Wie is het dan? Ik dacht altijd dat het Sophie in 't Veld was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet weet wie het is. Al die smoesjes ook altijd.
Nee, idd die woont in een villa op het platteland zover mogelijk verwijderd van de Randstad. Zoals gelly.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gemiddelde VVD lid woont niet in een flatje in Drenthe.
Is-ie gescheiden of is dat zijn bij-huis?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rutte woont op een flatje in Den Haag.
Die is slecht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie is het dan? Ik dacht altijd dat het Sophie in 't Veld was.
een burgermannetje met een stacaravan, schat ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is hij dan? Een querulant die dagelijks de spiegel kapot slaat?
Hij is helemaal niks. Een redelijk groot appartement, geloof ik. Ik denk niet dat hij twee huizen heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is-ie gescheiden of is dat zijn bij-huis?
Das de vrouw van Mohammed 6.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie is het dan? Ik dacht altijd dat het Sophie in 't Veld was.
Ja, maar welk gedeelte vsn de VVD? Verdonk of Zalm? Dijkstal of Bolkesteijn? Geertsema of hoe-heet-die-figuur-met-snor-die-altijd-zo'n-blije-rijder-was?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, die man is op en top VVD, heb hem nooit anders zien posten ook, gelly ís rechts.
Jan Talen. Funny man.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, maar welk gedeelte vsn de VVD? Verdonk of Zalm? Dijkstal of Bolkesteijn? Geertsema of hoe-heet-die-figuur-met-snor-die-altijd-zo'n-blije-rijder-was?
Nee, ouder. Was zo'n typische middenstandsVVD'er.quote:
Die heb ik zelfs wel eens ondergeschoffeld in een debat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die is slecht.
Ze was een keer bij het ASC. Zegt ze: 'ha, beschaafd publiek, een thuiswedstrijd'.
Die ging nog net niet jankend naar buiten.
Van Beek?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, ouder. Was zo'n typische middenstandsVVD'er.
Ja, ik denk een Voorhoeve VVD'er. Dat is een post-Nijpels VVD'er zeg maar en een pre-Bolkestein VVD'er, maar eigenlijk zit er ook wat van een Van Someren VVD'er in. En uiteraard zit er in ons allen een Joekes VVD'er, zonder dat zouden we ons geen VVD'er kunnen of willen noemen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, maar welk gedeelte vsn de VVD? Verdonk of Zalm? Dijkstal of Bolkesteijn? Geertsema of hoe-heet-die-figuur-met-snor-die-altijd-zo'n-blije-rijder-was?
Jij bent natuurlijk ook niet op je smoeltje gevallen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs wel eens ondergeschoffeld in een debat.
Ze pleegde nog een heuse Godwin tegen me.
Ze lijkt er niet eens op. Anyway, een hele lieve en intelligente vrouw is het.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is Mohammed de Ploertenzoon getrouwd met Sofie in 't Veld? DE HOER!
HOEREN!
ALLEMAAL!
Ja, zou kunnen. Zo goed is mijn VVD-archeologie nou ook weer niet.quote:
Bigot.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook niet op je smoeltje gevallen.
Godwins zijn very D66.
Lul nou eens niet zo slap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk een Voorhoeve VVD'er. Dat is een post-Nijpels VVD'er zeg maar en een pre-Bolkestein VVD'er, maar eigenlijk zit er ook wat van een Van Someren VVD'er in. En uiteraard zit er in ons allen een Joekes VVD'er, zonder dat zouden we ons geen VVD'er kunnen of willen noemen.
Hoe schoffel jij iemand onder het tapijt???quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs wel eens ondergeschoffeld in een debat.
Ze pleegde nog een heuse Godwin tegen me.
Ze lijkt er wel op. Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet eens op. Anyway, een hele lieve en intelligente vrouw is het.
Jah, maar zowel voorhoeve als nijpels is toch helemaal niks? Als ik gelly was zou ik daar protest tegen aantekenen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk een Voorhoeve VVD'er. Dat is een post-Nijpels VVD'er zeg maar en een pre-Bolkestein VVD'er, maar eigenlijk zit er ook wat van een Van Someren VVD'er in. En uiteraard zit er in ons allen een Joekes VVD'er, zonder dat zouden we ons geen VVD'er kunnen of willen noemen.
Wat is het meervoud?quote:
Met een schoffel en een tapijt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe schoffel jij iemand onder het tapijt???.
Valt me tegen dat je niet reageert op de naam Joekes. Theo Joekes.quote:
Maar als ze terugblazen dan eh...???quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met een schoffel en een tapijt?
En
HARD
PRATEN.
Ze lijkt er niet op. En ze heet Salma Bennani.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op. Hoe heet ze?
Oogcontact houden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
En
HARD
PRATEN.
Ah, afwijkend beurtgedrag. Tsk, tsk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
En
HARD
PRATEN.
Nijpels zorgde voor een e-nor-me verkiezingswinst in 1982 hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Jah, maar zowel voorhoeve als nijpels is toch helemaal niks? Als ik gelly was zou ik daar protest tegen aantekenen.![]()
Ik had het over Godwin. Er is maar een Godwin, maar meerdere Godwins, niet waar?quote:
Neuh. Dat was de Wiegel-echo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nijpels zorgde voor een e-nor-me verkiezingswinst in 1982 hoor.
Je bent toch wel een beetje homo-ist hè.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oogcontact houden.
Ik begrijp ook niet waarom ze die Rutte nog steeds een bril laten dragen. Iedere politicus heeft tegenwoordig lenzen.
Wat voor geval? Eenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Jij bent denk ik ook een gevalletje Floripas.
?quote:
Ik kan me zo vagelijk herinneren dat nijpels nog net niet met pek en veren de hofvijver in is gedonderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
Zelf ik ken Ed Raketquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEFquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, afwijkend beurtgedrag. Tsk, tsk.![]()
't Is een kastnicht. Hij duikt af en toe het bed in met ene Boy Jute, de baas van een drukkerij in Bergen op Zoom.quote:
Draagt Sophie Spring in 't Veld tegenwoordig ook al kaftans?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:24 schreef Mutant01 het volgende:
Nogmaals, ze lijkt er niet op!
[afbeelding]
Natuurlijk. Maar zuiver platonisch...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent toch wel een beetje homo-ist hè..
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zuiver platonisch...
comment ?quote:schreef Zwaardvisch het volgende:[/b]
[..]
't Is een kastnicht. Hij duikt af en toe het bed in met ene Boy Jute, de baas van een drukkerij in Bergen op Zoom.
Ja, daar gaan de borrels over.
Op zijn minstquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, jij bent algauw 13 jaar jonger dan ik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |