quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
ullie zijn toch vanuit Afrika enzo naar de USA gekomen
Ben je ooit naar school gegaan gastquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef ikJur het volgende:
ik vind dat amerikanen niet zo moeten zeiken en het land terug moeten geven aan de indianen
Mag ik vragen hoe lang je ooit zelf in Amerika gewoond hebt om daar een goed oordeel over te geven?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
Je hoeft er niet te wonen om een beeld te vormenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je ooit zelf in Amerika gewoond hebt om daar een goed oordeel over te geven?
Ja duh als je met z'n 6'n iemand in elkaar slaat, pffquote:De zes zwarte leerlingen, ook aangeduid als de 'Jena 6', sloegen in december een blanke klasgenoot in elkaar.
Ik lees ook veel nieuws en heb een andere conclusie. Ik vind het nogal een domme opmerking, dat is net zoals tegen Nederlanders zeggen dat ze maar lekker moeten oprotten als ze zich buiten gesloten voelen. Verder is discriminatie nog aan de orde van de dag, alleen zit het zo mooi verpakt in een aantal lagen alleen komt het af en toe naar buiten (bij de orkaan kathrina bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef MetalSonic het volgende:
Je hoeft er niet te wonen om een beeld te vormen. Lees de fok frontpage/ de krant ( NRC/ de volkskrant) maar ook de "simpele krantjes " a ka spits/ metro af en toe CNN en je ziet het terugkomen. Tja er zijn ook veel die gewoon blij zijn met wat ze hebben en hard werken enzo
![]()
lekker nummer vage video clipquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
In dit filmpje wordt er goed uitgelegd hoe het met racisme staat in de Verenigde Staten.
Hier wordt het beter verwoord.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
In dit filmpje wordt er goed uitgelegd hoe het met racisme staat in de Verenigde Staten.
en waarom zouden ze met de rug aangekeken worden? misschien omdat ze gemiddeld vele malen meer werkloos of crimineel zijn? Als amerikanen racistisch zouden zijn, hoe verklaar je dan het massale succes van veel zwarten (sporters, acteurs, presentatoren, etc) en hoe verklaar je dat oost-aziaten daar nooit problemen hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als jij altijd met de rug aangekeken wordt door 75% van de bevolking - zeker de rednecks hebben hier nogal een handje van - dan verzet jij je toch ook. De slachtofferrol aannemen is daar 1 van.
Idd, maar aziaten werken sowiso hard dat waardeer ik ook zo aan zequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:37 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
en waarom zouden ze met de rug aangekeken worden? misschien omdat ze gemiddeld vele malen meer werkloos of crimineel zijn? Als amerikanen racistisch zouden zijn, hoe verklaar je dan het massale succes van veel zwarten (sporters, acteurs, presentatoren, etc) en hoe verklaar je dat oost-aziaten daar nooit problemen hebben?
Vind 't gewoon fucking irritant, netzoals die NL"rs die in NLaltijd lopen te zeuren over van alles en nog watquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
Ach, ze klagen toch allemaal? Niks nieuws hoor.
De TS lag toen waarschijnlijk nét omgekeerd in de schoolvuilnisbak, om veel ervan mee te krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
OMG. Is het geschiedenisonderwijs zo hard achteruit gegaan??
En nog zonder er voor te betalen ook!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
Jullie zijn toch vanuit Afrika enzo naar de USA gekomen, huil dan niet zo.
en gelijk een baan en huisvestingquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog zonder er voor te betalen ook!!!!!
Over zwartrijden gesproken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog zonder er voor te betalen ook!!!!!
Geloof me, zelfs daar zijn ze intelligenter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef fathank het volgende:
ONZ is verderop, misschien dat je daar wel punten scoort.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:11 schreef Aurelianus het volgende:
Dit kan niet echt zijn.
Hier ga ik maar niet op inquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:00 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Vind 't gewoon fucking irritant, netzoals die NL"rs die in NLaltijd lopen te zeuren over van alles en nog wat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
Das vreemd, ik hoor juist van mensen die in het bedrijfsleven zitten dat ze in de VS makkelijk het salaris etc bespreken. Met betrekking tot de auto heb je wel gelijk, die is echt representatief voor iemand zijn situatie, het zegt in de VS veel of je in een Ford of in een Lexus rijdtquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef ScudRaket het volgende:
Ergens heeft TS wel een puntje, alleen ontbreekt hem het tact dat te verwoorden. Beetje Wilders-achtige manier van discussiëren
Ze zoeken in de VS achter ALLES een rasciale reden, ondanks dat het eigenlijk nergens op slaat. Klein voorbeeldje: Als je solliciteert mag je als werkgever niet vragen of iemand een auto heeft; dat heeft te maken met de insinuatie over de financiële situatie van de sollicitant. Ook het vragen naar de nationaliteit van iemand is taboe.
Wat een oeverloos gezwam, je raaskalt maar een eind in de rondte man.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Das vreemd, ik hoor juist van mensen die in het bedrijfsleven zitten dat ze in de VS makkelijk het salaris etc bespreken. Met betrekking tot de auto heb je wel gelijk, die is echt representatief voor iemand zijn situatie, het zegt in de VS veel of je in een Ford of in een Lexus rijdt.
De 'HET WAS MAAR EEN GRAPJE, JULLIE SNAPPEN ME NIET'-tactiek. Classy.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef MetalSonic het volgende:
Heerlijk die reacties, alleen een paar hebben door dat het enigzins provocerend geschreven is, zoals die domme columns op de FP. Mijn topic is dus geslaagd . En een afbeelding van de kkk was niet eens nodig![]()
Huiliequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
De 'HET WAS MAAR EEN GRAPJE, JULLIE SNAPPEN ME NIET'-tactiek. Classy.
Stop alsjeblieft met het hier graven van je eigen graf, en raus meteen een kogel door je kop. Beste voor iedereen.
Nee dit voegt veel toequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een oeverloos gezwam, je raaskalt maar een eind in de rondte man.
Heb jij de OP dan ook maar 1 seconde serieus genomen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft met het hier graven van je eigen graf, en raus meteen een kogel door je kop. Beste voor iedereen.
Ja, leuke zaak, 6 gasten trappen een blank in elkaar, op dezelfde avond voelt die gast zich goed genoeg om naar een schoolfeest te gaan maar die gasten worden wel voor poging tot doodslag en daarmee levenslang (die kids waren toen 16) veroordeeld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:18 schreef Antilliaan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jena_6
Dus je vind het hangen van iets in de boom erger dan het in elkaar slaan, de blanken waren wel enigzins provocerend maar ze hielden hun handjes THUIS . Ik vind dat de 6 zwaar gestraft moeten worden, beetje met z'n 6'n op 1 iemand inrammen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, leuke zaak, 6 gasten trappen een blank in elkaar, op dezelfde avond voelt die gast zich goed genoeg om naar een schoolfeest te gaan maar die gasten worden wel voor poging tot doodslag en daarmee levenslang (die kids waren toen 16) veroordeeld.
En stroppen in de boom hangen? Maandenlang gevechten? Ahjoohhh, stel je niet aannn.
Wat een evenwicht idd..
Nou, de TS had me zo bijna in het ootje genomen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Listo het volgende:
[..]
Heb jij de OP dan ook maar 1 seconde serieus genomen?
Nee, ik schreef dat de maanlanding nep was, en dat Mars eigenlijk bewoond wordt door mannetjes van Saturnus, kun je m'n post niet lezen ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Dus je vind het hangen van iets in de boom erger dan het in elkaar slaan, de blanken waren wel enigzins provocerend maar ze hielden hun handjes THUIS . Ik vind dat de 6 zwaar gestraft moeten worden, beetje met z'n 6'n op 1 iemand inrammen.
De in het ziekenhuis geslagen kon 3 weken niet goed zien etc, hoofdpijn en een trauma. (ofzo) . En ja die "slachtoffers aka ouders van daders" hun verklaring neem je dus als enige bron aan.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nou, de TS had me zo bijna in het ootje genomen!
Ik lees in de regel onder je avatar "alle gekheid op een stokje" ,ik denk dat die al genoeg zegtquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, ik schreef dat de maanlanding nep was, en dat Mars eigenlijk bewoond wordt door mannetjes van Saturnus, kun je m'n post niet lezen ofzo
Ik kan je verzekeren dat dat tegenvalt. Beide, overigens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Das vreemd, ik hoor juist van mensen die in het bedrijfsleven zitten dat ze in de VS makkelijk het salaris etc bespreken. Met betrekking tot de auto heb je wel gelijk, die is echt representatief voor iemand zijn situatie, het zegt in de VS veel of je in een Ford of in een Lexus rijdt.
Och jee. Wanneer iemand het niet met je eens is, is het meteen een linkse boomknuffelaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
Blijf jij nou maar lekker op 't gamer.nl forumquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och jee. Wanneer iemand het niet met je eens is, is het meteen een linkse boomknuffelaar.
Ik denk dat ik hier iets vaker kom dan daar, maar goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker op 't gamer.nl forum![]()
Het bleef niet bij het hangen van stroppen in de bomen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Dus je vind het hangen van iets in de boom erger dan het in elkaar slaan, de blanken waren wel enigzins provocerend maar ze hielden hun handjes THUIS . Ik vind dat de 6 zwaar gestraft moeten worden, beetje met z'n 6'n op 1 iemand inrammen.
De in het ziekenhuis geslagen kon 3 weken niet goed zien etc, hoofdpijn en een trauma. (ofzo) . En ja die "slachtoffers aka ouders van daders" hun verklaring neem je dus als enige bron aan.
![]()
quote:In December, Bell and five other black teenagers -- Robert Bailey, Carwin Jones, Bryant Purvis, Theodore Shaw and Jesse Beard -- beat up a white student at Jena High School, knocking him out and blackening one of his eyes.
The victim, Justin Barker, was treated at a hospital and released after two hours. He attended a class-ring ceremony later that night. His attackers were charged by prosecutor Reed Walters, who is white, with conspiracy to commit second-degree murder and aggravated battery. The charges were reduced to conspiracy and battery after civil rights activists protested.
The fight at the school followed highly charged racial incidents that started last September when white students placed three hangman's nooses in what was known as "the white tree" at Jena High School. Black parents wanted the white students expelled, but Superintendent Roy Breithaupt, who also is white, suspended them for three days, calling the nooses a prank.
Racial disturbances followed, starting in late November. White partygoers attacked a black student in one clash but were not charged, according to police statements. The next day, the same black student and some friends spotted one of his attackers and, they said, chased him. The students told police that the white student pulled an unloaded shotgun but they wrested it away. The student who pulled the weapon was not charged. But police arrested the students who took it on theft charges.
http://www.washingtonpost(...)?sid=ST2007091901817
Ach gossie, beetje onzeker. "ik kom hier iets vaker" ? Schaam je je ervoor dat je op gamer.nl komt dat je zoiets moet zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier iets vaker kom dan daar, maar goed.
Maar vertel... Zelfs de gamertjes vonden je te doen en toen dacht je: weet je wat, ik probeer het op Fok!![]()
No shit sherlockquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het bleef niet bij het hangen van stroppen in de bomen hoor.
[..]
Stickje, kent uw BuroRenkemaGeschiedenis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik lees in de regel onder je avatar "alle gekheid op een stokje" ,ik denk dat die al genoeg zegt![]()
..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:18 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ja de blanken komen ookvoor zichzelf op
er is een betere, jong geleerd lauw gedaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Stickje, kent uw BuroRenkemaGeschiedenis.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ach gossie, beetje onzeker. "ik kom hier iets vaker" ? Schaam je je ervoor dat je op gamer.nl komt dat je zoiets moet zeggen![]()
. Ik kom er ook en het boeit me niet veel of dat wel of niet geaccepteerd word.
![]()
Maarja je zal 't dan wel als mod verpest hebben oid![]()
Ik vond het gewoon grappig om iemand te zien van het andere forum , thats allquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]Heeft niks met schamen te maken, het is gewoon een feit. Daarom verbaasde het mij dat je zei "ga maar lekker terug naar het gamer forum". Ik heb daar behalve het WoW en Civilization topic namelijk vrij weinig te zoeken de laatste tijd.
Nee gek he? Zij werden ook niet aangeklaagdquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:18 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ja de blanken komen ookvoor zichzelf op, verschil is dat ze niet in de media lopen te huilie doen![]()
ze waren anders ook niet zo om een zwarte in elkaar te slaan . Snap je wat ik bedoel ? De blanken die hangen wat in een boom, eentje zwaait met een shotgun. MAAR ZE DOEN NIKS KWA LICHAMELIJK GEWELDquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee gek he? Zij werden ook niet aangeklaagd.
Die blanken doen dat, en vechten maandenlang, en er volgt geen aanklacht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ze waren anders ook niet zo om een zwarte in elkaar te slaan . Snap je wat ik bedoel ? De blanken die hangen wat in een boom, eentje zwaait met een shotgun. MAAR ZE DOEN NIKS KWA LICHAMELIJK GEWELD
die 6 zwarten wel, dus geheel terecht dat ze worden opgepakt![]()
Nee dat snap ik niet. Lees nou nog eens wat hier staat:quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ze waren anders ook niet zo om een zwarte in elkaar te slaan . Snap je wat ik bedoel ? De blanken die hangen wat in een boom, eentje zwaait met een shotgun. MAAR ZE DOEN NIKS KWA LICHAMELIJK GEWELD
Of dacht jij dat ze in het artikel doelden op een verbale aanval?quote:White partygoers attacked a black student in one clash but were not charged, according to police statements
Dus als iemand een donkere huidskleur heeft en z'n hele leven als in amerika woont dan moet diegene maar niet zo zeiken over z'n rechten enzo. Hij moet maar blij zijn dattie er mag wonen en dattie niet gelynched wordt door de lokale rednecks met de gunracks op hun gunracks?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
en wees blij dat je er sowiso mag wonen/ werken, zie het als een eer en niet als een last. Tja een groep gaat rappen ( aggressieve rap negers ) ok doe maar, maar ga niet huilen bij de media.
nee ze moeten geen voorrechten (bv 'reperations') eisen omdat hun voorouders onderdrukt zouden zijn..quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus als iemand een donkere huidskleur heeft en z'n hele leven als in amerika woont dan moet diegene maar niet zo zeiken over z'n rechten enzo. Hij moet maar blij zijn dattie er mag wonen en dattie niet gelynched wordt door de lokale rednecks met de gunracks op hun gunracks?
You scare me man.
Eens maar dat zegt de TS niet. En daar reageer ik ook niet op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:45 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
nee ze moeten geen voorrechten (bv 'reperations') eisen omdat hun voorouders onderdrukt zouden zijn..
nouja.. ten eerste was het niet zomaar een opstootje:quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Fides het volgende:
OMG.
Als je niet snapt dat de 'zwarten' 100% gelijk hebben dan ben je echt te dom om te poepen. Mogelijk 6 man levenslang de cel in omdat je hebt gevochten (slachtoffer moest alleen voor controle naar het ziekenhuis) is gewoon extreem buiten proportioneel.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef Zuen het volgende:
Ben je nou zo stom of is dit gewoon een slechte grap
Gut, Pietje tikte Klaasje op zn neus. Wie weet had het neusbotje wel doorgeslagen naar zijn hersenen, weet je wat, we doen het net zoals bij die negers in de US, we klagen ze gewoon aan voor poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
nouja.. ten eerste was het niet zomaar een opstootje:
Barker, who denies making the comments, was then knocked to the ground after being hit in the back of his head. From there, according to some witnesses, a group of black students followed suit by repeatedly kicking him.
hij is er achteraf goed vanaf gekomen, maar voor hetzelfde geldt overlijdt hij.. dat hebben we in nederland ook al een aantal keer gehad..
daarnaast zijn ze nog niet veroordeeld, dus voor hetzelfde geld gaan ze vrijuit..
gewoon niet op iemand in slaan, en 1 klap is tot daar aan toe maar in elkaar slaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gut, Pietje tikte Klaasje op zn neus. Wie weet had het neusbotje wel doorgeslagen naar zijn hersenen, weet je wat, we doen het net zoals bij die negers in de US, we klagen ze gewoon aan voor poging tot doodslag.
....
En waarom zou ik anders over een strafmaat moeten denken als het mij volgens 'de standaard' emotioneel zou moeten raken? Is dat niet het toppunt van reageren vanuit de emotie, in plaats van de rede? En wat denk je verder, dat ik in quarantaine leef ofzo? Een knokpartijtje is echt niet vreemd ofzo hoor. Dat gebeurt soms gewoon. Knokpartijtjes waren er al voordat de mens er was, en die blijven. Klaar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:51 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
gewoon niet op iemand in slaan, en 1 klap is tot daar aan toe maar in elkaar slaanmaar jij vindt het dus onterecht dat dat veroordeeld word, vraag me af of je dat ook vind als er een vriend/ familie lid van je in elkaar word geslagen,... tja dan is het ineens wel dichtbij hé pfff
![]()
quote:
Give up. Je bent te doorzichtig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
(linkse ?) huiliequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Give up. Je bent te doorzichtig.
Je hoeft niet te huilen hoor, er zijn meerdere mensen op deze aardplaat met dezelfde afwijking als jij hebt.quote:
Ik vind dat je gewoon je handjes thuis moet houden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En waarom zou ik anders over een strafmaat moeten denken als het mij volgens 'de standaard' emotioneel zou moeten raken? Is dat niet het toppunt van reageren vanuit de emotie, in plaats van de rede? En wat denk je verder, dat ik in quarantaine leef ofzo? Een knokpartijtje is echt niet vreemd ofzo hoor. Dat gebeurt soms gewoon. Knokpartijtjes waren er al voordat de mens er was, en die blijven. Klaar.
En om nou de zaak van die gasten van 16 eerst op te rekken tot hun 17e, om ze vervolgens als volwassen te veroordelen voor poging tot moord en als straf levenslang, dat vind ik te gek ja. Helemaal als die blanke gasten niet aangepakt worden.
de afwijking om wat meer natedenken dan mensen zoals jij, ahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen hoor, er zijn meerdere mensen op deze aardplaat met dezelfde afwijking als jij hebt.
AHAHAHAHA!11quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
de afwijking om wat meer natedenken dan mensen zoals jij, aha![]()
ik word nog gehoord integenstelling tot jouw gehuilquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:12 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
AHAHAHAHA!11
Heb je enig idee hoe sneu je klinkt? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Zes zwarten slaan een blanke net zolang tot hij bewusteloos is. Dat lijkt me gewoon duidelijk zware mishandeling. Maar nee, er wordt meteen weer op discriminatie gewezen, net als bij de Marokkanen in Nederland.
Gooi ik er eens een Marokkaanse smaak tegenaan:quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Zes zwarten slaan een blanke net zolang tot hij bewusteloos is. Dat lijkt me gewoon duidelijk zware mishandeling. Maar nee, er wordt meteen weer op discriminatie gewezen, net als bij de Marokkanen in Nederland.
Omdat ik geen kansloos punt probeer te maken. Oh, en toch reageer je iedere keer weer, dus word ik toch gehoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:27 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ik word nog gehoord integenstelling tot jouw gehuil![]()
Je hapt wel lekker, je gaat overal weer precies op in zoals ik dat wil.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat ik geen kansloos punt probeer te maken. Oh, en toch reageer je iedere keer weer, dus word ik toch gehoord.
![]()
Idd leuk geprobeerd, maar er zijn niet 6 nederlanders die 1 marrokaan neerslaan of 6 blanken die een zwarte inelkaar slaan, toch bedankt voor je vergelijkingquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gooi ik er eens een Marokkaanse smaak tegenaan:
6 Marokkanen hebben een gevecht met 3 Nederlanders: geen straf.
6 Nederlanders meppen 1 Marokkaan neer, die 's avonds alweer staat te feesten: levenslang.
Begint het kwartje al te vallen?
Eigenlijk is dit allemaal verloren moeite, maar ach...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:41 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker, je gaat overal weer precies op in zoals ik dat wil.je hoeft idd geen kansloos punt te maken waar je hele houding en postgedrag indeze topic al kansloos is
![]()
Je doet het weer. Namelijk makkelijk om zoiets te zeggen achteraf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ach ze konden ervoor kiezen in in Afrika niks te verdienen en op hun 20ste aan aids dood te gaan of te worden opgenomen in Amerika en daar te werken, ok slechte arbeids omstandigheden etc, maar wel te eten en vaak een hogere levens verwachting. En voor de Amerikanen goedkope arbeid .quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:40 schreef patty het volgende:
Eigen schuld, moesten ze maar geen negers importeren vroeger, om hun vuile kutklusjes op te knappen
Leuk hé steeds dezelfde quote naar voren halen als je weer niks te melden hebtquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Je doet het weer. Namelijk makkelijk om zoiets te zeggen achteraf.
Nee, die zijn er niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:42 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Idd leuk geprobeerd, maar er zijn niet 6 nederlanders die 1 marrokaan neerslaan of 6 blanken die een zwarte inelkaar slaan, toch bedankt voor je vergelijking![]()
'Haha nu hebb ik je precies waar ik je hebben wilde!1'quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Leuk hé steeds dezelfde quote naar voren halen als je weer niks te melden hebt![]()
Als zes man iemand bewusteloos slaan, ongeacht afkomst, dan is dat gewoon een laffe daad waar de daders voor gestraft moeten worden. Daarin speelt afkomst of huidskleur geen rol.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.. 6 blanken zullen nooit een neger in elkaar slaan dus daar hoef je niet over na te denken. Als blanken vechten met negers, och, dat moet kunnen, maar als negers 1 blanke een tik geven....
LEVENSLANG!!11!1!!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
'Haha nu hebb ik je precies waar ik je hebben wilde!1'
Zie je nu hoe triest je bezig bent? Overigens laat je jezelf iedere keer weer kennen door te reageren ondanks dat je zegt dat ik niet meer gehoord wordt.
Precies, iedereen verantwoordelijk houden voor hun daden, ongeacht huidskleur. En dat is hier nu net niet het geval.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als zes man iemand bewusteloos slaan, ongeacht afkomst, dan is dat gewoon een laffe daad waar de daders voor gestraft moeten worden. Daarin speelt afkomst of huidskleur geen rol.
En bedankt voor het maken van mijn laatste punt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:47 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
wees blij dat er nog iemand reageerd op je trieste reacties, anders is er helemaal niemand meer in je leven die naar je luistert.
Je leest ook alleen wat jezelf wilt lezen hé?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.. 6 blanken zullen nooit een neger in elkaar slaan dus daar hoef je niet over na te denken. Als blanken vechten met negers, och, dat moet kunnen, maar als negers 1 blanke een tik geven....
LEVENSLANG!!11!1!!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ach ze konden ervoor kiezen in in Afrika niks te verdienen en op hun 20ste aan aids dood te gaan of te worden opgenomen in Amerika en daar te werken, ok slechte arbeids omstandigheden etc, maar wel te eten en vaak een hogere levens verwachting. En voor de Amerikanen goedkope arbeid .
Mooizo, jij ook weer blijquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En bedankt voor het maken van mijn laatste punt.
Nee, daar ken ik iemand anders wel voor om dat te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:50 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mooizo, jij ook weer blijof ga je nog meer huilie posts maken
![]()
Ik denk niet dat ik net zulke goede huilie posts als jij kan makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee, daar ken ik iemand anders wel voor om dat te doen. [afbeelding]
Aanwinst voor pearl dus ? Ik ken geen Metalsonic wel MetalSonicquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:57 schreef Hanenwurger het volgende:
Metalsonic is een aanwinst voor de psychologie en medische wetenschap. Nu is er dusempirisch bewijs voor een volledig verstandsvacuum. Nu hadden wetenschappers weinig moeite om zulke enorme krankzinnigheid op te merken. Ze hoefde maar de frontpage elke dag te volgen (m.n. de reacties). Maar een volledig verstandvaccuum had men nog niet ontdekt. Totdat dit topic geopend werd. Prachtig!
Metalsonic bedankt!
Volgens mij heb je geen idee waar die ongeschreven regels in de wet op doelen. Maar ja, ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon je handjes thuis moet houden.
Zoals ik het zie: er was een schoolplein met een ontzichtbare grens tussen zwart & wit. Ok dat kan , er staan in de wettenbundels ook "ongeschreven regels" .
Waarom zou je dat doen? Omdat ze dat willen. In elk beschaafd land ben je vrij om te staan waar je wilt, mits het niet het eigendom van een ander is. Echt dom, kwaad vergoeilijkend gezwets dit.quote:-> Een groepje zwarten gaat bij de witte boom staan ( waarom zou je dit doen, doe je alleen als je ruzie wilt zoeken )
Als je enigzins bekend was de Amerikaanse geschiedenis dan had je wel besefd dat de lus een directe referentie is met de slavernij en de KKK, ook al was het dan wel 'grappig' bedoeld.quote:-> Er wordt een lus opgehangen ( tja enigzins provocerend, maar ach als het bij zoiets blijft boeiend
Niet goed te keuren, maar zeker geen poging tot moord als je naar de omstandigheden van het geval kijkt.quote:-> Groep zwarten slaat met z'n 6'n in op iemand die al op de grond ligt![]()
Ja, echt een bananenrepubliek, die VS. Dat ze Europa al zo'n 75 jaar lang op bijna alle fronten zijn voorbijgestreefd vergeten we maar even voor het gemak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:04 schreef ELdudeness het volgende:
Het overgrote deel van de Amerikaanse blanke bevolking is van DUitse komaf, dus zo gek is het niet dat daar zoveel gediscrimineerd wordt.
En daarnaast waren het niet de meeste slimme die imigreerden, het waren meestal de armere domme mensen. Zie dan ook het resultaat. Amerika is in weze niet meer dan een bananen republiek.
Zwarten worden gediscrimineerd, vrijuit van meningsuiting bestaat alleen op papier, de bevolking wordt belazerd door hun eigen regering. Wapens mogen vrij verkocht worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ach ze konden ervoor kiezen in in Afrika niks te verdienen en op hun 20ste aan aids dood te gaan of te worden opgenomen in Amerika en daar te werken, ok slechte arbeids omstandigheden etc, maar wel te eten en vaak een hogere levens verwachting. En voor de Amerikanen goedkope arbeid .
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:38 schreef hugecooll het volgende:
Nou ja, de Amerikaanse negers van nu hebben natuurlijk alleen voordelen ten opzichte van de Afrikaanse negers, ze hebben zelf de nadelen niet ondervonden dus moeten ze ook niet vragen om een compensatie voor "hun" lijden.
Ik heb het over de slavenhandel schatquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Heb je hem daar toch even goed te pakken, knul.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Aanwinst voor pearl dus ? Ik ken geen Metalsonic wel MetalSonic
Ik ben niet links noch een boomknuffelaar, maar knul ken je geschiedenis. Mijn mening over de straf achterwege gelaten, maar ken je geschiedenis. Er was weinig te kiezen, ze werden als slaven verkocht, en hadden weinig keusquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:15 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik ben niet links noch een boomknuffelaar, maar knul ken je geschiedenis. Mijn mening over de straf achterwege gelaten, maar ken je geschiedenis. Er was weinig te kiezen, ze werden als slaven verkocht, en hadden geen keus
Hoeveel keer moet dit nog gezegd worden... het bleef niet bij die stroppen in de bomenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon je handjes thuis moet houden.
Zoals ik het zie: er was een schoolplein met een ontzichtbare grens tussen zwart & wit. Ok dat kan , er staan in de wettenbundels ook "ongeschreven regels" .
-> Een groepje zwarten gaat bij de witte boom staan ( waarom zou je dit doen, doe je alleen als je ruzie wilt zoeken )
-> Er wordt een lus opgehangen ( tja enigzins provocerend, maar ach als het bij zoiets blijft boeiend
-> Groep zwarten slaat met z'n 6'n in op iemand die al op de grond ligt![]()
Snap je wat ik bedoel ?
En dit moet goed veroordeeld worden vind ik, dan is het ook een voorbeeld voor de anderen om niemand zomaar iemand in elkaar te slaan, maar ik vind ook dat blanken niet een zwarte in elkaar mogen slaan. Gewoon handjes thuis![]()
quote:White partygoers attacked a black student in one clash but were not charged, according to police statements
quote:White partygoers attacked a black student in one clash but were not charged, according to police statements
Aangezien je het met sommige mensen gewoon niet zeker weet, even ter controle: MetalSonic, dit is een grap toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
En jij hebt denk ik over de voorgeschiedenis van dit incident heengelezen. Dit geval staat niet op zichzelf, er is heel wat aan voorafgegaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef MetalSonic het volgende:
typisch ook dat veel fokkers hierover heen lezen:
[..]
Ja duh als je met z'n 6'n iemand in elkaar slaat, pff![]()
![]()
![]()
Kanker gast, jij bent echt retardedquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Nog een sterke representatie van de post-segregatiesamenleving: http://nl.youtube.com/watch?v=Vp-is6S_b_gquote:
Word, nigga.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:58 schreef Aoristus het volgende:
domme domme niggers, ze hadden rijk kunnen worden met een katoenimperium, maar ja, het is natuurlijk anders gelopen door dat gerap van ze
Één liefde, voor de zekerheid.quote:
Je hebt niet meegekregen wat er vooraf ging aan die vechtpartij? Wat die schattige blanke jongetjes hadden gedaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
Word er zo moe van, van die berichten over negers ( of niggers zoals ze elkaar onderling noemen ) in de USA die aan het zeuren zijn. Vanochtend op de frontpage gelezen dat ze het erg vinden dat ze de gevangenis in moeten, een groepje van 6 die een blanke in elkaar hadden geslagen. Ja duh dat heb je met die losse handjes.
Gewillige slavenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:
Ze zijn er inderdaad geheel vrijwillig gekomen!
ja, en als die shotgun geladen was en hij had de trekker overgehaald was ook een van die zwarten komen te overlijden. Dus het verhaaltje van "het had heel anders kunnen aflopen hooooor" werkt niet alleen ten faveure van die kkk-wannabees.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
nouja.. ten eerste was het niet zomaar een opstootje:
Barker, who denies making the comments, was then knocked to the ground after being hit in the back of his head. From there, according to some witnesses, a group of black students followed suit by repeatedly kicking him.
hij is er achteraf goed vanaf gekomen, maar voor hetzelfde geldt overlijdt hij.. dat hebben we in nederland ook al een aantal keer gehad..
daarnaast zijn ze nog niet veroordeeld, dus voor hetzelfde geld gaan ze vrijuit..
Meerdere malen zelfs. Maar TS schijnt er telkens overheen te lezen volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef Scandalous het volgende:
OK dat was gelukkig dus al gepostmijn walging deed me meteen posten
Aan de andere kant wordt over het algemeen 6 blanken tegen 1 zwarte gezien als een hatecrime, andersom vaak niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef harrypiel het volgende:
6 Blanken hebben een gevecht met 3 Zwarten en hangen stroppen in de boom ter referentie aan de kkk: geen straf.
6 Zwarten meppen 1 blanke neer, die 's avonds alweer staat te feesten: levenslang op grond poging tot doodslag. Blanke wordt niet beschuldigd van illegaal wapenbezit; nee, de zwarten worden vervolgt wegens het afpakken van de shotgun.
lekker achteraf je post beoordelen en dan zeggen dat het enigzins provocerend was...not!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef MetalSonic het volgende:
Heerlijk die reacties, alleen een paar hebben door dat het enigzins provocerend geschreven is, zoals die domme columns op de FP. Mijn topic is dus geslaagd . En een afbeelding van de kkk was niet eens nodig![]()
Die laatste is ZOOOOO GTA!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef KarelMartel het volgende:
ik hou van filmpjes over negers.. check dit
http://www.bofunk.com/video/724/ghetto_cribs.html
http://www.bofunk.com/video/307/okay_this_dude_is_ghetto.html
OMG!, DOODSVERWENSING, 48 MAANDEN BAN!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:03 schreef retteketet het volgende:
Indo's die een blanke indruk willen maken door conservatief Amerika van harte te steunen![]()
Ja, die kankerblanken hebben het voor ons allemaal verpest!quote:Op zondag 23 september 2007 08:43 schreef Annn het volgende:
Is iedereen hier racist ofzo?
die zijn dan vast 'geholpen'quote:Op zondag 23 september 2007 09:06 schreef Annn het volgende:
De enige negers die ik ken, zijn echt supertof en vriendelijk.
Al mijn posts hier zijn provocerend bedoeld en prikkelend, wat ik zeg, een afbeelding van de klan was niet eens nodig. Ik heb sowiso m'n reacties en daarom is de topic geslaagd.quote:Op zondag 23 september 2007 07:01 schreef max2slow het volgende:
[..]
lekker achteraf je post beoordelen en dan zeggen dat het enigzins provocerend was...not!!!!![]()
je bent nog stommer als achtereind van een varken...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
Word er zo moe van, van die berichten over negers ( of niggers zoals ze elkaar onderling noemen ) in de USA die aan het zeuren zijn. Vanochtend op de frontpage gelezen dat ze het erg vinden dat ze de gevangenis in moeten, een groepje van 6 die een blanke in elkaar hadden geslagen. Ja duh dat heb je met die losse handjes.
Verder ook altijd dat van "ja we worden gediscrimineerd " gehuil, tyft een eind op. Jullie zijn toch vanuit Afrika enzo naar de USA gekomen, huil dan niet zo. [ een gedeelte heeft zich aangeboden om voor weinig loon voor mensen in Amerika te werken áka slaaf / degene die er nu zijn kunnen ook terug naar Afrika maar dit is niet het punt , wees blij dat je in Amerika zit en niet in Afrika waar je of geen eten hebt of besmet wordt met aids en wees blij dat je er sowiso mag wonen/ werken, zie het als een eer en niet als een last. Tja een groep gaat rappen ( aggressieve rap negers ) ok doe maar, maar ga niet huilen bij de media.
Als er een lijn is op een veldje met aan de ene kant de ene groep en de andere groep aan de andere kant, so be it , iedereen moet zijn eigen veilige thuis haven hebben.
Klacht: negers die huilen/ zeuren![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Al mijn posts hier zijn provocerend bedoeld en prikkelend, wat ik zeg, een afbeelding van de klan was niet eens nodig. Ik heb sowiso m'n reacties en daarom is de topic geslaagd.Hoe meer reacties hoe beter
![]()
Je bent dus gewoon dom?quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Al mijn posts hier zijn provocerend bedoeld en prikkelend, wat ik zeg, een afbeelding van de klan was niet eens nodig. Ik heb sowiso m'n reacties en daarom is de topic geslaagd.Hoe meer reacties hoe beter
![]()
Nee joh. Je weet er blijkbaar geen drol van af.quote:Op zondag 23 september 2007 04:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt over het algemeen 6 blanken tegen 1 zwarte gezien als een hatecrime, andersom vaak niet.
En dat is maar goed ook, lompe gothic hippies zoals jij moeten allemaal in NL blijven!quote:Op zondag 23 september 2007 13:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
Laten we even wel zijn, amerika is zo ongeveer het laatste land waar ik zou willen wonen. En het discriminatie gehalte in usa ligt gewoon hoog.
Verkapte "ik heb spijt van de richting waarin ik het topic heb ingeduwt en ik schaam me best wel voor het feit dat ik zo terrecht door iedereen wordt uitgekotst om mijn belachelijke meningen maar ik ga doen alsof ik het allemaal juist tof vind dan houden ze misschien op" reactiequote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Amen to thatquote:Op zondag 23 september 2007 14:42 schreef M180 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, lompe gothic hippies zoals jij moeten allemaal in NL blijven!![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Amen to that![]()
![]()
Sowiso
Anti Amerika mensen![]()
Hippies
Links![]()
Mensen die de geschiedenis niet kennen
quote:Op zondag 23 september 2007 14:42 schreef M180 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, lompe gothic hippies zoals jij moeten allemaal in NL blijven!![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Amen to that![]()
![]()
Sowiso
Anti Amerika mensen![]()
Hippies
Links![]()
Ah je hebt iets tegen intellectuelen?quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Amen to that![]()
![]()
Sowiso
Anti Amerika mensen![]()
Hippies
Links![]()
Linkse mensen en hippies zijn niet per definitie intellectueelquote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Ah je hebt iets tegen intellectuelen?![]()
Ik kijk uit naar je topic over de Leugen van de Holocaust.quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Dus je echte mening is zo oninteressant dat je moet liegen en trollen om opgemerkt te worden? Wat ontzettend sneu zeg.quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
Ik heb sowiso m'n reacties en daarom is de topic geslaagd.Hoe meer reacties hoe beter
![]()
Nee dat zou mooi zijn. Hanenwurgers reacties zijn per definitie niet serieus. daar is dit hele pact opgebaseerd.quote:Op zondag 23 september 2007 17:22 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Linkse mensen en hippies zijn niet per definitie intellectueel![]()
Ben jij zelf neger? Wil jij mijn raszuivere arische genen komen vervuilen met je soewarte modderbloed?quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Hanenwurger het volgende:
Vooral het "HULP!" roepen als ie door een paar negers wordt geconfronteerd is zeer de moeite waard....
![]()
Ach zijn we niet allemaal Negers gevangen in blank lichaam?quote:Op zondag 23 september 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij zelf neger? Wil jij mijn raszuivere arische genen komen vervuilen met je soewarte modderbloed?![]()
![]()
![]()
Ik zou wel willen dánsen, maar ik blijf steken in horkerig geschud uit de maat van een gitaarsolo.quote:Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Ach zijn we niet allemaal Negers gevangen in blank lichaam?![]()
niet alles wat ze je in het kraakpand vertellen is waar kevinquote:Op zondag 23 september 2007 15:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad liever in dit land met mijn gothic hippie hoofd dan dat ik mij onder die papzak "bigmac van een kilo" amerikanen moet begeven. Vies goor arrogant kutvolk is het, met hun oorlog tegen terrorisme.
"land of the free" maar intussen wel neergetazerd worden door een peloton corrupte donuts omdat je iets zegt wat ze niet aanstaat.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over die aanfluiting van een medisch systeem daar. Je bent ik irak beter af als je je been verliest.
Oh, daar hebben we die kutkloon ook weer.quote:Op maandag 24 september 2007 14:11 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
niet alles wat ze je in het kraakpand vertellen is waar kevin
ga ergens anders trollenquote:Op maandag 24 september 2007 14:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we die kutkloon ook weer.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:11 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
Slápen Keerltie!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef onderscheid het volgende:
veel pro-negers hier weer. mensen met oogkleppen op.
er zijn veel negers in amerika, zitten hes wel goeden tussen met een baan etc. maar een groot deel daar houd zich dagelijks bezig met auto's jatten, overvallen plegen, mensen omleggen. (kijk eens politie achtervolgingen, 8vd10 keer stapt er een neger uit, vaak met bijbehorende zakdoek op de kop)
Anders lees jij het gehele draadje even opnieuw, en vooral mn vorige post eventjes goed doorquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef onderscheid het volgende:
er zijn veel negers in amerika, zitten hes wel goeden tussen met een baan etc. maar een groot deel daar houd zich dagelijks bezig met auto's jatten, overvallen plegen, mensen omleggen. (kijk eens politie achtervolgingen, 8vd10 keer stapt er een neger uit, vaak met bijbehorende zakdoek op de kop)
het aantal verkachtingen wat door blanke is gepleegd op negers kan je daar op 1 hand tellen, negers die blanken hebben verkracht ligt veeeeel hoger, ik dacht iets van 65.000 per jaar.
als er ook maar 1 blank iemand (of agent ofzo) een neger neerschiet dan is het meteen ractisch en andersom wordt het verzwegen.
Ik quote het nog maar even voor degenen die minder goed kunnen lezenquote:Op maandag 24 september 2007 15:16 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Anders lees jij het gehele draadje even opnieuw, en vooral mn vorige post eventjes goed doorKan allemaal best wezen wat jij daar nu vermeldt, maar het heeft nogal weinig verband met een zootje kkk-wannabees die negers beuken en stroppen ter referentie aan hun idiote ideologie in bomen ophangen en ermee wegkomen. Krijgt 1 van die blanken zelf een paar klappen en wordt zn shotgun afgepakt, wordt geprobeerd de zwarten een aantal maanden in voorarrest te houden zodat ze al volwassenen berecht en met doodslag/30 jaar belast worden, omdat diezelfde blanke levengevaarlijk mishandeld zou zijn terwijl hij nog die avond uitgebreid staat te feesten.
Pro-negerquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef onderscheid het volgende:
LOLquote:Op maandag 24 september 2007 14:11 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |