Ik heb nooit geweten dat W. Christen is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Masterix, de grote leider van DrW. Niet geheel onopvallend, beiden Christen.
Spuit 11quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat W. Christen is?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kunnen we niet even verder gaan met inventariseren wie er op de meet komt?
Nee echt, ik dacht dat hij enkel een ethisch reveil wilde. Daarvoor hoef je niet christelijk te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat W. Christen is?
Het geloof der liefde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Masterix, de grote leider van DrW. Niet geheel onopvallend, beiden Christen.
Die zijn tenminste nog gezellig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, het waar. Ik ben een paap.
Dan zul je het zonder mij moeten doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef Floripas het volgende:
Onzin. Die meet komt er gewoon volgende maand, en daarmee uit.
Als het hen uitkomt natuurlijk he. En dan ook niet jegens andersgelovigen of ongelovigen (zie sig) .quote:
Niet. Je spijbelt maar 'es, dat is goed voor de mens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan zul je het zonder mij moeten doen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het hen uitkomt natuurlijk he. En dan ook niet jegens andersgelovigen of ongelovigen (zie sig) .
Dezre vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verkeerd vermoeden helaas. Je had het ook kunnen vragen, in plaats van te vermoeden.
Ok, maar dan zonder mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef Floripas het volgende:
Onzin. Die meet komt er gewoon volgende maand, en daarmee uit.
Gekkie, oktober is tentamenmaand.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet. Je spijbelt maar 'es, dat is goed voor de mens.
Ja, in mijn slipje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pinkte je er een traantje bij weg?![]()
Jij bent echt geen CDA'er.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:16 schreef Klopkoek het volgende:
Interessant college vandaag gisteren over partijfinanciering. Mercedes Benz schijnt pas geleden een congres van de VVD te hebben betaald. Ook schijnt het zo te zijn dat een eventueel partijlidmaatschap voor de VVD het duurst is en behalve de SP nog meer partijen afdrachtregelingen kennen.
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:16 schreef Klopkoek het volgende:
Interessant college vandaag gisteren over partijfinanciering. Mercedes Benz schijnt pas geleden een congres van de VVD te hebben betaald. Ook schijnt het zo te zijn dat een eventueel partijlidmaatschap voor de VVD het duurst is en behalve de SP nog meer partijen afdrachtregelingen kennen.
Heb ik dat dan ooit beweerd?quote:
Het is Ramadan, he?quote:
Nee, heeft Gronk beweerd. Wat stem jij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb ik dat dan ooit beweerd?![]()
Het CDA schijnt trouwens erg te teren op opgebouwd vermogen uit het verleden als gevolg van de verzuiling.
Het CDA doet in vastgoed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb ik dat dan ooit beweerd?![]()
Het CDA schijnt trouwens erg te teren op opgebouwd vermogen uit het verleden als gevolg van de verzuiling.
Tis avond schat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is Ramadan, he?
Zal ik eens even uitgebreid met mijn borsten gaan zitten spelen? Mijn tepels zijn al helemaal hard.
Drie keer gestemd, één keer D'66, één keer PvdA en één keer GroenLinks (jn die volgorde).quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, heeft Gronk beweerd. Wat stem jij dan?
Gemeenteraad, provincie- en parlement?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Drie keer gestemd, één keer D'66, één keer PvdA en één keer GroenLinks (jn die volgorde).
Ik vind hem een leuke vent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef pberends het volgende:
Timmermans, stomme mongool. Hij is gewoon bang.
nee; "de VVD is slecht en mercedes ook maar geen onvertogen woord over CU en PvdA die zo belastingcentjes naar hun vrindjes doorsluizen."quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oh
My
Fucking
God...
Dus dat is het curriculum van Bestuurskunde? De snelste weg naar een auto met chauffeur?
Goh, je hebt goed opgelet in de Zomerschool.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het CDA doet in vastgoed.
Hij praat heel smerig en gladjesquote:
Het CU heeft een erg grote organisatiegraad dus die ontvangen sowieso al heel veel contributiegelden. De PvdA teert ook op haar vermogens en kent ook afdrachtregelingen. De PvdA kent ook een inkomensafhankelijke contributie trouwens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
nee; "de VVD is slecht en mercedes ook maar geen onvertogen woord over CU en PvdA die zo belastingcentjes naar hun vrindjes doorsluizen."
Een vriend van me volgde eens een college van Ruud Koole. Ik weet het niet of het politicologie of bestuurskunde was, maar de man had een verzameling met sheets over 'de corrumperende praktijken van gevestigde partijen'. Verrassing: de PvdA stond er niet tussen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
nee; "de VVD is slecht en mercedes ook maar geen onvertogen woord over CU en PvdA die zo belastingcentjes naar hun vrindjes doorsluizen."
Ja natuurlijk. Dat leer je op de PvdA-kadertraining.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij praat heel smerig en gladjes.
Koole is de slechtste niet. Die is ooit tot frustratie van Wim Kok partijvoorzitter geworden. Helaas kon Koole niet de koers van de Niet Nixers doorzetten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een vriend van me volgde eens een college van Ruud Koole. Ik weet het niet of het politicologie of bestuurskunde was, maar de man had een verzameling met sheets over 'de corrumperende praktijken van gevestigde partijen'. Verrassing: de PvdA stond er niet tussen.
Ik maak hem anders dagelijks schoon hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan mag je toch nog steeds niet je rookworst oppoetsen?
Gelukkig niet nee. Provinciaaltjes als Booij tonen telkens weer aan waar het mis is gegaan binnen de PvdA.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Koole is de slechtste niet. Die is ooit tot frustratie van Wim Kok partijvoorzitter geworden. Helaas kon Koole niet de koers van de Niet Nixers doorzetten.
Een CDA'er die fulmineert op provinciaaltjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Provinciaaltjes als Booij tonen telkens weer aan waar het mis is gegaan binnen de PvdA.
Dat dacht ik al wel. Heel grondig, zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maak hem anders dagelijks schoon hoor.
Ik ben een ras-VVD'er. Actief in Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een CDA'er die fulmineert op provinciaaltjes![]()
Ja, dat doen ze allemaal sinds Rottenberg. Maar dat maakt het niet minder smerig.quote:Kijk, ik weet dat Booij (Beaty and the Beast) omstreden is maar hij probeerde wel wat te doen aan het vastgeroeste partij-establishment.
Visch CDA'er?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een CDA'er die fulmineert op provinciaaltjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |