quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[ afbeelding ]Ik snap hier echt geen drol van
2 enorme fouten 1 een kop van 4 woorden?
Bron: www.voetbalzone.nl (wie anders)
Versjteren is gewoon een Nederlands woord hoor, betekent in de war schoppenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er aan de hand zijn met Portugal
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=versjterenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er aan de hand zijn met Portugal
Ik ookquote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, das de eerste keer dat ik dat woord hoor/lees/zie.
ik ken dat woord ook echt niet !quote:Op donderdag 22 november 2007 14:38 schreef dndiek het volgende:
Versjteren is gewoon een Nederlands woord hoor, betekent in de war schoppen
hanteer dan i.i.g. de naam die de speler op zijn shirt draagtquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:25 schreef dndiek het volgende:
Vertalen vanuit het Russisch schrift is zo ongeveer voor elk land anders
Je kunt een 8 en een 9 makkelijk verkeerd aantikken.quote:
Heb je daar nog een afbeelding van?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Dat over die Russische naar Nederlandse schrijfwijze heb ik nog eens geklaagd bij Teletekst pagina 316 en het kwam de volgende dag erop.
Ja, op m'n andere PC heb ik een plaatje staan. Zal het uploaden als ik daar weer op zitquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je daar nog een afbeelding van?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je daar nog een afbeelding van?
Ze hebben z'n grijns (detail) kunnen waarnemen, maar niet gezien dat hij die kaart juist kreeg wegens (bewust) enorm lang treuzelen met die vrije trap?quote:Ibrahimovic mist wedstrijd tegen PSV
Internazionale kan in de laatste groepswedstrijd tegen PSV niet over Zlatan Ibrahimovic beschikken. De spits kreeg dinsdag tegen Fenerbahce een gele kaart en is hierdoor geschorst voor de wedstrijd in het Philips Stadion.
Ibrahimovic, de grote uitblinker bij Inter tegen de Turken, kreeg de kaart omdat hij een vrije trap te snel wilde nemen. De Zweed leek hier, gezien de grote grijns op zijn gezicht, niet bepaald rouwig om te zijn. Hij mist nu immers 'slechts' het voor Inter overbodige duel met PSV, maar is sowieso speelgerechtigd in de tweede ronde.
Mooi dat daarboven een reactie van Joeri Stubenitsky staat, zal ook wel Yuri zijn en de achternaam ook anders gespeld.quote:
Ja, en Slavia Praag.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef Stpan het volgende:
OT: Uit Almere en voor Excelsior?
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef Stpan het volgende:
Ik was zo leuk om te voorspellen dat Excelsior geen punt zou pakken tegen AZ in de kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef Stpan het volgende:
quote:De Gouden Bal, voor beste voetballer
in Europa, is al weggelegd voor Kaka.
En de Braziliaan is daarnaast ook
genomineerd om FIFA-Speler van het Jaar
te worden. De Milan-speler heeft nog
twee concurrenten. Lionel Messi van
Real en Cristiano Ronaldo van ManU zijn
de andere kanshebbers voor deze prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |