abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53305140
quote:
Wilders en Verdonk kritisch over ‘kaftan’
Door een onzer redacteuren
Den Haag, 19 sept. „Half-Marokkaanse klederdracht" noemde PVV-fractievoorzitter Geert Wilders de jurk van minister Vogelaar (Wonen, Wijken, Integratie, PvdA) vanochtend in de Tweede Kamer.

Vogelaar verscheen gisteren op Prinsjesdag in een opvallende okerkleurige jurk met een jasje in grijstinten. Het geheel is een creatie van de 31-jarige Marokkaanse ontwerpster Houda El Fechka. Vogelaar wilde volgens haar woordvoerder met de jurk laten zien dat er „onder allochtonen een heleboel mensen zitten die het geweldig goed doen in Nederland”.

De creatie viel gisteren ook niet in goede aarde bij ex-minister Rita Verdonk, nu zelfstandig lid van de Tweede Kamer. Zij sprak in een uitzending van NOS-radio misprijzend van een „kaftanachtige jurk” en trok een vergelijking met de kledij van imams. Volgens Verdonk was de kleding van Vogelaar een verkeerd signaal, omdat een minister voor Integratie moet laten zien waar de Nederlandse cultuur voor staat.

Een kaftan is volgens El Fechka een lange jurk, waarvan de oorsprong in Turkije ligt. De jurk van Vogelaar is geen kaftan. „Die is langer. Deze jurk is een mix tussen twee culturen.” Volgens de ontwerpster dragen „sterren” tegenwoordig vaak kaftans. Vogelaar ontmoette El Fechka tijdens een galafeest waar een jurk van de ontwerpster werd verloot. Vogelaar vroeg de ontwerpster of ze iets voor haar wilde maken. El Fechka stelde voor om een chique jurk voor Prinsjesdag te ontwerpen.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)kritisch_over_kaftan

Idd, de Joods-christelijke traditie moet gewaardborgd blijven. We moeten er dus zo gaan bij lopen, toch Geert?

Laten we dus alle Italiaanse kledingmerken verbannen want dat puin uit een achterlijke corrupte cultuur duldt ik hier niet. Evenzogoed tasten ook Amerikaanse merkketens zoasl Nike en Reebok onze Joodsch-christelijke cultuur aan..

Ik wordt zo langzamerhand nog fan van Vogelaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53305283
Vogelaar
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53305289
ach, dat wil'ie toch al langer (hoofddoekverbod etc.).
quote:
Volgens Verdonk was de kleding van Vogelaar een verkeerd signaal, omdat een minister voor Integratie moet laten zien waar de Nederlandse cultuur voor staat.
ik snap echt niet hoe mensen zoiets kunnen zeggen, ik krijg 't m'n strot niet uit iig. de 'Nederlandse cultuur' staat voor dragen waar je zin in hebt, niet voor een smaakpolitie.
pi_53305307
is er trouwens ergens een foto van Vogelaar in semi-kaftan, ben wel benieuwd eigenlijk.
pi_53305364
Beatrix had gisteren ook een jurk aan met een 'buitenlandse' naam, die ik vergeten ben.

Die ontwerpster lacht nu natuurlijk het hardste...
  woensdag 19 september 2007 @ 17:41:51 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53305368
Heerlijk he, die Vrijheid van de Partij voor de Vrijheid.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:42:23 #7
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53305385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:41 schreef NLweltmeister het volgende:
Beatrix had gisteren ook een jurk aan met een 'buitenlandse' naam, die ik vergeten ben.

Die ontwerpster lacht nu natuurlijk het hardste...
Gatverdamme, BUITENLANDS zei je?
pi_53305389
Je daar mee bezig houden
pi_53305408
Vogelaar en Wilders, allebei lachwekkend.
pi_53305460
Made in Holland, schande
pi_53305477
Dat laatste plaatje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53305508
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:45 schreef NLweltmeister het volgende:
Made in Holland, schande
ben je je ervan bewust dat er 'n BUITENLANDS woord in je username, of eh excuses gebruikersnaam staat?
pi_53305527
Limburgse klederdracht! (wtf moet ik me daar bij voorstellen? )

woensdag 19 september 2007 @ 17:49:17 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53305567
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:

De Islamisering is voltooid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53305575
Hebben we ook een foto van Vogelaar in het kledingstuk?
pi_53305578
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:47 schreef Tarantallegra het volgende:

[..]

ben je je ervan bewust dat er 'n BUITENLANDS woord in je username, of eh excuses gebruikersnaam staat?
ik zit momenteel ook in een uitzetcentrum
pi_53305588
Wat is hier zo gek aan? Een minister van Justitie in Egypte of Libanon gaat toch ook geen rozenketting dragen om de christelijke/Joodse minderheid in dat land heimisch te maken?

Ik vind het een nogal domme actie van Vogelaar.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53305606
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]
Tja. Zulke jassen, jurken, wat het ook zijn, zie je ook vaker in moderne kledingwinkels liggen. Maar mooi is het niet, vind ik.
pi_53305619
nee, dan Rita Verdonk van de week bij EenVandaag met haar regenjas
pi_53305653
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]
hippe hoofddoek.
pi_53305655
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat is hier zo gek aan? Een minister van Justitie in Egypte of Libanon gaat toch ook geen rozenketting dragen om de christelijke/Joodse minderheid in dat land heimisch te maken?

De minister van Justitie in Libanon zou heel goed een christen zelf kunnen zijn. Voorts leven wij niet in Egypte of Libanon en hebben deze landen er niets mee te maken.

Voorts verder voorts dubbel voorts is Wilders een sneu ei en Verdonk niet anders.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:54:02 #22
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53305681
quote:

Een rozenketting is een religieus symbool. Dit is simpelweg een kledingstuk uit Marokko, al heeft Wilders er nogal moeite mee om die twee uit elkaar te houden. Heerlijk die vrijheid...
pi_53305715
quote:

Wtf heeft een rozenkrans hier mee te maken ?
pi_53305742
quote:

Zullen we dan ook Gucci gaan verbieden (komt immers uit een mafialand) of Nike uit het land van de kruistochten?

We moeten gewoon accepteren dat cultuur niet een bestendig karakter heeft. Het is aan verandering onderhevig en dat is maar geod ook.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53305771
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Wtf heeft een rozenkrans hier mee te maken ?
Net zoveel als dat gewaad van Vogelaar met Nederland.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:59:26 #26
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53305822
quote:
Mubarak in een westers pak.
http://www.volkskrant.nl/(...)president_58623b.jpg

Misschien eet hij wel eens bij de McDonalds. Domme man.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:59:39 #27
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53305826
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:57 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Niets, dus? Dat is vreemd we hebben toch een hele behoorlijke groep Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond en bovendien is daar al jarenlang gedoe mee. Zou niet weten waarom dat niets met Nederland te maken heeft.
  woensdag 19 september 2007 @ 17:59:42 #28
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_53305829
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

We moeten gewoon accepteren dat cultuur niet een bestendig karakter heeft. Het is aan verandering verval onderhevig en dat is maar geod ook.
...
pi_53305831
quote:

[..]

We mogen enkel nog Neerlands fabrikaat dragen ? Mag een spijkerbroek nog wel, of sportschoenen ? Waar ligt de grens Zwaardvisch, jij hoeder des Vaderlands ?
pi_53305832
quote:

[..]

Luister, als je Nederlandse klederdracht wil moet je naar staphorst gaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53305855
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zullen we dan ook Gucci gaan verbieden (komt immers uit een mafialand) of Nike uit het land van de kruistochten?

We moeten gewoon accepteren dat cultuur niet een bestendig karakter heeft. Het is aan verandering onderhevig en dat is maar geod ook.
Nou wil ik niet zeggen dat ik een minister graag op Nikes zie lopen, maar volgens mij is dat, samen met die Italiaanse designer-snit van je, gewoon een Westerse outfit.
pi_53305856
Links kan weer lekker over Wilders gaan bashen
pi_53305859
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Luister, als je Nederlandse klederdracht wil moet je naar staphorst gaan.
Ik denk dat hij met z'n vrijheidspartij beter zou passen in Saoedi-Arabië.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:00:59 #34
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_53305864
quote:
Vogelaar verscheen gisteren op Prinsjesdag in een opvallende okerkleurige jurk met een jasje in grijstinten. Het geheel is een creatie van de 31-jarige Marokkaanse ontwerpster Houda El Fechka.
Vogelaar wilde alleen maar provoceren.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_53305881
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:00 schreef Het_hupt het volgende:
Ach man, neem het anders nog even voor hem op ook, !

Wilders doet de zoveelste achterlijke uitspraak en jij gaat zeuren dat 'links' hem 'basht'.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:01:31 #36
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53305883
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:00 schreef Het_hupt het volgende:
Zeg, heb jij eigenlijk meer dan 6 zinnetjes die je willekeurig in topics neerplempt?
  woensdag 19 september 2007 @ 18:01:37 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53305885
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Heerlijk he, die Vrijheid van de Partij voor de Vrijheid.
Ze staan pál voor de vrijheid zodat niemand erbij kan komen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_53305894
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:00 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nou wil ik niet zeggen dat ik een minister graag op Nikes zie lopen, maar volgens mij is dat, samen met die Italiaanse designer-snit van je, gewoon een Westerse outfit.
Waarom maak je nu ineens het onderscheid " westers" terwijl je het net nog over on-Nederlands had ?
pi_53305913
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een rozenketting is een religieus symbool. Dit is simpelweg een kledingstuk uit Marokko door een uit Marokko afkomstige ontwerpster gemaakte jurk, al heeft Wilders er nogal moeite mee om die twee uit elkaar te houden. Heerlijk die vrijheid...
Zou Wilders het als Marokkaans herkend hebben als Vogelaar dat niet op tv had gezegd? Ik niet in elk geval.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53305917
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:00 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Italië is een heel ander land dan Nederland en heeft net zo min met ons land van doen als Marroko.

En wat is Westers? Onze Tulpen komen uit Turkije, dat je het even weet ja.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53305923
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:01 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zeg, heb jij eigenlijk meer dan 6 zinnetjes die je willekeurig in topics neerplempt?
aww en dat maakt mijn mening minder dan de jouwe?
pi_53305930
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef gelly het volgende:

[..]

We mogen enkel nog Neerlands fabrikaat dragen ? Mag een spijkerbroek nog wel, of sportschoenen ? Waar ligt de grens Zwaardvisch, jij hoeder des Vaderlands ?
Jeetje Gelly, volgens mij steek je met Italiaanse/Amerikaanse/Franse merkkleding niemand de ogen uit. Het gaat hier enkel en alleen om de voorbeeldfunctie. Een chef op een scheepswerf trekt ook geen overall aan als hij zijn werknemers toe moet spreken, dan maak je jezelf alleen onstefelijk belachelijk,
  woensdag 19 september 2007 @ 18:04:15 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53305941
Alle kleding verbieden!

Mini-rokjes, hoofddoeken, alles werkt polariserend!

Voortaan dragen we alleen nog Adams (en Eva's) kostuum
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53305945
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ja.
pi_53305946
*schudt hoofd*

Domme domme man, die Wilders.
pi_53305948
quote:

[..]

Heb je ook nog een mening over iets anders?

Steeds dezelfde plaat afdraaien wordt saai.
pi_53305967
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach man, neem het anders nog even voor hem op ook, !

Wilders doet de zoveelste achterlijke uitspraak en jij gaat zeuren dat 'links' hem 'basht'.
Yup, hij is toch de grote boeman
dat maakt hem belangrijker dan hij is
pi_53305971
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alle kleding verbieden!

Mini-rokjes, hoofddoeken, alles werkt polariserend!

Voortaan dragen we alleen nog Adams (en Eva's) kostuum
Graag alleen voor knappe mensen.
pi_53305973
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een chef op een scheepswerf trekt ook geen overall aan als hij zijn werknemers toe moet spreken, dan maak je jezelf alleen onstefelijk belachelijk,
En nu zijn het Wilders, Verdonk en hun schapen die zichzelf onstefelijk belachelijk maken.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:05:11 #50
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53305975
quote:

[..]

Zeer goed, dat was de tweede al. Nog 4 standaardzinnetjes te gaan en dan ben je er weer klaar mee voor vandaag
pi_53305983
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Italië is een heel ander land dan Nederland en heeft net zo min met ons land van doen als Marroko.

En wat is Westers? Onze Tulpen komen uit Turkije, dat je het even weet ja.
Dat weet ik. De zwarte tulp enzo.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:05:42 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53305988
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_53305991
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja.
jij dizzkriminatie mei
  woensdag 19 september 2007 @ 18:05:57 #54
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53305995
Zometeen mag couscous ook niet meer worden gegeten omdat het niet westers is. Alles verbieden wat niet westers is. Wat een verlichte users zijn er toch. Aanhangers van een of andere vrijheidspartij. Soms denk je in Bizarro World te zijn beland.
pi_53305997
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:05 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

jij dizzkriminatie mei
Calimero.
pi_53306008
quote:

Hoezo, in Islamitische landen dragen ze ook westerse kleding hoor. De koning loopt heel vaak in nette pakken van italiaanse makelij.. SCHANDE!
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306029
Ze kunnen zich beter druk maken over die belachelijke hoedjes in plaats van over een doodnormale jurk.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:07:03 #58
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53306031
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo, in Islamitische landen dragen ze ook westerse kleding hoor. De koning loopt heel vaak in nette pakken van italiaanse makelij.. SCHANDE!
Verraders
pi_53306038
quote:

[..]

Jeetje Gelly, volgens mij steek je met Italiaanse/Amerikaanse/Franse merkkleding niemand de ogen uit. Het gaat hier enkel en alleen om de voorbeeldfunctie. Een chef op een scheepswerf trekt ook geen overall aan als hij zijn werknemers toe moet spreken, dan maak je jezelf alleen onstefelijk belachelijk,
Goed voorbeeld: vroeger liepen chefs er zo bij:

nu zo

Zo hoort het imo ook. Status hoor je niet te verwerven of behouden door uiterlijke opsmuk of (ere)titels.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 19 september 2007 @ 18:08:08 #60
pi_53306052
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Zou Wilders het als Marokkaans herkend hebben als Vogelaar dat niet op tv had gezegd? Ik niet in elk geval.
Ik heb de hele troonrede niet gezien, laat staan die jurk. Het zijn Wilders en VErdonk die van een mug een probleem maken. Wilders en Verdonk uitzetten!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_53306063
quote:

[..]

Wat is er niet netjes aan de jurk ?
pi_53306092
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar ik denk niet dat Mohammed VI een strak pak aantrekt om een of andere minderheid te paaien. Gewoon om representatieve redenen.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:09:29 #63
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53306093
quote:

[..]

Jeetje Gelly, volgens mij steek je met Italiaanse/Amerikaanse/Franse merkkleding niemand de ogen uit.
Dat komt omdat mensen die die kleding niet mooi vinden niet zulke zielige jankerds zijn.
pi_53306112
Heeft iemand ook nog een foto van waar ze in geheel met die jurk aan op te zien is?
pi_53306125
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat komt omdat mensen die die kleding niet mooi vinden niet zulke zielige jankerds zijn.
Wie heeft het hier over een waardeoordeel? Of ik die jurk mooi vind of niet, dat is een andere discussie.
pi_53306132
Net als je denkt dat het niet sneuer kan hè...
I´m back.
pi_53306142
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over een waardeoordeel? Of ik die jurk mooi vind of niet, dat is een andere discussie.
Het gaat je puur en alleen om het feit dat het door een Marokkaanse ontwerpster is gemaakt ? Dan ben je wel een enorme jankbek.
pi_53306143
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Inderdaad, het gaat hier over de dhimmitude van Ella "CPN" Vogelaar, niet waar?
pi_53306167
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is er niet netjes aan de jurk ?
Besef je het niet dan Gelly, het is gemaakt door een Marokkaanse! En de jurk heeft ook nog een typisch Marokkaanse style (iets wat overigens nu totaal de mode is, zie het grote aantal celebs die dat soort jurken dragen en het gaat gepaard met de stad Marakkech die nu ook hip is onder de Westerse modewereld)
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306201
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Inderdaad, het gaat hier over de dhimmitude van Ella "CPN" Vogelaar, niet waar?
Niet waar.
pi_53306244
quote:

[..]

ik ook niet, maar als je zo als Wilders en Verdonk op je luie reet in een Kamerzetel zit, op de kosten van de belastingbetaler, dan heb je tijd genoeg om op dit soort dingen te letten
pi_53306258
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar ik denk niet dat Mohammed VI een strak pak aantrekt om een of andere minderheid te paaien. Gewoon om representatieve redenen.
Om representatieve redenen? Nee, het is omdat hij het mooi vind. Hij had namelijk ook een gewaad zoals Ghadaffi aan kunnen trekken, dan was hij pas representatief.

Uit niets blijkt dat ze het doet om een "minderheid te paaien".
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306270
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Goed voorbeeld: vroeger liepen chefs er zo bij:

[afbeelding]

nu zo

[afbeelding]

Zo hoort het imo ook. Status hoor je niet te verwerven of behouden door uiterlijke opsmuk of (ere)titels.
Die heeft op presentaties wel een pak aan, hoor.
pi_53306286
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Niet waar.
Waar gaat het je dan wel om ? Ja, soms is je afkeer jegens Marokkanen niet zo makkelijk te verbergen, probeer het dan ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 18:17:18 ]
pi_53306302
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Waar gaat het je dan wel om ? Ja, soms is je afkeer jegens Marokkanen niet zo moeilijk te verbergen, probeer het dan ook niet.
Ik heb een Marokkaanse vriendin...
pi_53306325
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik heb een Marokkaanse vriendin...
Ja, en m'n Turkse buurman is wel ok, maar de rest ...
pi_53306342
Natuurlijk. En je moeder is Marokkaans, jij bent een Marokkaan, je huis is Marokkaans en je hond heeft een Marokkaanse naam.

O ja, en het is je nu slechts te doen om het Marokkaanse van de jurk.
pi_53306365
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk. En je moeder is Marokkaans, jij bent een Marokkaan, je huis is Marokkaans en je hond heeft een Marokkaanse naam.
Pfft. Wat laat jij je makkelijk in de kaart kijken.
pi_53306387
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Pfft. Wat laat jij je makkelijk in de kaart kijken.
Uhhu. Jij bent een trollkloon, daar is op zich niets mis mee, maar zeg nou gewoon eens wat er mis is met die jurk.
pi_53306449
Op de Frontpage meer Wilders ditjes-en datjes:
quote:
Buitenlanders die werkloos zijn en geen Nederlands paspoort hebben, moeten het land uit. Dat is een van de maatregelen waarmee de Partij voor de Vrijheid (PVV) de ''islamisering'' van Nederland wil tegengaan.

Fractievoorzitter Geert Wilders presenteerde zijn plan vanmiddag tijdens de algemene beschouwingen. ''Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken'', zei Wilders.

De PVV pleit ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden. Verder zou de pardonregeling voor een oude groep asielzoekers moeten worden teruggedraaid, mogen er geen nieuwe moskeeën meer bij komen, moet de boerka worden verboden en moet iedere vreemdeling naéén gepleegd misdrijf worden uitgezet.

Wilders stelde ook voor de dubbele nationaliteit te verbieden. Niemand mag volgens de PVV-leider meer de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog een ander paspoort heeft. Daarbij maakt het niet uit of het mogelijk is om afstand te doen van de nationaliteit van het andere land.

''De islam is het grootste probleem in Nederland'', zei Wilders. Volgens hem doet het kabinet niets om de ''massa-immigratie en islamisering'' te stoppen.
pi_53306487
kan wilders zn grote teringsmoel niet gewoon dicht houden? Al was het maar voor 1 keer..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53306494
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Waar gaat het je dan wel om ? Ja, soms is je afkeer jegens Marokkanen niet zo makkelijk te verbergen, probeer het dan ook niet.
Als men over Marokkaantjes reageert als men bij Wilders doet, zit jij in de hoogste boom te kraaien.
ook een leuke aanrader
'Jonge Marokkanen nieuwe generatie topcriminelen'
pi_53306516
De islam is het grootste probleem in Nederland.

En toen barstte Mutant01 in lachen uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306533
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Als men over Marokkaantjes reageert als men bij Wilders doet, zit jij in de hoogste boom te kraaien.
ook een leuke aanrader
Rot eens op met je domme geknipoog de hele tijd mafketel.
pi_53306538
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ook een leuke aanrader
Crossposten als je niet op basis van argumenten mensen kan overtuigen. Altijd handig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306540
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op de Frontpage meer Wilders ditjes-en datjes:
[..]
quote:
het land uit (...) Partij voor de Vrijheid (PVV) (...) tegengaan (...) je biezen pakken (...) vertrekken (...) totale immigratiestop (...) mogen er geen nieuwe moskeeën meer bij komen (...) verboden (...) uitgezet (...) verbieden (...) Niemand mag
pi_53306560
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uhhu. Jij bent een trollkloon, daar is op zich niets mis mee, maar zeg nou gewoon eens wat er mis is met die jurk.
Lijkt me een ongepaste aanval op de persoon.
pi_53306571
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Rot eens op met je domme geknipoog de hele tijd mafketel.
ik hou ook van jou
pi_53306582
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Lijkt me een ongepaste aanval op de persoon.
Ja, mij ook, !

Wat is er mis met die jurk?
pi_53306584
Even stoppen met het op de man spelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306608
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Crossposten als je niet op basis van argumenten mensen kan overtuigen. Altijd handig.
Ik hoef niemand te overtuigen, een discussie is nog altijd iemand je standpunt duidelijk maken.
pi_53306623
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik hoef niemand te overtuigen, een discussie is nog altijd iemand je standpunt duidelijk maken.
Nee, want dan valt er niets te bediscussieren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306625
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, mij ook, !

Wat is er mis met die jurk?
Die jurk maakt eigenlijk in een klap duidelijk waar Vogelaar voor staat. Net zoals die reactie in een klap duidelijk maakt wat een infaam persoon je bent.
pi_53306652
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want dan valt er niets te bediscussieren.
gut, de kader opleidingen van de FNV zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
pi_53306653
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Die jurk maakt eigenlijk in een klap duidelijk waar Vogelaar voor staat. Net zoals die reactie in een klap duidelijk maakt wat een infaam persoon je bent.
Vogelaar die duidelijk wil maken dat er ook succesvolle Marokkanen zijn in Nederland, het is een schande inderdaad.
pi_53306663
Laatste keer. Zowel Moni als Zwaardvisch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306667
quote:

[..]

Exactly.
pi_53306707
Viel me trouwens gisteren wel op dat de Troon zelf ook opnieuw bekleed is, het lijk nu wel op het logo van Al Jazeera....

oud:
http://www.wereldkids.nl/images/assets/11062897

nieuw:
http://www.hoeijmakers.ne(...)sjesdag2006groot.jpg
pi_53306721
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Die jurk maakt eigenlijk in een klap duidelijk waar Vogelaar voor staat.
Waar staat zij voor?
pi_53306738
Het begint trouwens wel een soap te worden, Wilders en Vogelaar die elkaar proberen te overtroeven in het krijgen van aandacht.
pi_53306747
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Vogelaar die duidelijk wil maken dat er ook succesvolle Marokkanen zijn in Nederland, het is een schande inderdaad.
Ze maakt zichzelf onstefelijk belachelijk, daar is het me om te doen. Je moet ernaar streven dat nieuwkomers leren hoe het er in dit land aan toe gaat, net zoals Mohammed dat doet in Marokko, Musharraf in Egypte en dies al te meer.

Verder mag ze natuurlijk dragen wat ze zelf wil.
pi_53306752
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
Het begint trouwens wel een soap te worden, Wilders en Vogelaar die elkaar proberen te overtroeven in het krijgen van aandacht.
Uhm, het is vooral Wilders die schreeuwt naar aandacht, Vogelaar heb ik nauwelijks gehoord.
pi_53306762
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden
pi_53306763
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:33 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ze maakt zichzelf onstefelijk belachelijk
Nee, die eer is voor jou en je medestanders.
pi_53306770
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:30 schreef gelly het volgende:

[..]

We moeten ministers dus verbieden modieuse kleding te dragen. Elke associatie met andere landen en/of culturen moeten vermeden worden. Er zal weinig overblijven, op misschien wat hema en zeeman kledij na, als dat niet in China gemaakt wordt natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306779
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Exact.
pi_53306793
quote:

[..]

Ze maakt zichzelf onstefelijk belachelijk, daar is het me om te doen. Je moet ernaar streven dat nieuwkomers leren hoe het er in dit land aan toe gaat, net zoals Mohammed dat doet in Marokko, Musharraf in Egypte en dies al te meer.

En hoe zegt Mohammed dat tegen de nieuwkomers wel niet. Heeft Mohammed bepaalde kledij verboden dan? Of heeft hij een wet aangesteld waarbij alle Europese inwoners een djelleba moeten dragen
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306797
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uhm, het is vooral Wilders die schreeuwt naar aandacht, Vogelaar heb ik nauwelijks gehoord.
Vogelaar is gewoon de rode lap voor Wilders
pi_53306806
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Exact. Als je begint te huilen over een normale jurk waar niets mis mee is, behalve dan dat de jurk door een Marokkaanse is gemaakt, dan maak je jezelf onstefelijk belachelijk. Het toont aan hoe sneu iemand is, me dunkt.
pi_53306816
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Vogelaar is gewoon de rode lap voor Wilders
Ja. Voor Wilders en wat andere dubieuze Fok!kers.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:37:18 #111
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53306834
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We moeten ministers dus verbieden modieuse kleding te dragen. Elke associatie met andere landen en/of culturen moeten vermeden worden. Er zal weinig overblijven, op misschien wat hema en zeeman kledij na, als dat niet in China gemaakt wordt natuurlijk.
Ach, Vogelaar zal dat ding niet alleen dragen omdat ze het zo modieus vind. Ze wil er een boodschap mee afgeven, en dat is helemaal niet zo verkeerd in het huidige klimaat. Het is broodnodig dat we zulke ministers hebben, dat blijkt wel uit de reactie van Wilders hierop.
pi_53306835
quote:

[..]

En dat doet ze niet, omdat
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_53306841
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Voor Wilders en wat andere dubieuze Fok!kers.
Wat is dubieus in jou ogen, een andere mening ?
pi_53306848
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:37 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wat is dubieus in jou ogen, een andere mening ?
Ja. Dubieus en landverraad.
pi_53306859
quote:
Je moet ernaar streven dat nieuwkomers leren hoe het er in dit land aan toe gaat,
en hoe gaat het eraan toe in dit land? mij is altijd geleerd dat ik mag dragen wat ik wil, zelfs al vinden bepaalde rechts-extremisten dat ik er dan onsterfelijk belachelijk uitzie..
pi_53306867
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze straalt een wat ambivalente houding uit. Niet alleen met die jurk trouwens, maar dat zullen de restjes neomarxisme zijn.
pi_53306874
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het een jurk is. Dat begrijp je toch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306886
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Dubieus en landverraad.
En dan zeg jij dat Wilders niet helemaal bij is?
Maar dat geeft niets, ik blijf nog steeds van je houden
pi_53306893
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ze straalt een wat ambivalente houding uit. Niet alleen met die jurk trouwens, maar dat zullen de restjes neomarxisme zijn.
Jezus, wat een slecht argument zeg. Veel slechter zijn ze er niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306901
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:39 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

En dan zeg jij dat Wilders niet helemaal bij is?
Ja. Wil je beweren dat Geert Wilders normaal is, omdat ik de volledige honderd procent niet altijd bij me heb?
pi_53306909
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik tel in jouw reactie precies geen een argument. Eigenlijk.
pi_53306914
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Exact. Als je begint te huilen over een normale jurk waar niets mis mee is, behalve dan dat de jurk door een Marokkaanse is gemaakt, dan maak je jezelf onstefelijk belachelijk. Het toont aan hoe sneu iemand is, me dunkt.
Vogelaar zei zelf over één van de jurken van die ontwerpster (heeft ze uiteindelijk niet aangedaan): "het is geen Marrokaanse jurk, het is een jurk die door iemand met een Marrokaanse achtergrond is ontworpen".

En daar zit nou net de crux.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 19 september 2007 @ 18:40:39 #123
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53306917
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De houding die je moet uitstralen zou heel duidelijk moeten zijn: zeer strikt over waarden en bepaalde gedragsregels, totale vrijheid als het gaat om persoonlijke uitingen. Kleding, voedsel en kunst horen bij die persoonlijke uitingen. Zo gaan we in Nederland met elkaar om, en Vogelaar draagt dat prima uit op deze manier.
pi_53306919
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Joh, het probleem met de jurk is het ambivalente neomarxisme. Je weet toch...
pi_53306923
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Tarantallegra het volgende:

[..]

en hoe gaat het eraan toe in dit land? mij is altijd geleerd dat ik mag dragen wat ik wil, zelfs al vinden bepaalde rechts-extremisten dat ik er dan onsterfelijk belachelijk uitzie..
Precies, en een wekelijkse chloorspoeling is toch net zo mooi als een punker met een prachtige hanenkam?
pi_53306952
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik tel in jouw reactie precies geen een argument. Eigenlijk.
Nee, dat komt omdat er ook geen rationeel argument tegen een dergelijke jurk te bedenken is. Eigenlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 19 september 2007 @ 18:43:14 #127
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53306985
Ik ben uberhaupt tegen jurken...

Rokjes
pi_53306990
Ze zijn gek geworden.
Och och, wat hebben we veel te vrezen van die grote boze moslims. Ze willen onze samenleving veranderen en ons vrijheden afnemen en geboden opleggen.

Nee een verbod op de Koran, de hoofddoek of de jruk van een minister, dát is lekker democratisch en vrijdenkend.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:43:57 #129
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53307004
ik word een beetje moe van de Wilders / Verdonk retoriek. Laat ze eerst zelf maar eens onbeveiligd de wereld verkennen voordat ze roepen dat anderen het verkeerd doen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53307006
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat er ook geen rationeel argument tegen een dergelijke jurk te bedenken is. Eigenlijk.
Vind je dat die Takchieta wel een signaal afgeeft naar Marokkanen om te integreren?
pi_53307007
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Precies, en een wekelijkse chloorspoeling is toch net zo mooi als een punker met een prachtige hanenkam?
'mooi' is in the eye of the beholder. als we dan toch kleren gaan verbieden, doe dan maar strakke kleren voor dikke vrouwen. als Wilders daar nou eens mee aan kwam zetten, dan zou ik zowaar een stem op 'm overwegen.
pi_53307026
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat heet waterstofperoxide.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:45:00 #133
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53307033
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Vind je dat die Takchieta wel een signaal afgeeft naar Marokkanen om te integreren?
Jij vindt blijkbaar van niet? Ben je niet goed geintegreerd als je Marokkaanse kleding draagt dan?
pi_53307049
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Wil je beweren dat Geert Wilders normaal is, omdat ik de volledige honderd procent niet altijd bij me heb?
Wilders is gewoon een attention whore, en als hij niet de zelfde mening heeft als jou, wil niet zeggen dat hij niet de honderd procent heeft.
Trouwens wat ik zie hoe mensen op Wilders reageren, staat mij net zo min aan als hoe er vroeger op PSP'ers bij werd gereageerd in de brugklas
pi_53307068
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Jij vindt blijkbaar van niet? Ben je niet goed geintegreerd als je Marokkaanse kleding draagt dan?
We hebben het hier over een Nederlandse vrouw die het nodig vindt zo'n jurk aan te trekken.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:47:32 #136
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53307102
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:46 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

We hebben het hier over een Nederlandse vrouw die het nodig vindt zo'n jurk aan te trekken.
Dus?
pi_53307113
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Tarantallegra het volgende:

[..]

'mooi' is in the eye of the beholder. als we dan toch kleren gaan verbieden, doe dan maar strakke kleren voor dikke vrouwen. als Wilders daar nou eens mee aan kwam zetten, dan zou ik zowaar een stem op 'm overwegen.
neem een ieder zo als hij is, met zijn goede en slechte kanten.
pi_53307118
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:45 schreef Het_hupt het volgende:
Wilders is gewoon een attention whore, en als hij niet de zelfde mening heeft als jou, wil niet zeggen dat hij niet de honderd procent heeft.
Nee. Klopt. Het ligt aan de mening die hij heeft dat het een quasifascistische idioot is, niet omdat het mijn mening niet is.
quote:
Trouwens wat ik zie hoe mensen op Wilders reageren, staat mij net zo min aan als hoe er vroeger op PSP'ers bij werd gereageerd in de brugklas
Hij gedraagt zich als een clown, mensen lachen om hem. Hij gedraagt zich anti-islamitisch, mensen zuchten weer eens. Dat is toch een volstrekt logische reactie?

Het spijt me dat je held niet zo gewaardeerd wordt door de meeste mensen.
pi_53307128
quote:

[..]

Trots zijn op je Nederlandse cultuur is fout vandaag de dag
pi_53307135
quote:

[..]

Een jurk waarvan het Marokkaanse jou ontgaan zou zijn als Geertje er niet over was begonnen...
pi_53307140
quote:

[..]

So what? Als zij dat mooi vindt? Je mag in dit land dragen wat je wilt, en in onze samenleving zijn nu eenmaal invloeden vanuit de gehele wereld te vinden.

Als je zo beredeneerd zou je ook niet mogen eten bij een shoarmazaak ofzo
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_53307144
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wat, ze had op klompen moeten gaan?
pi_53307162
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:47 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dus?
Dus vind ze het niet zo nodig dat Marokkanen de moeite doen zich aan te passen.

Nu loopt alles wat dat mens doet in het honderd. Dat is niet zo erg op een ministerie als Ontwikkelingssamenwerking, maar wel op die Justitie-portefeuille.
pi_53307164
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee. Klopt. Het ligt aan de mening die hij heeft dat het een quasifascistische idioot is, niet omdat het mijn mening niet is.
[..]

Hij gedraagt zich als een clown, mensen lachen om hem. Hij gedraagt zich anti-islamitisch, mensen zuchten weer eens. Dat is toch een volstrekt logische reactie?

Het spijt me dat je held niet zo gewaardeerd wordt door de meeste mensen.
het is mijn held niet zoals ik vaker tegen je heb gezegd, maar in generaliseren is niet alleen Wilders een ster, naar het blijkt.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:50:41 #145
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53307180
quote:

[..]

Niemand hier die er problemen mee heeft als je trots bent op de Nederlandse Cultuur. Wilders draait het om door te beweren dat je niet trots op Nederland bent zodra je geen spijkerbroek met t-shirt aanhebt.
pi_53307182
quote:

[..]

Ik dacht altijd dat tolerantie zo'n groot onderdeel was van de Nederlandse cultuur. Omdat we een handelsnatie waren, een veilige haven voor zowel vervolgde protestanten als rooms-katholieken, etc. etc.

Ik kan niet zeggen dat Wilders nou bepaald trots is op DIE Nederlandse cultuur.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53307183
Overigens, er staat Marokkaanse ontwerpster. Hoe moet ik dit lezen?
Ze heeft de Marokkaanse nationaliteit of ze is Nederlandse van Marokkaanse afkomst?

Je moet wel echt weinig te melden hebben als je over prinsjesdag niet meer te zeggen hebt dan dat de afkomst van de ontwerpster van de jurk van een minister je niet aanstaat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53307193
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat zijn toch steriotiepen. Ze had gewoon een leuk jasje aan kunnen trekken.
pi_53307199
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

rofl dat was wel wat geweest, en in een marokkaanse jurk, kijk da's pas
pi_53307200
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nee, de jurk geeft een signaal af naar de Marokkanen dat inhoud dat ze de straten moeten terroriseren, arabisch moeten spreken en dat ze vooral niet een baan moeten gaan zoeken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53307205
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:51 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ze heeft toch een leuk jasje aan ?
pi_53307216
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

het is mijn held niet zoals ik vaker tegen je heb gezegd,
Dat heb je niet vaker gezegd en je extreem defensieve houding deed mij dat vermoeden. Je hebt Wilders gestemd?
quote:
maar in generaliseren is niet alleen Wilders een ster, naar het blijkt.
Waar generaliseer ik? Kun je dat stukje citeren?
pi_53307222
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Tja, wat is leuk. Voor zover ik weet bepaal jij dat niet, maar Wilders.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:52:17 #154
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53307225
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dus vind ze het niet zo nodig dat Marokkanen de moeite doen zich aan te passen.
In de manier waarop ze zich kleden? Nee natuurlijk vindt ze dat niet! Het zou toch ook van de gekke zijn als onze minister zich zou gaan bemoeien met de jurken die haar burgers aantrekken
pi_53307237
quote:

[..]

Sorry, maar juist wat Mevr Vogelaar doet is trots zijn op de Nederlandse cultuur. Die houdt in dat je draagt wat je wilt en dat er verschillende stylen en achtergronden zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53307239
quote:

[..]

Dat zijn toch steriotiepen.
Als je het over cultuur hebt dan heb je het over stereotypen. Als ze op klompen was gekomen was ze uitgelachen, ook door de hoeders van die zogenaamde cultuur.
pi_53307240
quote:

[..]

Want leuke jasjes aantrekken is trots zijn op de Nederlandse cultuur?
  woensdag 19 september 2007 @ 18:52:51 #158
pi_53307243
Kom kom geen ruzie.IK heb gelijk; broccoli is lekkerder dan bloemkool!
pi_53307247
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat tolerantie zo'n groot onderdeel was van de Nederlandse cultuur. Omdat we een handelsnatie waren, een veilige haven voor zowel vervolgde protestanten als rooms-katholieken, etc. etc.

Ik kan niet zeggen dat Wilders nou bepaald trots is op DIE Nederlandse cultuur.
Die cultuur zal Wilders een biet zijn, hij wil alleen maar provoceren.
En kijk, het lukt hem ook nog
pi_53307258
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik kan dit met de beste wil van de wereld geen jasje noemen.

Het gaat erom dat Monidique de discussie weer oneindig loopt te versimplificeren. Dat is leuk, als je de discussie wilt laten ontsporen.
pi_53307271
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Je moet wel echt weinig te melden hebben als je over prinsjesdag niet meer te zeggen hebt dan dat de afkomst van de ontwerpster van de jurk van een minister je niet aanstaat.
Dat is de PVV nu eenmaal.
  woensdag 19 september 2007 @ 18:54:17 #162
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53307285
De jurk is het voorbeeld van integratie, omdat het twee cultuurstijlen combineert. Een uitstekend signaal voor een minister van integratie. Natuurlijk vinden de xenofoben het maar niets, maar die geloven nog dat je alle buitenlandse invloeden kan weren. Integratie betekent niet dat een nieuwkomer alles moet opgeven, maar dat ze zich aan de wet houden, Nederlands spreken en op normale wijze meedraaien in de samenleving. Een andere kleding, muziek, eet en religieuze voorkeur kan heel goed samengaan bij integratie, vooral in een samenleving vol diversiteit en vrijheid van levensstijl zoals hier in Nederland. We moeten die niet laten bedreigen door radicalen als Wilders en co.
pi_53307300
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat heb je niet vaker gezegd en je extreem defensieve houding deed mij dat vermoeden. Je hebt Wilders gestemd?
[..]

Waar generaliseer ik? Kun je dat stukje citeren?
Ik heb Mark Rutte gestemd.
en citeren hoef ik niet, jij gaat er blindelings vanuit dat ik Wilders stem.
pi_53307322
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:53 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Monidique de discussie weer oneindig loopt te versimplificeren. Dat is leuk, als je de discussie wilt laten ontsporen.
Nee, zo te zien gaat het erom dat je geen enkele zinnige onderbouwing kan geven en daarom steeds van onderwerp moet veranderen.
pi_53307340
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:55 schreef Het_hupt het volgende:
en citeren hoef ik niet, jij gaat er blindelings vanuit dat ik Wilders stem.
Is dat generaliseren, denken dat jij op Wilders hebt gestemd?
pi_53307356
quote:

[..]

Wat gelly zegt.
pi_53307365
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, zo te zien gaat het erom dat je geen enkele zinnige onderbouwing kan geven en daarom steeds van onderwerp moet veranderen.
Je mag mijn andere posts ook lezen.

Ik ben moe, de UB gaat dicht en jullie zijn heel triest.

Doegie.
pi_53307369
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Is dat generaliseren, denken dat jij op Wilders hebt gestemd?
Met de beperkte mogelijkheden van mijn simpele ziel wel
  woensdag 19 september 2007 @ 18:57:17 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53307374
quote:

[..]

Hoe wil je dan noemen wat ze over haar jurk aanheeft?
pi_53307381
Precies, met de staart tussen de poten. Tot ziens.
pi_53307404
Het lijkt wel een beetje een sprei voor op bed.
pi_53307405
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoe wil je dan noemen wat ze over haar jurk aanheeft?
Een Marokkaans jasje. Gekkie!
Allah Al Watan Al Malik
pi_53307429
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:57 schreef gelly het volgende:
Meneer huilt over een jurk die té Marokkaans zou zijn, en wij zijn zielig!
  woensdag 19 september 2007 @ 19:00:03 #174
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53307449
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een Marokkaans jasje.
Een terroristisch jasje dus?
  woensdag 19 september 2007 @ 19:00:10 #175
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53307452
Van iets verder af.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:02:08 #176
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53307503
Als ensemble vind ik het zo slecht nog niet.
pi_53307510
Ik draag ook graag kleren uit de zuidelijke staten van de VS, uit de periode '55 -'60, is dat ook ok?
pi_53307530
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
Ik draag ook graag kleren uit de zuidelijke staten van de VS, uit de periode '55 -'60, is dat ook ok?
Dobre.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:03:24 #179
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53307540
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
Gezichtsbedekkende kledij worden helaas verboden
pi_53307582
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zo groot is m'n kuif ook weer niet, jaartjes gaan tellen
pi_53307604
Dus in feite moeten we nu werkende Marokkanen gaan boycotten als 't aan Geert ligt?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:08:06 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53307679
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus in feite moeten we nu werkende Marokkanen gaan boycotten als 't aan Geert ligt?
Zodat ze werkloos raken en uitgezet kunnen worden. De man heeft een allesomvattende oplossing.
pi_53307725
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zodat ze werkloos raken en uitgezet kunnen worden. De man heeft een allesomvattende oplossing.
rofl het is woensdag, Wildersdag
Volgende week woensdag een nieuwe Wildersshow
pi_53307729
quote:

[..]

De beste man is een genie
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:19:09 #185
pi_53307994
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik hoop dat de arrestatieteams en commando's zich daar ook aan houden.
pi_53308024
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat de arrestatieteams en commando's zich daar ook aan houden.
* Het_hupt heeft al een nieuwe afspaak bij de kapper gemaakt
pi_53308038
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:34 schreef Tarantallegra het volgende:

[..]

dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden
Ha, jij bent nog maar kort op Fok! zie ik.
I´m back.
pi_53308053
is de haarstijl van WilderS wel Hollands genoeg?
mag dat zomaar voor een parlementarier, die moet toch uitstralen zoiets van Hollands boven alles ?
Is zijn kapper wel Hollands genoeg ?
Is zijn vrouw ......
pi_53308105
quote:

[..]

En Wilders vertegenwoordigt de Nederlandse cultuur???
I´m back.
pi_53308130
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En Wilders vertegenwoordigt de Nederlandse cultuur???
Net zo veel als jij en ik
pi_53308136
quote:

[..]

Als je de ontslagprocedures vereenvoudigt dan eh...
I´m back.
pi_53308157
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Net zo veel als jij en ik
Hoe weet jij dat nou? .
I´m back.
pi_53308210

deze dame heeft subversieve kleding aan... haar boodschap is anti-nederlandse cultuur en dan te bedenken dat zij al vele jaren kinderprogramma's maakt....
mag dit zomaar in dit land ?
pi_53308233
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? .
mên, wij zijn ook deel van de Nederlandse cultuur
Cijfer jezelf toch niet zo weg
pi_53308257
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]

deze dame heeft subversieve kleding aan... haar boodschap is anti-nederlandse cultuur en dan te bedenken dat zij al vele jaren kinderprogramma's maakt....
Tante Lien
Jeugdsentiment
  woensdag 19 september 2007 @ 19:31:01 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308337
Heeft er ook iemand een foto van Vogelaar? Ik heb die ene met die hoed gezien (hierboven dus) maar daar zie ik, gezien al die andere idiote hoeden, niks raars aan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53308436

Vogelaar en nog zo'n subversief met afwijkend kostuum op de achtergrond...
Zo kleedt een Nederlander zich doorgaans niet... bahhh
  woensdag 19 september 2007 @ 19:35:42 #198
pi_53308483
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]

Uitzetten!
  woensdag 19 september 2007 @ 19:37:27 #199
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308524
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
Vogelaar en nog zo'n subversief met afwijkend kostuum op de achtergrond...
Zo kleedt een Nederlander zich doorgaans niet... bahhh
Is dat het? Maakt iedereen zich daar zo druk om?

Dat is nog stijlvol als je het gaat vergelijken met veel andere figuren in die Mamaloe uitrustingen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53308575
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Is dat het? Maakt iedereen zich daar zo druk om?

Dat is nog stijlvol als je het gaat vergelijken met veel andere figuren in die Mamaloe uitrustingen.
Dat kan het niet zijn volgens mij. . Iets kaftanachtigs was de term die hij gebruikte toch?
I´m back.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:41:37 #201
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308633
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kan het niet zijn volgens mij. . Iets kaftanachtigs was de term die hij gebruikte toch?
Oh, ik heb begrepen 'een mix van twee culturen'.
pi_53308672
Het is wel grijs, net als de Hollandse luchten momenteel. .
Maar Stali heeft ernaar gekeken, die heeft laatst een Arabische prins gezien, en die zegt dat de stof wrs erg mooi en duur is btw, net als de stof die die prins droeg. Ze wilde dat zij een jurk had in zo'n stof.
I´m back.
pi_53308693
Btw ze vindt de hoed te donker, die had lichter gemoeten volgens haar.
I´m back.
pi_53308696
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

volgens NRC was dit de schandalige outfit:
  woensdag 19 september 2007 @ 19:44:20 #205
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308707
Dus eigenlijk weer een hoop heisa om niks?
pi_53308716
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:41 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh, ik heb begrepen 'een mix van twee culturen'.
Geert heeft meer verstand van mode dan jij of ik, vrees ik. .
I´m back.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:45:12 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53308730
quote:

[..]

Natuurlijk. Maar je druk maken om een jurk?
  woensdag 19 september 2007 @ 19:45:31 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308741
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geert heeft meer verstand van mode dan jij of ik, vrees ik. .
Misschien maar beter ook, ik loop hier nog in de korte broek.
pi_53308747
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

volgens NRC was dit de schandalige outfit:
Ja, maar ik ga even uit van het oordeel van Stali.
NRC is overigens een goede krant, maar ik lees die krant niet voor mode tips.
I´m back.
pi_53308788
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Misschien maar beter ook, ik loop hier nog in de korte broek.
Ja, dat kunnen wij alweer vergeten, maar goed ik pleeg in april ook de bossen in te gaan in korte broek.
Mag ook niet natuurlijk. .
I´m back.
pi_53308827
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:02 schreef Dagonet het volgende:
Als ensemble vind ik het zo slecht nog niet.
Haar gezicht blijft redelijk uit beeld. Dat scheelt nogal.

Verder kansloos gezeik van de xenofobe, nieuw politiek correcte fracties in de kamer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53308829
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen wij alweer vergeten, maar goed ik pleeg in april ook de bossen in te gaan in korte broek.
Mag ook niet natuurlijk. .
Om te joggen neem ik aan?
pi_53308831
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef popolon het volgende:
Dus eigenlijk weer een hoop heisa om niks?
yip... niks...
niks...
niks...
pi_53309796

Jammer dat er blijkbaar geen betere foto van te vinden is. Maar duidelijk is te zien dat de outfit gemaakt is van een prachtige stof. Ingetogen grijs met in het patroon een vrolijke noot. Het oker eronder geeft het kille grijs een warm hart. De hoed vind ik echter wel wat als een schaduw boven het ensemble hangen. Maar het geheel is heel mooi en passend gekozen voor een gelegenheid als Prinsjesdag.

Verder heb ik gisteren de meest wanstaltige hoeden in beeld gezien, die me het gevoel gaven dat de koningin geparodieerd werd. Voorbeeld? Ze zijn te over maar een hoed met veel roosjes waarop in het centrum een heel dorp was gebouwd, een paardrijhoed zogenaamd opgeleukt met wat gaas, voor een uitgebroken knuffel konijn. Dit is leuk voor Koninginnedag maar so not done voor Prinsjesdag.

Wilders heeft geen verstand van mooie stoffen en geen verstand van haarverf. Zonnebankbruin, want daar houdt Wilders kennelijk wel van een tintje en met dat door waterstofperoxide verbrande haar, jezus, zo zou ik eens op mijn werk aan moeten komen, laat staan dat je naar de koningin gaat.

Gelukkig heeft Geert Wilders wel verstand van ons juridisch systeem, toch? .
pi_53309836
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef Stali het volgende:
[afbeelding]

Jammer dat er blijkbaar geen betere foto van te vinden is. Maar duidelijk is te zien dat de outfit gemaakt is van een prachtige stof. Ingetogen grijs met in het patroon een vrolijke noot. Het oker eronder geeft het grijs een warm hart. De hoed vind ik echter wel wat als een schaduw boven het ensemble hangen. Maar het geheel is heel mooi en passend gekozen voor een gelegenheid als Prinsjesdag.

Verder heb ik gisteren de meest wanstaltige hoeden in beeld gezien, die me het gevoel gaven dat de koningin geparodieerd werd. Voorbeeld? Ze zijn te over maar een hoed met veel roosjes waarop in het centrum een heel dorp was gebouwd, een paardrijhoed zogenaamd opgeleukt met wat gaas, voor een uitgebroken knuffel konijn. Dit is leuk voor Koninginnedag maar so not done voor Prinsjesdag.

Wilders heeft geen verstand van mooie stoffen en geen verstand van haarverf. Zonnebankbruin, want daar houdt Wilders kennelijk wel van een tintje en met dat door waterstofperoxide verbrande haar, jezus, zo zou ik eens op mijn werk aan moeten komen, laat staan dat je naar de koningin gaat.

Gelukkig heeft Geert Wilders wel verstand van ons juridisch systeem, toch? .
Dank u.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:34:04 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53309974
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:57 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wat ik sneuer vind: een Kamerlid dat zich druk maakt om een jurk of FOKkers die zich druk maken om elkaars mening over een Kamerlid dat zich druk maakt om een jurk.
pi_53310146
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik sneuer vind: een Kamerlid dat zich druk maakt om een jurk of FOKkers die zich druk maken om elkaars mening over een Kamerlid dat zich druk maakt om een jurk.
Floripas, als vrouwen elkaar niet mogen gaan ze elkaar affikken op de outfit.
Stelletje bitches zijn het. Allemaal.
pi_53310242
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Zelfverloochening.
pi_53310500
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:44 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zelfverloochening.
Fishy, ik werk de hele dag tussen tigtal emotioneel uitgedaagden, ofwel mannen in de techniek. .
pi_53310643
Echt ongelooflijk van Wilders en Verdonk om zelfs hierover te gaan zeiken.

Wat enorm kleinzielig.

Ik vind dat Geert en Rita hun excuus moeten aanbieden. Ze zijn knettergek geworden.
pi_53310678
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef SCH het volgende:

Wat enorm kleinzielig.

Ik vind dat Geert en Rita hun excuus moeten aanbieden. Ze zijn knettergek geworden.
SCH! Yes, we zijn compleet.
pi_53310757
Ik ga niet dit hele topic lezen maar ik neem aan dat zelfs PJO zich nu SCHaamt voor Geert?
pi_53310796
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Ik ga niet dit hele topic lezen maar ik neem aan dat zelfs PJO zich nu SCHaamt voor Geert?
Ik heb hem al tijden niet gezien eigenlijk...
pi_53310866
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

SCH! Yes, we zijn compleet.
rofl
pi_53311477
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef SCH het volgende:

Wat enorm kleinzielig.

Ongelooflijk? Je bedoelt zeker walgelijk? De Tsunami van Wilderisering gaat onverstoord door.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:31:36 #226
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53311580
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb ik nog nóóit gedaan.
pi_53311588
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Dude! . Daar is PJO véél te liberaal voor. .
pi_53311613
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Dude! . Daar is PJO véél te liberaal voor. .
PJO is eerder conservatief.
pi_53311675
Van verdonk vind ik het nog erger.

Geert is echt dolgedraaid, die kan niet meer anders. Is zo'n opwindpoppetje geworden.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:38:17 #230
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53311793
wat me opviel aan het nieuws gister aan het commentaar van Verdonk, is dat ze klaagde over meedoen, participatie dit dat. Dat werd in het latere journaal er uitgeknipt, misschien is dat omdat dat de slogan uit haar kabinetje was
pi_53311880
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:32 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

PJO is eerder conservatief.
Dat proberen verschillende fokkers PJ al een paar jaar duidelijk te maken maar hij ziet zichzelf als liberaal. .
pi_53311910
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat proberen verschillende fokkers PJ al een paar jaar duidelijk te maken maar hij ziet zichzelf als liberaal. .
PJO liberaal? Dan ben ik zeker hetero?
pi_53312090
quote:

[..]

Dat geloof ik niet. Ik heb geen zin het nu uit/op te zoeken, maar hij post redelijk vaak dat hij niet liberaal is.

Wat natuurlijk ook veel beter is
pi_53312110
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

En Gerard Reve een loverboy.
pi_53312332
quote:

[..]

dat dacht ik altijd
nooit geweten dat je een bruine sterren ridder was
  woensdag 19 september 2007 @ 21:53:04 #236
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53312342
Pff, wat een poppenkast.
pi_53312386
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat dacht ik altijd
nooit geweten dat je een bruine sterren ridder was
Hou je nu nog wel van me?
pi_53312436
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Ik heb geen zin het nu uit/op te zoeken, maar hij post redelijk vaak dat hij niet liberaal is.

Wat natuurlijk ook veel beter is [afbeelding]
PJ + conservatief = 0 hits.
Liberaal komt op zijn grafsteen, net als Clinton, a fucking liberal. .
pi_53312441
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou je nu nog wel van me?
altijd
  woensdag 19 september 2007 @ 21:55:43 #240
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53312461
Wat grappig dat het ineens over homo's gaat.
pi_53312489
quote:

[..]

En jij bent alleen maar liberaal omdat je dan van bil kunt. .
pi_53312542
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef Aoristus het volgende:
Wat grappig dat het ineens over homo's gaat.
Jij bent toch ook liberaal? .

Of ben je soms conservatief. .
pi_53312555
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef Stali het volgende:

[..]

En jij bent alleen maar liberaal omdat je dan van bil kunt. .
'tis wel een lekkere relnicht, en als hij de wantoestanden binnen de jeugdzorg ook nog eens aan de kaak gaat stellen wordt hij mijn held
  woensdag 19 september 2007 @ 21:59:32 #244
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53312593
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, ik haat gewoon homo's, volgens anderen dan
  woensdag 19 september 2007 @ 21:59:34 #245
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53312595
Met andere woorden, dit is een zielige 'koopt Hollandsche waer', de prachtige globalisering lijkt aan Wilders voorbijgegaan.

Zo, en nu drink ik even een coca-cola volgens Amerikaans recept, uit een glas uit Thailand, met op de achtergrond wat muziek uit Engeland, al draaiende op een cd-speler uit Korea.

Gut wat hebben we het toch slecht , met die kwaadaardige producten uit het buitenland. Ik verlang weer terug naar die oud-hollandsche onverwarmde hollandsche dikke vloeren, en elke avond boerenkool met worst. Óók in de zomer.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53312652
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Is dat je openingszin?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:02:11 #247
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53312687
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef Yildiz het volgende:
Met andere woorden, dit is een zielige 'koopt Hollandsche waer', de prachtige globalisering lijkt aan Wilders voorbijgegaan. [afbeelding][afbeelding]

Zo, en nu drink ik even een coca-cola volgens Amerikaans recept, uit een glas uit Thailand, met op de achtergrond wat muziek uit Engeland, al draaiende op een cd-speler uit Korea.

Gut wat hebben we het toch slecht [afbeelding], met die kwaadaardige producten uit het buitenland. Ik verlang weer terug naar die oud-hollandsche onverwarmde hollandsche dikke vloeren, en elke avond boerenkool met worst. Óók in de zomer.
Ik denk dat het een mengeling is van persoonlijk falen + inspelen op nationalistische sentimenten. Wilbers zijn vrouw is nota bene een buitenlandse
  woensdag 19 september 2007 @ 22:02:12 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312689
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Van verdonk vind ik het nog erger.
Valt mij ook tegen. Je eerste ding is zeuren over een jurk. Een jurk.
pi_53312729
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

'tis wel een lekkere relnicht, en als hij de wantoestanden binnen de jeugdzorg ook nog eens aan de kaak gaat stellen wordt hij mijn held
SCH is leuk, al was het maar omdat hij aantoont dat alle vooroordelen over de Nederlandse omroepen gewoon kloppen.
pi_53312792
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik zou het niet van journalist SCH laten afhangen toch. .

Btw, ik ben rechts en xenofobisch... stelletje bedelende kut polen. .
pi_53312793
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Valt mij ook tegen. Je eerste ding is zeuren over een jurk. Een jurk.
Of een reactie op een domme provocatie van die Vogelverschrikker.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:04:42 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312803
quote:

[..]

Zeg, mensen, is PJO niet verbannen? Is het dan niet lullig om hier over hem te gaan zitten kletsen?
pi_53312809
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

SCH is leuk, al was het maar omdat hij aantoont dat alle vooroordelen over de Nederlandse omroepen gewoon kloppen.
Inderdaad. Dat er allemaal slimme en grappige mensen werken
pi_53312842
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zelfhaat heet dat.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:06:17 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312860
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Of een reactie op een domme provocatie van die Vogelverschrikker.
Gedraag je dan als een serieuze politica en lat je niet uit de tent lokken door iemands kledingkeuze.
Een minister maakt beleid, de kamer controleert het beleid. Niet iemands kleren.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:06:18 #256
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53312861
Fuck, nu schiet m'n mediaspeler naar een Franse artiest. Hoe on-Nederlands is dát! .
pi_53312868
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je bent net zo hardleers als PJ? .
  woensdag 19 september 2007 @ 22:06:38 #258
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53312870
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Zelfhaat heet dat.
Nee, dat heet jou in het gareel houden

Verder over Wilders graag, open maar een eigen hoekje als je het over flikkers wil hebben.
pi_53312878
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Yildiz het volgende:
Fuck, nu schiet m'n mediaspeler naar een Franse artiest. Hoe on-Nederlands is dát! .
Ik heb pesto in de koelkast staan
  woensdag 19 september 2007 @ 22:07:00 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312882
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat er allemaal slimme en grappige mensen werken
Denk je dat ze mij zouden aannemen ?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:07:27 #261
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312905
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb pesto in de koelkast staan
Ik heb een Marokkaan geneukt en samen met hem de Sharia ingevoerd. Ben ik nou ook fout?
pi_53312975
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zeg, mensen, is PJO niet verbannen? Is het dan niet lullig om hier over hem te gaan zitten kletsen?
Ik vond hem zo'n beetje de leukste user hier.
pi_53313010
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Het zou hem wel sieren dit aan de kaak te stellen, concurentie voor Kees Driehuis oid
pi_53313078
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb een Marokkaan geneukt en samen met hem de Sharia ingevoerd. Ben ik nou ook fout?
Die arme Mocro, zal wel een paar dagen lang als Lucky Luke hebben gelopen
pi_53313096
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nee, dat heet jou in het gareel houden

Verder over Wilders graag, open maar een eigen hoekje als je het over flikkers wil hebben.
Wilders is anders wel zo'n bitch om te zeiken over de kleding van andere vrouwen. Mannen zien het normaal gesproken pas wanneer het rokje wel heel erg kort is. Olé .
pi_53313116
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Die arme Mocro, zal wel een paar dagen lang als Lucky Luke hebben gelopen
Vrouwen die 'geneukt hebben'. Vrouwen worden geneukt.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:12:43 #267
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53313159
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Stali het volgende:

[..]

Wilders is anders wel zo'n bitch om te zeiken over de kleding van andere vrouwen. Mannen zien het normaal gesproken pas wanneer het rokje wel heel erg kort is. Olé .
Ik vind die hoedjes veel leuker, ze hebben bijna allemaal een functie voor een flinke knikker
pi_53313179
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

uh uh, er zijn vrouwen die neuqen de man

(pssst ervaring )
pi_53313209
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

PJ is heel liberaal. .
pi_53313251
Wanneer heeft PJ zo hendig een ban geslipt?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:16:21 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53313281
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Stali het volgende:

[..]

PJ is heel liberaal. .
met Aaah d'r bij werd het er wel een stukje scherper op.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:17:26 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53313332
quote:

[..]

Klaagde jij er niet over dat vrouwen doorgaans zo stil zijn?
Nu begrijp ik waarom.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:17:38 #273
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53313341
quote:
Met andere woorden, dit is een zielige 'koopt Hollandsche waer', de prachtige globalisering lijkt aan Wilders voorbijgegaan. [afbeelding][afbeelding]

Gut wat hebben we het toch slecht [afbeelding], met die kwaadaardige producten uit het buitenland. Ik verlang weer terug naar die oud-hollandsche onverwarmde hollandsche dikke vloeren, en elke avond boerenkool met worst. Óók in de zomer.
Pff, dan moet je nog wat leren hoor. De boerenkool wordt pas lekker als er minstens één keer vorst overheen geweest is. In de zomer aten ze vast iets anders. Grutjespap of zo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_53313366
quote:

[..]

En jij bent ervaringsdeskundige. .
  woensdag 19 september 2007 @ 22:18:27 #275
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53313376
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Klaagde jij er niet over dat vrouwen doorgaans zo stil zijn?
Nu begrijp ik waarom.
Bron?

En ik weet dat jij graag het mannetje speelt.
pi_53313396
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
Ja, Lemmebs nieuwe kloon zuigt aars.
Pfft. Ook gij, Floripas?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:19:31 #278
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53313400
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Bron?

En ik weet dat jij graag het mannetje speelt.
Alleen bij VVD-stemmers.

Hee, je hebt iets laten vallen!
pi_53313412
quote:
Lemmeb ook homo?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:20:35 #280
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53313445
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Pfft. Ook gij, Floripas?
Nee, nee, natuurlijk niet. Dat zou tweeërlei belachelijk zijn, gezien mijn reactie op jou, doorgaans.
Joep Meloen is dat.
pi_53313451
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Alleen bij VVD-stemmers.

Hee, je hebt iets laten vallen!
Gebukt is genomen.

Val je op VVD'ers?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:20:53 #282
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53313457
quote:
Alles is beter dan Ponskaart, da's er ook een uit de Sigmestal
  woensdag 19 september 2007 @ 22:21:01 #283
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53313460
quote:
Met andere woorden, dit is een zielige 'koopt Hollandsche waer', de prachtige globalisering lijkt aan Wilders voorbijgegaan.
Nou ik er even over nadenk... zou Wilders opeens massale steun van de antiglobalisten krijgen nu?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_53313474
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Gebukt is genomen.
oh oh
pi_53313494
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Alles is beter dan Ponskaart, da's er ook een uit de Sigmestal
wat, die ook al?
pi_53313651
Mijn god zeg, zeuren over een jurk en dat krijgt loon voor oa dit gezeur, loon dat de werkende burger betaald!

Waarvoor heb jij belasting betaald, voor wilders en rita die op een jurk wilde zeuren, wat een belangerijk onderwerp zeg!!!!
Echt laten we daar dagen over praten binnen de politiek, er zijn immers geen belangerijke zaken voorhanden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:29:58 #287
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53313801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ik er even over nadenk... zou Wilders opeens massale steun van de antiglobalisten krijgen nu?
Ik verwacht niet anders, maar dat had 'ie volgens mij al langer.
pi_53313926
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef erodome het volgende:
Mijn god zeg, zeuren over een jurk en dat krijgt loon voor oa dit gezeur, loon dat de werkende burger betaald!
Gelukkig is dat een loon en geen salaris... Eigenlijk krijg je een hoop vermaak voor weinig. .
pi_53315937
quote:

[..]

Denk je dat ze mij zouden aannemen ?
Ik zou je meteen aannemen. Ongezien. Als wat dan ook
  donderdag 20 september 2007 @ 00:03:27 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53316482
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Fluffer.
pi_53317525
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Gelukkig is dat een loon en geen salaris... Eigenlijk krijg je een hoop vermaak voor weinig. .
Jij hebt nooit opgeteld hoeveel belasting wij met z'n tweeën moeten betalen voor deze humoristen zeker.
En dan terug berekenen naar guldens hè.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 20-09-2007 01:38:31 ]
I´m back.
pi_53317536
quote:

[..]

Dat zou ik niet doen, samensteller.
I´m back.
pi_53319323
quote:

[..]

Nee, geestelijk gestoord.
pi_53319510
Staat haar prachtig ach Wilders en Verdonk moeten ergens over kunnen zeiken anders staan ze niet in de picture.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_53320896
Wilders

(Het maakt tenslotte niet uit WAT Wilders zegt, hij is toch wel geweldig )
pi_53321345
quote:

[..]

Ik ook.
pi_53321360
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:14 schreef Seneca het volgende:
Wilders

(Het maakt tenslotte niet uit WAT Wilders zegt, hij is toch wel geweldig )
Persoonsverheerlijking. How very PvdA.
pi_53321662
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Persoonsverheerlijking. How very PvdA.
Is persoonsverheerlijking zo'n PvdA eigenschap?
Afgelopen zaterdag bleek het commité van exliberalen er ook niet vies van te zijn. Om over de aanhangers van Fortuyn nog maar te zwijgen..
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53321909
quote:

dat is het nou juist, het IS 'Hollandse Waar'.

Die outfit is geproduceert in Den Bosch, het pak van Wilders waarschijnlijk in communistisch China.

Het is gewoon stuitend om kritiek te horen op deze 'keihard werkende onderneemster', die straks nog BTW moet afdragen ook om oa Wilders en Verdonk aan het vreten te houden
pi_53322048
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Is persoonsverheerlijking zo'n PvdA eigenschap?
Afgelopen zaterdag bleek het commité van exliberalen er ook niet vies van te zijn. Om over de aanhangers van Fortuyn nog maar te zwijgen..
Scherp, IJsbrekertje.

Maar ik denk dat het vrij logisch is dat een steuncommité of partij die rond een persoon is gebouwd, op de persoon is gericht. Ik had het meer over dweepzieke manier waarop de PvdA haar mensen in de markt zet. Alsof ze moreel superieur zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')