ik word nog gehoord integenstelling tot jouw gehuilquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:12 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
AHAHAHAHA!11
Heb je enig idee hoe sneu je klinkt? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Zes zwarten slaan een blanke net zolang tot hij bewusteloos is. Dat lijkt me gewoon duidelijk zware mishandeling. Maar nee, er wordt meteen weer op discriminatie gewezen, net als bij de Marokkanen in Nederland.
Gooi ik er eens een Marokkaanse smaak tegenaan:quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
Zes zwarten slaan een blanke net zolang tot hij bewusteloos is. Dat lijkt me gewoon duidelijk zware mishandeling. Maar nee, er wordt meteen weer op discriminatie gewezen, net als bij de Marokkanen in Nederland.
Omdat ik geen kansloos punt probeer te maken. Oh, en toch reageer je iedere keer weer, dus word ik toch gehoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:27 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ik word nog gehoord integenstelling tot jouw gehuil![]()
Je hapt wel lekker, je gaat overal weer precies op in zoals ik dat wil.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat ik geen kansloos punt probeer te maken. Oh, en toch reageer je iedere keer weer, dus word ik toch gehoord.
![]()
Idd leuk geprobeerd, maar er zijn niet 6 nederlanders die 1 marrokaan neerslaan of 6 blanken die een zwarte inelkaar slaan, toch bedankt voor je vergelijkingquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gooi ik er eens een Marokkaanse smaak tegenaan:
6 Marokkanen hebben een gevecht met 3 Nederlanders: geen straf.
6 Nederlanders meppen 1 Marokkaan neer, die 's avonds alweer staat te feesten: levenslang.
Begint het kwartje al te vallen?
Eigenlijk is dit allemaal verloren moeite, maar ach...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:41 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker, je gaat overal weer precies op in zoals ik dat wil.je hoeft idd geen kansloos punt te maken waar je hele houding en postgedrag indeze topic al kansloos is
![]()
Je doet het weer. Namelijk makkelijk om zoiets te zeggen achteraf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
De 'HET WAS MAAR EEN GRAPJE, JULLIE SNAPPEN ME NIET'-tactiek. Classy.
Ach ze konden ervoor kiezen in in Afrika niks te verdienen en op hun 20ste aan aids dood te gaan of te worden opgenomen in Amerika en daar te werken, ok slechte arbeids omstandigheden etc, maar wel te eten en vaak een hogere levens verwachting. En voor de Amerikanen goedkope arbeid .quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:40 schreef patty het volgende:
Eigen schuld, moesten ze maar geen negers importeren vroeger, om hun vuile kutklusjes op te knappen
Leuk hé steeds dezelfde quote naar voren halen als je weer niks te melden hebtquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Je doet het weer. Namelijk makkelijk om zoiets te zeggen achteraf.
Nee, die zijn er niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:42 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Idd leuk geprobeerd, maar er zijn niet 6 nederlanders die 1 marrokaan neerslaan of 6 blanken die een zwarte inelkaar slaan, toch bedankt voor je vergelijking![]()
'Haha nu hebb ik je precies waar ik je hebben wilde!1'quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Leuk hé steeds dezelfde quote naar voren halen als je weer niks te melden hebt![]()
Als zes man iemand bewusteloos slaan, ongeacht afkomst, dan is dat gewoon een laffe daad waar de daders voor gestraft moeten worden. Daarin speelt afkomst of huidskleur geen rol.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.. 6 blanken zullen nooit een neger in elkaar slaan dus daar hoef je niet over na te denken. Als blanken vechten met negers, och, dat moet kunnen, maar als negers 1 blanke een tik geven....
LEVENSLANG!!11!1!!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
'Haha nu hebb ik je precies waar ik je hebben wilde!1'
Zie je nu hoe triest je bezig bent? Overigens laat je jezelf iedere keer weer kennen door te reageren ondanks dat je zegt dat ik niet meer gehoord wordt.
Precies, iedereen verantwoordelijk houden voor hun daden, ongeacht huidskleur. En dat is hier nu net niet het geval.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als zes man iemand bewusteloos slaan, ongeacht afkomst, dan is dat gewoon een laffe daad waar de daders voor gestraft moeten worden. Daarin speelt afkomst of huidskleur geen rol.
En bedankt voor het maken van mijn laatste punt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:47 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
wees blij dat er nog iemand reageerd op je trieste reacties, anders is er helemaal niemand meer in je leven die naar je luistert.
Je leest ook alleen wat jezelf wilt lezen hé?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.. 6 blanken zullen nooit een neger in elkaar slaan dus daar hoef je niet over na te denken. Als blanken vechten met negers, och, dat moet kunnen, maar als negers 1 blanke een tik geven....
LEVENSLANG!!11!1!!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:43 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ach ze konden ervoor kiezen in in Afrika niks te verdienen en op hun 20ste aan aids dood te gaan of te worden opgenomen in Amerika en daar te werken, ok slechte arbeids omstandigheden etc, maar wel te eten en vaak een hogere levens verwachting. En voor de Amerikanen goedkope arbeid .
Mooizo, jij ook weer blijquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En bedankt voor het maken van mijn laatste punt.
Nee, daar ken ik iemand anders wel voor om dat te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:50 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mooizo, jij ook weer blijof ga je nog meer huilie posts maken
![]()
Ik denk niet dat ik net zulke goede huilie posts als jij kan makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee, daar ken ik iemand anders wel voor om dat te doen. [afbeelding]
Aanwinst voor pearl dus ? Ik ken geen Metalsonic wel MetalSonicquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:57 schreef Hanenwurger het volgende:
Metalsonic is een aanwinst voor de psychologie en medische wetenschap. Nu is er dusempirisch bewijs voor een volledig verstandsvacuum. Nu hadden wetenschappers weinig moeite om zulke enorme krankzinnigheid op te merken. Ze hoefde maar de frontpage elke dag te volgen (m.n. de reacties). Maar een volledig verstandvaccuum had men nog niet ontdekt. Totdat dit topic geopend werd. Prachtig!
Metalsonic bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |