Ik dacht dat altijd dat hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nogmaals, ze lijkt er niet op!
[afbeelding]
Morgen half 8 op, kleine moet op zwemles, daarna uitgebreid ontbijten en gaan we wat doen, alhoewel we nog niet weten wat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik gaat maar eens slapen, morgen werken. Toedels.
Wat comment? Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven.quote:
Hoe oud is dat geperverteerde stel nou?quote:Op zijn minst
Comment is Frans. Dat zijn mijn bronnen, nu de jouwequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat comment? Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven.
[..]
Hoe oud is dat geperverteerde stel nou?
Een topic posten dat al dicht is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef Floripas het volgende:
Houden vrouwen van dominante mannen?
In dit topic wordt dik gebaltst, vanaaf.
Een vriendje van me die de kids van Nijpels zeilles heeft gegeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Comment is Frans. Dat zijn mijn bronnen, nu de jouwe
Zijn vader zat ook in de raad in Bergen. Hij is er met voorkeursstemmen ingekomen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, zijn vader had een meubelfabriek, die bestaat nog steeds.
Wiens vader, waar gaat het over?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, zijn vader had een meubelfabriek, die bestaat nog steeds.
dezelfdequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zijn vader zat ook in de raad in Bergen. Hij is er met voorkeursstemmen ingekomen.
Die vrouwen wil jij niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een topic posten dat al dicht is.
Dat is ook typisch extreemrechts, je politieke opponenten afschilderen als geperverteerden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat comment? Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven.
[..]
Hoe oud is dat geperverteerde stel nou?
Over Nijpels, nullitate.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wiens vader, waar gaat het over?
[..]
dezelfde
Welke vrouwen wil ik wel, denk je?quote:
Vader van Nijpels toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wiens vader, waar gaat het over?
[..]
Je verveelt me.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
dit verveelt me. Doei.
Vriendje heet dat in VVD-kringen visch.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een vriendje van me die de kids van Nijpels zeilles heeft gegeven.
Niet mevrouwtje ik-heb-syfilis-sla-mijn-neus-maar-plat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Welke vrouwen wil ik wel, denk je?
Mij ook, ben wegge, morgen druk druk druk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
dit verveelt me. Doei.
Voorzitter, *voordat* ik onderbroken werd in mijn bespiegelingen over de stand van zaken van de turkmeense dwergmakreel in het bijzonder, en de witte vlekken bij het bepalen van de trits vangstquotas van ongewervelden met een lengte kleiner dan 20 cm (subI tot subIII) zou ik u erop willen attenderen dat het hoogst ongepast is van sommige discussianten om sprekers te onderbreken, en dat het al helemaal geen blijk geeft van enige beschaving om vreemde bewegingen te maken tijdens een speech.quote:
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde meisjes. GroenLinks, SP, rijk, pauper, Marokkaans...het maakt me niet uit. Als ze maar goed kunnen lullen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet mevrouwtje ik-heb-syfilis-sla-mijn-neus-maar-plat.
Kom jij uit BoZ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij ook, ben wegge, morgen druk druk druk..
MAKREEL IS NIET ONGEWERVELDquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Voorzitter, *voordat* ik onderbroken werd in mijn bespiegelingen over de stand van zaken van de turkmeense dwergmakreel in het bijzonder, en de witte vlekken bij het bepalen van de trits vangstquotas van ongewervelden met een lengte kleiner dan 20 cm (subI tot subIII) zou ik u erop willen attenderen dat het hoogst ongepast is van sommige discussianten om sprekers te onderbreken, en dat het al helemaal geen blijk geeft van enige beschaving om vreemde bewegingen te maken tijdens een speech.
Welnu, waar was ik.....
Collectieve verontwaardiging werd *keigoed*. Je moet er alleen wel gevoelig voor zijn. Maar dat soort gevallen zetten we apart, in een kamertje zonder telefoon en PC.
Dat.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde meisjes. GroenLinks, SP, rijk, pauper, Marokkaans...het maakt me niet uit. Als ze maar goed kunnen lullen.
Mijn ouders hebben er 3 jaar gewoond en ik ken er wat VVD'ers.quote:
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.
En kijk dan nu nog eens in dat topic.
Dat zeg je alleen maar omdat je vriendin/vriend Marokkaans is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde meisjes. GroenLinks, SP, rijk, pauper, Marokkaans...het maakt me niet uit. Als ze maar goed kunnen lullen.
Vriendin, gek. In dat soort dingen ben ik heel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je vriendin/vriend Marokkaans is..
Ik heb er 2 jaar gewoond, 1978-1980, en iedereen kent er VVD'ers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er 3 jaar gewoond en ik ken er wat VVD'ers.
Oi, vuile sletquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
Dus je bent geen homo-ist?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vriendin, gek. In dat soort dingen ben ik heel duidelijk.
Ooh! Voorzitter!quote:
Hoe kom je daar in godsnaam bij.quote:
Ja zeg, brilletje bij Rutte kan niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam bij.
Nee, maar iedere marketingyup had hem dat al lang uitgelegd. Voor directe communicatie moeten de ogen zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja zeg, brilletje bij Rutte kan niet.
Reeds gedaan. Kreeg je een foutmelding?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:41 schreef ngh het volgende:
[..]
Oi, vuile slet, je moet die nigeriaanse spam in je PM-inbox niet alleen verwijderen, maar in je 'verwijderde berichten' nog eens verwijderen, en dan pas zijn ze echt weg.
En dat kan met een brilletje hoor. Belangrijker nog is de boodschap, niet het brilletje, niet zijn pak, niet het feit dat-ie homo-ist is of niet. Een goed verhaal, that's it.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, maar iedere marketingyup had hem dat al lang uitgelegd. Voor directe communicatie moeten de ogen zichtbaar zijn.
quote:
Zeg, ik heb me best netjes gewassen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Jah, ik kan wel zeggen dat ik met een makreel heb ge-emailed, maar ik geloof dat ik dan wordt afgevoerd door de broeders met de witte jassen.
Demonisatie van de makreel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Jah, ik kan wel zeggen dat ik met een makreel heb ge-emailed, maar ik geloof dat ik dan wordt afgevoerd door de broeders met de witte jassen.
Nee, gewoon blazen dan is Floripas weg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Verdonk deed een hoop in dat debat, maar blazen zat er niet bij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, gewoon blazen dan is Floripas weg.
Een goed verhaal waar niemand naar luistert, ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat kan met een brilletje hoor. Belangrijker nog is de boodschap, niet het brilletje, niet zijn pak, niet het feit dat-ie homo-ist is of niet. Een goed verhaal, that's it.
'I did not exchange emails with that woman'quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:51 schreef Floripas het volgende:
Zeg, ik heb me best netjes gewassen.![]()
Floripas is een kleine Rita, dat heb ik altijd al gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Verdonk deed een hoop in dat debat, maar blazen zat er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |