maar goed dat je binnenkort hierheen komt dan, kun je er meteen een stel meenemen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Dekbedovertrekken zijn hier echt zeldzaam, heel vreemd.
Die krengen hebben in Nederland vast een andere maatquote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar goed dat je binnenkort hierheen komt dan, kun je er meteen een stel meenemen.
"reikt een spade aan, maar als jij liever met een bats gaat spitten vindt ik dat ook goed hoor"quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nee... ze hebben in de documentatie uiteraard geen gebruik gemaakt van standaard ontwerptechnieken, nee hoor, ze schrijven het allemaal lekker uitgebreid uit zodat deze meneer een hoop geleuter moet doorspitten.
Ik doe m'n best wel, hoor... :-Squote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt een spade aan, maar als jij liever met een bats gaat spitten vindt ik dat ook goed hoor"
Het fenomeen idee is het hele eieren eten in de ICT. Je kunt wel een idee hebben, maar dat is pas echt een idee als het uitgewerkt is, dus het idee opschrijven, en dan alle ideeen die voortvloeien uit dat idee tevens opschrijven. En dan is het een kwestie van implementeren, wat in wezen het nog weer verder uitwerken van het idee in de werkelijkheid. Ik kan wel zeggen wat mijn idee is, maar de ene diens interpretatie is toch weer volledig anders dan andermans interpretatie.quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik vond fictieve dingen wel leuk, hoefde je niet bang te zijn dat iemand met jouw idee aan de haal ging enzo.
Waren mijn moeder en stiefvader ook!quote:Op zondag 23 september 2007 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
www.cultentumult.nl
geweldig weekend gehad
vanavond samen met Ang3l en Tante_V (en anderen) genoten van Krezip, en daarna Rob de Nijs
Gisteren The Sheer (ook) en Brainpower
Argh dan zou je ze toch vooruit schoppenquote:Op maandag 24 september 2007 07:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ook goeiemorgen!
Wachten we op Stroekie, of zal ik vast een bakje koffie zetten?
De kindjes waren mee gaan wandelen gisteren omdat papa weg moest, niet echt een succes.
De oudste houdt helemaal niet van wandelen, dus die roept na tien minuten al: Zijn we er bijna, of: Gaan we nu naar huis? En vantevoren maar vragen of ze aub mee mag![]()
Nou ja, ik had erop gerekend, dus zoo erg vond ik het nou ook weer niet.
daar hoef je mij niet van te overtuigen, dat neem ik blindelings van je aanquote:Op maandag 24 september 2007 01:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik doe m'n best wel, hoor... :-S
sorry, ik had file, en een afspraak met de verzekeringsexpert in verband met mijn koffer die nog steeds vermist isquote:Op maandag 24 september 2007 07:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ook goeiemorgen!
Wachten we op Stroekie, of zal ik vast een bakje koffie zetten?
De kindjes waren mee gaan wandelen gisteren omdat papa weg moest, niet echt een succes.
De oudste houdt helemaal niet van wandelen, dus die roept na tien minuten al: Zijn we er bijna, of: Gaan we nu naar huis? En vantevoren maar vragen of ze aub mee mag![]()
Nou ja, ik had erop gerekend, dus zoo erg vond ik het nou ook weer niet.
nou sommige mensen zouden van mij best bloot op straat mogen,quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Faithz het volgende:
Mja, weet het wat het is: geven ze je de nieuwprijs terug, ga je erop vooruit, de kleding is immers al 2 jaar oud. Maar je moet het wel allemaal nieuw kopen omdat je nu eenmaal niet naakt over straat kan.
dat scheelt dus ongeveer 1000 euro als ik dat vlot even ga tellenquote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef Faithz het volgende:
Maar waar het mij om gaat is dat je kleding wel nieuw terug moet kopen!
Zal wel gewoon vals zijnquote:Op maandag 24 september 2007 15:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze heeft een stamboom...
Misschien is het een andere foto, of heeft ze verborgen gebreken(ziek ofzo)
Dit soort katten zijn bijna nooit vals...Het zijn over het algemeen heel rustige dieren.quote:Op maandag 24 september 2007 15:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zal wel gewoon vals zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |