quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Amen to that![]()
![]()
Sowiso
Anti Amerika mensen![]()
Hippies
Links![]()
Mensen die de geschiedenis niet kennen
quote:Op zondag 23 september 2007 14:42 schreef M180 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, lompe gothic hippies zoals jij moeten allemaal in NL blijven!![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Amen to that![]()
![]()
Sowiso
Anti Amerika mensen![]()
Hippies
Links![]()
Ah je hebt iets tegen intellectuelen?quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Amen to that![]()
![]()
Sowiso
Anti Amerika mensen![]()
Hippies
Links![]()
Linkse mensen en hippies zijn niet per definitie intellectueelquote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Ah je hebt iets tegen intellectuelen?![]()
Ik kijk uit naar je topic over de Leugen van de Holocaust.quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Al mijn posts hier zijn provocerend bedoeld en prikkelend, wat ik zeg, een afbeelding van de klan was niet eens nodig. Ik heb sowiso m'n reacties en daarom is de topic geslaagd.Hoe meer reacties hoe beter
![]()
Dus je echte mening is zo oninteressant dat je moet liegen en trollen om opgemerkt te worden? Wat ontzettend sneu zeg.quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef MetalSonic het volgende:
Ik heb sowiso m'n reacties en daarom is de topic geslaagd.Hoe meer reacties hoe beter
![]()
Nee dat zou mooi zijn. Hanenwurgers reacties zijn per definitie niet serieus. daar is dit hele pact opgebaseerd.quote:Op zondag 23 september 2007 17:22 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Linkse mensen en hippies zijn niet per definitie intellectueel![]()
Ben jij zelf neger? Wil jij mijn raszuivere arische genen komen vervuilen met je soewarte modderbloed?quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Hanenwurger het volgende:
Vooral het "HULP!" roepen als ie door een paar negers wordt geconfronteerd is zeer de moeite waard....
![]()
Ach zijn we niet allemaal Negers gevangen in blank lichaam?quote:Op zondag 23 september 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij zelf neger? Wil jij mijn raszuivere arische genen komen vervuilen met je soewarte modderbloed?![]()
![]()
![]()
Ik zou wel willen dánsen, maar ik blijf steken in horkerig geschud uit de maat van een gitaarsolo.quote:Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Ach zijn we niet allemaal Negers gevangen in blank lichaam?![]()
niet alles wat ze je in het kraakpand vertellen is waar kevinquote:Op zondag 23 september 2007 15:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad liever in dit land met mijn gothic hippie hoofd dan dat ik mij onder die papzak "bigmac van een kilo" amerikanen moet begeven. Vies goor arrogant kutvolk is het, met hun oorlog tegen terrorisme.
"land of the free" maar intussen wel neergetazerd worden door een peloton corrupte donuts omdat je iets zegt wat ze niet aanstaat.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over die aanfluiting van een medisch systeem daar. Je bent ik irak beter af als je je been verliest.
Oh, daar hebben we die kutkloon ook weer.quote:Op maandag 24 september 2007 14:11 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
niet alles wat ze je in het kraakpand vertellen is waar kevin
ga ergens anders trollenquote:Op maandag 24 september 2007 14:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we die kutkloon ook weer.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:11 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
niet alles wat ze je in het kraakpand vertellen is waar kevin
Slápen Keerltie!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef onderscheid het volgende:
veel pro-negers hier weer. mensen met oogkleppen op.
er zijn veel negers in amerika, zitten hes wel goeden tussen met een baan etc. maar een groot deel daar houd zich dagelijks bezig met auto's jatten, overvallen plegen, mensen omleggen. (kijk eens politie achtervolgingen, 8vd10 keer stapt er een neger uit, vaak met bijbehorende zakdoek op de kop)
Anders lees jij het gehele draadje even opnieuw, en vooral mn vorige post eventjes goed doorquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef onderscheid het volgende:
veel pro-negers hier weer. mensen met oogkleppen op.
er zijn veel negers in amerika, zitten hes wel goeden tussen met een baan etc. maar een groot deel daar houd zich dagelijks bezig met auto's jatten, overvallen plegen, mensen omleggen. (kijk eens politie achtervolgingen, 8vd10 keer stapt er een neger uit, vaak met bijbehorende zakdoek op de kop)
het aantal verkachtingen wat door blanke is gepleegd op negers kan je daar op 1 hand tellen, negers die blanken hebben verkracht ligt veeeeel hoger, ik dacht iets van 65.000 per jaar.
als er ook maar 1 blank iemand (of agent ofzo) een neger neerschiet dan is het meteen ractisch en andersom wordt het verzwegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |