry van de Sjoester is zestig en cafehouder in Meers (ligt in de buurt van Sittard) en Jan van de Knap is vaste klant in dat cafe...

De club waar Jan Knap vandaan zou komen, Maaslandse Boys, bestaat zelfs niet...

Een Fortunees had dit naar VI gemaild en ze nemen het gewoon klakkeloos over...
Eigenlijk belachelijk dat een professioneel medium als VI hier intrapt.

Maar goed, er worden op internet meer fouten gemaakt, die in dit topic kunnen worden geplaatst.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39939402
Nabellen is ook zo moeilijk.
That's all folks!
pi_39939417
mmm als het echt vanuit Fortuna Sittard zelf komt vind ik het niet gek. Heel veel van dat soort berichten worden gewoon overgenomen van dit soort persberichten. De grap is overigens wel goed.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:18:05 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39939562
Denk dat er met een Fortunees wordt bedoeld dat het een supporter is van Fortuna Sittard, niet een mede-werker van de club. Maar goed, het blijft belachelijk dat men zoiets niet natrekt en het klakkeloos plaatst.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39939617
Als het van een supporter komt had men het inderdaad moeten checken. Anders niet. Je gaat toch niet voor elke transfer van dit kaliber nabellen of het wel klopt? Die gasten bij VI hebben wel iets beters te doen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:21:34 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39939668
Aan de ene kant niet, aan de andere kant moet alles wat je plaatst kloppen, het is tenslotte een professioneel medium en vele voetballiefhebbers liggen nu dubbel, bij het horen van deze grap.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:27:00 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39939847
Nog één van de officiële website van de Duitse voetbalbond, zoek de fout:

pi_39939929
Madurodam.

Overigens staat bij het artikel over die Deense Heerenvener: Ken Ilso. Terwijl dat zijn twee voornamen zijn. Hij heeft Larsen als achternaam.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:42:12 #9
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_39940289
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
Nog één van de officiële website van de Duitse voetbalbond, zoek de fout:

[afbeelding]
En er staat De Cle i.p.v. De Cler...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:30:50 #10
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_39941786
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef bremmie het volgende:

[..]

En er staat De Cle i.p.v. De Cler...
En ken je Dirk Kujt al?

Wat betreft Ken Ilso Larsen, in het programmaboekje van afgelopen zaterdag (oefenwedstrijd tegen Stormvogels-Telstar) stond hij ook als Ken Ilso.. Is dat z'n 'voetbalnaam' (vroeg ik me gewoon even af)?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_39941830
Nee, zijn gewoon zijn twee voornamen. Dan had hij wel Larsen als voetbalnaam gekozen denk ik, commercieel iets aantrekkelijker. Denk dat de rest gewoon niet op de regel paste
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:59:15 #12
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_39942627
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef MaxPower het volgende:
Nee, zijn gewoon zijn twee voornamen. Dan had hij wel Larsen als voetbalnaam gekozen denk ik, commercieel iets aantrekkelijker. Denk dat de rest gewoon niet op de regel paste
Nou, er was nog ruimte zat op de regel (wat dacht je van Gianni Zuiverloon en Brian Vandenbussche, ook gewoon voluit geschreven. En uit m'n hoofd Reza Ghoochannejhad ook voluit). Ook op de clubsite staat 'ie trouwens in een bericht nu aangegeven als Ken Ilsø, bij de selectie (van vorig seizoen overigens) nog gewoon als Larsen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:20:03 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39974603
quote:
Real publiceert per abuis komst Van Nistelrooy

Het moet wel heel raar lopen als Ruud van Nistelrooy niet binnenkort vol trots in het koninklijk wit van Real Madrid poseert. Oplettende Spaanse media betrapten de club op een voorbarige publicatie op de website, waarin de Nederlandse spits al werd voorgesteld aan de aanhang.

Onder de kop 'El delantero total' (de totale spits, een variant op het Nederlandse totaalvoetbal, red.) introduceerde Real Madrid Van Nistelrooy als de eerste aankoop van het Capello-tijdperk. De opdracht voor Van The Man is duidelijk: scoren zoals hij dat altijd heeft gedaan.

Real Madrid trok het bericht snel in en kwam met een verklaring waarin het sprak van een informatica fout. Het verhaal was voor intern gebruik en had niet openbaar mogen worden. 'Zoals gebruikelijk bij tal van redacties zet Realmadrid.com nieuws en spelersinfo klaar van mogelijke versterkingen.'

Tot nog toe soebatten Real en Manchester United over de transfersom voor de dertigjarige goalgetter. In Spanje denkt de pers dat het bedrag zo'n zestien miljoen euro gaat bedragen. ManU-manager Alex Ferguson doet voorkomen dat zijn club veel meer wil ontvangen.

pi_39979579
Op een of andere Duitse transfersite stond De Cler tussen de selectie van Feyenoord.
Was tijdens WK.
pi_40141012
Ik dacht namelijk ook dat hij er al zat
  maandag 24 juli 2006 @ 21:11:02 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40144404
Volgens Football Italia is Dennis Bergkamp speler geweest van Sampdoria?
quote:
Bergkamp wants Vieira return

Ex-Inter striker Dennis Bergkamp believes that Arsenal should try and re-sign Juventus midfielder Patrick Vieira.

Bergkamp’s testimonial on Saturday at Arsenal’s new Emirates Stadium brought an end to a glittering 20-year career that included spells with the Nerazzurri and Sampdoria.

Vieira is set to leave Juve in the light of the Calciopoli verdict and despite interest from Barcelona, he seems almost certain to join Inter.

However, Bergkamp maintains that the French star should consider a return to North London and once again team up with good friend Thierry Henry.

“I think about 56 people said to me today that Patrick should have another year here and I hope he will,” the Dutchman told the Daily Mirror.

“Maybe that’s not the right thing to say in football, but everyone saw what he did in the World Cup and if he can get to that level with Arsenal, it would be fantastic.”

The battling midfielder enjoyed nine hugely successful seasons with the Gunners and represented their ‘legends’ team in the Dutchman’s testimonial.

It is expected that Vieira will sign a contract with Inter before the end of the week.
Bron: http://www.channel4.com/sport/football_italia/jul24b.html

Of begrijp ik het verkeerd?
pi_40145628
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

misschien verwarren ze hem met Gullit
ze lijken ook zo op elkaar
pi_40145679
Ik weet nog dat een jaar geleden op de UEFA site stond dat Trabelsi een contract had getekend bij Manchester United.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 24 juli 2006 @ 22:18:43 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40146912
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

misschien verwarren ze hem met Gullit
ze lijken ook zo op elkaar
Ruud Gullit kan ook inderdaad, ik dacht meteen aan Clarence Seedorf.
pi_40147385
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Je begrijpt het goed en zij halen wat spelers door elkaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_40576020
Haha, is VI zelf regelmatig de sjaak geweest en lijdend voorwerp in dit topic, zijn ze er als de kippen bij om de BBC te kakken te zetten: http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/contentid=82587/sc=ae630d

Ofwel:
quote:
BBC denkt dat Kalou Nederlander is

7/8/2006 15:33

De BBC is het spoor blijkbaar bijster geraakt door alle procedures die Salomon Kalou aanspande om het Nederlanderschap te verwerven. De Engelse omroep heeft in het paspoortje van de 21-jarige Ivoriaan van Chelsea per abuis aangemerkt dat hij de Nederlandse nationaliteit heeft.
Net als Voetbal International heeft de BBC een uitgebreide database waarin gegevens van spelers worden bijgehouden. Onder andere geboortedatum, positie in het veld en het aantal gespeelde wedstrijden zijn opgenomen.

Van de spelers is ook na te gaan welke nationaliteit zij hebben. De BBC ging bij Kalou dus de mist in en noteerde dat hij over een Nederlands paspoort beschikt.

Juist dat papiertje wist Kalou tijdens zijn verblijf bij Feyenoord niet te bemachtigen. De aanvaller spande een procedure aan om met het Nederlands elftal naar het WK te kunnen, maar minister Rita Verdonk weigerde de aanvraag. Na verschillende beroepszaken werd de minister van Vreemdelingenzaken door de rechter in het gelijk gesteld en bleef Kalou Ivoriaan.
En dan dus het plaatje van de site.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:27:29 #22
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40576270
Lekker slim BBC
pi_40578987
Wie denkt VI.nl wel niet dat ze zijn, om de briljante site van de BBC zo aan te pakken? Wat een niveau zeg. Terwijl het bij Kalou nou juist begrijpelijk is om die fout te maken.
pi_40579022
Zeker gezien de eerste post in dit topic zouden ze dit nooit mogen doen inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40579086
Inderdaad ja. Ongelofelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')