We gaan vaker naar die kikkerpoel achter datquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bijna...
Het is ook erg soppig daar.
hehe maar dat gaat niet kloppen denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij mij niet het geval.
En dat ken ik ja, alleen heb ik dat ook ooit bij mensen die ik IRL niet ken en dan blijkt als ik ze een keer IRL zie, dat het helemaal niet zo is(Ik heb me ook een bepaalde voorstelling van jou gemaakt)
Ik zou wel een voliere willen, dit is gewoon een vogelkooio en vind ik eigenlijk te klein, maar goed, we hebben niet veel ruimte en het is meer vriendlief zijn ding, niet zo het mijne, maar ik vind ze wel erg mooi moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
VERGETEN
![]()
Mooi
Ik zou ook wel een volliere in de tuin willen, (en een zwembad, trampoline, hangmat (heppik al), gras, vijver, terras..) maar dan moet er wel een uit-knop op die snaveltjes zitten.
Dat zeg ik, meestal klopt er niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
hehe maar dat gaat niet kloppen denk ik
Ik wil dat boerderijtje, mag jij die poel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan vaker naar die kikkerpoel achter datboerderijtje
![]()
Als je dat pad afloopt, met datboerderijtje
links van je, en daarna de eerste links gaat, daar
Ja ik ook met klantenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, meestal klopt er niets van.
Ook op mijn werk, heb ik mensen al tien keer aan de telefoon gehad en toch een bepaald idee van hoe iemand eruit ziet en zich gedraagt en dan LIJKt het er nog niet op.
Ja, soms wel, maar meestal niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ik ook met klanten
Maar soms klopt het ook wel eigenlijk. Precies wat ik me had voorsteld
Maar ook ooit: Hi I am Pierre
En ik:wtf, blond, klein, brilletje
Waar is die man met het zwarte haar en de coole uitstraling
Als vrouwen eenmaal op dreef zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:18 schreef Stroekie het volgende:
Wat gaan jullie hard vanaochtend
Die van mij is de laatste week nu al met 3 spitsmuisjes thuisgekomenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik moet zo vanalles gaan doen weer en ik heb helemaal geen zin, maar sowieso even naar de dierenwinkel voor zaagsel en iets voor de kanaries...
En hooi, ik moet even alle hokken van de cavia's schoonmaken.
O, had ik trouwens al gezegd dat onze katten de kanaries ook helemaal geweldig vinden?![]()
Heul niet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, soms wel, maar meestal niet.
Jij bent niet zo groot denk ik, ongeveer hetzelfde als ik, 1.65 ofzo, kort donker haar...![]()
Dan had ik alleen je lengte goed...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heul niet!
Ok wel maar met donkerblond haar, gewoon halflang
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, en met van dat zachte gemauw...
Ze zitten al vanaf dat het licht is zowat bij de deur naar buiten te kijken.
En dan hebben we het nog niet over persoonlijkheid gehadquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan had ik alleen je lengte goed...![]()
Dexter maakt ook ruzie met andere katten, Jack niet zo, die blaast wel, maar rent vervolgens hard weg. Watjequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
Maar het is ook een terrorist, onze Toby. Als ie buiten een andere kat tegenkomt.. oei
Ik had het ook niet over jou, maar over die andere mensen die dat zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:41 schreef Faithz het volgende:
Ik vind je kat mooi
Ik wil er ook zo een! Maar dan zet Nirak me, met katten en hond buiten
alsof dat aan het Y chromosoom ligtquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als vrouwen eenmaal op dreef zijn![]()
Nee, er zijn nog andere lesbeaus die hem misschien heel graag willen zien.quote:
wiens nieuwe cd vandaag bij ons bezorgd wordtquote:
vandaar een dagje thuis werken ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
wiens nieuwe cd vandaag bij ons bezorgd wordt
Ik zal jullie es wat bijbrengenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zijn dat voor manieren
Dat doen we hier onder de grote rivieren nooit![]()
nee, ik heb een dagje vrij, omdat vanochtend het aanrechtblad bezorgd zou worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vandaar een dagje thuis werken ?
ja bezorgen wel, maar op vol volume afspelen nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef Faithz het volgende:
Neuh je kunt ook op het werk laten bezorgen
Nou, mijn koelkast zit nog vol mogelijkhedenquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu zoek je naar mogelijkheden om die droom te laten uitkomen ?![]()
KinkFm doet het goed hieroquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Kan wel....![]()
Maar of ze daar zo blij mee zullen zijn?![]()
mocht het niet lukken dan mail me vanavond maar, dan kom ik morgen wel even helpenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, mijn koelkast zit nog vol mogelijkheden
Maar ik blijf er van af. Ik heb nog veel te veel te doen. Misschien van 't weekend met wat vrienden.
Ja, beetje wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Faithz het volgende:
Prutsers.. ?
Zijn ze groot genoeg om de stofzuiger vast te houden??quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ze kunnen dat nog niet, maar ik laat ze wel hun kamer opruimen en stoffen vinden ze zelfs leuk(soms)
Okee, ik zei net dat ik ging, maar ik bedoel nu dus.
en de gaydar ging af?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Ik fietste vandaag door onze nieuwe straat en bij de buren stond een vrij forse dame met kort haar, jaar of dertig, in een politie-uniform
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu kom ik net weer een raar beest tegen...
[afbeelding]
Tis een kale fret..![]()
ja, diequote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
ups als in de bezorgservice? of mis ik wat?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:30 schreef liefie_ het volgende:
ow nou doe mij die maar!
ik val niet op potteuze vrouwen
Wel je WCD goed onbruikbaar maken he?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef maedel het volgende:
zo, flink gewinkeld, tips gekregen in K&W, morgen keuken zetten! Again ja![]()
Yeah, een beetje welquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef maedel het volgende:
[..]
en de gaydar ging af?
In Amerika heb je toch ook het fenomeen ups girl?![]()
gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als ik hetero was zou ik wel op potten vallen.
quote:
ehm, en wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef jwjw het volgende:
deal! ;-)
..............En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat
Oh, dat kan wel bij een kind ingebouwd worden, hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef Faithz het volgende:
Kinderen moeten ook een uit knop.
welke kikkerpoel? Onze jongste (4) zei laatst dat kikkers niet echt bestaan, alleen in verhaaltjes. Hoog tijd voor wat lessen in natuur... Ik heb hem beloofd dat we samen kikkers gaan zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan vaker naar die kikkerpoel achter datboerderijtje
![]()
Als je dat pad afloopt, met datboerderijtje
links van je, en daarna de eerste links gaat, daar
Een loklesbeau natuurlijk! En wanneer ik lik ga ik hier niet vertellenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel
wat betreft onderschrift, aldus lokpot, of likkepot lokpot?
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel je WCD goed onbruikbaar maken he?
Niet om het huis te verbouwen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:06 schreef philana het volgende:
Nee... niet echt... ik wacht al een jaar op mijn vader om een kastje te maken voor me... ! Maar het zal wel meevallen.. het meeste kan ik "slepen" .. moet alleen mijn vloer dan even niet verknallen! Komt goed.. heb er zin in! Maar eerst moet die gast de boeken komen halen!
Jij nog plannen?
Mja, als ik het ga beschrijven, vervliegt het droomgevoel, maar het ging over de "bediende" die erg van zijn "meester" hield en pas toen het te laat was, bleek het ook wederzijds te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:10 schreef Faithz het volgende:
Dan ga je niet JB
Geen dingen doen waar je geen zin in hebt.
Wat heb je gedroomd wonderer?
Jawel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:10 schreef Faithz het volgende:
Dan ga je niet JB
Geen dingen doen waar je geen zin in hebt.
Wat heb je gedroomd wonderer?
Ze weet niet eens dat ik ze maakquote:Op zondag 23 september 2007 14:34 schreef maedel het volgende:
oh Erik, hoe gaaf!![]()
Ga nou niet zeggen, dat je moeder die prenten nog niet aan de muur heeft hangen!
dat meen je niet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze weet niet eens dat ik ze maak!
Nou, gaat het 'r dan vertellen. Laat een paar foto's mooi afdrukken, lijst ze in, en geef ze voor haar verjaardag of zo.quote:Op zondag 23 september 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze weet niet eens dat ik ze maak!
Nee, het was gewoon "active" toen ik op "active topics" in het algemeen klikte.quote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Zeg Maedel, snuffel jij door onze active topics of is het toeval?
Wij kijken meubelsquote:Op zondag 23 september 2007 18:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon "active" toen ik op "active topics" in het algemeen klikte.
"potentiëel reltopic" dacht ik toen. En jullie waren er ook, dús gezellig, dús een tvp
Intussen zet ik maar weer eens een keuken![]()
ja hoor, de keuken is bijna af, en het is nog niet eens middernachtquote:Op zondag 23 september 2007 19:16 schreef Faithz het volgende:
Beter: iedereen een goed weekend gehad?
maar goed dat je binnenkort hierheen komt dan, kun je er meteen een stel meenemen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Dekbedovertrekken zijn hier echt zeldzaam, heel vreemd.
Die krengen hebben in Nederland vast een andere maatquote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar goed dat je binnenkort hierheen komt dan, kun je er meteen een stel meenemen.
"reikt een spade aan, maar als jij liever met een bats gaat spitten vindt ik dat ook goed hoor"quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nee... ze hebben in de documentatie uiteraard geen gebruik gemaakt van standaard ontwerptechnieken, nee hoor, ze schrijven het allemaal lekker uitgebreid uit zodat deze meneer een hoop geleuter moet doorspitten.
Ik doe m'n best wel, hoor... :-Squote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt een spade aan, maar als jij liever met een bats gaat spitten vindt ik dat ook goed hoor"
Het fenomeen idee is het hele eieren eten in de ICT. Je kunt wel een idee hebben, maar dat is pas echt een idee als het uitgewerkt is, dus het idee opschrijven, en dan alle ideeen die voortvloeien uit dat idee tevens opschrijven. En dan is het een kwestie van implementeren, wat in wezen het nog weer verder uitwerken van het idee in de werkelijkheid. Ik kan wel zeggen wat mijn idee is, maar de ene diens interpretatie is toch weer volledig anders dan andermans interpretatie.quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik vond fictieve dingen wel leuk, hoefde je niet bang te zijn dat iemand met jouw idee aan de haal ging enzo.
Waren mijn moeder en stiefvader ook!quote:Op zondag 23 september 2007 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
www.cultentumult.nl
geweldig weekend gehad
vanavond samen met Ang3l en Tante_V (en anderen) genoten van Krezip, en daarna Rob de Nijs
Gisteren The Sheer (ook) en Brainpower
Argh dan zou je ze toch vooruit schoppenquote:Op maandag 24 september 2007 07:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ook goeiemorgen!
Wachten we op Stroekie, of zal ik vast een bakje koffie zetten?
De kindjes waren mee gaan wandelen gisteren omdat papa weg moest, niet echt een succes.
De oudste houdt helemaal niet van wandelen, dus die roept na tien minuten al: Zijn we er bijna, of: Gaan we nu naar huis? En vantevoren maar vragen of ze aub mee mag![]()
Nou ja, ik had erop gerekend, dus zoo erg vond ik het nou ook weer niet.
daar hoef je mij niet van te overtuigen, dat neem ik blindelings van je aanquote:Op maandag 24 september 2007 01:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik doe m'n best wel, hoor... :-S
sorry, ik had file, en een afspraak met de verzekeringsexpert in verband met mijn koffer die nog steeds vermist isquote:Op maandag 24 september 2007 07:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ook goeiemorgen!
Wachten we op Stroekie, of zal ik vast een bakje koffie zetten?
De kindjes waren mee gaan wandelen gisteren omdat papa weg moest, niet echt een succes.
De oudste houdt helemaal niet van wandelen, dus die roept na tien minuten al: Zijn we er bijna, of: Gaan we nu naar huis? En vantevoren maar vragen of ze aub mee mag![]()
Nou ja, ik had erop gerekend, dus zoo erg vond ik het nou ook weer niet.
nou sommige mensen zouden van mij best bloot op straat mogen,quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Faithz het volgende:
Mja, weet het wat het is: geven ze je de nieuwprijs terug, ga je erop vooruit, de kleding is immers al 2 jaar oud. Maar je moet het wel allemaal nieuw kopen omdat je nu eenmaal niet naakt over straat kan.
dat scheelt dus ongeveer 1000 euro als ik dat vlot even ga tellenquote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef Faithz het volgende:
Maar waar het mij om gaat is dat je kleding wel nieuw terug moet kopen!
Zal wel gewoon vals zijnquote:Op maandag 24 september 2007 15:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze heeft een stamboom...
Misschien is het een andere foto, of heeft ze verborgen gebreken(ziek ofzo)
Dit soort katten zijn bijna nooit vals...Het zijn over het algemeen heel rustige dieren.quote:Op maandag 24 september 2007 15:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zal wel gewoon vals zijn
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 24 september 2007 15:52 schreef Faithz het volgende:
Kijk hem nou
[afbeelding]
Maar wij zijn blij dat ze hem weg deden want nu is ie bij ons
Zijn we ook tegengekomen bij de zoektocht naar een hond.. echt te triest voor woorden. Je wilt ze het liefste allemaal meenemen maar met honden is er dan vaak geen land meer mee te bezeilen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Belachelijk...
Er staan ook heel vaak honden en katten op marktplaats van vier maande ofzo, die ze dan wegdoen omdat ze er geen tijd meer voor hebben of zoiets stoms.
Slaat echt nergens op.Dat had je dan toch eerder ook wel geweten.
Als je hier in het asiel kijkt is geloof ik tweederde ofzo een herder(vooral mechelaars)quote:Op maandag 24 september 2007 15:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zijn we ook tegengekomen bij de zoektocht naar een hond.. echt te triest voor woorden. Je wilt ze het liefste allemaal meenemen maar met honden is er dan vaak geen land meer mee te bezeilen.
Als ik later wat vaker thuis zou zijn, zou ik best een tweede kans herder willen. Als mijn kids er ook oud genoeg voor zouden zijn dan. Daar lekker veel tijd in steken, vertrouwen winnen en kijken wat je met zo'n beest kunt bereiken.
Aan de andere kant.. een collega van Nirak fokt politiehonden.. en ik hou van puppies, zeker als je ze veel kunt leren![]()
7 maanden, ik geloof er echt geen hol van.quote:Op maandag 24 september 2007 15:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ze hadden gewoon een aggressief kind, kan die hond niks aan doen!
Ik weet het, ik woon er vlakbij hequote:Op maandag 24 september 2007 15:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als je hier in het asiel kijkt is geloof ik tweederde ofzo een herder(vooral mechelaars)
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde gewoon dat er veel van dezelfde soort zitten...En dat ik dat zoiets typisch vindt.quote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik weet het, ik woon er vlakbij he
Maar daar kunnen we nu zeker niet aan beginnen. Te weinig thuis en als we aan kinderen beginnen ook niet verstandig.
De bench en zijn kussen is hier ook zijn plekquote:Op maandag 24 september 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee ik geloof dat ook niet zo, misschien merkten ze dat het best veel tijd kostte om steeds tegen het kind te roepen: niet aan zijn staart trekken, niet knijpen, aaaien!
Dat doet zo'n kind nu eenmaal.
Of je gaat ermee om, of je wacht tot hij/zij wat groter is( bij kennissen hebben ze het kind duidelijk gemaakt dat de hond wilde slapen of gewoon rusten als ie in de bench ging en dat dat dus betekende dat ze het dier niet mocht aaien, werkte na een aantal keren zeggen heel goed!)
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 september 2007 15:59 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Die dieren hebben een harde en vooral consequente hand nodig. Dat heeft niet iedereen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde gewoon dat er veel van dezelfde soort zitten...En dat ik dat zoiets typisch vindt.
Moet ik nog vaak zeggen dat het niet erg is?quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet zo want ik was vergeten dat we een date hadden.
Je stalkt me!!!quote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moet ik nog vaak zeggen dat het niet erg is?![]()
Jij stalkte mij eerst in mijn vaste SC.quote:Op maandag 24 september 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je stalkt me!!!
Maar het was wel tof.
quote:
Maandag na 15.00 komen we beide uit hetzelfde college gestrompeld, vrij als een vogeltje.quote:Op maandag 24 september 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Maandag is voor jullie dus een goede dag om te daten wat betreft school? Ik heb twee maandagen beschikbaar
Dus ik gok dat w. rond die tijd in NL is.quote:Departure (BOS): October 10, 7:05 PM EDT (evening)
Arrival (AMS): October 11, 8:00 AM CEST (morning)
Dit is een Utrecht meetje met erik en twistquote:Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
de maandagen wordt bij mij moeilijk.... Maar er is altijd nog de grote meet op de 20e toch?
's middags is prima toch? Ik ken nog meer mensen in Utrecht, loop ik lekker op maandag het hele rijtje afquote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Kan iemand me pm-en al het zo ver is, nouja, heel even voor het zo ver is?
Ik heb trouwens een avondklok tegenwoordig, ik moet elke avond om 23.00u gaan slapen.
Dus wat later op de avond kan ik sowieso niet afspreken.
Yep, ik ben pro 's middags.quote:Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
's middags is prima toch? Ik ken nog meer mensen in Utrecht, loop ik lekker op maandag het hele rijtje af
oh, dit is niet de ehv-meet?quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een Utrecht meetje met erik en twistOmdat Erik niet kan op de grote meet.
Nopequote:
Okee. Ik ga nu echt een lijst maken...quote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Yep, ik ben pro 's middags.
De 15e kan ik volgens mij ook wel.
Niet dat ik weet. Maar ik zat er vanmiddag nog aan te denken, sterker nog, ik had het er nog over met Ang3l, vandaar dat ik die link meteen legde bij jullie posts. Sorryquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeHoewel zowel twist als erik daar natuurlijk ook van harte welkom zijn. Maar daar is nog niet zoveel over zeker, toch?
jij wil gewoon 2 keer meten als Wonderer in NL isquote:Op maandag 24 september 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik zat er vanmiddag nog aan te denken, sterker nog, ik had het er nog over met Ang3l, vandaar dat ik die link meteen legde bij jullie posts. Sorry
quote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil gewoon 2 keer meten als Wonderer in NL is
wat een loffelijk streven![]()
Ik weet het, wij ook niet helemaal, maar he!quote:
Dus Ehv kan de 19e al niet?quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik hoop dat ik zaterdags fit genoeg ben.... ik ga die vrijdag daarvoor met Ang3l en Tante_V op stap...
We gaan pas rond elf uur of zo, dus dat moet wel te combineren zijnquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We gaan pas rond elf uur of zo, dus dat moet wel te combineren zijn
Dat zou wel een optie zijn ja. Als mensen het zat zijn om in een kringetje beleefdheden uit te wisselen (quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
En anders gaan we met zijn allen daar feesten, het IS gewoon in ehv hoor
je weet de voordehandliggendste plek he? Op kruipafstand...quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel een optie zijn ja. Als mensen het zat zijn om in een kringetje beleefdheden uit te wisselen () kunnen we altijd nog uit ons dak gaan. Moet ik alleen wel een slaapplaats hebben.
Als hij daar geen problemen mee heeft, graagquote:Op maandag 24 september 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je weet de voordehanliggedste plek he? Op kruipafstand...
ik zal het hem voorstellen morgen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als hij daar geen problemen mee heeft, graag
Nope. Maar ik kan heel goed muurbloempje spelenquote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
Kun je een beetje dansen wonderer?
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Maar ik kan heel goed muurbloempje spelen
Dat heb ik tegenwoordig ook steeds vaker.quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet
En toch, ik kan niet stilzitten als ik op stap ben, ik trek me er niet zoveel meer van aan wat anderen denken, doe lekker waar ik zin in heb.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook steeds vaker.
Oh my, ik realiseer me net dat ik me vanavond echt geweldig goed voel.
Ik vind het best. Ik wil sowieso ervaring opdoen vanwege Arthurquote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet
En toch, ik kan niet stilzitten als ik op stap ben, ik trek me er niet zoveel meer van aan wat anderen denken, doe lekker waar ik zin in heb. Eens zien of we je mee kunnen krijgen
... damn, dit heb ik gedroomd, ik was dit aan het typen en had ineens zon déja-vu-moment....
komt mooi uit... is 80's en 90's muziekquote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het best. Ik wil sowieso ervaring opdoen vanwege ArthurVerhalen schrijven over een clubtijger terwijl je zelf nooit uitgaat is toch enigszins... vreemd
en je bent bang voor een conditionele achterstand ten opzichte van Ang3l ?quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik hoop dat ik zaterdags fit genoeg ben.... ik ga die vrijdag daarvoor met Ang3l en Tante_V op stap...
Ik ben niet echt gewend om tot laat (of vroeg....) op stap te gaanquote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je bent bang voor een conditionele achterstand ten opzichte van Ang3l ?
ik ben zo'n zacht eitje... wacht maar tot je me IRL zietquote:Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, daar word je hard van.
Ik ben ook een zacht eitje hoorquote:Op maandag 24 september 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben zo'n zacht eitje... wacht maar tot je me IRL ziet
...quote:Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, daar word je hard van.
Wit snot en gele drab?quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook een zacht eitje hoor. Die zijn het lekkerst.
Ik dacht het.... jij zegt het (niet)quote:
of vice versaquote:
@ Erikquote:Op maandag 24 september 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben zo'n zacht eitje... wacht maar tot je me IRL ziet
Nee, het wit moet wel gewoon stevig zijn, maar het geel mag best een beetje vloeibaar zijn.quote:
kunnen jullie wel, zo zonder Maedelquote:Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht het.... jij zegt het (niet)
Nou zeg! Jouw dirty mind slaat wel érg ver doorquote:
alsof jij zo braaf bent:quote:Op maandag 24 september 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zeg! Jouw dirty mind slaat wel érg ver door.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het wit moet wel gewoon stevig zijn, maar het geel mag best een beetje vloeibaar zijn.
Ik zat serieus te denken om eronder te zetten "DISCLAIMER: HET GAAT OVER EEN EI!", maar ik vond dat wat ver gaan. Blijkbaar had ik het misquote:
vandaar die zonnebril......quote:Op maandag 24 september 2007 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat serieus te denken om eronder te zetten "DISCLAIMER: HET GAAT OVER EEN EI!", maar ik vond dat wat ver gaan. Blijkbaar had ik het mis.
Over zonnebrillen gesproken, vorige week ging mijn ene stuk en gisteren mijn anderenquote:
Dat is juist het voordeel alsl oude dingen stuk gaan, dan mag je weer nieuwe kopenquote:Op maandag 24 september 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over zonnebrillen gesproken, vorige week ging mijn ene stuk en gisteren mijn anderenMaar nu heb ik weer twee nieuwe. Wel jammer, die ene was echt tof en had ik al drie jaar.
Dan moet je daar heel zuinig op zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar sommige oude dingen zijn leuk.
ja daar had ik dus vanochtend hele discussie over met de verzekeringsexpert in verband met die vermiste koffer van mijquote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je daar heel zuinig op zijn.
kreeg 2 weken geleden wel telefoon dat ze hem getraceert hadden, maar tot op heden is hij dus nog steeds niet in Nederlandquote:Op maandag 24 september 2007 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ik dacht dat jij je koffer terug had?
Of is dit weer een andere?
Ja maar ik vond hem zo coolquote:Op maandag 24 september 2007 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is juist het voordeel alsl oude dingen stuk gaan, dan mag je weer nieuwe kopen
Ja, dat zei je al eens. Ik dacht in het begin dat je het gewoon leuk bij je outfit vond passen..quote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar ik vond hem zo coolIk ga nog wel het pootje proberen te lijmen.
Ik heb zonnebrillen gewoon nodig, vandaar ook de reserve.
Mja. Als je iets moet dragen, zoek je natuurlijk wel iets uit dat bij je pastquote:Op maandag 24 september 2007 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al eens. Ik dacht in het begin dat je het gewoon leuk bij je outfit vond passen..
ik laat de laatste inderdaad voor uquote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Kom op, nog 3 posts. Nu nog 2 dus. Wie o wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |