abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53327029
Welkom aan de bittertafel van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.

Euro door 'psychologische' grens van 1,40 dollar

pi_53327060
Potjandorie. Ik had dollars moeten hebben.

Maar ja, ik zou ook euro's willen hebben.
pi_53327111
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:15 schreef Autodidact het volgende:
Potjandorie. Ik had dollars moeten hebben.

Maar ja, ik zou ook euro's willen hebben.
Wel grappig overigens dat de euro eigenlijk historisch gezien zwak is. De "geldgroei" in de eurozone is gierend hoog met zo'n 10% per jaar. Ver boven de doelstelling van het ECB van 4,5% per jaar. Dat laat pas zien hoe zwak de dollar eigenlijk is.
pi_53327198
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Wel grappig overigens dat de euro eigenlijk historisch gezien zwak is. De "geldgroei" in de eurozone is gierend hoog met zo'n 10% per jaar. Ver boven de doelstelling van het ECB van 4,5% per jaar. Dat laat pas zien hoe zwak de dollar eigenlijk is.
Hoe kan de geldgroei boven de doelstelling van de ECB stijgen? Zij zijn toch de drukkers van het geld?
pi_53327199
Oi!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53327237
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hoe kan de geldgroei boven de doelstelling van de ECB stijgen? Zij zijn toch de drukkers van het geld?
Niet al het geld is in contanten. Het meeste niet zelfs.
pi_53327247
Als je 1, 40 dollar neerlegt voor een Euro, kan je nog niet zeggen dat de dollar geen cent meer waard is, imo
Road kill collector would be appropriate
pi_53327271
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het virtueel creëeren van geld ligt niet in de handen van de ECB. Ze kunnen het alleen bijsturen. Of moeten ze opeens hypotheken en leningen gaan weigeren? Het drukken van geld hebben ze wel een monopolie op, maar het gedrukte geld is slechts een fractie van al het geld wat er (virtueel) bestaat.
pi_53327277
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:23 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Als je 1, 40 dollar neerlegt voor een Euro, kan je nog niet zeggen dat de dollar geen cent meer waard is, imo
Hij is toch echt weer een paar cent minder waard geworden en niet een paar cent meer.
pi_53327283
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet al het geld is in contanten. Het meeste niet zelfs.
Nee, maar een individu kan geen digitaal geld verzinnen. Al het geld komt ergens vandaan he.
pi_53327289
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee, maar een individu kan geen digitaal geld verzinnen. Al het geld komt ergens vandaan he.
Hypotheken, leningen.
pi_53327312
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Het virtueel creëeren van geld ligt niet in de handen van de ECB. Ze kunnen het alleen bijsturen. Of moeten ze opeens hypotheken en leningen gaan weigeren? Het drukken van geld hebben ze wel een monopolie op, maar het gedrukte geld is slechts een fractie van al het geld wat er (virtueel) bestaat.
Maar wie maakt dat virtuele geld dan? Zit er iemand een nul bij de bankrekening te schrijven of zo>
pi_53327328
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:04 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat docenten gebrekkige kennis over de islam hebben en leerlingen dus verkeerd voorlichten?
de oudere docenten hebben daar vaak last van omdat zij vaker een niet-islamitische achtergrond hebben en minder (juiste) kennis vd islam hebben genomen via het onderwijs dan de jongere docenten
quote:
Wat doet je denken dat Ella Vogelaar beter kan voorlichten? Ik bedoel, als het echt om voorlichting ging moet het niet je doel zijn om de afkeer te verminderen - het resultaat van louter voorlichting kan namelijk ook zijn dat de afkeer vergroot wordt. Voorlichten met een doel de mening te veranderen heet volgens mij propaganda en daar moet een overheid niet aan beginnen want ideeën zijn privé.
het onderwijs geeft niet alleen kennis over de islam maar ook net zo veel over andere godsdiensten, en over humanisme, ik neem aan dat Vogelaar en/of de minister van onderwijs dat niet wil verwaarlozen ten gunste vd islam

overigens heb ikzelf meer over de islam onderwijs gehad dan over bv. het jodendom, (daar vooral over de jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog) maar dat kwam omdat Marokko in het aardrijkskundepakket zat, wat een keuzevak was
quote:
[..]

We weten niet hoe de jongeren denken over moslims of conservatieven omdat ze dat nooit gevraagd is. Als je aan jongeren vraagt of ze een negatieve houding jegens conservatisme hebben zul je ook wel op 50% komen, en naar mening hebben ze daar alle recht toe.
islam is meer dan conservatisme, het is veel meer afgebakend, de mensen die de islam aanhangen zijn makkelijker te onderscheiden in de maatschappij dan conservatieven door bv. hun levenswijze, een speciaal gebouw, bepaalde symbool, het roept bij de jongeren dus veel meer dingen op dan conservatisme dus is het een ernstiger zaak dat zoveel jongeren zo negatief over de islam denken omdat dit de integratie van niet-Westerse bevolkingsgroepen kan bemoeilijken
pi_53327332
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Hypotheken, leningen.
Oh, ok. Dus eigenlijk betekent het dat men meer leent dan spaart?
pi_53327334
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Een groot deel bestaat slechts electronisch daar kan de ECB niet zoveel aan doen. Je hiuis wordt 20% meer waard en daar sluit je een nieuwe lening op af zodat je geld hebt maar daar heeft de ECB verder geen invloed op.
pi_53327376
lkkr goedkoop toch, zou wel wat anime series willen kopen in Amerika.
pi_53327491
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:25 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Maar wie maakt dat virtuele geld dan? Zit er iemand een nul bij de bankrekening te schrijven of zo>
Banken creëeren geld uit het niets door uit te lenen en hypotheken af te geven.
pi_53327569
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oh, ok. Dus eigenlijk betekent het dat men meer leent dan spaart?
In principe wordt er evenveel geleend en gespaard, als je het over de hele wereld betrekt. Maar het geld wordt zo oneerlijk verdeeld dat velen meer lenen dan sparen, en dat er veel geld bij een kleine club komt. Maar deze kleine club kan de vraag naar producten en diensten niet hoog houden omdat ze weinig met hun geld doen. Daarom moet er veel geld gecreëerd worden. Geld zelf is niets waard, het wordt alleen gebruikt als tool om de vraag naar producten en diensten hoog te houden. Zo creëer je materiële welvaart.

Het ECB ziet de geldgroei als een probleem, en ze kunnen daar makkelijk wat aan doen. Ze kunnen de rente mogen verdubbelen. Probleem is dan alleen dat je in een recessie belandt. Het ECB zoekt altijd de balans tussen inflatie, geldgroei en economische groei. Dat is het probleem.
pi_53327667
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

de oudere docenten hebben daar vaak last van omdat zij vaker een niet-islamitische achtergrond hebben en minder (juiste) kennis vd islam hebben genomen via het onderwijs dan de jongere docenten
Dat wil nog niet zeggen dat ze er voor zorgen dat de jongeren een negatief beeld over de islam hebben. Het kan ook zijn dat ze de islam onterecht verbloemen met hun onkunde.
quote:

het onderwijs geeft niet alleen kennis over de islam maar ook net zo veel over andere godsdiensten, en over humanisme, ik neem aan dat Vogelaar en/of de minister van onderwijs dat niet wil verwaarlozen ten gunste vd islam
Nou ja, ik weet niet of onderwijs het middel is, maar ze geeft aan dat ze er een politiek doel mee wil bereiken. Meer begrip voor humanisme of boeddhisme zag ik niet staan...
quote:

islam is meer dan conservatisme, het is veel meer afgebakend, de mensen die de islam aanhangen zijn makkelijker te onderscheiden in de maatschappij dan conservatieven door bv. hun levenswijze, een speciaal gebouw, bepaalde symbool, het roept bij de jongeren dus veel meer dingen op dan conservatisme dus is het een ernstiger zaak dat zoveel jongeren zo negatief over de islam denken omdat dit de integratie van niet-Westerse bevolkingsgroepen kan bemoeilijken
Maar de vraag is of een gebrek aan feitenkennis daar debet aan is. Iemand die positief tegen de islam staat zal zeggen dat hoe meer kennis over de islam jongeren hebben, hoe positiever ze over de islam zullen zijn. Iemand die negatief over de islam denkt zal zeggen dat meer feitenkennis alleen maar meer haat zaait. Natuurlijk is het niet goed voor integratie als men elkaar haat, maar nu wordt de oorzaak bij onwetendheid over de islam gelegd. Ik denk dat de oorzaak voornamelijk in de psyche van een jongere zit en dat dat op zich wel verandert als men ouder wordt. Voor jongeren is de islam waarschijnlijk wat ze moslims om zich heen zien doen en niet zo zeer wat de leraar erover zegt en Vogelaar kan daar niets aan doen - misschien is een beetje polarisatie wel gezond want geforceerde eenheid is een tijdbom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Autodidact op 20-09-2007 14:51:06 ]
  donderdag 20 september 2007 @ 14:43:53 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53327756
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:36 schreef pberends het volgende:

[..]

In principe wordt er evenveel geleend en gespaard, als je het over de hele wereld betrekt. Maar het geld wordt zo oneerlijk verdeeld dat velen meer lenen dan sparen, en dat er veel geld bij een kleine club komt. Maar deze kleine club kan de vraag naar producten en diensten niet hoog houden omdat ze weinig met hun geld doen. Daarom moet er veel geld gecreëerd worden. Geld zelf is niets waard, het wordt alleen gebruikt als tool om de vraag naar producten en diensten hoog te houden. Zo creëer je materiële welvaart.

Het ECB ziet de geldgroei als een probleem, en ze kunnen daar makkelijk wat aan doen. Ze kunnen de rente mogen verdubbelen. Probleem is dan alleen dat je in een recessie belandt. Het ECB zoekt altijd de balans tussen inflatie, geldgroei en economische groei. Dat is het probleem.
Met als enige 'tool' de rentestand?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53327844
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Met als enige 'tool' de rentestand?
Bij een echt vrije markt wel. Maar economie en geld wordt ook beinvloed door onderwijs, infrastructuur, gezondheidszorg enzovoorts van een land.
pi_53328058
Over de grootschalige beroving van uw portemonnee door overheden en banken middels ongebreidelde geldcreatie:

The Fight for Honest Money

Terugkeer naar de goudstandaard of een andere vorm van commidiy backed money, liever vandaag dan morgen. Helaas gaat dat politici boven de pet, die hebben het liever over cd's voor pasgeboren baby's.
pi_53328125
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Banken creëeren geld uit het niets door uit te lenen en hypotheken af te geven.
En van wie lenen de banken dat geld? Juist, van de centrale bank.
pi_53328140
Ben je jihadi's aan het ronselen, Henri?
pi_53328156
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Autodidact het volgende:
De liberale jihad, gevaarlijk hoor.
pi_53328173
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef Reya het volgende:

[..]

In een enkel geval. Het grootste zijn echter de tegoeden van banken en spaarders die weer uitgeleend worden. En soms wordt er nog wat meer uitgeleend, dat kan zolang de bank wordt vertrouwd en de dekking redelijk ok is. Waar de centrale banken weer om de hoek komen kijken om daar normen voor te zetten.
pi_53328209
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

In een enkel geval. Het grootste zijn echter de tegoeden van banken en spaarders die weer uitgeleend worden. En soms wordt er nog wat meer uitgeleend, dat kan zolang de bank wordt vertrouwd en de dekking redelijk ok is. Waar de centrale banken weer om de hoek komen kijken om daar normen voor te zetten.
Ja, maar in het eerste geval is er simpelweg sprake van geldcirculatie; tegoeden van banken en spaarders zijn tenslotte al reeel existerend geld.
pi_53328213
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Reya het volgende:

[..]

De liberale jihad, gevaarlijk hoor.
Zo af en toe een radicale soera reciteren aan de makke schaapjes in SC. Voor je het weet ligt er een bom bij de ECB.

Interessant materiaal trouwens, Henri. Zal het vanavond doornemen.
pi_53328293
tvp
pi_53328366
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Autodidact het volgende:
Altijd
pi_53328415
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef Reya het volgende:

[..]

Ja en? Dat doet niets af aan de stelling. De centrale bank kan niet zeggen dat ze geen geld mogen creëeren, ze kunnen het slechts beinvloeden door de rente.
pi_53328435
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Over de grootschalige beroving van uw portemonnee door overheden en banken middels ongebreidelde geldcreatie:

The Fight for Honest Money

Terugkeer naar de goudstandaard of een andere vorm van commidiy backed money, liever vandaag dan morgen. Helaas gaat dat politici boven de pet, die hebben het liever over cd's voor pasgeboren baby's.
Ron Paul .
pi_53328485
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef pberends het volgende:
Ron Paul .
Dat is inderdaad de enige politicus die wél kaas heeft gegeten van economie en van de gevaren en immoraliteit van fiat money.
pi_53329131
Hmm...interessant.

Ik las eens ergens dat de VS Irak binnenvielen om de vraag naar dollars te doen toenemen. Irak zou dan haar olie weer voor dollars verkopen. Die vlieger lijkt toch niet helemaal opgegaan.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53329341
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Ron Paul .
Ron Paul is een soort spook. Je hoort z'n naam overal, maar ziet hem niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zwaardvisch op 20-09-2007 15:47:42 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53329378
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ron Paul is een soort spook. Je hoort z'n naam overal, maar zien hem niet.
Gaat ook op voor z'n aanhang. Die is vooral op internetfora te vinden maar een echte omvang schatten is lastig.
pi_53329391
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:11 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de enige politicus die wél kaas heeft gegeten van economie en van de gevaren en immoraliteit van fiat money.
En hij is tegen abortus.
pi_53329403
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gaat ook op voor z'n aanhang. Die is vooral op internetfora te vinden maar een echte omvang schatten is lastig.
Och, zo'n één procent van de bevolking.
pi_53329415
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

En hij is tegen abortus.
ook tegen euthenasie en het homohuwelijk?
pi_53329441
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Och, zo'n één procent van de bevolking.
Zelfs dat zal lastig zijn. Net als die AEL een paar jaar terug in belgi"e grote bek veel aandacht maar geen aanhang.
pi_53329451
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

ook tegen euthenasie en het homohuwelijk?
Dat weet ik niet, maar je bent niet voor niets een Republikein, hè?
pi_53329513
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar je bent niet voor niets een Republikein, hè?
Vermoedelijk. Overspelplegers moeten eigenlijk ook gestenigd worden nietwaar?
pi_53329615
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

De massa stemt nu eenmaal graag op poppetjes.
pi_53329623
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

En hij is tegen abortus.
Volgens mij is hij tegen elke vorm van regulering op federaal niveau, maar dat weet ik niet zeker.
pi_53329654
Bas van der Vlies maakt in de Politieke Beschouwingen hetzelfde punt als Autodidact vanochtend in de SC.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef Autodidact het volgende:
Overigens lijkt me dit een overtreding als er een scheiding tussen kerk en staat is:

In de op Prinsjesdag gepresenteerde begroting van het ministerie voor Wonen, Wijken en Integratie staat dat nu naar schatting vijftig procent van de jongeren een negatieve houding heeft jegens de islam. De minister streeft ernaar dat percentage in 2012 te hebben teruggebracht tot veertig procent.

Politiek moet zich niet bemoeien met hoe mensen over een godsdienst denken.
Van der Vlies vond dat je kritiek (=een negatieve houding?) op de Islam mag hebben, maar dat Moslims gerespecteerd moeten worden. Hij pleitte voor het noodzakelijke onderscheid tussen de Islam als godsdienst en Moslims.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53329667
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Volgens mij is hij tegen elke vorm van regulering op federaal niveau, maar dat weet ik niet zeker.
Dat is ook zo, maar:
quote:
Ron Paul's staunch opposition to the Iraq War has won him surprising accolades from parts of the left frustrated with the Democratic party's resistance to removing the U.S. presence from Iraq. But even Paul's anti-war views aren't liberal. They're just old-fashioned isolationism. And when it comes to reproductive rights, sometimes it's hard to distinguish him from the broader Republican party he claims to fight so hard against. He may want to let states decide morality, but what happens when states decide to tell women they can't make their own decisions with their doctors? Just last year, South Dakota started down that path. Liberals were rightfully outraged, because they understand certain rights are too important to be subject to popular vote. But for Paul, if anti-choice conservatives in South Dakota had succeeded, it would have been considered a victory: one step toward creating a pro-life nation, not from the top down, but one community at a time.
http://www.prospect.org/c(...)ls_abortion_rhetoric
pi_53329690
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
Bas van der Vlies maakt in de Politieke Beschouwingen hetzelfde punt als Autodidact vanochtend in de SC.
Bas en ik. We hebben een lijntje.

(of we gebruiken gewoon dezelfde bron )
pi_53329707
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De massa stemt nu eenmaal graag op poppetjes.
Deels, denk dat enig realisme in de plannen ook geen kwaad kan opzich.
pi_53329730
quote:
Around 4,3 million tourists visited Morocco during the first seven months of 2007, that is a 10% rise compared with the same period of last year, according to figures released by the Department of Tourism.

The French topped the list with about 1.7 million tourists, followed by the Spanish (795,000), the Belgians (285,000), the British (261,000), the Dutch (211,000), the German (182.000), and the Italians (164,00)
Wat doen die ollanders in zo'n islamitisch land Islamisering~!
Allah Al Watan Al Malik
pi_53329775
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat doen die ollanders in zo'n islamitisch land Islamisering~!
Vlinders vangen.
pi_53329778
Hoeveel van die the Dutch zullen ollanders zijn, denk je?
pi_53329916
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef Monidique het volgende:
Hoeveel van die the Dutch zullen ollanders zijn, denk je?
Allemaal. Mensen zoals ik of een willekeurige andere Marokkaan uit een ander land = Marokkaan en geen tourist, Marokkaanse nationaliteit he. Anders zouden de tourisme-cijfers nog wel even een stukje hoger zijn Hoewel ik me afvraag of ze niet allerlei business trips of wat dan ook erbij rekenen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53329961
Dat weet ik niet.
pi_53330133
Er zijn zo'n 300 duizend Marokkanen in Nederland.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:08:34 #56
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53330175
ik wil dollarwcpapier!
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53330212
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Aoristus het volgende:
ik wil dollarwcpapier!
Je kunt beter constitutionwcpapier gebruiken, dat is goedkoper.
pi_53330233
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je kunt beter constitutionwcpapier gebruiken, dat is goedkoper.
Met de amerikaanse vlag als achtergrond.
pi_53330256
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Autodidact het volgende:
Er zijn zo'n 300 duizend Marokkanen in Nederland.
Ja. das excl 3 generatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53330301
quote:
Saudi Arabia has refused to cut interest rates in lockstep with the US Federal Reserve for the first time, signalling that the oil-rich Gulf kingdom is preparing to break the dollar currency peg in a move that risks setting off a stampede out of the dollar across the Middle East.
http://www.telegraph.co.u(...)9/19/bcnsaudi119.xml
pi_53330315
Er zijn 72.000 huwelijken per jaar.
pi_53330324
Maar dit:
quote:
he Department noted that Marrakech remains atop the list of highly visited tourist destinations with +11%, followed by Casablanca (+10%), Tangier (north) with 9%, Fez (center) with +7%, Rabat (6%), and Agadir (+3%).
Zijn dan weer niet de standaard gebieden waar de Marokkaanse immigranten heen gaan, als je begrijpt wat ik bedoel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53330332
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef Autodidact het volgende:
Gemiddeld hebben mensen minder dan twee benen.
pi_53330334
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef Autodidact het volgende:
Hoeveel scheidingen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53330344
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Gemiddeld hebben mensen minder dan twee benen.
. Klinkt gek, maar tis inderdaad wel zo
Allah Al Watan Al Malik
pi_53330378
Huewelijksontbindingen: 89.000 per jaar

In relatieve cijfers is het aantal huwelijksontbindingen per 1000 inwoners maar gestegen met anderhalve ontbinding per jaar, sinds 1950.
pi_53330391
Het schijnt dat Monidique weer gaat. Kutzooi. De tering. Doegie, .
pi_53330407
quote:
Nog een nieuwe oorlog binnenkort.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 september 2007 @ 16:18:53 #69
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53330502
quote:
Kabinet wil koopkrachtverlies middeninkomens niet repareren

Van onze verslaggevers Douwe Douwes en Sara Berkeljon

DEN HAAG - Het kabinet is niet van plan om het dreigende koopkrachtverlies voor de middeninkomens te repareren. ‘Dat lijkt me een niet-begaanbare weg’, zei minister-president Jan-Peter Balkenende donderdag tijdens het tweede deel van de Algemene Politieke Beschouwingen in de Tweede Kamer.

Woensdag vroeg PvdA-fractievoorzitter Jacques Tichelaar het kabinet om de koopkracht van middeninkomens te ontzien. Tot groot onbegrip van de oppositie noemde hij daarbij echter geen maatregelen.

Volgens Balkenende zijn de middeninkomens de komende jaren juist wél goed af. Volgend jaar maakt de koopkracht ‘een pas op de plaats’, maar in de jaren daarna is er sprake van een flinke vooruitgang, zei de premier. Ook benadrukte hij dat de middeninkomens profiteren van de gratis schoolboeken.

Stokje zonder lolly
VVD-leider Mark Rutte noemde die maatregel ‘een leeg stokje zonder lolly’. Volgens hem is er geen gunstig effect op de koopkracht van ‘hardwerkende Nederlanders’, maar zal de maatregel slechts leiden tot een stijging van de prijs van schoolboeken.

Balkenende begon om iets voor half elf met de verdediging van de eerste begroting van zijn vierde kabinet. ‘Deze begroting heeft een toekomstgeoriënteerde oriëntatie,’ luidde de eerste zin van zijn betoog. Balkenende zei de teleurstelling van burgers over de lastenverzwaringen te ‘begrijpen’. Het kabinet kiest er echter bewust voor om in 2008 te investeren in zorg en onderwijs, en om duurzaam en gezond gedrag te belonen, bijvoorbeeld door de vliegtaks in te voeren.

Uruzgan
Tot frustratie van de oppositie weigerde de premier toe te zeggen de Kamer een brief te sturen waarin staat dat de NAVO voor opvolging van de Nederlanders in de Afghaanse provincie Uruzgan zou zorgen. ‘Die brief krijgt u niet’, zei de premier tegen D66-leider Pechthold. Daarna verklaarde hij niet te weten of zo’n brief bestaat. Pechtold verweet de minister dat hij over de missie slechts ‘pr-praatjes’ verkondigde. Balkenende reageerde geïrriteerd op dat verwijt.

De begroting kreeg woensdag veel kritiek van de oppositie. Rutte noemde Balkenende IV het ‘tweede kabinet-Den Uyl’, een verwijzing naar de PvdA-voorman die in de jaren zeventig het meest linkse kabinet sinds mensenheugenis leidde.

Verbouwing
Vandaag zullen de coalitiefracties PvdA, CDA, en ChristenUnie een verbouwing van de begroting eisen. De bezuiniging op de kinderbijslag moet van de baan, er moet meer geld naar Defensie, de accijnsverhoging voor diesel mag niet doorgaan, en er moeten extra middelen komen voor armoedebestrijding en de zorg. In totaal moet Bos van de coalitiepartijen zijn begroting voor volgend jaar met ongeveer 400 miljoen euro aanpassen.

De eis voor koopkrachtreparatie van de middeninkomens was niet het enige conflictpunt tussen Balkenende en zijn coalitiepartner PvdA. Tichelaars opmerking dat Balkenende met deze begroting ‘overstag’ zou zijn, en nu links beleid voert, werd hem niet in dank afgenomen. ‘Ik heb de heer Tichelaar wel eens sterker meegemaakt’, zei Balkenende over het optreden van de sociaal-democraat.

Lekker belangrijk zeg. -0,25%
Wat een linkse terreur weer
pi_53330666
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[afbeelding]

Tichelaar de proleet moet toch ergens mee aankomen bij z'n FNV-vakvriendjes.

Overigens gaat de discussie volgens mij helemaal niet over koopkrachtverlies, maar over stabilisatie van de koopkracht bij een sterke economische groei.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:29:33 #71
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53330826
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Tichelaar de proleet moet toch ergens mee aankomen bij z'n FNV-vakvriendjes.

Overigens gaat de discussie volgens mij helemaal niet over koopkrachtverlies, maar over stabilisatie van de koopkracht bij een sterke economische groei.
Dat laatste wisselt per partij
pi_53331320
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:29 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat laatste wisselt per partij
Ach ja. Als je iets maar vaak noemt, gaan mensen er zich nog druk om maken ook.

Zie het betoog van Pechtold gisteren. 'Kredietcrisis (...) kredietcrisis (...) kredietcrisis.' Terwijl hij daar natuurlijk de ballen verstand van heeft.
pi_53331379
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Zwaardvisch het volgende:

Tja dat streeft de regering met de nadruk op loonmatiging al tijden na natuurlijk.
pi_53331395
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik heb de miljoen nota eens doorgerekend op mijn situatie.
Ik ga er de 900 euro netto op achteruit! Op een salaris van 28k bruto.

Ik weet niet hoe men bij die 0,25% komt maar bij is dat ongeveer 4.75% meer
Dat is de dank die je krijgt voor je 40 tot 50 urige werk week

Sociaal beleid noemt men dat.
De grootste grap is nog dat de PVDA officieel staat voor Partij van de "Arbeid"
pi_53331428
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dat streeft de regering met de nadruk op loonmatiging al tijden na natuurlijk.
Sterke loonstijgingen zorgen voor inflatie en dat raakt je nog veel harder.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:55:19 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53331483
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik heb de miljoen nota eens doorgerekend op mijn situatie.
Ik ga er de 900 euro netto op achteruit! Op een salaris van 28k bruto.

Ik weet niet hoe men bij die 0,25% komt maar bij is dat ongeveer 4.75% meer
Dat is de dank die je krijgt voor je 40 tot 50 urige werk week

Sociaal beleid noemt men dat.
De grootste grap is nog dat de PVDA officieel staat voor Partij van de "Arbeid"
had je maar kinderen moeten nemen.

0,25% is gemiddeld trouwens.
pi_53331551
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Sterke loonstijgingen zorgen voor inflatie en dat raakt je nog veel harder.
Ik heb dan ook geen probleem met loonmatiging en min of meer gelijkblijvende koopkracht. Het zijn de rechtse huilers die het er moeilijk mee hebben.
pi_53331732
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen probleem met loonmatiging en min of meer gelijkblijvende koopkracht. Het zijn de rechtse huilers die het er moeilijk mee hebben.
Gelijkblijvende koopkracht en loonmatiging liggen niet in een kwadratisch verband.

En de VVD had er een paragraaf over op heur website. Niet meer zie ik, Rutte heeft er de bezem doorheen gehaald sinds Rita weg is. Er staat nu wel een kopje 'filosofie' !
pi_53332175
Ub nog steeds geopend?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53332200
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:22 schreef Het_hupt het volgende:
Ub nog steeds geopend?
Nee, maar heb nu gelukkig wel internet op m'n kamer.
pi_53332220
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nee, maar heb nu gelukkig wel internet op m'n kamer.
toppie
pi_53332255
Zo! Nuttige dag gehad.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53332260
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

toppie
Ajetoh!
pi_53332334
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:25 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ajetoh!
sjoh Buur
pi_53332382
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo! Nuttige dag gehad.
Wat is nuttig. Je gaat toch dood.
pi_53332398
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:27 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

sjoh Buur
Gaan we eens ff een kastje verhangen. Huh!
pi_53332433
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Gaan we eens ff een kastje verhangen. Huh!
joh, deze keer met superdesuperplaklijm
pi_53332455
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij is toch echt weer een paar cent minder waard geworden en niet een paar cent meer.
Hahaha, dat bedoelde ik niet! ik bedoelde het cijfer 1, had misschien iets duidelijker moeten zijn....
Road kill collector would be appropriate
pi_53332474
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.
pi_53332483
Morgen komt de makelaar kijken, volgende week vrij en vanaf morgenavond aan de zuip, wat heb ik toch een zwaar bestaan.
pi_53332509
Jij komt toch ook uit Roden het_Hupt ?
pi_53332536
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef gelly het volgende:
Jij komt toch ook uit Roden het_Hupt ?
jij ook?
pi_53332545
Roden.
pi_53332564
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Roden.
yeah
pi_53332572
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

jij ook?
Wist je dat niet ? Woon er al een paar jaar niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2007 17:35:49 ]
pi_53332591
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Wist je dat niet ? Woon er al een paar jaar niet meer.
sry
pi_53332606
Maar goed, de Rodermarkt begint dus morgen.
pi_53332635
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:36 schreef gelly het volgende:
En het weer word ook nog beter
pi_53332637
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:36 schreef gelly het volgende:
De Rodermarkt heeft me nooit kunnen bekoren.
pi_53332683
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

mwah, heb jaren meegeholpen de wagen van de gemeente te bouwen
pi_53332693
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Jij komt ook uit roden ?
pi_53332775
Kwam Yvonne niet uit Norg?
pi_53332798
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef Het_hupt het volgende:
Kwam Yvonne niet uit Norg?
Er woont vast wel een Yvonne in norg ja.
pi_53332799
op naar huis.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:44:49 #105
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53332821
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij komt ook uit roden ?
Ben opgegroeid in Leek.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:45:16 #106
Stranger than fiction
pi_53332838
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef du_ke het volgende:
op naar huis.
Ik rij zo utrecht in. Ik zie het gelukkig langzaam rustiger worden.
pi_53332855
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ben opgegroeid in Leek.
Jee, daar heb ik ook nog gewoond
pi_53332859
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Er woont vast wel een Yvonne in norg ja.
die was toch admin hier op Fok!?
pi_53332874
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

die was toch admin hier op Fok!?
Die woont in dordrecht..
pi_53332879
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ben opgegroeid in Leek.
Een piepkedeller aka jem-jem en een kwietnieter
pi_53332896
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Die woont in dordrecht..
Owww ik dacht toch echt dat ze op de MAVO in Norg gezeten had
pi_53332922
Nee, da's Nikky. En die woont ook in roden.
pi_53332956
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef gelly het volgende:
Nee, da's Nikky. En die woont ook in roden.
bummer, ik moet echt m'n bierconsumptie gaan verminderen
  donderdag 20 september 2007 @ 17:49:39 #114
Stranger than fiction
pi_53332962
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Een piepkedeller aka jem-jem en een kwietnieter
pi_53332994
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Westerkwatiers: jem = jij, kwietniet = ik weet het niet
pi_53333042
Leekster op zich is in roden al een scheldwoord.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:52:38 #117
Stranger than fiction
pi_53333044
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Westerkwatiers: jem = jij, kwietniet = ik weet het niet
Ik heb me van het lokale tuig altijd gedistantieerd. Westerkwartierders, de Marokanen onder de Groningers.
pi_53333071
Wat ben je nou voor Pol mod als je Marokkanen niet eens kan spellen.
pi_53333099
pi_53333108
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:53 schreef gelly het volgende:
Wat ben je nou voor Pol mod als je Marokkanen niet eens kan spellen.
Neh, hij spreek wel degelijk pauper Leeksteriaans
pi_53333129
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:52 schreef gelly het volgende:
Leekster op zich is in roden al een scheldwoord.
pi_53333217
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef gelly het volgende:

[..]

De ware romanticus.
pi_53333260
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Elseetje het volgende:

[..]

De ware romanticus.
Het loodje leggen is romantisch?
Ik zat meeraan kaarsjes etc te denken.
pi_53333292
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Het loodje leggen is romantisch?
Ik zat meeraan kaarsjes etc te denken.
Zachtjes neuken bij kaarslicht.

Overigens, de ware betekenis van Romantiek ligt natuurlijk ergens anders. Maar dat terzijde.
pi_53333308
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zachtjes neuken bij kaarslicht.
Saaaaaaaaaai .
pi_53333314
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Saaaaaaaaaai .
Eens.
pi_53333362
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Elseetje het volgende:

[..]

De ware romanticus.
Het hele leven in een zin gevat. Geboorte is ook slechts begin van het einde. Daarom snap ik ook niet dat mensen verse ouders feliciteren. Weer een nutteloos bestaan erbij op deze toch al waardeloze planeet.

De bladeren vallen weer, de dagen donker. Het is weer herfst.
pi_53333377
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Saaaaaaaaaai .
met twee dames is het niet saaaaaaaaaaaaaaaaiiii, dat dan weer wel
pi_53333478
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Het hele leven in een zin gevat. Geboorte is ook slechts begin van het einde. Daarom snap ik ook niet dat mensen verse ouders feliciteren. Weer een nutteloos bestaan erbij op deze toch al waardeloze planeet.

De bladeren vallen weer, de dagen donker. Het is weer herfst.
gelly is vrijgezel?
pi_53333479
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:05 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

met twee dames is het niet saaaaaaaaaaaaaaaaiiii, dat dan weer wel
Alleen overleef je een trio met Floripas en Elseetje niet.
pi_53333510
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:08 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik zou het zeker proberen
Dan is dood idd romantisch
pi_53333517
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:08 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zeker niet.
pi_53333528
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:09 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik zou het zeker proberen
Dan is dood idd romantisch
Basic Instinct vond ik wel...romantisch ja.
pi_53333571
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:09 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zeker niet.
But damn, i would give it a shot or two
pi_53333623
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:08 schreef Elseetje het volgende:

[..]

gelly is vrijgezel?
Ja.

[me]draait Gustav Mahler - Wenn dein Mütterlein
pi_53333639
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja.

psssst kleine tip, watch your PM box
pi_53333653
Triootje met twee dames en een heer vond ik toch, tja, een tekort aan man.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53333669
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja.

Vandaar.
pi_53333677
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:14 schreef sigme het volgende:
Meer een overvloed aan vrouwelijk vlees
pi_53333678
quote:
Die sigme.
pi_53333700
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Vandaar.
Ja. En m'n scheermesjes zijn ook te bot. Wat een ellende.
pi_53333731
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef gelly het volgende:

[..]

probeer eens waxen
pi_53333737

'Dit kan toch niet.'
pi_53333749
quote:
Je spreekt uit ervaring?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53333759
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?
Hou je hem wel in de broek ?
pi_53333792
* Het_hupt ziet een hormonenstorm opkomen
pi_53333799
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Zo zeg, het zit je ook niet mee.
pi_53333807
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:19 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt ziet een hormonenstorm opkomen
Je keek naar beneden?
  donderdag 20 september 2007 @ 18:20:26 #149
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53333815
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=6wFOgt2LzoI
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53333837
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:20 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Je keek naar beneden?
Hij knipoogde terug
pi_53333882
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:21 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Hij knipoogde terug
Die is nog...best grappig.
pi_53333946
'Ik heb nog gezocht bij de Bijenkorf maar kon die grotere broek niet vinden. Hoe vind je dat hij staat?'

(Meisje draait zich om en laat haar ietwat oversized ass zien)
pi_53334040
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Hou je hem wel in de broek ?
Den Uyl?
pi_53334053
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
'Ik heb nog gezocht bij de Bijenkorf maar kon die grotere broek niet vinden. Hoe vind je dat hij staat?'

(Meisje draait zich om en laat haar ietwat oversized ass zien)
rofl, dat flikte ik met m'n vrouw, hoe vindt je hem staan?
Zij: "Het gaat wel"
Ik: "Zie je wel je vindt m'n kont te dik"
Zij: "Nee hoor"
Ik weer: "Jawel geef het maar toe"
Iedereen in de winkel kijkt haar verwijtend aan, zij een rooie boei.
laatste maal dat ik mee moest naar de winkel
pi_53334080
Lang geleden, toen ik nog bier dronk tussen het bedrijven door.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53334120
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:29 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Nee, dat schouwspel hier naast me.
pi_53334127
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:31 schreef sigme het volgende:
Woot, bier en tieten
pi_53334137
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:31 schreef sigme het volgende:
Waarom zou je het onderbreken om bier te drinken
pi_53334148
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nee, dat schouwspel hier naast me.
pi_53334162
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Mega pleasure?
pi_53334205
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:29 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Je hebt een vrouw?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53334228
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt een vrouw?
Het blijkt
pi_53334242
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt een vrouw?
En een kind, schijnbaar.
pi_53334271
* Het_hupt pleads the fifth
pi_53334302
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Geen onderbreken. Gewoon, tussen de ene bedrijvigheid en de volgende.
pi_53334327
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij was die babe in de Amstel Gangbang?
pi_53334334
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Het blijkt
Wat is dat toch met getrouwde vaders die op internetfora GroenLinks-huppelkutjes proberen te versieren.
pi_53334389
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat is dat toch met getrouwde vaders die op internetfora GroenLinks-huppelkutjes proberen te versieren.
Someone has to do that job
pi_53334425
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Een beetje jezelf eruit lullen hè? Je zei 'tussen het bedrijven door'.
pi_53334464
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat is dat toch met mensen van rechtse signatuur die dat proberen?
pi_53334465
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53334497
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt een Wilders-stemmer met een IQ van boven de 100 gevonden?
pi_53334535
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dat vraag ik mezelf ook wel eens af.
pi_53334556
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Het bevorderen van een betere samenleving?
pi_53334600
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Zeg, een betere wereld begint bij jezelf.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:48:53 #176
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53334602
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg cryptisch.
pi_53334619
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef Elseetje het volgende:

[..]

, nee dat nog niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53334649
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zeg, een betere wereld begint bij jezelf.
kom, ik doe de eerste stap (alweer)
pi_53334670
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Scherp.

Maar ook vrij kansloos.
pi_53334692
http://www.nos.nl/politiek24/

Dit is toch het kanaal waar je de beschouwingen kunt bekijken? Is het pauze of zo?
pi_53334698
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:51 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Scherp.

Maar ook vrij kansloos.
Wat, ik mag toch wel blijven hopen dat er eentje bestaat?
pi_53334720
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat, ik mag toch wel blijven hopen dat er eentje bestaat?
Jij mag alles, schat .
pi_53334726
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

, nee dat nog niet.
Hoop Muttie, houd hoop!

Maar welk wonder dan
pi_53334765
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jij mag alles, schat .
I'll keep that in mind.
pi_53334875
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Hoop Muttie, houd hoop!

Maar welk wonder dan
Dat ga ik niet zeggen, want ik kan daar een persoon pijn mee doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53334939
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeg dan niks.
pi_53335062
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij zo gevoelig geworden?
pi_53335092
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij zo gevoelig geworden?
Moslims hebben toch lange tenen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53335230
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslims hebben toch lange tenen?
Dus ga je er vanuit dat anderen die ook hebben?

Je bent een schat.
  donderdag 20 september 2007 @ 19:10:50 #190
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53335231
Pink Floyd zo even beluisteren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53335238
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:10 schreef Sidekick het volgende:
Pink Floyd zo even beluisteren.
Welk album?
pi_53335248
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:10 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dus ga je er vanuit dat anderen die ook hebben?

Je bent een schat.
Ben je zwanger?
pi_53335358
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ben je zwanger?
Waarom?
  donderdag 20 september 2007 @ 19:15:25 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53335360
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Je geeft aan je terroristenvriendjes door om de Taj Mahal op te blazen?
pi_53335407
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:42 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Een beetje jezelf eruit lullen hè? Je zei 'tussen het bedrijven door'.
Het bedrijven van.

En het was een echo van een oude uitspraak.
pi_53335422
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je geeft aan je terroristenvriendjes door om de Taj Mahal op te blazen?
Ik heb de Taj Mahal als landmark in mijn stad in SC4. Dus dat doen we maar niet.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 september 2007 @ 19:17:14 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53335423
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Welk album?
Het concert Symphonic Echoes van het Noord Nederlands Orkest.
pi_53335439
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je iedereen een schat noemt.
pi_53335448
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het concert Symphonic Echoes van het Noord Nederlands Orkest.
pi_53335480
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Het bedrijven van.

En het was een echo van een oude uitspraak.
Het bedrijven van wat?

Oude uitspraken boeien me niet.
pi_53335563
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:17 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Omdat je iedereen een schat noemt.
Dat doe ik zo...vaak.
pi_53335630
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat doe ik zo...vaak.
Je laat het steeds weghalen...?
pi_53335643
Ben veroordeeld tot de computer
pi_53335644
Zwaardvisch is me veul te rechts.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53335710
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Mwah. We zouden er wel uitkomen.
pi_53335722
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Je laat het steeds weghalen...?
Waarom zou ik?
pi_53335753
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moeten we met die voorspelbare constatering?
pi_53335777
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:27 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Weet ik 't
pi_53335783
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Eraan werken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53335822
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eraan werken.
Aan je constatering, aan Zwaardvisch of aan z'n rechtsheid?
pi_53335831
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat zou het trouwens. Ik drink na afloop van een debat gewoon een biertje met m'n tegenstander.
pi_53335852
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Denk je dat jij met kunt bekeren tot het linkse geloof, Elseetje.
  donderdag 20 september 2007 @ 19:32:23 #213
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53335879
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat zou het trouwens. Ik drink na afloop van een debat gewoon een biertje met m'n tegenstander.
Kinderbier, in dit geval.
pi_53335911
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:31 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Is Elseetje links dan? Heeft ze überhaupt een mening?
pi_53335915
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Gabry het volgende:

[..]

pi_53335930
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Is Elseetje links dan? Heeft ze überhaupt een mening?
Je wilt niet weten hoe links in ben, knulletje.

Als ik het vertel hou je niet meer van me.
pi_53335938
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik niet, ik onthoofd ze altijd met mijn kromzwaard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53335955
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:31 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wie is met?
pi_53335975
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Mijn constateringen zijn altijd perfect!

Aan Zwaardvisch en z'n rechtsheid natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53336001
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Gabry het volgende:

[..]

De beste grap tijdens de VVD-borrels:

Slaat glas wijn in een teug achterover: 'He, daar gaat weer een rooie!'
pi_53336019
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wie is met?
Me. Een kniesoor zeg ik je.
pi_53336054
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik niet, ik onthoofd ze altijd met mijn kromzwaard.
Laf.
pi_53336097
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn constateringen zijn altijd perfect!

Aan Zwaardvisch en z'n rechtsheid natuurlijk.
In twee delen of tegelijk?
pi_53336121
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:36 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Me. Een kniesoor zeg ik je.
Grammaticaal correct was 'ik' geweest. Hoi met.
pi_53336200
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:40 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Grammaticaal correct was 'ik' geweest. Hoi met.
Que? Ik vroeg of jij me kon overhalen tot het zalige rijk waar alles arm, chagrijnig en groen is.
pi_53336219
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:39 schreef Elseetje het volgende:

[..]

In twee delen of tegelijk?
Het liefst tegelijk! Of vraag ik nu teveel van je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53336271
Hmm. Ik schijn soms nog wel als 'links' gezien te worden. In mijn zalig rijk is men arm noch chagrijnig.
pi_53336290
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik schijn soms nog wel als 'links' gezien te worden. In mijn zalig rijk is men arm noch chagrijnig.
Daarom hou ik ook zo van vrouwen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53336296
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Je weet dat ik geen moslims in m'n buurt duld. Al helemaal niet wanneer ze aan de EUR studeren.
pi_53336315
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Da's wel een moeilijke hoor... Dat eerste is misschien nog te doen... Maar dat tweede?
pi_53336331
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daarom hou ik ook zo van vrouwen.
Oh. Waarom hou ik dan van mannen?
pi_53336349
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Que? Ik vroeg of jij me kon overhalen tot het zalige rijk waar alles arm, chagrijnig en groen is.
Mij volgen schijnt wel vaker moeilijk te zijn voor de simpelen van geest.

Maar dan is het antwoord nee. Ik zou niet weten waar er zo'n rijk is, en als ik het zou weten zou ik er niet zelf willen vertoeven.
pi_53336357
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ja. Je weet dat ik geen moslims in m'n buurt duld. Al helemaal niet wanneer ze aan de EUR studeren.
Moet ik soms even langskomen met mijn kromzwaard?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53336371
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh. Waarom hou ik dan van mannen?
Das een goeie vraag.

Goed om over na te denken, tijdens het eten! Toedels!
Allah Al Watan Al Malik
pi_53336376
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moet ik soms even langskomen met mijn kromzwaard?
Je wilt...ZWAARDvechten?

Kom maar op, sultan.
pi_53336493
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je wilt...ZWAARDvechten?

Kom maar op, sultan.
Dat is nou 'ns iets waar ik níet bij aanwezig wil zijn.
pi_53336544
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:52 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dat is nou 'ns iets waar ik níet bij aanwezig wil zijn.
Jij bent de jonkvrouw om wie het allemaal draait.
pi_53336605
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jij bent de jonkvrouw om wie het allemaal draait.
Volgens mij heb ik iets gemist...
pi_53336661
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das een goeie vraag.

Goed om over na te denken, tijdens het eten! Toedels!
Nu al?
Ik kan nog best een witte van een zwarte draad onderscheiden..
Dat het je maar moge smaken !
pi_53336794
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:55 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik iets gemist...
Je heult met de vijand. Dat kan Zwaardvisch niet laten gebeuren. Er ontstaat een duel tussen Mutant en Zwaardvisch, waarin de eerste grandioos vernederd terugkeert naar zijn rijk.

En je moet en zal meegaan, al moet ik je aan je haren op m'n paard sleuren.
pi_53336817
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je heult met de vijand. Dat kan Zwaardvisch niet laten gebeuren. Er ontstaat een duel tussen Mutant en Zwaardvisch, waarin de eerste grandioos vernederd terugkeert naar zijn rijk.

En je moet en zal meegaan, al moet ik je aan je haren op m'n paard sleuren.
Wie is de vijand?

Overigens zet ik mijn geld in op Muttie. Mediterraan temperament enzo.
pi_53336890
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wie is de vijand?

Vrouwen en geld.
pi_53336945
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Vrouwen en geld.
Ja, we geven het graag uit aan leuke dingetjes.
  donderdag 20 september 2007 @ 20:05:08 #244
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53336953
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wie is de vijand?

Het kan natuurlijk een misvatting mijnerzijds zijn, maar de ene keer dat ik Mutant in vlees heb gezien kwam hij niet zo temperamentvol op me over.
pi_53337004
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Reya het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk een misvatting mijnerzijds zijn, maar de ene keer dat ik Mutant in vlees heb gezien kwam hij niet zo temperamentvol op me over.
Sssssssssssssht!
pi_53337007
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Alsjeblieft, geen Fancy-discussie.
pi_53337010
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Elseetje het volgende:

[..]

We? Jij bent vrouwen?
  donderdag 20 september 2007 @ 20:08:55 #248
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53337107
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

We? Jij bent vrouwen?
Pluralis majestatis.
pi_53337150
quote:

[..]

We? Jij bent vrouwen?
Ik zeg ook 'we' als ik het over mij en m'n vriend heb. Aangezien ik onderdeel van de 'groep' vrouwen ben, gebruik ik we. Het is niet 'we, Elseetje de koningin'.

En ja, ik weet dat jij geen girliegirl bent.
pi_53337164
quote:

[..]

We? Jij bent vrouwen?
Wat bedoel je? Jij geeft je geld liever niet aan leuke dingen uit.

Of heb je er gewoon een hekel aan wanneer iemand voor een ander spreekt ?
pi_53337174
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Alsjeblieft, geen Fancy-discussie.
Hmmm, kennelijk weet jij heel goed wat voor discussies er in de Fancy staan. (Bestaat de Fancy nog? )
pi_53337215
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Hmmm, kennelijk weet jij heel goed wat voor discussies er in de Fancy staan. (Bestaat de Fancy nog? )
Weet ik 't, de laatste keer dat ik hem zag was op een meisjeskamer.
pi_53337311
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:12 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Weet ik 't, de laatste keer dat ik hem zag was op een meisjeskamer.
Het is vast lang gelden dat je daar welkom was.
pi_53337330
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Jij geeft je geld liever niet aan leuke dingen uit.

Of heb je er gewoon een hekel aan wanneer iemand voor een ander spreekt ?
Nee, eigenlijk heb ik er een hekel aan als een willekeurig lid van een groep wordt aangesproken als iemand die kan antwoorden voor een groep. En een nog iets grotere hekel aan een persoon die doet alsof 'ie kan spreken voor een groep in gevallen waarin dat totale kolder is.
pi_53337334
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:14 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Het is vast lang gelden dat je daar welkom was.
Inderdaad. Tegenwoordig zijn het gewoon studentenhuizen.
pi_53337373
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Reya het volgende:

[..]

Maar wel zo vlezig dat jij probeerde Mutant aan je vork te prikken? Of was het aan je mes rijgen?
pi_53337376
Sigme heeft soms een beetje moeite met het herkennen van een uitwerking van een stereotype.
pi_53337384
Het_hupt has arrived
pi_53337412
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
Het_hupt has arrived
Daar heb je lang over gedaan.
pi_53337426
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
Het_hupt has arrived
We zijn compleet.

Was er geen kermis in Roden?
pi_53337442
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Elseetje het volgende:
Sigme heeft soms een beetje moeite met het herkennen van een uitwerking van een stereotype.
Nee, ik verzet me ertegen, en da's wat anders .
pi_53337450
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar wel zo vlezig dat jij probeerde Mutant aan je vork te prikken? Of was het aan je mes rijgen?
Echt? Hing er zo'n studentikoos sfeertje?
pi_53337466
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Daar heb je lang over gedaan.
ff wat gebak en koffie naar binnen geschoven bij een vriendin
pi_53337479
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

We zijn compleet.

Was er geen kermis in Roden?
Vanaf morgen
pi_53337486
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Echt? Hing er zo'n studentikoos sfeertje?
Ik was daar niet bij aanwezig dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.
pi_53337520
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ook. Zo'n morsig type in een regenjas die de Panorama leest en bij het zien van de postergirl roept: 'dit is wat mannen willen!'.

Dat kan dan wel waar zijn, maar toch.
pi_53337541
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Je verzet je tegen een 'grap', gebaseerd op een stereotype?
pi_53337552
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:22 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik ook. Zo'n morsig type in een regenjas die de Panorama leest en bij het zien van de postergirl roept: 'dit is wat mannen willen!'.

Dat kan dan wel waar zijn, maar toch.
Wat hij zegt
pi_53337594
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wat hij zegt
Inderdaad. Wat ben ik toch een mallerd.
pi_53337630
Daarbij loop ik er gewoonlijk zo bij als de mannen willen. Hooggehakt & kortgerokt of strakgebroekt, decolletee of minstens een goed strak t-shirt.
pi_53337634
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:24 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat ben ik toch een mallerd.
idd je voelt je vast als een vis in het water
pi_53337650
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Daarbij loop ik er gewoonlijk zo bij als de mannen willen. Hooggehakt & kortgerokt of strakgebroekt, decolletee of minstens een goed stak t-shirt.
awww give it to me babe
pi_53337683
En altijd in het zwart, natuurlijk.
pi_53337713
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Daarbij loop ik er gewoonlijk zo bij als de mannen willen. Hooggehakt & kortgerokt of strakgebroekt, decolletee of minstens een goed stak t-shirt.
Een vrouw met een t-shirt heeft me nooit zo kunnen bekoren.
pi_53337740
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef sigme het volgende:
En altijd in het zwart, natuurlijk.
* Het_hupt valt flauw
pi_53337767
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik zal ook zonder twijfel niet jouw type zijn .
pi_53337773
quote:

[..]

Die kan je met zachte hand verwijderen, dat dan weer wel
pi_53337813
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal ook zonder twijfel niet jouw type zijn .
Hoe weet je dat zo zeker, buiten het leeftijdsverschil.
pi_53337815
quote:

[..]

T-shirts.
pi_53337835
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:29 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

* Het_hupt valt flauw
Vlugzout?

Hee maar hup, je komt uit Roden en bent blijkbaar geen puber. Misschien ging je wel uit in Stad toen ik dat ging.
pi_53337843
pi_53337853
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef Elseetje het volgende:

[..]

T-shirts.
Creatief blijven denken
pi_53337871
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker, buiten het leeftijdsverschil.
Je bent een kakker die medicijnen doet. Niet beledigend bedoeld.
pi_53337891
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Vlugzout?

Hee maar hup, je komt uit Roden en bent blijkbaar geen puber. Misschien ging je wel uit in Stad toen ik dat ging.
vaak naar de Warhol of hoe heette die disco, studentes scoren
Menig WOP relatie gehad daar
pi_53337909
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor een avondje maakt dat toch niet uit?
pi_53337915
quote:

[..]

Kan een kwalificatie "kakker"niet beledigend zijn?
pi_53337925
quote:

[..]

Een breezer die medicijnen studeert is meer naar jouw zin?
pi_53337935
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Vlugzout?

Jij ging jong uit of hij nog op latere leeftijd?
pi_53337944
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:35 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Italiaanse studentes?
pi_53337948
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kan een kwalificatie "kakker"niet beledigend zijn?
Ik vind het eigenlijk wel een compliment...
pi_53337955
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:35 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wehehe, ja, daar kwam ik ook wel. Als m'n geld op was .
pi_53337965
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel een compliment...
OK. Dan is het goed.
pi_53337993
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

OK. Dan is het goed.
Kakkers zijn de mensen die EchtGaaf uit de chemie verdreven hebben.
pi_53338003
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

Italiaanse studentes?
ik was niet zo kieskeurig, maar idd een Italiaanse kan er door zijn geslipt.
Wel een aantal Franse studentes.
pi_53338015
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

Een breezer die medicijnen studeert is meer naar jouw zin?
Wat een malle gevolgtrekking.

Nee, doe mij maar een sjezende 27-jarige geschiedenisstudent .
pi_53338016
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Apropos het volgende:

[..]

Kakkers zijn de mensen die EchtGaaf uit de chemie verdreven hebben.
Chemie?
pi_53338039
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat een malle gevolgtrekking.

Nee, doe mij maar een sjezende 27-jarige geschiedenisstudent .
Met zelfmoordneigingen?
pi_53338059
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Wehehe, ja, daar kwam ik ook wel. Als m'n geld op was .

Wel eens bij Pruim in Zevenhuizen geweest?
pi_53338080
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ik was niet zo kieskeurig, maar idd een Italiaanse kan er door zijn geslipt.
Wel een aantal Franse studentes.
Mijn grap werd niet begrepen.
pi_53338087
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Met zelfmoordneigingen?
Nee, zeker niet. Hoezo?
pi_53338089
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Met zelfmoordneigingen?
Eerst sjezen, he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')