Tja, bij polarisatie heb je soms meerdere partijen, ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Exact dit is 1 van de acties waarmee de PvdA de kloof tussen WIJ en ZIJ weet te vergroten.
Ik heb het altijd al gezegd; het zijn niet zozeer de moslims die het probleem zijn, maar het zijn de BlankeIntellectuelen die de maatschappij verzieken.
Waarom? Omdat het een PVDA-bash topic isquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
pol => onzin
Hoe bedoel je plaat voor de kopquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Het is gewoon kleding hoor. Ik ga toch ook niet zeiken dat jij je ziel aan de zionistische kapitalistische Satan hebt verkocht omdat je Jeans draagt?
Kijk eens aan, de grootste Fan van de Bestuurlijke Elite kan het niet meer handle-len. Wat laat jij jezelf weer kennenquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
pol => onzin
Je ziet zelf niet wat voor baggertopic dit is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan, de grootste van de Bestuurlijke Elite kan het niet meer handle-len. Wat laat jij jezelf weer kennen
We zullen straks wel aan de meningen van het Volk wel zien of dit een baggertopic is of niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet zelf niet wat voor baggertopic dit is?
Ja je hebt gelijk, de wildersbashtopics zijn echt van literaire kwaliteitquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet zelf niet wat voor baggertopic dit is?
Het is dat ik geen zin heb om een klacht in te dienen op fok, maar dit is nou een mooi topic om een klacht in te dienen tegen Rock_the_Braziliaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, de wildersbashtopics zijn echt van literaire kwaliteitDit noemen we een klassiek lagere school voorbeeld selectieve verontwaardiging onder subjectieve mods.
[KLACHT] Rock_the_Braziliaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om een klacht in te dienen op fok, maar dit is nou een mooi topic om een klacht in te dienen tegen Rock_the_Braziliaan.![]()
Goedkope wildersbashtopics moeten ook gewoon dicht of naar onzquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, de wildersbashtopics zijn echt van literaire kwaliteitDit noemen we een klassiek lagere school voorbeeld selectieve verontwaardiging onder subjectieve mods.
quote:
Nee dan heeft er vannacht crisisberaad plaats gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als Vogelaar straks geen moslim-jurk aan heeft zit dit topic goed in ONZ.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou het pas jammer vinden als de PvdA op dit moment crisis beraad heeft om Vogelaar tegen te houden.![]()
Inderdaad. En LENUS, een topic in FB openen, wat ben je voor een sukkel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goedkope wildersbashtopics moeten ook gewoon dicht of naar onz.
Altijd leuk die modjes die gaan piepenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. En LENUS, een topic in FB openen, wat ben je voor een sukkel?
eerst effe nog uitsluitsel over dat vreselijke accent van haar, kaaik eens wat een mooie waaik, wat zegt u over burkaas , neemt u me nu in de zaaik?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Het lijkt me dat dit topic weer terug naar POL kan.
Zo te zien heeft de PvdA afgelopen nacht dus crisisberaad gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
De Islamisering is voltooid. Goed topic is dit geworden.
De hoedjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Het lijkt me dat dit topic weer terug naar POL kan.
Een "landverrader"? Dat is een term die is gereserveerd door fascisten. Dat is zoiets als communisten die "revisionist" gebruiken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Dan komt ze er tenminste open voor uit dat ze een landsverrader is![]()
Hoe dúrf je in de politiek te zitten en niet te praten als een Wassenaarse kakmadam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef milagro het volgende:
het maakt me niet zo uit wat ze zou dragen op deze incidentele maar heuglijke dag, 'knettergek' is ze toch wel, maar waar we wel steeds mee geconfronteerd gaan worden is dat accent van haar, wat is dat voor iets, waar komt dat vandaan, uit welke prachtwaaik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |