Ja tuurlijk!quote:Op maandag 24 september 2007 15:52 schreef Faithz het volgende:
Kijk hem nou
[afbeelding]
Maar wij zijn blij dat ze hem weg deden want nu is ie bij ons

Zijn we ook tegengekomen bij de zoektocht naar een hond.. echt te triest voor woorden. Je wilt ze het liefste allemaal meenemen maar met honden is er dan vaak geen land meer mee te bezeilen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Belachelijk...
Er staan ook heel vaak honden en katten op marktplaats van vier maande ofzo, die ze dan wegdoen omdat ze er geen tijd meer voor hebben of zoiets stoms.
Slaat echt nergens op.Dat had je dan toch eerder ook wel geweten.

Als je hier in het asiel kijkt is geloof ik tweederde ofzo een herder(vooral mechelaars)quote:Op maandag 24 september 2007 15:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zijn we ook tegengekomen bij de zoektocht naar een hond.. echt te triest voor woorden. Je wilt ze het liefste allemaal meenemen maar met honden is er dan vaak geen land meer mee te bezeilen.
Als ik later wat vaker thuis zou zijn, zou ik best een tweede kans herder willen. Als mijn kids er ook oud genoeg voor zouden zijn dan. Daar lekker veel tijd in steken, vertrouwen winnen en kijken wat je met zo'n beest kunt bereiken.
Aan de andere kant.. een collega van Nirak fokt politiehonden.. en ik hou van puppies, zeker als je ze veel kunt leren![]()

7 maanden, ik geloof er echt geen hol van.quote:Op maandag 24 september 2007 15:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ze hadden gewoon een aggressief kind, kan die hond niks aan doen!

Ik weet het, ik woon er vlakbij hequote:Op maandag 24 september 2007 15:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als je hier in het asiel kijkt is geloof ik tweederde ofzo een herder(vooral mechelaars)

Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde gewoon dat er veel van dezelfde soort zitten...En dat ik dat zoiets typisch vindt.quote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik weet het, ik woon er vlakbij he
Maar daar kunnen we nu zeker niet aan beginnen. Te weinig thuis en als we aan kinderen beginnen ook niet verstandig.

De bench en zijn kussen is hier ook zijn plekquote:Op maandag 24 september 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee ik geloof dat ook niet zo, misschien merkten ze dat het best veel tijd kostte om steeds tegen het kind te roepen: niet aan zijn staart trekken, niet knijpen, aaaien!
Dat doet zo'n kind nu eenmaal.
Of je gaat ermee om, of je wacht tot hij/zij wat groter is( bij kennissen hebben ze het kind duidelijk gemaakt dat de hond wilde slapen of gewoon rusten als ie in de bench ging en dat dat dus betekende dat ze het dier niet mocht aaien, werkte na een aantal keren zeggen heel goed!)

Goeiemorgenquote:Op maandag 24 september 2007 15:59 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.

Die dieren hebben een harde en vooral consequente hand nodig. Dat heeft niet iedereen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde gewoon dat er veel van dezelfde soort zitten...En dat ik dat zoiets typisch vindt.

Moet ik nog vaak zeggen dat het niet erg is?quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet zo want ik was vergeten dat we een date hadden.

Je stalkt me!!!quote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moet ik nog vaak zeggen dat het niet erg is?![]()

Jij stalkte mij eerst in mijn vaste SC.quote:Op maandag 24 september 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je stalkt me!!!
Maar het was wel tof.

quote:

Maandag na 15.00 komen we beide uit hetzelfde college gestrompeld, vrij als een vogeltje.quote:Op maandag 24 september 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Maandag is voor jullie dus een goede dag om te daten wat betreft school? Ik heb twee maandagen beschikbaar

Dus ik gok dat w. rond die tijd in NL is.quote:Departure (BOS): October 10, 7:05 PM EDT (evening)
Arrival (AMS): October 11, 8:00 AM CEST (morning)

Dit is een Utrecht meetje met erik en twistquote:Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
de maandagen wordt bij mij moeilijk.... Maar er is altijd nog de grote meet op de 20e toch?

's middags is prima toch? Ik ken nog meer mensen in Utrecht, loop ik lekker op maandag het hele rijtje afquote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Kan iemand me pm-en al het zo ver is, nouja, heel even voor het zo ver is?
Ik heb trouwens een avondklok tegenwoordig, ik moet elke avond om 23.00u gaan slapen.
Dus wat later op de avond kan ik sowieso niet afspreken.

Yep, ik ben pro 's middags.quote:Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
's middags is prima toch? Ik ken nog meer mensen in Utrecht, loop ik lekker op maandag het hele rijtje af

oh, dit is niet de ehv-meet?quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een Utrecht meetje met erik en twistOmdat Erik niet kan op de grote meet.

Nopequote:

Okee. Ik ga nu echt een lijst maken...quote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Yep, ik ben pro 's middags.
De 15e kan ik volgens mij ook wel.

Niet dat ik weet. Maar ik zat er vanmiddag nog aan te denken, sterker nog, ik had het er nog over met Ang3l, vandaar dat ik die link meteen legde bij jullie posts. Sorryquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeHoewel zowel twist als erik daar natuurlijk ook van harte welkom zijn. Maar daar is nog niet zoveel over zeker, toch?

jij wil gewoon 2 keer meten als Wonderer in NL isquote:Op maandag 24 september 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik zat er vanmiddag nog aan te denken, sterker nog, ik had het er nog over met Ang3l, vandaar dat ik die link meteen legde bij jullie posts. Sorry

quote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil gewoon 2 keer meten als Wonderer in NL is
wat een loffelijk streven![]()

Ik weet het, wij ook niet helemaal, maar he!quote:

Dus Ehv kan de 19e al niet?quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik hoop dat ik zaterdags fit genoeg ben.... ik ga die vrijdag daarvoor met Ang3l en Tante_V op stap...

We gaan pas rond elf uur of zo, dus dat moet wel te combineren zijnquote:

quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We gaan pas rond elf uur of zo, dus dat moet wel te combineren zijn
Dat zou wel een optie zijn ja. Als mensen het zat zijn om in een kringetje beleefdheden uit te wisselen (quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
En anders gaan we met zijn allen daar feesten, het IS gewoon in ehv hoor

je weet de voordehandliggendste plek he? Op kruipafstand...quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel een optie zijn ja. Als mensen het zat zijn om in een kringetje beleefdheden uit te wisselen () kunnen we altijd nog uit ons dak gaan. Moet ik alleen wel een slaapplaats hebben.

Als hij daar geen problemen mee heeft, graagquote:Op maandag 24 september 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je weet de voordehanliggedste plek he? Op kruipafstand...

ik zal het hem voorstellen morgen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als hij daar geen problemen mee heeft, graag

Nope. Maar ik kan heel goed muurbloempje spelenquote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
Kun je een beetje dansen wonderer?

Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Maar ik kan heel goed muurbloempje spelen

Dat heb ik tegenwoordig ook steeds vaker.quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet
En toch, ik kan niet stilzitten als ik op stap ben, ik trek me er niet zoveel meer van aan wat anderen denken, doe lekker waar ik zin in heb.

quote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig ook steeds vaker.
Oh my, ik realiseer me net dat ik me vanavond echt geweldig goed voel.

Ik vind het best. Ik wil sowieso ervaring opdoen vanwege Arthurquote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet
En toch, ik kan niet stilzitten als ik op stap ben, ik trek me er niet zoveel meer van aan wat anderen denken, doe lekker waar ik zin in heb. Eens zien of we je mee kunnen krijgen
... damn, dit heb ik gedroomd, ik was dit aan het typen en had ineens zon déja-vu-moment....

komt mooi uit... is 80's en 90's muziekquote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het best. Ik wil sowieso ervaring opdoen vanwege ArthurVerhalen schrijven over een clubtijger terwijl je zelf nooit uitgaat is toch enigszins... vreemd

en je bent bang voor een conditionele achterstand ten opzichte van Ang3l ?quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik hoop dat ik zaterdags fit genoeg ben.... ik ga die vrijdag daarvoor met Ang3l en Tante_V op stap...

Ik ben niet echt gewend om tot laat (of vroeg....) op stap te gaanquote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je bent bang voor een conditionele achterstand ten opzichte van Ang3l ?

ik ben zo'n zacht eitje... wacht maar tot je me IRL zietquote:Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, daar word je hard van.

Ik ben ook een zacht eitje hoorquote:Op maandag 24 september 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben zo'n zacht eitje... wacht maar tot je me IRL ziet

...quote:Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, daar word je hard van.

Wit snot en gele drab?quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook een zacht eitje hoor. Die zijn het lekkerst.

Ik dacht het.... jij zegt het (niet)quote:

of vice versaquote:

@ Erikquote:Op maandag 24 september 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben zo'n zacht eitje... wacht maar tot je me IRL ziet

Nee, het wit moet wel gewoon stevig zijn, maar het geel mag best een beetje vloeibaar zijn.quote:

kunnen jullie wel, zo zonder Maedelquote:Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht het.... jij zegt het (niet)

Nou zeg! Jouw dirty mind slaat wel érg ver doorquote:

alsof jij zo braaf bent:quote:Op maandag 24 september 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zeg! Jouw dirty mind slaat wel érg ver door.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het wit moet wel gewoon stevig zijn, maar het geel mag best een beetje vloeibaar zijn.

Ik zat serieus te denken om eronder te zetten "DISCLAIMER: HET GAAT OVER EEN EI!", maar ik vond dat wat ver gaan. Blijkbaar had ik het misquote:

vandaar die zonnebril......quote:Op maandag 24 september 2007 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat serieus te denken om eronder te zetten "DISCLAIMER: HET GAAT OVER EEN EI!", maar ik vond dat wat ver gaan. Blijkbaar had ik het mis.

Over zonnebrillen gesproken, vorige week ging mijn ene stuk en gisteren mijn anderenquote:

Dat is juist het voordeel alsl oude dingen stuk gaan, dan mag je weer nieuwe kopenquote:Op maandag 24 september 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over zonnebrillen gesproken, vorige week ging mijn ene stuk en gisteren mijn anderenMaar nu heb ik weer twee nieuwe. Wel jammer, die ene was echt tof en had ik al drie jaar.

Dan moet je daar heel zuinig op zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar sommige oude dingen zijn leuk.

ja daar had ik dus vanochtend hele discussie over met de verzekeringsexpert in verband met die vermiste koffer van mijquote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je daar heel zuinig op zijn.

kreeg 2 weken geleden wel telefoon dat ze hem getraceert hadden, maar tot op heden is hij dus nog steeds niet in Nederlandquote:Op maandag 24 september 2007 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Ik dacht dat jij je koffer terug had?
Of is dit weer een andere?

Ja maar ik vond hem zo coolquote:Op maandag 24 september 2007 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is juist het voordeel alsl oude dingen stuk gaan, dan mag je weer nieuwe kopen

Ja, dat zei je al eens. Ik dacht in het begin dat je het gewoon leuk bij je outfit vond passen..quote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar ik vond hem zo coolIk ga nog wel het pootje proberen te lijmen.
Ik heb zonnebrillen gewoon nodig, vandaar ook de reserve.

Mja. Als je iets moet dragen, zoek je natuurlijk wel iets uit dat bij je pastquote:Op maandag 24 september 2007 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al eens. Ik dacht in het begin dat je het gewoon leuk bij je outfit vond passen..

ik laat de laatste inderdaad voor uquote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Kom op, nog 3 posts. Nu nog 2 dus. Wie o wie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |