abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:58:01 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53364627
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Das vreemd, ik hoor juist van mensen die in het bedrijfsleven zitten dat ze in de VS makkelijk het salaris etc bespreken. Met betrekking tot de auto heb je wel gelijk, die is echt representatief voor iemand zijn situatie, het zegt in de VS veel of je in een Ford of in een Lexus rijdt .
Wat een oeverloos gezwam, je raaskalt maar een eind in de rondte man.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53364646
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef MetalSonic het volgende:
Heerlijk die reacties, alleen een paar hebben door dat het enigzins provocerend geschreven is, zoals die domme columns op de FP. Mijn topic is dus geslaagd . En een afbeelding van de kkk was niet eens nodig
De 'HET WAS MAAR EEN GRAPJE, JULLIE SNAPPEN ME NIET'-tactiek. Classy.

Stop alsjeblieft met het hier graven van je eigen graf, en raus meteen een kogel door je kop. Beste voor iedereen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53364692
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:

[..]

Stop alsjeblieft met het hier graven van je eigen graf, en raus meteen een kogel door je kop. Beste voor iedereen.
Huilie
pi_53364708
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat een oeverloos gezwam, je raaskalt maar een eind in de rondte man.
Nee dit voegt veel toe
pi_53364742
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heb jij de OP dan ook maar 1 seconde serieus genomen?
I like my coffee black, just like my metal.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:01:55 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53364751
quote:
Ja, leuke zaak, 6 gasten trappen een blank in elkaar, op dezelfde avond voelt die gast zich goed genoeg om naar een schoolfeest te gaan maar die gasten worden wel voor poging tot doodslag en daarmee levenslang (die kids waren toen 16) veroordeeld.

En stroppen in de boom hangen? Maandenlang gevechten tussen blanken en zwarten? Ahjoohhh, stel je niet aannn.

Wat een evenwicht idd. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53364824
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, leuke zaak, 6 gasten trappen een blank in elkaar, op dezelfde avond voelt die gast zich goed genoeg om naar een schoolfeest te gaan maar die gasten worden wel voor poging tot doodslag en daarmee levenslang (die kids waren toen 16) veroordeeld.

En stroppen in de boom hangen? Maandenlang gevechten? Ahjoohhh, stel je niet aannn.

Wat een evenwicht idd. .
Dus je vind het hangen van iets in de boom erger dan het in elkaar slaan, de blanken waren wel enigzins provocerend maar ze hielden hun handjes THUIS . Ik vind dat de 6 zwaar gestraft moeten worden, beetje met z'n 6'n op 1 iemand inrammen.

De in het ziekenhuis geslagen kon 3 weken niet goed zien etc, hoofdpijn en een trauma. (ofzo ) . En ja die "slachtoffers aka ouders van daders" hun verklaring neem je dus als enige bron aan.
pi_53364849
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Listo het volgende:

[..]

Heb jij de OP dan ook maar 1 seconde serieus genomen?
Nou, de TS had me zo bijna in het ootje genomen!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:05:49 #59
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53364866
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Dus je vind het hangen van iets in de boom erger dan het in elkaar slaan, de blanken waren wel enigzins provocerend maar ze hielden hun handjes THUIS . Ik vind dat de 6 zwaar gestraft moeten worden, beetje met z'n 6'n op 1 iemand inrammen.

De in het ziekenhuis geslagen kon 3 weken niet goed zien etc, hoofdpijn en een trauma. (ofzo ) . En ja die "slachtoffers aka ouders van daders" hun verklaring neem je dus als enige bron aan.
Nee, ik schreef dat de maanlanding nep was, en dat Mars eigenlijk bewoond wordt door mannetjes van Saturnus, kun je m'n post niet lezen ofzo
pi_53364879
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef Nosh het volgende:

[..]

Nou, de TS had me zo bijna in het ootje genomen!
pi_53364903
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, ik schreef dat de maanlanding nep was, en dat Mars eigenlijk bewoond wordt door mannetjes van Saturnus, kun je m'n post niet lezen ofzo
Ik lees in de regel onder je avatar "alle gekheid op een stokje" ,ik denk dat die al genoeg zegt
pi_53364917
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Das vreemd, ik hoor juist van mensen die in het bedrijfsleven zitten dat ze in de VS makkelijk het salaris etc bespreken. Met betrekking tot de auto heb je wel gelijk, die is echt representatief voor iemand zijn situatie, het zegt in de VS veel of je in een Ford of in een Lexus rijdt .
Ik kan je verzekeren dat dat tegenvalt. Beide, overigens.
Jesus saves but death prevails.
pi_53364936
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
Och jee. Wanneer iemand het niet met je eens is, is het meteen een linkse boomknuffelaar .
Krekker is de bom!
pi_53364954
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Och jee. Wanneer iemand het niet met je eens is, is het meteen een linkse boomknuffelaar .
Blijf jij nou maar lekker op 't gamer.nl forum
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:13:33 #65
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_53365102
Plaatsvervangende schaamte voor TS.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_53365105
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Blijf jij nou maar lekker op 't gamer.nl forum
Ik denk dat ik hier iets vaker kom dan daar, maar goed .

Maar vertel... Zelfs de gamertjes vonden je te doen en toen dacht je: weet je wat, ik probeer het op Fok!
Krekker is de bom!
pi_53365174
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Het bleef niet bij het hangen van stroppen in de bomen hoor.
quote:
In December, Bell and five other black teenagers -- Robert Bailey, Carwin Jones, Bryant Purvis, Theodore Shaw and Jesse Beard -- beat up a white student at Jena High School, knocking him out and blackening one of his eyes.

The victim, Justin Barker, was treated at a hospital and released after two hours. He attended a class-ring ceremony later that night. His attackers were charged by prosecutor Reed Walters, who is white, with conspiracy to commit second-degree murder and aggravated battery. The charges were reduced to conspiracy and battery after civil rights activists protested.

The fight at the school followed highly charged racial incidents that started last September when white students placed three hangman's nooses in what was known as "the white tree" at Jena High School. Black parents wanted the white students expelled, but Superintendent Roy Breithaupt, who also is white, suspended them for three days, calling the nooses a prank.

Racial disturbances followed, starting in late November. White partygoers attacked a black student in one clash but were not charged, according to police statements. The next day, the same black student and some friends spotted one of his attackers and, they said, chased him. The students told police that the white student pulled an unloaded shotgun but they wrested it away. The student who pulled the weapon was not charged. But police arrested the students who took it on theft charges.

http://www.washingtonpost(...)?sid=ST2007091901817
Krekker is de bom!
pi_53365213
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hier iets vaker kom dan daar, maar goed .

Maar vertel... Zelfs de gamertjes vonden je te doen en toen dacht je: weet je wat, ik probeer het op Fok!
Ach gossie, beetje onzeker. "ik kom hier iets vaker" ? Schaam je je ervoor dat je op gamer.nl komt dat je zoiets moet zeggen . Ik kom er ook en het boeit me niet veel of dat wel of niet geaccepteerd word.
Maarja je zal 't dan wel als mod verpest hebben oid
pi_53365264
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het bleef niet bij het hangen van stroppen in de bomen hoor.
[..]
No shit sherlock dat staat ook op de frontpage, bv dat de witte jongen een shotgun trok en dat die was afgepakt etc, maar ook dat een witte jongen in de school wat racistisch riep etc. Ja de blanken komen ookvoor zichzelf op, verschil is dat ze niet in de media lopen te huilie doen
pi_53365289
Ben iig ff weg , Colin Mcrae Dirt
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:22:34 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53365359
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ik lees in de regel onder je avatar "alle gekheid op een stokje" ,ik denk dat die al genoeg zegt
Stickje, kent uw BuroRenkemaGeschiedenis.
pi_53365392
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:18 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ja de blanken komen ookvoor zichzelf op
..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53365745
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Stickje, kent uw BuroRenkemaGeschiedenis.
er is een betere, jong geleerd lauw gedaan
pi_53365752
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ach gossie, beetje onzeker. "ik kom hier iets vaker" ? Schaam je je ervoor dat je op gamer.nl komt dat je zoiets moet zeggen . Ik kom er ook en het boeit me niet veel of dat wel of niet geaccepteerd word.
Maarja je zal 't dan wel als mod verpest hebben oid
Heeft niks met schamen te maken, het is gewoon een feit. Daarom verbaasde het mij dat je zei "ga maar lekker terug naar het gamer forum". Ik heb daar behalve het WoW en Civilization topic namelijk vrij weinig te zoeken de laatste tijd.
Krekker is de bom!
pi_53365866
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heeft niks met schamen te maken, het is gewoon een feit. Daarom verbaasde het mij dat je zei "ga maar lekker terug naar het gamer forum". Ik heb daar behalve het WoW en Civilization topic namelijk vrij weinig te zoeken de laatste tijd.
Ik vond het gewoon grappig om iemand te zien van het andere forum , thats all Goed in elkgeval om te zien dat je je er niet voor schaamt ofzo, daar kan ik ook wel een klachten topic over maken. Mensen die zich ervoor schamen dat ze af en toe een video game spelen of dat ze 't regelmatig doen, boeiend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')