Inhoudelijk reageren. Het debat gaat nu over de toon van Wilders. Terwijl Wilders zelf alle gelegenheid krijgt om punt na punt te maken, hoe achterlijk ook.quote:En hoe moet je reageren als Geert Wilders in de Kamer demagogisch of onfatsoenlijk uit de hoek komt?
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb geen geld, maar KlowJow, sigme en gronk betalen wel voor me.![]()
Was die er de vorige keer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kom slechts als Apropos komt.
Nee. Bijna.quote:
quote:Soms dreigde Stewart in de metersdiepe sneeuw te verdrinken. Bij zijn intocht in een dorp van de Hazara werd hij door een groep jongens bekogeld met stenen. Toen hij daarover bij de dorpsoudste zijn beklag deed, zei de man: 'Waarom hebt u dan ook een hond meegenomen? De hond heeft er zelf om gevraagd.'
Misschien is tvlxd betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef sigme het volgende:
M. ook bijna, maar daar durf ik geen voorwaarde van te maken.
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
EchtGaaf, je bent Fok aan het slopen.
Die ken ik niet zo goed. Van voor mijn tijd, zeg maar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien is tvlxd betrouwbaarder.
Die avatar deed eng.quote:
Doe je 't voor Iblardi?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kom slechts als Apropos komt.
Die van jou.quote:
Ja klopt. Ik moet het ook veranderen. Niet mijn zin.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die van jou.
Surrealistisch.
Van voor de tijd van beppe sigme?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed. Van voor mijn tijd, zeg maar.
Sommigen regeren over hun graf heen, zeg maar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed. Van voor mijn tijd, zeg maar.
Iblardi: nee, want die krijg ik op andere wijze ook wel eens te zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doe je 't voor Iblardi?
Of Monidique?
Ik vraag mij af of jullie elkaar zouden liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik wil dat PJO komt.
Ja, ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of jullie elkaar zouden liggen.
Dat hoef toch ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of jullie elkaar zouden liggen.
Nogal andere achtergrond, denk ik. Maar goed - dat heeft mij ook nog nooit tegengehouden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.
Maar hoe bedoel je?
Wat weet jij van de achtergrond van PJO?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogal andere achtergrond, denk ik. Maar goed - dat heeft mij ook nog nooit tegengehouden.
Hoe weet je dat? Google kan ook zijn grote vriend zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat weet jij van de achtergrond van PJO?
Ik vind het grappig dat hij in z'n posts van alles uit z'n mouw schudt, van Rimbaud tot Mark Steyn. Dat zie ik eigenlijk bij geen enkele andere user terug.
Waarom bevreemd je dat? Omdat het een Limbo is, en ik een Amsterdamse corpsbal?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Google kan ook zijn grote vriend zijn.![]()
En mijn bevreemd het ook nogal dat jij zo op hem gesteld bent.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Google kan ook zijn grote vriend zijn.![]()
En mijn bevreemd het ook nogal dat jij zo op hem gesteld bent.
Reageer eens op die post in je fotoboek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of Google.
Hij is nogal heel erg Wilders minded en extreem rechts in zijn opvattingen. En nogal betrokken geweest bij allerlei vetes hier en niet bepaald onvrijwillig. Die lui zie ik liever komen dan gaan. Ik mis hem dus niet.quote:
Dat zou mijn worst wezen waar ie vandaan komt, al was het uit Kutjeradeelquote:Omdat het een Limbo is, en ik een Amsterdamse corpsbal?
Ryan3 doet dat ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat weet jij van de achtergrond van PJO?
Ik vind het grappig dat hij in z'n posts van alles uit z'n mouw schudt, van Rimbaud tot Mark Steyn. Dat zie ik eigenlijk bij geen enkele andere user terug.
Zeker, het iedereen tot een geleerde. Het halo- effect was nog nooit zo simpel te effectueren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of Google.
Te klein en onopvallend.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Floripas, wat vind je van mijn ban-banner oplossing?
Ryan3 doet het op een 'afgebroken Mulo maar toch nieuwe woordjes geleerd'-manier. PJO doet het veel terloopser, ik heb het idee dat hij echt wel wat weet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ryan3 doet dat ook.
Ik laat het meestal uit pieteit met de cerebraal minderbedeelde FOKker.
Nee, toch? ik zou zeggen heel subtiel maar doeltreffend. Gek dat Danny niet reageert. (of gewoon niet leest).quote:
Meteen standaard ban avatar is dat zeker te doen. Maar die sjerp over je eigen avatar is niet te doen.quote:Anders maken we er een ban-sjerp van, van dat plusje naar de avatar.
Wie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Hee! Mijn vriendin op Radio I
Ik word depressief van Radio 1.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Hee! Mijn vriendin op Radio I
Allemaal in koor: "Generaliseren = realiteit"quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Al Qaida: Ontdoe Maghreb van Fransen en Spanjaarden
Allemaal in koor: "islam is vrede!".
Is dat die stripvriendin?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Franka, nu, over het scholenbeleid in de UK.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allemaal in koor: "Generaliseren = realiteit"
quote:Op vrijdag 21 september 2007 @ 19:57 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ach, tot nu toe vermoordt Al Qaida (geheel in de moslim-traditie) vooral moslims die zij als afvallig zien.
Maar het zijn wel eerlijke moslims: zijgeven tenmisnte toe dat de islam draait om verovering, onderdrukking en geweld.
Mijn avatar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jezus, mijn scherm lijkt op een bewegend schilderij van Dalí.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |