Ja, beetje wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Faithz het volgende:
Prutsers.. ?
Zijn ze groot genoeg om de stofzuiger vast te houden??quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ze kunnen dat nog niet, maar ik laat ze wel hun kamer opruimen en stoffen vinden ze zelfs leuk(soms)
Okee, ik zei net dat ik ging, maar ik bedoel nu dus.
en de gaydar ging af?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Ik fietste vandaag door onze nieuwe straat en bij de buren stond een vrij forse dame met kort haar, jaar of dertig, in een politie-uniform
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu kom ik net weer een raar beest tegen...
[afbeelding]
Tis een kale fret..![]()
ja, diequote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
ups als in de bezorgservice? of mis ik wat?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:30 schreef liefie_ het volgende:
ow nou doe mij die maar!
ik val niet op potteuze vrouwen
Wel je WCD goed onbruikbaar maken he?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef maedel het volgende:
zo, flink gewinkeld, tips gekregen in K&W, morgen keuken zetten! Again ja![]()
Yeah, een beetje welquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef maedel het volgende:
[..]
en de gaydar ging af?
In Amerika heb je toch ook het fenomeen ups girl?![]()
gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als ik hetero was zou ik wel op potten vallen.
quote:
ehm, en wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef jwjw het volgende:
deal! ;-)
..............En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat
Oh, dat kan wel bij een kind ingebouwd worden, hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef Faithz het volgende:
Kinderen moeten ook een uit knop.
welke kikkerpoel? Onze jongste (4) zei laatst dat kikkers niet echt bestaan, alleen in verhaaltjes. Hoog tijd voor wat lessen in natuur... Ik heb hem beloofd dat we samen kikkers gaan zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan vaker naar die kikkerpoel achter datboerderijtje
![]()
Als je dat pad afloopt, met datboerderijtje
links van je, en daarna de eerste links gaat, daar
Een loklesbeau natuurlijk! En wanneer ik lik ga ik hier niet vertellenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel
wat betreft onderschrift, aldus lokpot, of likkepot lokpot?
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel je WCD goed onbruikbaar maken he?
Niet om het huis te verbouwen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:06 schreef philana het volgende:
Nee... niet echt... ik wacht al een jaar op mijn vader om een kastje te maken voor me... ! Maar het zal wel meevallen.. het meeste kan ik "slepen" .. moet alleen mijn vloer dan even niet verknallen! Komt goed.. heb er zin in! Maar eerst moet die gast de boeken komen halen!
Jij nog plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |