Ad Verbrugge in je signature vermelden zet mensen natuurlijk wel op het verkeerde spoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wolffo, ik moest ook lachen.
Excusesquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wolffo, ik moest ook lachen.
Nee, werkzaam op het AS en voor een hele leuke wethouder van wie ik je de naam niet ga geven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Excuses. Ik had gedacht dat je een CDA'er was vanwege je conservatieve standpunten. Wat doe je in Amsterdam? Al aanwezig in een deelbestuur?
Ik ben klassiek conservatief.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ad Verbrugge in je signature vermelden zet mensen natuurlijk wel op het verkeerde spoor.
Is dat zo'n pax christi groepering?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Floripas, zeg jij eens wat over de invloed van De civitates dei... topic of zo.
Wat is AS?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, werkzaam op het AS en voor een hele leuke wethouder van wie ik je de naam niet ga geven.
Algemeen Secretariaat van de VVD.quote:
Je suis ici.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Cherchez la femme Flori...
Nee, belangrijk boek van ene Augustinus, die erg invloedrijk is geweest, eigenlijk tot de Franse revolutie zeg maar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat zo'n pax christi groepering?
De civitate Dei? Welk topic?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Floripas, zeg jij eens wat over de invloed van De civitates dei... topic of zo.
Het is op de bijbel na het meest invloedrijke boek van het hele Christendom.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, belangrijk boek van ene Augustinus, die erg invloedrijk is geweest, eigenlijk tot de Franse revolutie zeg maar.
Pax Christi, moet ik heel diep graven, heb geen middeleeuwse geschiedenis gestudeerd, maar staat me wel iets van bij. Tijdens een tentamen mondeling is me daar ooit naar gevraagd.
Ik heb wel eens wat om Augustinus gelezen, maar ik vond het niet interessant genoeg. Il Decamerone is veel leuker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, belangrijk boek van ene Augustinus, die erg invloedrijk is geweest, eigenlijk tot de Franse revolutie zeg maar.
Pax Christi, moet ik heel diep graven, heb geen middeleeuwse geschiedenis gestudeerd, maar staat me wel iets van bij. Tijdens een tentamen mondeling is me daar ooit naar gevraagd.
Linkse karikatuur.quote:
Dames, ik ben homo en conservatief. Klaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat geloof ik niet. Ik heb geen zin het nu uit/op te zoeken, maar hij post redelijk vaak dat hij niet liberaal is.
Wat natuurlijk ook veel beter is [afbeelding]
Ben je homo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dames, ik ben homo en conservatief. Klaar.
En liberaal ben ik zeker niet.
PJO, ik ben in m'n beste Reviaans blij voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dames, ik ben homo en conservatief. Klaar.
En liberaal ben ik zeker niet.
Schokkend, is het niet.quote:
Dat zegt ie toch.quote:
Zelfs Mocro's kunnen toch lezen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je homo?
Dat wilde ik al doen vanwege zijn mening hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Schokkend, is het niet.
Ga je hem nu van een gebouw afgooien?
Je weet maar nooit tegenwoordig, mensen zijn van de een op de andere dag homo en dan weer hetero. Een keertje extra vragen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zelfs Mocro's kunnen toch lezen tegenwoordig?
En dan ben ik zeker intolerant.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
Dat wilde ik al doen vanwege zijn mening hoor.
Nee, je bent een baken als het gaat om tolerantie mijn jong.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker intolerant.
PJO!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Wie is homo? Naast de usals uiteraard.
O. Moet je niet zo vaak in van die schimmige parken rondlopen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet maar nooit tegenwoordig, mensen zijn van de een op de andere dag homo en dan weer hetero. Een keertje extra vragen kan geen kwaad.
Tuurlijk! Geen Marokkanen en andere geitenneukers, uiterraard.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je bent een baken als het gaat om tolerantie mijn jong.
Die schimmige parken zijn nu inderdaad het domein van hollandse bruinwerkers. Net als de parkeerterreinen, ben ik nog ergens veilig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O. Moet je niet zo vaak in van die schimmige parken rondlopen.
De invloed is erg groot geweest, vandaar dat je die college's gekregen hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kap eens daarmee, ik moet meteen aan rechtsfilosofie denken. Kregen we ook al die stukken teksten van Augustinus, Thomas van Aquino en weet ik veel.
Zo'n fel keffertjequote:
Il Decameron, als je het zo zegt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat om Augustinus gelezen, maar ik vond het niet interessant genoeg. Il Decamerone is veel leuker.
Floripas kom op, leer ons wat !
Anne Frankplantsoen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Die schimmige parken zijn nu inderdaad het domein van hollandse bruinwerkers. Net als de parkeerterreinen, ben ik nog ergens veilig?
Heb jij dat in Amsterdam gedaan? Aan de UvA? Encyclopedie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kap eens daarmee, ik moet meteen aan rechtsfilosofie denken. Kregen we ook al die stukken teksten van Augustinus, Thomas van Aquino en weet ik veel.
Dat zou betekenen dat hij van zijn last verlost zou zijn, dat zou wel eens een hele vervelende Jehan kunnen opleverenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat volgt er op deze ontwikkelingen? Is Sigme zwanger van Apropos?
Ja, vorig jaar. Maar nu heb ik het gehaald en wil ik er niets over horenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De invloed is erg groot geweest, vandaar dat je die college's gekregen hebt.
Nee, door sigme is hij uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
EUR.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij dat in Amsterdam gedaan? Aan de UvA? Encyclopedie?
Wat zeg je me nu?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, door sigme is hij uit de kast gekomen.
Tussen haakjes, jij was toch ook eh... des SCHs zeg maar..
Nu jij nog, Wolffke.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Meteen alles vergeten idd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar. Maar nu heb ik het gehaald en wil ik er niets over horen![]()
Kan me niet zoveel schelen. Het is wel interessant, dat de meeste ontwikkelingen uit de middeleeuwen komen en dat dat eigenlijk nooit voortgezet is. De meeste spreekwoorden en volkswijsheden komen volgens mij uit die tijd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Il Decameron, als je het zo zegt.
Als je wat sappigd wilt lezen van Augustinus, stap dan over op zijn confessiones, belijdenissen. Daarin schrijft de belangrijkste kerkvader over zijn stoutigheden van voor zijn bekering.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |