Die pagina was sowieso lomp, want er stond eerst ook 'afelllap' in plaats van Afellay, maar ik was te laat voor een screenshot.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gilissen is toch echt een speler van NAC
Nu je het zegt, er staat op mijn screen Afelllay (met 3 keer l)quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die pagina was sowieso lomp, want er stond eerst ook 'afelllap' in plaats van Afellay, maar ik was te laat voor een screenshot.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)sie-speelronde22.htmquote:Het langst zonder...
Categorie Club(s) Duels
Zege NEC 10
Thuiszege NEC 5
Uitzege Heracles Almelo 28
Nederlaag FC Twente 12
Thuisnederlaag FC Groningen 9
Uitnederlaag FC Twente 6
Gelijkspel FC Groningen 11
0-0 Excelsior, FC Utrecht 27
Doelpunt tegen Ajax, Heracles, Willem II 1
Doelpunt vóór Excelsior, FC Utrecht, Vitesse 1
De nul FC Utrecht 17
kan tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)sie-speelronde22.htm
Bijzonder lastig natuurlijk voor Vi.nl om de plaatsnaam Doetinchem goed te schrijven.quote:Ook in Doetichem is SC Heerenveen productief
26/01/2008 21:51
SC Heerenveen speelde tegen De Graafschap niet zijn beste wedstrijd. Toch rolde er wederom een ruime 3-0 zege uit de bus voor de productieve Friezen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben ze bij VP eindelijk door dat Powell maar met 1 l is. Komen ze weer met een andere fout:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Who cares
Grote verschil is dat het bij de een om een tikfoutje gaat en bij de andere om een gebrekkige kennis van de feiten.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat het bij de een om een tikfoutje gaat en bij de andere om een gebrekkige kennis van de feiten.
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Who cares
Heerenveen wordt ook niet eens genoemd in de rest van het artikel.quote:Janssen: "Een vijfdeklasser onwaardig"
Theo Janssen deed na de verloren wedstrijd tegen FC Groningen geen moeite zijn teleurstelling te verbergen. De middenvelder was zeer ontevreden over het vertoonde spel van de Arnhemse ploeg.
De middenvelder, die recent nog nadrukkelijk in de belangstelling stond van FC Groningen, liet weten dat ook trainer Aad de Mos een belangrijk aandeel had in de monsterscore. Dit door de in de ogen van Janssen onbegrijpelijke wissels.
"7-0 slaat nergens op. Ons spel was in de tweede helft een vijfdeklasser onwaardig.
Hoe dit kan? Vraag de trainer maar. Hij haalt Van der Schaaf, Verhaegh en Takak er ineens af, dan vraag je erom. Je laat de rest verzuipen. Die spelers heb je juist dan hard nodig. Ik snap de trainer wel. Hij wil schorsingen voorkomen, maar je geeft ook een signaal naar die andere acht. En Sansoni liep al geblesseerd in het veld. Die kun je niet meer wisselen. Later speelt Harrie Gommans linker middenvelder omdat Sansoni niet meer kan", aldus Janssen tegenover De Gelderlander.
De vervanging van Remco van der Schaaf door trainer Aad de Mos was voor Janssen helemaal onbegrijpelijk. "Laat dan een speler als Remco van der Schaaf staan. Die is echt wel slim genoeg om in zo’n wedstrijd geen gele kaart meer te pakken. Natuurlijk maakt het uit met hoeveel je verliest. Dit is niet goed voor je vertrouwen. Het moet de komende wedstrijden blijken hoe slecht dit is."
De middenvelder stak ook de hand in eigen boezem ten aanzien van de grote nederlaag. "Kijk nou eens hoe wij die eerste goals weggeven. Niet doordekken, stappen, het is allemaal zo simpel. We kwamen in die eerste helft nog redelijk terug, kregen een paar kansjes. maar we maken ’m niet. Er was best vertrouwen, maar dan begint de tweede helft net als de eerste en is het gelopen. Je mag nog blij zijn dat het bij 7- 0 blijft."
Aad de Mos gaf na de wedstrijd aan geen spijt te hebben van de door hem doorgevoerde vervangingen. "Ik heb er alleen spijt van dat ik Sprockel niet naar de kant heb gehaald. Nu krijgt hij geel en mis ik hem door een schorsing tegen FC Groningen. Maar ik wilde Onur Kaya een kans geven omdat die jongen het verdient vanwege zijn inzet op de training en zijn spel in het tweede elftal.”
http://www.voetbalprimeur.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |