Mja, als ik het ga beschrijven, vervliegt het droomgevoel, maar het ging over de "bediende" die erg van zijn "meester" hield en pas toen het te laat was, bleek het ook wederzijds te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:10 schreef Faithz het volgende:
Dan ga je niet JB
Geen dingen doen waar je geen zin in hebt.
Wat heb je gedroomd wonderer?

Jawel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:10 schreef Faithz het volgende:
Dan ga je niet JB
Geen dingen doen waar je geen zin in hebt.
Wat heb je gedroomd wonderer?

Ze weet niet eens dat ik ze maakquote:Op zondag 23 september 2007 14:34 schreef maedel het volgende:
oh Erik, hoe gaaf!![]()
Ga nou niet zeggen, dat je moeder die prenten nog niet aan de muur heeft hangen!

dat meen je niet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze weet niet eens dat ik ze maak!

Nou, gaat het 'r dan vertellen. Laat een paar foto's mooi afdrukken, lijst ze in, en geef ze voor haar verjaardag of zo.quote:Op zondag 23 september 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze weet niet eens dat ik ze maak!

Nee, het was gewoon "active" toen ik op "active topics" in het algemeen klikte.quote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Zeg Maedel, snuffel jij door onze active topics of is het toeval?

Wij kijken meubelsquote:Op zondag 23 september 2007 18:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon "active" toen ik op "active topics" in het algemeen klikte.
"potentiëel reltopic" dacht ik toen. En jullie waren er ook, dús gezellig, dús een tvp
Intussen zet ik maar weer eens een keuken![]()

ja hoor, de keuken is bijna af, en het is nog niet eens middernachtquote:Op zondag 23 september 2007 19:16 schreef Faithz het volgende:
Beter: iedereen een goed weekend gehad?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |