Ad Verbrugge in je signature vermelden zet mensen natuurlijk wel op het verkeerde spoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wolffo, ik moest ook lachen.
Excusesquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wolffo, ik moest ook lachen.
Nee, werkzaam op het AS en voor een hele leuke wethouder van wie ik je de naam niet ga geven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Excuses. Ik had gedacht dat je een CDA'er was vanwege je conservatieve standpunten. Wat doe je in Amsterdam? Al aanwezig in een deelbestuur?
Ik ben klassiek conservatief.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ad Verbrugge in je signature vermelden zet mensen natuurlijk wel op het verkeerde spoor.
Is dat zo'n pax christi groepering?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Floripas, zeg jij eens wat over de invloed van De civitates dei... topic of zo.
Wat is AS?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, werkzaam op het AS en voor een hele leuke wethouder van wie ik je de naam niet ga geven.
Algemeen Secretariaat van de VVD.quote:
Je suis ici.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Cherchez la femme Flori...
Nee, belangrijk boek van ene Augustinus, die erg invloedrijk is geweest, eigenlijk tot de Franse revolutie zeg maar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat zo'n pax christi groepering?
De civitate Dei? Welk topic?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Floripas, zeg jij eens wat over de invloed van De civitates dei... topic of zo.
Het is op de bijbel na het meest invloedrijke boek van het hele Christendom.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, belangrijk boek van ene Augustinus, die erg invloedrijk is geweest, eigenlijk tot de Franse revolutie zeg maar.
Pax Christi, moet ik heel diep graven, heb geen middeleeuwse geschiedenis gestudeerd, maar staat me wel iets van bij. Tijdens een tentamen mondeling is me daar ooit naar gevraagd.
Ik heb wel eens wat om Augustinus gelezen, maar ik vond het niet interessant genoeg. Il Decamerone is veel leuker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, belangrijk boek van ene Augustinus, die erg invloedrijk is geweest, eigenlijk tot de Franse revolutie zeg maar.
Pax Christi, moet ik heel diep graven, heb geen middeleeuwse geschiedenis gestudeerd, maar staat me wel iets van bij. Tijdens een tentamen mondeling is me daar ooit naar gevraagd.
Linkse karikatuur.quote:
Dames, ik ben homo en conservatief. Klaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat geloof ik niet. Ik heb geen zin het nu uit/op te zoeken, maar hij post redelijk vaak dat hij niet liberaal is.
Wat natuurlijk ook veel beter is [afbeelding]
Ben je homo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dames, ik ben homo en conservatief. Klaar.
En liberaal ben ik zeker niet.
PJO, ik ben in m'n beste Reviaans blij voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dames, ik ben homo en conservatief. Klaar.
En liberaal ben ik zeker niet.
Schokkend, is het niet.quote:
Dat zegt ie toch.quote:
Zelfs Mocro's kunnen toch lezen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je homo?
Dat wilde ik al doen vanwege zijn mening hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Schokkend, is het niet.
Ga je hem nu van een gebouw afgooien?
Je weet maar nooit tegenwoordig, mensen zijn van de een op de andere dag homo en dan weer hetero. Een keertje extra vragen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zelfs Mocro's kunnen toch lezen tegenwoordig?
En dan ben ik zeker intolerant.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
Dat wilde ik al doen vanwege zijn mening hoor.
Nee, je bent een baken als het gaat om tolerantie mijn jong.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker intolerant.
PJO!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Wie is homo? Naast de usals uiteraard.
O. Moet je niet zo vaak in van die schimmige parken rondlopen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet maar nooit tegenwoordig, mensen zijn van de een op de andere dag homo en dan weer hetero. Een keertje extra vragen kan geen kwaad.
Tuurlijk! Geen Marokkanen en andere geitenneukers, uiterraard.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je bent een baken als het gaat om tolerantie mijn jong.
Die schimmige parken zijn nu inderdaad het domein van hollandse bruinwerkers. Net als de parkeerterreinen, ben ik nog ergens veilig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O. Moet je niet zo vaak in van die schimmige parken rondlopen.
De invloed is erg groot geweest, vandaar dat je die college's gekregen hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kap eens daarmee, ik moet meteen aan rechtsfilosofie denken. Kregen we ook al die stukken teksten van Augustinus, Thomas van Aquino en weet ik veel.
Zo'n fel keffertjequote:
Il Decameron, als je het zo zegt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat om Augustinus gelezen, maar ik vond het niet interessant genoeg. Il Decamerone is veel leuker.
Floripas kom op, leer ons wat !
Anne Frankplantsoen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Die schimmige parken zijn nu inderdaad het domein van hollandse bruinwerkers. Net als de parkeerterreinen, ben ik nog ergens veilig?
Heb jij dat in Amsterdam gedaan? Aan de UvA? Encyclopedie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kap eens daarmee, ik moet meteen aan rechtsfilosofie denken. Kregen we ook al die stukken teksten van Augustinus, Thomas van Aquino en weet ik veel.
Dat zou betekenen dat hij van zijn last verlost zou zijn, dat zou wel eens een hele vervelende Jehan kunnen opleverenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat volgt er op deze ontwikkelingen? Is Sigme zwanger van Apropos?
Ja, vorig jaar. Maar nu heb ik het gehaald en wil ik er niets over horenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De invloed is erg groot geweest, vandaar dat je die college's gekregen hebt.
Nee, door sigme is hij uit de kast gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
EUR.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij dat in Amsterdam gedaan? Aan de UvA? Encyclopedie?
Wat zeg je me nu?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, door sigme is hij uit de kast gekomen.
Tussen haakjes, jij was toch ook eh... des SCHs zeg maar..
Nu jij nog, Wolffke.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Meteen alles vergeten idd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar. Maar nu heb ik het gehaald en wil ik er niets over horen![]()
Kan me niet zoveel schelen. Het is wel interessant, dat de meeste ontwikkelingen uit de middeleeuwen komen en dat dat eigenlijk nooit voortgezet is. De meeste spreekwoorden en volkswijsheden komen volgens mij uit die tijd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Il Decameron, als je het zo zegt.
Als je wat sappigd wilt lezen van Augustinus, stap dan over op zijn confessiones, belijdenissen. Daarin schrijft de belangrijkste kerkvader over zijn stoutigheden van voor zijn bekering.![]()
Hoe hardcore wil je het hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
Ik wil een filmpje zien voor ik je geloof.![]()
Pauper. Ik heb daar ook een p gehaald.quote:
Voorts: gefeliciteerd. Je zult de statistieken ingaan als gemiddeld rijker, linkser maar verrechtsend en geconcentreerd in de grote steden.quote:
Hij is niet eens bi hè, hup meteen het uiterste weer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, hoe meer homo's hoe meer dames voor mezelf!
Ryan als de Markies van Queensberry.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Hee PJ btw, sjun is toch ook eh... des SCHs zeker hè?
En bij de rest van de vakken faalde je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Pauper. Ik heb daar ook een p gehaald.
Toon me hoe ver je kunt gaan. Mijn reactie toont je...mijn reactie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe hardcore wil je het hebben?
Uh.. . ge weet toch dat Verdonk en Wilders het populairst zijn onder homo's?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Floripas het volgende:
Voorts: gefeliciteerd. Je zult de statistieken ingaan als gemiddeld rijker, linkser maar verrechtsend en geconcentreerd in de grote steden.
Ik heb gewoon de p in 1 jaar gehaald en daarna verkast. Al die moslims...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En bij de rest van de vakken faalde je?
Linkser maar verrechtsend? Omdat-ie homo is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voorts: gefeliciteerd. Je zult de statistieken ingaan als gemiddeld rijker, linkser maar verrechtsend en geconcentreerd in de grote steden.
Jouw obsessie met sjun is extreem triest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat bewuste topic is echt echt echt echt niet door mij geopend. Ik vraag me nu nog bijna wekelijks af welke volksvijand dat topic nu heeft aangemaakt.quote:Seksualiteit Hetero
Oe de P in 1 jaar gehaald, doe nou niet alsof dat een prestatie isquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de p in 1 jaar gehaald en daarna verkast. Al die moslims...
Hahaha, denk je, Stali opperde dit, ik was me er niet van bewust.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ryan als de Markies van Queensberry.
Hoe ver ik kan gaan... da's een rare vraag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Floripas het volgende:
Toon me hoe ver je kunt gaan. Mijn reactie toont je...mijn reactie.
Ik denk het niet, Sjun is alternatief anders, denk ik. De man zal vast enthousiast begonnen zijn als PvdA'er en is in de loop der tijd teleurgesteld geraakt. Inmiddels biedt het CDA ook niet meer de antwoorden die hem bevredigen. Ik denk dat hij een prima debater zou kunnen worden als hij zich zou inzetten voor hetgeen hem echt zou interesseren en als hij ook begrijpt wat de effecten zijn van het kiezen voor een 'waarheid'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is "dat bewuste topic"? Link?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uit mijn fotoboek:
[..]
Dat bewuste topic is echt echt echt echt niet door mij geopend. Ik vraag me nu nog bijna wekelijks af welke volksvijand dat topic nu heeft aangemaakt.
Waarom heb je dan Inleiding Rechtswetenschap niet gehaald?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oe de P in 1 jaar gehaald, doe nou niet alsof dat een prestatie isP is ubersimpel.
Ach rot op man, dat is andersom, maar kom op wat zeggen je antenne's???quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw obsessie met sjun is extreem triest.
Uhm, je hoeft geen volksvijand te zijn om dat in te vullen....quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uit mijn fotoboek:
Dat bewuste topic is echt echt echt echt niet door mij geopend. Ik vraag me nu nog bijna wekelijks af welke volksvijand dat topic nu heeft aangemaakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom heb je dan Inleiding Rechtswetenschap niet gehaald?
Stali oppert niks, ze heeft de tijd niet m'n pik uit haar mond te halen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahaha, denk je, Stali opperde dit, ik was me er niet van bewust..
Daar trek ik een koud biertje op open.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe ver ik kan gaan... da's een rare vraag.
Mijn antennes zeggen dat sjun een entiteit is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ach rot op man, dat is andersom, maar kom op wat zeggen je antenne's???.
O. Ik kreeg Aquino bij Rechtswetenschap. Wat een vaag vak was dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik die niet gehaald zou hebben. Mijn P heb ik heel netjes binnen het jaar afgerond.
dankquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar trek ik een koud biertje op open.
Als je een roseetjeshomo wordt sla ik je de kop in.
Roseebier of -wijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Floripas het volgende:
Daar trek ik een koud biertje op open.
Als je een roseetjeshomo wordt sla ik je de kop in.
Nee, ik denk niet dat-ie als PvdA'er begonnen is hoor, dat heeft-ie wel eens geschreven, hij had een linkse leraar en kwam er toen blablabla achter dat links niets anders dan een geloof was. dat zat er al vroeg in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Sjun is alternatief anders, denk ik. De man zal vast enthousiast begonnen zijn als PvdA'er en is in de loop der tijd teleurgesteld geraakt. Inmiddels biedt het CDA ook niet meer de antwoorden die hem bevredigen. Ik denk dat hij een prima debater zou kunnen worden als hij zich zou inzetten voor hetgeen hem echt zou interesseren en als hij ook begrijpt wat de effecten zijn van het kiezen voor een 'waarheid'.
Aquino heb ik ook gekregen bij Rechtswetenschap, maar dat was zeer kort en algemeen. Bij Rechtsfilosofie, wat je het jaar daarop krijgt gaat men er veel dieper op in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O. Ik kreeg Aquino bij Rechtswetenschap. Wat een vaag vak was dat.
Heb jij die vent met dat baardje nog gehad voor Fiscaal?
Tomas van Aquino is de bomdiggy.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O. Ik kreeg Aquino bij Rechtswetenschap. Wat een vaag vak was dat.
Heb jij die vent met dat baardje nog gehad voor Fiscaal?
Ja, die carnaval ging vieren in 'het Zuiden waar men den klokken nog kan horen luiden'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aquino heb ik ook gekregen bij Rechtswetenschap, maar dat was zeer kort en algemeen. Bij Rechtsfilosofie, wat je het jaar daarop krijgt gaat men er veel dieper op in.
En bij fiscaal, bedoel je die korte gast?
Ja, doei, Stali zegt dat het een enorme joekel van een kastnicht is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn antennes zeggen dat sjun een entiteit is.
Ja die heb ik dan ook gehadquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, die carnaval ging vieren in 'het Zuiden waar men den klokken nog kan horen luiden'.
Rosebier? Dat bestaat niet in mijn wereld.quote:
Ja, wat denk je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
Wat voor opleiding heb je na die P gedaan Zwaardvisch?
We weten het allebei niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat-ie als PvdA'er begonnen is hoor, dat heeft-ie wel eens geschreven, hij had een linkse leraar en kwam er toen blablabla achter dat links niets anders dan een geloof was. dat zat er al vroeg in.
Anders dan de bekende homo lucy die volgens mij vroeger wel een lekkere linkse flierefluitende homo is geweest.
En wat weet Stali er van af? Zuigt die wekelijks kastnichten af op een parkeerplaats of zo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, doei, Stali zegt dat het een enorme joekel van een kastnicht is.
Nee, ik heb de propedeuse Rechtsgeleerdheid gehaald, maar ik merkte dat het lezen van veel en lange teksten me niet beviel. Daarnaast ben ik geen alfa en kon ik door m'n eindexamencijfers direct bij de UvA instromen voor Geneeskunde.quote:
Kast? Welke kast?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
Rosebier? Dat bestaat niet in mijn wereld.
Neem een lekkere Black Bush 10 van me, uitstekende single malt whisky. Aangezien je binnen afzienbare tijd toch geen Zwarte Bosjes meer zult consumeren.
(Over een half uur zijn de kastgrapjes uitgeput, geen zorgen).
WTF lul je nou. Je projecteert je homofobie op de eerste de beste.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit net te bedenken iedereen hier op Fok! heeft het gewoon altijd aan de haak met homo's.
Rechtse dudes met SCH.
Linkse dudes met PJ, lucy, sjun noem maar op.
O netjes. De lange teksten zijn soms inderdaad wel vervelend. De truuk is om die ellenlange teksten te reduceren tot een paar regeltjes. Tis niet erg makkelijk en ook niet superleuk, maar goed, het moet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik heb de propedeuse Rechtsgeleerdheid gehaald, maar ik merkte dat het lezen van veel en lange teksten me niet beviel. Daarnaast ben ik geen alfa en kon ik door m'n eindexamencijfers direct bij de UvA instromen voor Geneeskunde.
Hey, ik ben een genatigde homo. Echt wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit net te bedenken iedereen hier op Fok! heeft het gewoon altijd aan de haak met homo's.
Rechtse dudes met SCH.
Is Sjun niet nog steeds geband? Zo ja: zullen we niet over hem kletsen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat weet Stali er van af? Zuigt die wekelijks kastnichten af op een parkeerplaats of zo?
Ja, alweer een jaar of 4.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O netjes. De lange teksten zijn soms inderdaad wel vervelend. De truuk is om die ellenlange teksten te reduceren tot een paar regeltjes. Tis niet erg makkelijk en ook niet superleuk, maar goed, het moet.
En je hebt nu inmiddels ook je P bij de UVA?
Hoe oud ben je dan nu? En ben je dan al afgestudeerd of duurt de studie 6 jaar ofzo.quote:
Een wat voor homo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hey, ik ben een genatigde homo. Echt wel.
Ja, laten we homo's in het midden zetten, dan heb je altijd een referentiekader.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Rechtse dudes met SCH.
Eensch. Afgezien van het feit dat ik van zijn voorkeuren niks afweet en het me ook niks interesseert.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:26 schreef Floripas het volgende:
Is Sjun niet nog steeds geband? Zo ja: zullen we niet over hem kletsen?
Zo onkies vind ik dat.
Ik ben 24.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan nu? En ben je dan al afgestudeerd of duurt de studie 6 jaar ofzo.
Nee, zij is een vrouw zij voelt dat soort dingen aan. Net als homo's onderling zeg maar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat weet Stali er van af? Zuigt die wekelijks kastnichten af op een parkeerplaats of zo?
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eensch. Afgezien van het feit dat ik van zijn voorkeuren niks afweet en het me ook niks interesseert.
As in, stagiaireverkrachters hoeven wat mij betreft niet de doodstraf te krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
Een wat voor homo?
Gematigd? Politiekwise of in homo-isme zeg maar?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef Floripas het volgende:
IOh jeez, wat doe ik hier op de vrijdagavond? Moet je nou zien.
Oh ja, ik was te ziek voor de kroeg. Snif.
Ja, okee, die homo's zijn erg bang voor de conservatieve Islam, maar waarom dan zelf conservatief worden hè, dat snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, laten we homo's in het midden zetten, dan heb je altijd een referentiekader.
Politiek is volgens mij altijd een veilige speelruimte voor homo's. Zolang ze maar geen rechten gaan claimen, dan vind ik het allang best.
Vrouwen voelen maar één ding aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zij is een vrouw zij voelt dat soort dingen aan. Net als homo's onderling zeg maar.
Nice. Netjes hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben 24.
De studie duurt 6 + 4 jaar, dus ik heb nog genoeg tijd om jou en Monidique te jennen op dit forum.
Pfffft... heb je nog wat beters dan dit soort klets?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, zij is een vrouw zij voelt dat soort dingen aan. Net als homo's onderling zeg maar.
Schrijf een brief aan de Fancyquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pfffft... heb je nog wat beters dan dit soort klets?
Ligt dat niet aan jouw eigen gebrek aan intellectueel vermogen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, okee, die homo's zijn erg bang voor de conservatieve Islam, maar waarom dan zelf conservatief worden hè, dat snap ik dan weer niet.
Nou er was een dude op een andere site die al meer dan 2 jaar vuil spuit over mij, wat ook nog dichtbij kwam door imbeciele andere mensen, dus af en toe heb je het dan over de mensen involved. Bite me.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pfffft... heb je nog wat beters dan dit soort klets?
Uh... nee. Want ik wil alleen ons forumwarhoofd aanspreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Schrijf een brief aan de Fancy [afbeelding]
Dat is inderdaad een hele grote vraag. Zoals je weet irriteert het me wel. Het is zinloos geweld !quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, die homo's zijn erg bang voor de conservatieve Islam, maar waarom dan zelf conservatief worden hè, dat snap ik dan weer niet.
Nee, conservatieve Islam en dan pro conservatief zijn. Je moet eens weten wat die conservatieve Nederlandse boertjes over homo-isme te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan jouw eigen gebrek aan intellectueel vermogen?
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Floripas, die dame in mijn avatar he. Spreekt die je aan?
Ja, terwijl lang niet alle conservatieven homo's zijn hè (buiten Fok! dan), die conservatieve boertjes hier op het dorp lijken wel erg veel op conservatieve Islamieten wat betreft het onderwerp homo-isme.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele grote vraag. Zoals je weet irriteert het me wel. Het is zinloos geweld !
Je moest eens weten wat al die sharia-socialisten over homo's zeggen. Maar dat geeft niet, het zijn immers niet onze homo's.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, conservatieve Islam en dan pro conservatief zijn. Je moet eens weten wat die conservatieve Nederlandse boertjes over homo-isme te zeggen hebben.
Daar weet ik alles van, jongen. Die vertellen je dat je homo bent. Erg scherp.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, conservatieve Islam en dan pro conservatief zijn. Je moet eens weten wat die conservatieve Nederlandse boertjes over homo-isme te zeggen hebben.
Ja, en je was populair bij die boertjes als homo-ist?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van, jongen. Die vertellen je dat je homo bent. Erg scherp.
De islamistjes daarentegen...
Daar kan ik aan werken.quote:
Dat is juist de valkuil, het progressieve sausje wat die lui gebruiken werkt alleen maar conservatisme in de hand.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, terwijl lang niet alle conservatieven homo's zijn hè (buiten Fok! dan), die conservatieve boertjes hier op het dorp lijken wel erg veel op conservatieve Islamieten wat betreft het onderwerp homo-isme.
Jij hebt schrijfrechten op de GBA? Kewl!quote:
Daar heb ik echt niks mee. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
PJO wat vind je van die aparte homo-parades?
Maar je bent ook geen nicht neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niks mee. Wat een onzin.
Ouwe, ken jij het Brabantse platteland wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, en je was populair bij die boertjes als homo-ist?
Jij wel zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ouwe, ken jij het Brabantse platteland wel?
Uh... wat is een nicht? Maar erg verwijfd ben ik niet nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar je bent ook geen nicht neem ik aan?
Tuurlijk wel ja.quote:
Deze is toch veel leuker. 'Vraag het een homo', dat lees je normaal alleen bij de kapper.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg visch jongen, jij bent toevallig ook niet van de Griekse beginselen hè?
Trouwens er is nog een andere discussie.
Je bedoelt het echte ouderwetse Brabantse platteland toen iedere jonge knaap nog misdienaar was?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ouwe, ken jij het Brabantse platteland wel?
Nichten zijn vrouwtjes. Ik heb een vriend die op jongens valt, maar een hekel heeft aan nichten. Meer de platonische kijk, zeg maar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh... wat is een nicht? Maar erg verwijfd ben ik niet nee.
En zijige tv-homo's haat ik.
Ik lees een autoblaadje bij de kapper.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deze is toch veel leuker. 'Vraag het een homo', dat lees je normaal alleen bij de kapper.
Bij mijn kapper lopen allemaal leuke jonge dingen rond met rondingen enzo. Zijn dat dan lesbo's ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deze is toch veel leuker. 'Vraag het een homo', dat lees je normaal alleen bij de kapper.
Nee, het moderne Brabanste platteland waar de "Griekse beginselen" geen rol spelen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
Je bedoelt het echte ouderwetse Brabantse platteland toen iedere jonge knaap nog misdienaar was?
Definieer normaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
zolang de norm maar gewoon normaal blijft, interesseert het me geen reet
Macho homo-ist?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh... wat is een nicht? Maar erg verwijfd ben ik niet nee.
En zijige tv-homo's haat ik.
Dan zit je bij de verkeerde kapper. Die kapperschoolsletjes knippen veel te veel van je haar af.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Bij mijn kapper lopen allemaal leuke jonge dingen rond met rondingen enzo. Zijn dat dan lesbo's ofzo?
Marokkaanse deegkneders met zweet op hun hoofdquote:
Ha ha bij mij zeggen ze altijd, maakt het niet uit wie je knipt? Ik zeg dan: neu.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde kapper. Die kapperschoolsletjes knippen veel te veel van je haar af.
Had je niet even kunnen zeggen dat het begon.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
lol @ zapservice @ P&W
Ik word geknipt door zo'n deftig heertje met een kasteleinssnorretje. Maar ik laat het dan ook altijd zo knippen dat het lijkt of er niets af is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ha ha bij mij zeggen ze altijd, maakt het niet uit wie je knipt? Ik zeg dan: neu.
En dan verknippen ze de boel toch.
Heb je een leerling die stage loopt..
Wij hebben trouwens alleen vrouwen.
Marokkaanse bakkerijquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Marokkaanse deegkneders met zweet op hun hoofd
Baklava.quote:
Ik wist niet dat je dat wilde weten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen zeggen dat het begon..
O ja, jij hebt dat nonchalante Christian Bale kapsel hè.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik word geknipt door zo'n deftig heertje met een kasteleinssnorretje. Maar ik laat het dan ook altijd zo knippen dat het lijkt of er niets af is.
Wist ik niet.quote:
Ik moet inderdaad zeggen dat ik in den haag nog nooit goed geknipt ben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde kapper. Die kapperschoolsletjes knippen veel te veel van je haar af.
Wat moet zij met mijn foto?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O ja, jij hebt dat nonchalante Christian Bale kapsel hè.
Stali vroeg nog of je nog een photo kon posten, heb je dat al gedaan?
Ja, zeg ik ben 'n links fascistische vrijwilliger van de PvdA om Fok! de linkse kant op te sturen, wat denk jij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat wilde weten..
Ik ben hier met het tegenovergestelde doel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ben 'n links fascistische vrijwilliger van de PvdA om Fok! de linkse kant op te sturen, wat denk jij?
Ja, dat snap ik dan weer niet he. Ga je dan iedere week naar de kapper ofzo? Heb je geld teveel, of geen eigen leesmap?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik word geknipt door zo'n deftig heertje met een kasteleinssnorretje. Maar ik laat het dan ook altijd zo knippen dat het lijkt of er niets af is.
Zij vond dat die photo van jou jaren 80/90 was toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat moet zij met mijn foto?
Elseetje wil maar niet toegeven dat ik op Christian Bale lijk.
Antifascistische Wilders vrijwilliger?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ben hier met het tegenovergestelde doel.
Ik heb gewoon geen zin om met een pauperkapsel over straat te moeten. Dat doen ze maar bij hun vriendje die op de LTS zit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan weer niet he. Ga je dan iedere week naar de kapper ofzo? Heb je geld teveel, of geen eigen leesmap?
Nee, rechts-conservatieve VVD-fractiemedewerker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Antifascistische Wilders vrijwilliger?
Net als een goede tandarts, maar dat terzijde. Zeker in de randstad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
Een goeie kapper vinden is inderdaad een heel karwei.
No shit, wij hebben maar 3 kappers in het dorp. Eén dichtbij waar ik naar toe ga, uiteraard. Een exclusieve vrouwenkapper en een bloempotkapper.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
Een goeie kapper vinden is inderdaad een heel karwei.
Ja nou en, wat moet een wijf op leeftijd met mijn foto?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zij vond dat die photo van jou jaren 80/90 was toch?
Het gaat je niet goed af dan toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, rechts-conservatieve VVD-fractiemedewerker.
Tandarts inderdaad ook. En zelfs huisartsen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Net als een goede tandarts, maar dat terzijde. Zeker in de randstad.
Die komen wel terug. Ik las ergens dat Rutte de Brown-Blair-deal van plan is met Rita.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[quote]
Het gaat je niet goed af dan toch?
Al die rechtse Fok!kers gaan naar Wilders of Verdonk.
Moet je daar zelf om lachen?quote:En de enige echte VVD'er die ik ken is gelly.
Kom kom het is een echt lekker wijf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja nou en, wat moet een wijf op leeftijd met mijn foto?
Yep. Gelly is een echte...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat je niet goed af dan toch?
Al die rechtse Fok!kers gaan naar Wilders of Verdonk.
En de enige echte VVD'er die ik ken is gelly.
34?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom kom het is een echt lekker wijf.
Maar haar punt is dat jouw photo, als dat jouw photo is, op z'n minst van iemand is, die 10 jaar ouder is dan jouw kalenderleeftijd en dan zit je aan haar leeftijd.
Ja, dat ook. Ken genoeg mensen in den haag die geen huisarts hebben. Niet dat ze er een nodig hebben, maar 't is wel knullig (en haske duuah) als je voor iets simpels naar de eerste hulp toe moet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tandarts inderdaad ook. En zelfs huisartsen.
Lid? Dan laat ik hem royeren.quote:
Gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Lid? Dan laat ik hem royeren.
Ja, Brown is een autist ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die komen wel terug. Ik las ergens dat Rutte de Brown-Blair-deal van plan is met Rita.
[..]
Potverdrie, niemand gelooft dit hè, gelly is de doorsnee VVD'er.quote:Moet je daar zelf om lachen?
Hij associeert zich met losers. Daarom is hij natuurlijk zo voor Rutte.quote:
Gelly heeft ook een split personality?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
Potverdrie, niemand gelooft dit hè, gelly is de doorsnee VVD'er.
De VVD is gelly, zoals gelly de VVD is.
Jij zegt: '10 jaar ouder'. Dan is ze dus 34?quote:
Nee, hoor, die man is op en top VVD, heb hem nooit anders zien posten ook, gelly ís rechts.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelly heeft ook een split personality?
Je bedoelt: moet ik er eventjes overheen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Floripas, die dame in mijn avatar he. Spreekt die je aan?
Ja, ik ben veel ouder ja, maar het ging niet om mij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij zegt: '10 jaar ouder'. Dan is ze dus 34?
Ik dacht dat jij veel ouder was.
Rutte woont op een flatje in Den Haag.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gemiddelde VVD lid woont niet in een flatje in Drenthe.
Deeuh zas en zastig jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt: moet ik er eventjes overheen?
En dat in de Ramadan, foei.
Kleine avatar + scherm uit jaar nul, is dat Sofie in 't veld?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt: moet ik er eventjes overheen?
En dat in de Ramadan, foei.
Kleine avatar + scherm uit jaar nul, is dat Sofie in 't veld?
Wat is hij dan? Een querulant die dagelijks de spiegel kapot slaat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, die man is op en top VVD, heb hem nooit anders zien posten ook, gelly ís rechts.
Wie is het dan? Ik dacht altijd dat het Sophie in 't Veld was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet weet wie het is. Al die smoesjes ook altijd.
Nee, idd die woont in een villa op het platteland zover mogelijk verwijderd van de Randstad. Zoals gelly.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gemiddelde VVD lid woont niet in een flatje in Drenthe.
Is-ie gescheiden of is dat zijn bij-huis?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rutte woont op een flatje in Den Haag.
Die is slecht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie is het dan? Ik dacht altijd dat het Sophie in 't Veld was.
een burgermannetje met een stacaravan, schat ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is hij dan? Een querulant die dagelijks de spiegel kapot slaat?
Hij is helemaal niks. Een redelijk groot appartement, geloof ik. Ik denk niet dat hij twee huizen heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is-ie gescheiden of is dat zijn bij-huis?
Das de vrouw van Mohammed 6.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie is het dan? Ik dacht altijd dat het Sophie in 't Veld was.
Ja, maar welk gedeelte vsn de VVD? Verdonk of Zalm? Dijkstal of Bolkesteijn? Geertsema of hoe-heet-die-figuur-met-snor-die-altijd-zo'n-blije-rijder-was?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, die man is op en top VVD, heb hem nooit anders zien posten ook, gelly ís rechts.
Jan Talen. Funny man.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, maar welk gedeelte vsn de VVD? Verdonk of Zalm? Dijkstal of Bolkesteijn? Geertsema of hoe-heet-die-figuur-met-snor-die-altijd-zo'n-blije-rijder-was?
Nee, ouder. Was zo'n typische middenstandsVVD'er.quote:
Die heb ik zelfs wel eens ondergeschoffeld in een debat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die is slecht.
Ze was een keer bij het ASC. Zegt ze: 'ha, beschaafd publiek, een thuiswedstrijd'.
Die ging nog net niet jankend naar buiten.
Van Beek?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, ouder. Was zo'n typische middenstandsVVD'er.
Ja, ik denk een Voorhoeve VVD'er. Dat is een post-Nijpels VVD'er zeg maar en een pre-Bolkestein VVD'er, maar eigenlijk zit er ook wat van een Van Someren VVD'er in. En uiteraard zit er in ons allen een Joekes VVD'er, zonder dat zouden we ons geen VVD'er kunnen of willen noemen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, maar welk gedeelte vsn de VVD? Verdonk of Zalm? Dijkstal of Bolkesteijn? Geertsema of hoe-heet-die-figuur-met-snor-die-altijd-zo'n-blije-rijder-was?
Jij bent natuurlijk ook niet op je smoeltje gevallen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs wel eens ondergeschoffeld in een debat.
Ze pleegde nog een heuse Godwin tegen me.
Ze lijkt er niet eens op. Anyway, een hele lieve en intelligente vrouw is het.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is Mohammed de Ploertenzoon getrouwd met Sofie in 't Veld? DE HOER!
HOEREN!
ALLEMAAL!
Ja, zou kunnen. Zo goed is mijn VVD-archeologie nou ook weer niet.quote:
Bigot.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook niet op je smoeltje gevallen.
Godwins zijn very D66.
Lul nou eens niet zo slap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk een Voorhoeve VVD'er. Dat is een post-Nijpels VVD'er zeg maar en een pre-Bolkestein VVD'er, maar eigenlijk zit er ook wat van een Van Someren VVD'er in. En uiteraard zit er in ons allen een Joekes VVD'er, zonder dat zouden we ons geen VVD'er kunnen of willen noemen.
Hoe schoffel jij iemand onder het tapijt???quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs wel eens ondergeschoffeld in een debat.
Ze pleegde nog een heuse Godwin tegen me.
Ze lijkt er wel op. Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet eens op. Anyway, een hele lieve en intelligente vrouw is het.
Jah, maar zowel voorhoeve als nijpels is toch helemaal niks? Als ik gelly was zou ik daar protest tegen aantekenen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk een Voorhoeve VVD'er. Dat is een post-Nijpels VVD'er zeg maar en een pre-Bolkestein VVD'er, maar eigenlijk zit er ook wat van een Van Someren VVD'er in. En uiteraard zit er in ons allen een Joekes VVD'er, zonder dat zouden we ons geen VVD'er kunnen of willen noemen.
Wat is het meervoud?quote:
Met een schoffel en een tapijt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe schoffel jij iemand onder het tapijt???.
Valt me tegen dat je niet reageert op de naam Joekes. Theo Joekes.quote:
Maar als ze terugblazen dan eh...???quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met een schoffel en een tapijt?
En
HARD
PRATEN.
Ze lijkt er niet op. En ze heet Salma Bennani.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op. Hoe heet ze?
Oogcontact houden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
En
HARD
PRATEN.
Ah, afwijkend beurtgedrag. Tsk, tsk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
En
HARD
PRATEN.
Nijpels zorgde voor een e-nor-me verkiezingswinst in 1982 hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Jah, maar zowel voorhoeve als nijpels is toch helemaal niks? Als ik gelly was zou ik daar protest tegen aantekenen.![]()
Ik had het over Godwin. Er is maar een Godwin, maar meerdere Godwins, niet waar?quote:
Neuh. Dat was de Wiegel-echo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nijpels zorgde voor een e-nor-me verkiezingswinst in 1982 hoor.
Je bent toch wel een beetje homo-ist hè.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oogcontact houden.
Ik begrijp ook niet waarom ze die Rutte nog steeds een bril laten dragen. Iedere politicus heeft tegenwoordig lenzen.
Wat voor geval? Eenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Jij bent denk ik ook een gevalletje Floripas.
?quote:
Ik kan me zo vagelijk herinneren dat nijpels nog net niet met pek en veren de hofvijver in is gedonderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Zelf ik ken Ed Raketquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEFquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, afwijkend beurtgedrag. Tsk, tsk.![]()
't Is een kastnicht. Hij duikt af en toe het bed in met ene Boy Jute, de baas van een drukkerij in Bergen op Zoom.quote:
Draagt Sophie Spring in 't Veld tegenwoordig ook al kaftans?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nogmaals, ze lijkt er niet op!
[afbeelding]
Natuurlijk. Maar zuiver platonisch...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent toch wel een beetje homo-ist hè..
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zuiver platonisch...
comment ?quote:schreef Zwaardvisch het volgende:[/b]
[..]
't Is een kastnicht. Hij duikt af en toe het bed in met ene Boy Jute, de baas van een drukkerij in Bergen op Zoom.
Ja, daar gaan de borrels over.
Op zijn minstquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, jij bent algauw 13 jaar jonger dan ik toch?
Ik dacht dat altijd dat hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nogmaals, ze lijkt er niet op!
[afbeelding]
Morgen half 8 op, kleine moet op zwemles, daarna uitgebreid ontbijten en gaan we wat doen, alhoewel we nog niet weten wat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik gaat maar eens slapen, morgen werken. Toedels.
Wat comment? Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven.quote:
Hoe oud is dat geperverteerde stel nou?quote:Op zijn minst
Comment is Frans. Dat zijn mijn bronnen, nu de jouwequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat comment? Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven.
[..]
Hoe oud is dat geperverteerde stel nou?
Een topic posten dat al dicht is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef Floripas het volgende:
Houden vrouwen van dominante mannen?
In dit topic wordt dik gebaltst, vanaaf.
Een vriendje van me die de kids van Nijpels zeilles heeft gegeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Comment is Frans. Dat zijn mijn bronnen, nu de jouwe
Zijn vader zat ook in de raad in Bergen. Hij is er met voorkeursstemmen ingekomen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, zijn vader had een meubelfabriek, die bestaat nog steeds.
Wiens vader, waar gaat het over?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, zijn vader had een meubelfabriek, die bestaat nog steeds.
dezelfdequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zijn vader zat ook in de raad in Bergen. Hij is er met voorkeursstemmen ingekomen.
Die vrouwen wil jij niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een topic posten dat al dicht is.
Dat is ook typisch extreemrechts, je politieke opponenten afschilderen als geperverteerden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat comment? Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven.
[..]
Hoe oud is dat geperverteerde stel nou?
Over Nijpels, nullitate.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wiens vader, waar gaat het over?
[..]
dezelfde
Welke vrouwen wil ik wel, denk je?quote:
Vader van Nijpels toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wiens vader, waar gaat het over?
[..]
Je verveelt me.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
dit verveelt me. Doei.
Vriendje heet dat in VVD-kringen visch.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een vriendje van me die de kids van Nijpels zeilles heeft gegeven.
Niet mevrouwtje ik-heb-syfilis-sla-mijn-neus-maar-plat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Welke vrouwen wil ik wel, denk je?
Mij ook, ben wegge, morgen druk druk druk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
dit verveelt me. Doei.
Voorzitter, *voordat* ik onderbroken werd in mijn bespiegelingen over de stand van zaken van de turkmeense dwergmakreel in het bijzonder, en de witte vlekken bij het bepalen van de trits vangstquotas van ongewervelden met een lengte kleiner dan 20 cm (subI tot subIII) zou ik u erop willen attenderen dat het hoogst ongepast is van sommige discussianten om sprekers te onderbreken, en dat het al helemaal geen blijk geeft van enige beschaving om vreemde bewegingen te maken tijdens een speech.quote:
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde meisjes. GroenLinks, SP, rijk, pauper, Marokkaans...het maakt me niet uit. Als ze maar goed kunnen lullen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet mevrouwtje ik-heb-syfilis-sla-mijn-neus-maar-plat.
Kom jij uit BoZ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij ook, ben wegge, morgen druk druk druk..
MAKREEL IS NIET ONGEWERVELDquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Voorzitter, *voordat* ik onderbroken werd in mijn bespiegelingen over de stand van zaken van de turkmeense dwergmakreel in het bijzonder, en de witte vlekken bij het bepalen van de trits vangstquotas van ongewervelden met een lengte kleiner dan 20 cm (subI tot subIII) zou ik u erop willen attenderen dat het hoogst ongepast is van sommige discussianten om sprekers te onderbreken, en dat het al helemaal geen blijk geeft van enige beschaving om vreemde bewegingen te maken tijdens een speech.
Welnu, waar was ik.....
Collectieve verontwaardiging werd *keigoed*. Je moet er alleen wel gevoelig voor zijn. Maar dat soort gevallen zetten we apart, in een kamertje zonder telefoon en PC.
Dat.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde meisjes. GroenLinks, SP, rijk, pauper, Marokkaans...het maakt me niet uit. Als ze maar goed kunnen lullen.
Mijn ouders hebben er 3 jaar gewoond en ik ken er wat VVD'ers.quote:
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.
En kijk dan nu nog eens in dat topic.
Dat zeg je alleen maar omdat je vriendin/vriend Marokkaans is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde meisjes. GroenLinks, SP, rijk, pauper, Marokkaans...het maakt me niet uit. Als ze maar goed kunnen lullen.
Vriendin, gek. In dat soort dingen ben ik heel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je vriendin/vriend Marokkaans is..
Ik heb er 2 jaar gewoond, 1978-1980, en iedereen kent er VVD'ers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er 3 jaar gewoond en ik ken er wat VVD'ers.
Oi, vuile sletquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
Dus je bent geen homo-ist?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vriendin, gek. In dat soort dingen ben ik heel duidelijk.
Ooh! Voorzitter!quote:
Hoe kom je daar in godsnaam bij.quote:
Ja zeg, brilletje bij Rutte kan niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam bij.
Nee, maar iedere marketingyup had hem dat al lang uitgelegd. Voor directe communicatie moeten de ogen zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja zeg, brilletje bij Rutte kan niet.
Reeds gedaan. Kreeg je een foutmelding?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:41 schreef ngh het volgende:
[..]
Oi, vuile slet, je moet die nigeriaanse spam in je PM-inbox niet alleen verwijderen, maar in je 'verwijderde berichten' nog eens verwijderen, en dan pas zijn ze echt weg.
En dat kan met een brilletje hoor. Belangrijker nog is de boodschap, niet het brilletje, niet zijn pak, niet het feit dat-ie homo-ist is of niet. Een goed verhaal, that's it.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, maar iedere marketingyup had hem dat al lang uitgelegd. Voor directe communicatie moeten de ogen zichtbaar zijn.
quote:
Zeg, ik heb me best netjes gewassen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Jah, ik kan wel zeggen dat ik met een makreel heb ge-emailed, maar ik geloof dat ik dan wordt afgevoerd door de broeders met de witte jassen.
Demonisatie van de makreel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Jah, ik kan wel zeggen dat ik met een makreel heb ge-emailed, maar ik geloof dat ik dan wordt afgevoerd door de broeders met de witte jassen.
Nee, gewoon blazen dan is Floripas weg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
Verdonk deed een hoop in dat debat, maar blazen zat er niet bij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, gewoon blazen dan is Floripas weg.
Een goed verhaal waar niemand naar luistert, ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat kan met een brilletje hoor. Belangrijker nog is de boodschap, niet het brilletje, niet zijn pak, niet het feit dat-ie homo-ist is of niet. Een goed verhaal, that's it.
'I did not exchange emails with that woman'quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:51 schreef Floripas het volgende:
Zeg, ik heb me best netjes gewassen.![]()
Floripas is een kleine Rita, dat heb ik altijd al gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Verdonk deed een hoop in dat debat, maar blazen zat er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |