quote:Op zondag 23 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 22 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
047. 065 Papierversnipperaar
051. 060 OA
070. 051 Houniet
112. 037 Kuukske
138. 032 eer-ik
230. 022 Memento-Mori
Tof Ph.quote:Op zondag 23 september 2007 08:25 schreef Pheno het volgende:
Highlights van de reis:
- tokyo (een keer op eigen houtje vanuit kyoto teruggegaan voor de gamebeurs vandaag)
- slapen bij mensen thuis
- morgen naar disneyland (weer 3 uur heen en 3 uur terug reizen vanuit kyoto)
- overmorgen bij monniken slapen
Tokyo is echt leuk, cosplay, helpende mensen in hun beste engels
Straks verder naar het zuiden, hiroshima en nagasaki oa.
vetquote:Op zondag 23 september 2007 08:25 schreef Pheno het volgende:
Highlights van de reis:
- tokyo (een keer op eigen houtje vanuit kyoto teruggegaan voor de gamebeurs vandaag)
Lekkerquote:Op zondag 23 september 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb mijn eerste plek van bestemming bereikt en zit nu in een havenstadje aan de zuidkust met de naam Cilacap (Tjilatjap), ja het lijkt op kecap (ketjap) maar dat is het niet.
Goed, ga nog even het zwembad in voor het donker is en dan op zoek naar een hapje eten.
ik ook, sodejuquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb mijn eerste plek van bestemming bereikt en zit nu in een havenstadje aan de zuidkust met de naam Cilacap (Tjilatjap), ja het lijkt op kecap (ketjap) maar dat is het niet.
Goed, ga nog even het zwembad in voor het donker is en dan op zoek naar een hapje eten.
quote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker
Ik mag aannemen dat je je camera mee hebt?
dat heb ik niet, maar ik voel me fucking wazigquote:Op zondag 23 september 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
ik ook, sodeju
En koppijn niet normaal..
Mwhoah ik sta er niet tussen met mn bagger pc problemen kon ik geen enkele post plaatsenquote:
uiteraard. Ben ook al naar een Nederlands fort geweest, dus in oktober kan ik weer aan de slag met deze foto's. Echter is dit pas het begin van de reisquote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker
Ik mag aannemen dat je je camera mee hebt?
Da's ook weer niet goed..quote:Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat heb ik niet, maar ik voel me fucking wazig
Heb ook extreem lang gepit voor mijn doen
Ja mn familie is gaan wandelen.quote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Da's ook weer niet goed..
Mooi weer vandaag
Idd, ik ga straks chillen in het julianaparkquote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Da's ook weer niet goed..
Mooi weer vandaag
Goed om te horenquote:Op zondag 23 september 2007 08:25 schreef Pheno het volgende:
Highlights van de reis:
quote:Op zondag 23 september 2007 12:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt ook te veel koffie drinken
Iemand die daar een remedie voor kent?
quote:Instant coffee takes too long.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |