ik kijk af en toe uit leedvermaakquote:
http://www.cw-net.nl/omniworld/nieuws_item.php?pag=Nieuws&id=297quote:Natuurlijk is Heracles Almelo als eredivisieclub normaal gesproken een maatje te groot voor FC Omniworld. De bekercompetitie echter is een competitie waarin verassingen aan de orde van de dag zijn.
quote:Valencia-Real Madrid 1-5
Real bleek dinsdag niet te stoppen en wervelde als Roger Federer in topvorm over Valencia heen. Valencia werd vooral in de eerste helft zoekgespeeld. Al in de eerste minuut sloeg Real toe. Robinho ontsnapte, zette voor en Raúl tikte de bal binnen achter Timo Hildebrand: 0-1.
Bronvermelding staat boven de quote. (Het woordje quote is de linkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef dndiek het volgende:
Het is leuker om screenshots te maken dan is het ook te zien zodra ze het aangepast hebben
En bronvermelding is ook wel leuk (waar de fout staat)
Ten eerste, wat doe jij nog met Windows 95quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:45 schreef rubbereend het volgende:
bij Ajax hopen ze dat Stam nog terug komt op zn besluit denk ik:
[ afbeelding ]
omdat 3.11 hier niet wil draaienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Ten eerste, wat doe jij nog met Windows 95?
Wat triest van VI, Marca verwees ook al naar Roger Federer. Wel matig om zoiets dan gewoon te kopieren. Maarja, dat VI matig was wisten we natuurlijk al.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En dat terwijl ze vandaag ook al met 1-5 van Valencia wonnen, ze zijn wel in vorm zeg!
bron: www.voetbalprimeur.nlquote:Leonardo: "Ik wil zo graag weer spelen"
Leonardo Vitor Santiago raakte acht maanden geleden geblesseerd aan zijn knie na een tackle van Michel Breuer. De Ajacied mikt op een snelle rentree en denkt over een paar weken weer mee te kunnen doen met Jong Ajax.
"Ik wil zo graag weer voetballen. Het is nu precies acht maanden geleden en na de operatie zeven, dus het gaat wel lekker", zegt de immer vrolijke Braziliaan. "Op de training doe ik alles mee, maar de fysio wil geen gekke dingen. Het is nog heel gevaarlijk en ik moet gewoon geduldig zijn."
"Soms irriteer ik me eraan dat ik nog niet mag spelen, omdat ik zo graag wil. Maar achteraf is dit ook het beste voor mij", weet Leo. "Volgende week mag ik een partijtje doen. Dat mag nu nog niet, maar ik wil heel graag een partijtje doen. Het geduld is bijna op."
De dribbelaar wil over enkele weken zijn rentree maken in het beloftenelftal van Feyenoord. "Ik wil liever vandaag dan morgen weer wedstrijden spelen, maar ik denk over drie weken. Dan begin ik met Jong Ajax", zo besluit de oud-Feyenoorder tegen AjaxTV.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=62440&c=1quote:Alves accepteert forse schorsing door blessure
Afonso Alves heeft ingestemd met de schorsing die de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem heeft opgelegd naar aanleiding van zijn elleboogstoot tegen Vitesse-speler Remco van der Schaaf.
De Braziliaan moet door zijn schorsing vier wedstrijden toekijken. Vlak voor rust kon de aanvaller zich niet beheersen en gaf hij Vitesse-speler Van der Schaaf een elleboogstoot.
Door zijn schorsing mist Alves de competitieduels met De Graafschap en Groningen (thuis) en NEC en NAC Breda (uit).
Ja, dat snap ik, maar het lijkt me logisch dat als je in de titel meldt dat de blessure een rol speelt, dat je daar op terugkomt in je nieuwsbericht.quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef Messenga het volgende:
Omdat ie anders de schorsing niet had geaccepteerd?
En dan is Voetbalzone nog genomineerd ook als kanshebber op de site van het jaar in de categorie sport en spelquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef M0NTANA het volgende:
Briljant, één van de beste in deze topics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |