Ik ben op dieet geweest, leuk dat 't je opvalt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon blazen dan is Floripas weg.
Je moet niet zo politiek correct doen Floripas, valt me van je tegen, had dat niet gedacht van je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben op dieet geweest, leuk dat 't je opvalt.
Verder:![]()
Jij hebt nog een discussie staan idd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat doen we, hier of zoeken we een rustiger plekje op?
Ik ben discussie-moe.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een discussie staan idd.
Ik bepaal hier de regels.quote:
Nee, ik ga niet blaffen nee, maar Fok! bestaat in feite alleen dankzij de discussie, hoewel bepaalde vrouwen van zekere leeftijd denken dat het bestaat bij gratie van hetze voering.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik bepaal hier de regels.
Doe eens blaffen.
Maar goed, wat heb jij met Zeeuws-Vlaanderen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Goodbye Philadelphia.
Aardige Amerikaanse crooner. Gladde jongen, maar toch.
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar goed, wat heb jij met Zeeuws-Vlaanderen?
Je bedoelt, over tien jaar is ze de nummer twee van de SP en schermt ze tegen de Grote Roerganger met haar negen zetels?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Floripas is een kleine Rita, dat heb ik altijd al gezegd.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
Werkte je trouwens niet bij een sigarettenfabriek in de vakantie?
Philip Morris soms?
Nee, over tien jaar is ze met me getrouwd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt, over tien jaar is ze de nummer twee van de SP en schermt ze tegen de Grote Roerganger met haar negen zetels?
Je kunt Ad Verbrugge niet helemaal snappen als je Zeeuws-Vlaanderen jaren niet kent.quote:
Dat bepaal ik zelf wel. Ik ken zijn achtergrond.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt Ad Verbrugge niet helemaal snappen als je Zeeuws-Vlaanderen jaren niet kent.
Maar je kent Zeeuws-Vlaanderen niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik ken zijn achtergrond.
Ik heb er ook gewerkt 79 en 80, ongeveer 325 gulden per week, wat veel was in die tijd.quote:
Leg eens uit? Bedoel je het landschap, of de mentaliteit daar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt Ad Verbrugge niet helemaal snappen als je Zeeuws-Vlaanderen jaren niet kent.
Waarom zou ik? Ik weet dat zijn jeugd uit catechisatie, surfen en filosofie bestond.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je kent Zeeuws-Vlaanderen niet?.
Ik kreeg iedere 2 uur pauze.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewerkt 79 en 80, ongeveer 325 gulden per week, wat veel was in die tijd.
Elk uur 10 minuten pauze.
Ja, maar dat zegt niets over zijn alledaagse ervaringen hè. Het tijdsgewricht en dan wonen in Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik weet dat zijn jeugd uit catechisatie, surfen en filosofie bestond.
Dat is dan veranderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik kreeg iedere 2 uur pauze.
Bij ons kreeg je hoogstens 2 sig. mee naar huis.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan veranderd.
Goeie kantine hadden ze trouwens.
En wj kregen iets van 100 sigaretten per week mee naar huis.
Ik rookte niet alleen..
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef gronk het volgende:
Catechisatie is hrm. Ik weet nog wel dat ik de catechisatieleider eens helemaal stil kreeg door te vragen 'yep, geld is de bron van alle kwaad. Maar wat als er nu eens geen geld *is*? Dat je gewoon naar de bakker gaat, en neemt wat je nodig hebt, en niet meer dan dat?'
Daar werd na even nadenken vakkundig overheen geluld door hem door een offtopic opmerking te maken over naastenliefde ofzoiets, en meer van dat soort onzin. Grmpf.
Ja, dokter...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bij ons kreeg je hoogstens 2 sig. mee naar huis.
Maar ik ga slapen ouwe dibbes. Je hebt genoeg van mijn tijd vernield.
Ocharme, hoeveel was het?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:24 schreef Gabry het volgende:
Ik had een staatslot waarmee ik een matig prijsje had gewonnen. Om te zorgen dat het niet zou kreuken had ik het in een boek gedaan.
Nu ben ik mijn lot kwijt.![]()
Genoeg voor een systematische naloperij. Heb je het boek eventueel naar de bieb teruggebracht? Uitgeleend?quote:
Ik deed het in een wettenbundel. Ik heb twee zulke boeken. En ze hebben 4000+ pagina's ieder.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Genoeg voor een systematische naloperij. Heb je het boek eventueel naar de bieb teruggebracht? Uitgeleend?
Tip: zet ze beide een nachtje enigszins uitgespreid op de kant. Ligt-ie er waarschijnlijk morgen uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik deed het in een wettenbundel. Ik heb twee zulke boeken. En ze hebben 4000+ pagina's ieder.
Net zitten bladeren, maar dat had weinig zin. Schudden is nutteloos. Mja, ik zal het nog wel een aantal keren doorlopen.
Ik doe het nooit meer iig.
sjees ben jij al wakker? ik moet nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:59 schreef sigme het volgende:
Een goedemorgen altesaam.
He Henriquote:Op zaterdag 22 september 2007 05:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
sjees ben jij al wakker? ik moet nog
Maar toch kwam je even kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Elseetje het volgende:
Wat een ontzettend slap geouwehoer hier weer.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Morgen.
Kost wat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:51 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom zijn producten die net uit zijn zo vreselijk duur. 999,- euro kost het, terwijl ik had gerekend op een prijs van 800,- dollar. Heb dan ook het gevoel dat ik afgezet wordt![]()
Hoe noemen ze zulke mensen ook alweer? Early adopters?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:51 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom zijn producten die net uit zijn zo vreselijk duur. 999,- euro kost het, terwijl ik had gerekend op een prijs van 800,- dollar. Heb dan ook het gevoel dat ik afgezet wordt![]()
Je lijkt m'n broer wel, die is ook altijd met dat soort dingen bezig.quote:
Ja, ik moest toch een tvp plaatsen in de hoop dat het nog een keertje ergens over zou gaan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar toch kwam je even kijken.![]()
Gelukkig ben jij meer van de inhoudelijke discussie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik moest toch een tvp plaatsen in de hoop dat het nog een keertje ergens over zou gaan?
Nee, het is een optie voor losers die gewoon te beroerd zijn om op te letten als ze zo graag de wet overtreden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Op de lange termijn is dit een goedkope optie
Alles beter dan het nachtelijke gezwam van Ryan3.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij meer van de inhoudelijke discussie.
Joh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Alles beter dan het nachtelijke gezwam van Ryan3.
De afgelopen 3 weken 3000km gereden en zie het nut van dat ding zeker in. Maar voordat je 1000e aan boetes binnen hebt...quote:
Ze verstoppen zich tegenwoordig zo goed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, het is een optie voor losers die gewoon te beroerd zijn om op te letten als ze zo graag de wet overtreden.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik let gewoon liever op de weg ipv op de berm. Sowieso rijdt het gewoon heel relaxquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, het is een optie voor losers die gewoon te beroerd zijn om op te letten als ze zo graag de wet overtreden.
Je kan beter op alles om je heen letten, dan alleen op de weg. Voorkomt ongelukken enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik let gewoon liever op de weg ipv op de berm. Sowieso rijdt het gewoon heel relax![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze verstoppen zich tegenwoordig zo goed.
Die vent ontleent z'n identiteit aan Fok. Dat ga ik hem niet afpakken.quote:
Inderdaad. Als je te hard rijdt ben je gewoon de schuldige bij een ongeluk. Punt. Daar zijn geen flitsers voor nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:25 schreef Gabry het volgende:
Achterbaks verstoppertje spelen om mensen te naaien vind ik zoiezo een slecht. Nu lopen autorijders overal te kijken waar ze nog eventjes boven de maximum snelheid kunnen komen waar er geen politie is.
Wat mij betreft geven ze s' ochtends gewoon drie of twee trajecten aan waar ze 100% controleren. Als je het op die locaties overtreed dan krijg je ook meteen de volle laag. Maar daar tegenover staat dat ze de rest redelijk met rust laten. Zodat mensen zich beseffen dat het niet mag. Maar geen sneaky flitsers enzo overal. Laat mensen de verantwoordelijkheid zelf maar dragen in plaats van politiestaatje te spelen.
Nu snap ik eindelijk waarom jij je posts altijd zoveel edit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:25 schreef Gabry het volgende:
Achterbaks verstoppertje spelen om mensen te naaien vind ik zoiezo een slecht. Nu lopen autorijders overal te kijken waar ze nog eventjes boven de maximum snelheid kunnen komen waar er geen politie is.
Wat mij betreft geven ze s' ochtends gewoon drie of twee trajecten aan waar ze 100% controleren. Als je het op die locaties overtreed dan krijg je ook meteen de volle laag. Maar daar tegenover staat dat ze de rest redelijk met rust laten. Zodat mensen zich beseffen dat het niet mag. Maar geen sneaky flitsers enzo overal. Laat mensen de verantwoordelijkheid zelf maar dragen in plaats van politiestaatje te spelen.
Kinneging is toch uit de Bart Jan Spruyt-school? De geesteswetenschappen-faculteit in Leiden schijnt behoorlijk rechts te zijn, met Cliteur, Bolkestein, Kinneging en Elian.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben trouwens nu bezig met het boek "Geografie van goed en kwaad" (Kinneging) te lezen. De eerste indruk van de essays in het boek is vrij positief. Het boek is toegankelijk geschreven en Kinneging spreekt klare taal. Een aanrader.
Allemaal een black box in de auto die door de politie kan worden uitgelezen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je te hard rijdt ben je gewoon de schuldige bij een ongeluk. Punt. Daar zijn geen flitsers voor nodig.
Als je erover begint wel ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die vent ontleent z'n identiteit aan Fok. Dat ga ik hem niet afpakken.![]()
Als jij er bent, gaat het tenminste nog over seks.![]()
wij van WC eend adviseren: wc-eend!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een vriend van me volgde eens een college van Ruud Koole. Ik weet het niet of het politicologie of bestuurskunde was, maar de man had een verzameling met sheets over 'de corrumperende praktijken van gevestigde partijen'. Verrassing: de PvdA stond er niet tussen.
Het is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:25 schreef Gabry het volgende:
Het wrange daarbij is dat mensen die 140 rijden op een vrijwel lege snelweg wel op de bon gaan, en mensen die zich aan de maximumsnelheid houden maar voor de rest gevaarlijk en asociaal rijgedrag vertonen vrijuit gaan. De snelheidscontroles hoeven wmb niet helemaal afgeschaft te worden, maar de aandacht zou wel meer moeten verschuiven naar het bestrijden van werkelijk gevaarlijk rijgedrag (denk bijvoorbeeld aan bumperkleven).quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:25 schreef Gabry het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trajectcontrolequote:Op zaterdag 22 september 2007 11:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.
Zeg is er ergens overzicht waar ik alle trajectcontroles kan vinden?
Het zou fijn zijn als hij soms zijn wat autistisch aandoende gedrag loslaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je erover begint wel ja.
Ik denk dat de meeste mensen hier het niet erg zouden vinden als hij z'n identiteit ergens anders aan ging ontlenen...
Daar worden nooit boetes voor uitgeschreven?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wrange daarbij is dat mensen die 140 rijden op een vrijwel lege snelweg wel op de bon gaan, en mensen die zich aan de maximumsnelheid houden maar voor de rest gevaarlijk en asociaal rijgedrag vertonen vrijuit gaan. De snelheidscontroles hoeven wmb niet helemaal afgeschaft te worden, maar de aandacht zou wel meer moeten verschuiven naar het bestrijden van werkelijk gevaarlijk rijgedrag (denk bijvoorbeeld aan bumperkleven).
Ik vreesde al dat het op de A12 wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trajectcontrole
Maar het staat afaik ook altijd op borden langs de weg aangegeven.
Subtiel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als hij soms zijn wat autistisch aandoende gedrag loslaat.
In de file is het al snel bumperkleven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar worden nooit boetes voor uitgeschreven?
Het zijn er maar een paar hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vreesde al dat het op de A12 was
Jawel, maar dat is slechts een peuleschil ivm alle boetes die bij snelheidscontroles worden uitgeschreven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar worden nooit boetes voor uitgeschreven?
Gelukkig breng jij altijd zoveel leven in de brouwerij, Elsneetjequote:Op zaterdag 22 september 2007 11:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zodra 'n agent dat vind, ben je 1000 euro kwijt, en heb je een stevige boetequote:
Nogal wiedes. Voor het aanpakken van gevaarlijk en vervelend weggedrag heb je veel meer mankracht (lees centen) nodig, en de opbrengst is kleiner.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is slechts een peuleschil ivm alle boetes die bij snelheidscontroles worden uitgeschreven.
Ach, het is wel 'ns verfrissend om een normale post te lezen nadat Ryan zijn hele boekenkast in een post heeft verwerkt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gelukkig breng jij altijd zoveel leven in de brouwerij, Elsneetje
We zitten hier niet om jou te vermaken he
Je reageert er wel op, luie leerlingquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ach, het is wel 'ns verfrissend om een normale post te lezen nadat Ryan zijn hele boekenkast in een post heeft verwerkt.![]()
Ja, erg links zijn ze niet. Ik verbaas me wel een beetje dat overtuigd verlichtings-criticus Kinneging het uithoud met die overtuigde atheïsten. Maar goed, er zullen wel raakvlakken zijn die groter zijn dan de tegenstellingen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Kinneging is toch uit de Bart Jan Spruyt-school? De geesteswetenschappen-faculteit in Leiden schijnt behoorlijk rechts te zijn, met Cliteur, Bolkestein, Kinneging en Elian.
Natuurlijk. Het is vermakelijk om door dat zogenaamd erudiete verhaaltje heen te prikken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je reageert er wel op, luie leerling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |