Correct.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:37 schreef cafca het volgende:
Ah, Jim Croce
tikkie trugquote:Op donderdag 20 september 2007 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Ritchie Valens, vliegtuigcrash.
Yep. ook al omgekomen bij een vlieg-ongelukquote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Z het volgende:
Als in Stevie Ray Vaughn
En nog jarig ook, morgenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:22 schreef Deceit het volgende:
hey ik was de hoogste nieuwe binnenkomer in de laatste standlijst
of iets dergelijks, je zit in de buurt.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vernoemd naar een stadswijk of iets dergelijks?
Een provincie/gewest/streek dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef ranja het volgende:
[..]
of iets dergelijks, je zit in de buurt.
Een stad?quote:
Een lokatie in een stad dan? Een winkelcentrum of een station ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:18 schreef ranja het volgende:
weer ietsjes warmer
nou, voor het nog pagina's duurtquote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een lokatie in een stad dan? Een winkelcentrum of een station ofzo?
Sorry Mark, maar de Backstreet Boys zijn vernoemd naar de Backstreet Market en dat schijnt een winkelcentrum te zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef MadMaster het volgende:
LA Style
East End Boys
Haarlemmerdijk Horns
Ik prijs me gelukkig dat ik dat niet wistquote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry Mark, maar de Backstreet Boys zijn vernoemd naar de Backstreet Market en dat schijnt een winkelcentrum te zijn.
MM+1
Ik had alvast een lijst gegoogled om het controleren wat makkelijker te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:36 schreef Mark het volgende:
en jij wel
Goed onthouden dan...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef belsen het volgende:
Leven na de dood van Freek de Jonge.
Heb ik ook al eens gevraagd in een iets andere bewoording.
Hella de Jonge, muzikaal...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Bram Vermeulen
Nits
Robert Jan Stips
Hella de Jonge
Willem Breuker Collectief
Ik quote: "mijn vrouw en ik houden erg van zingen, dus om ons op tijd de kerk uit te krijgen...."quote:
En/of het vervolg 'The Devil Comes Back To Georgia' met o.a Johnny Cash.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef cafca het volgende:
The devil went down to Georgia van de Charlie Daniels Band?
Madmaster +1quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Nigel Kennedy
Kennen jullie dit?quote:Binnen enkele weken stond de plaat op de eerste plaats van de Top 40, waar hij 3 weken bleef staan. Uiteindelijk bleekgoed voor een gouden plaat.
, niet goed bekend met het begrip 'gouden plaat', zei tegen een man van Delta dat ze in plaats van een gouden plaat liever een zilveren kettinkje wilde hebben. En dat kreeg ze!
100 years ?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M'n batterij geeft nog 16 minuten aan, dus geef even snel aan met welk nummer...![]()
echt leuk nummertjequote:I'm in love with![]()
Only weapons can decide
Whose bed I share tonight
And the cold mister mister
He has got me in his sights
If he shoots me down
He has every right
Alweer Fiction Plane met Two Sisters en ik ben geloof ik de enige hier die ze kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef Knoei het volgende:
tegenwoordig hoor ik heel vaak op arrow classic rock een nummer dat ik superlachen vind, laat ik er maar is een vraag van maken!
Uit welk nummer (en van wie) komt de volgende tekst:
[..]
echt leuk nummertje
Neehoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer Fiction Plane met Two Sisters en ik ben geloof ik de enige hier die ze kent.
papa Albert Hammond toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:31 schreef Berkery het volgende:
Wie is papa of mama Stroke dan?
Z ken ik alleen van Fok!.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:05 schreef ranja het volgende:
Wilson Phillips
The Strokes
Jovink & de Voederbietels
Z
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef bukgeit het volgende:
Z is een album van My Morning Jacket en de afgekorte groepsnaam van Dweezil Zappa.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
en dan nog beatles vs scaffold
en u2 vs virgin prunes
uiteraard
ik vind Soulffly en Delain eigenlijk flauw aangezien die broers wel begonnen zijn in dezelfde band.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
brassy vs john spencer blues explosion
soulfly vs sepultura
faithless vs dido
delain vs within temptation
jij hebt in de eigenschappen gekeken.quote:
Nee hoor, het logo is alles wat we zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
jij hebt in de eigenschappen gekeken.
nee.
Precies, je moet je foto ff ergens anders uploaden ..quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
jij hebt in de eigenschappen gekeken.
nee.
Hij maakt muziek die rond de koers van minimal techno ligt. Dan heeft hij zich blijkbaar erg afgezet tegen zijn vader.quote:
Wooohoooo!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:34 schreef bigshadow het volgende:
trentemoller?
Was best een aardige set op lowlandsquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wooohoooo!
Jaja, wat een bandquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:49 schreef Berkery het volgende:
Saybia?
Sepultura is ook fout, aangezien er geen enkele Cavalera meer in zit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:17 schreef ranja het volgende:
[..]
ik vind Soulffly en Delain eigenlijk flauw aangezien die broers wel begonnen zijn in dezelfde band.
maar aangezien verder niemand 4 weet te posten...
Captain +1
quote:Hij heeft er in totaal zeven jaar aan gewerkt, maar nu is het solo-album vandan eindelijk af.
Het album is voornamelijk opgenomen samen met voormalig Mars Volta-drummer Jon Theodore en klinkt volgensals een mix van Dr. Dre en Led Zeppelin. In het verleden heeft de zanger ook tijd in de studio doorgebracht met Trent Reznor van Nine Inch Nails en DJ Shadow, maar hierover wilde
niets loslaten tegenover de website Billboard.com.
Het album is opgenomen in de geheel klimaatneutrale studio van Jack Johnson in Los Angeles. Een releasedatum is nog niet bekend, omdatnog met geen enkele platenmaatschappij hierover afspraken heeft gemaakt.
Vooral dat stukje over die klimaatneutrale studioquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
zach de la rocha
quote:Dezijn niet meer. De Amsterdamse surf-helden stoppen omdat meestergitarist Phantom Frank door RSI (onder computergebruikers bekend als muis-hand) getroffen is. Frank vertelt in Dubbel Check (13 okt 1998, uur 2) dat hij momenteel niet meer dan tien minuten per dag kan spelen. De
hebben vorig jaar nog een album opgenomen, maar die langspeler komt niet uit. Platenmaatschappij Polydor ziet geen heil in een release van een band die een cd niet promotioneel op het podium kan ondersteunen. Phantom Frank blijft muziek maken, maar zoekt zijn toevlucht tot computers en samplers. Met die apparatuur maakt hij onder de naam Spy-Fi platen met de Easy Aloha's.
paar gecontroleerd, maar klopt allemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Carpenters
Sparks
Brothers Johnson
Mac en Katie Kissoon
The Bellamy Brothers
Bolland & Bolland
Blue Diamonds
Maywood
Gebroeders Brouwer
Ed & Willem Bever
ze blijven doen alsof, maar zijn het toch echt nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef Licko het volgende:
white stripes zijn geen broer en zus toch?
Onze grote bekende onbekende platenplugger Dingetje...quote:
quote:He'll always start a fight for me, he's always on the phone
At the dance hall in the evening he'll always take me home
In his fringe and buckle stompers and his two-tone tonic strides
He's a real tasty geezer an' I'm his here inside
Erg herkenbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die tasty geezer doet t m
Johnny reggae van Piglets
quote:GZR is a band led bybassist/lyricist
. The band has actually been marketed with three different names on the three releases they've had. In 1995, the band was marketed as G//Z/R. In 1997, it was merely Geezer, and in 2005, it was GZR. Most fans refer to the band as Geezer, although
himself refers to the band name as GEE-ZED-R (using the British prounouncation of the letter Z).
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
I'm the Genie of the lamp...
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef Mark het volgende:
Machine Head natuurlijk
Juustquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Plush - Stone Temple Pilots
quote:Oh, what's the matter with me?
Ain't I hot enough? Ain't I rough enough?
Ain't I rich enough? I'm not too blind to see. Ohh, ohhh.
Wat van wie?quote:Dood in haar armen
Doodgaan en opstaan in een T-shirt van haar
![]()
Dood in haar armen
Doodgaan, heel even maar
Geweldige versie op hun Ahoyconcert CD...quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef methodmich het volgende:
Onderuit van De Dijk!
Cornershopquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef methodmich het volgende:
Welke band had ooit een hit met Brimful Of Asha?
Yep.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef cafca het volgende:
George Michael - Different corner
We are going on a Billie Holiday(tje)...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Dan is het Billie, ik twijfelde al.
Keurig hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:24 schreef Mark het volgende:
Oh ja en dan doen we Don't cry van GnR er ook nog bij
Eitje, he?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:40 schreef lubje25 het volgende:
boogie pimps- need somebody to love
yepquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
incubus ?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Green Lizard
't Is een mannetjequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:07 schreef bartrid het volgende:
Skin?
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:14 schreef bartrid het volgende:
vervolgvraag?
Captain Redbeard+1quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
green velvet ?
nee, de act heeft eigenlijk de hele jaren '90 wel platen uitgebracht, veelal stevige platen voor die tijd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:32 schreef knars het volgende:
Señor Coconut? Zo nee, geen idee.
nee tong.quote:
stond er nog niet, maar nu wel.quote:
Techno is mijn blinde vlek. Ook.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
nee tong.
het is techno.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Techno is mijn blinde vlek. Ook.
Bij mij is spaanse muziek een blindere vlek dan techno. Maar spaanse techno is wel een redelijk stekeblinde combinatie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef Gambolputty het volgende:
Techno is mijn blinde vlek. Ook.
nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Z het volgende:
Villalobos?
Ik ga 'm maar weggeven aangezien er een nieuwe vraag openstaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Van welke act zijn de tracks Terapia, El Ritmo Barbaro, La Musika Tremenda en Hablando ?
Mark +1quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Mark het volgende:
Vonda Shepherd
quote:
quote:So, I've decided to take my work back underground
To stop it falling into the wrong hands
quote:Op zondag 23 september 2007 14:15 schreef bartrid het volgende:
prodigy - music for the jilted generation.
10 days off wordt in juli gehouden.quote:Op zondag 23 september 2007 15:00 schreef bartrid het volgende:
5 days off?
quote:Op zondag 23 september 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Oh I love techno of zoiets?
Helaas nietquote:Op zondag 23 september 2007 13:48 schreef knars het volgende:
Die aflevering kende ik nog niet!Ging dhr. Barracus ook nog undercover als Mr T optreden en "Treat your mother right" verkondigen?
Over welk nummer gaat dit?quote:After the first round of Mamas & the Papas recordings, and awaiting the release of "California Dreamin'," the story goes that Denny Doherty was prodding songwriter John Phillips to come up with some new material. Phillips' reply was something to the effect of, "Okay, tonight I'm going to write a song with universal appeal." After the group members supposedly sarcastically wished him luck, Phillips came up with, a pop classic.
Obviously written around ideas relating to the group's celestial vocal ability, it's a deceptively simple pop-folk song with a vague jazz underpinning. Like "California Dreamin'," this song is indeed timeless, and was not only the Mamas' only number one record but was also recorded by dozens of other artists. It also was a song that gave the Mamas & the Papas a strong MOR presence - believe it or not - and is one of their most timeless creations, and one of John Phillips' finest moments as a songwriter.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef belsen het volgende:
Ze willen allen meedoen aan het Songfestival???
Spinvis, ook gij?
quote:AMSTERDAM - Bearforce1 wil voor Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft het management van de groep laten weten aan songfestival.web-log.nl.
De halve finale en finale van de zangstrijd zijn respectievelijk op 22 en 24 mei in de Servische hoofdstad Belgrado.
De band bestaat uit één Ierse en drie Nederlandse 'beren', een term die in de homoscene wordt gebruikt voor gespierde, harige mannen. Hun debuutsingle, die samples bevat van artiesten als Donna Summer en Dead or Alive, is een ware hype.
Single
De bekendste showbizzblogger van Amerika, Perez Hilton, tipte de band op zijn weblog en de clip van de single werd binnen een maand bijna achthonderdduizend keer bekeken op de filmpjeswebsite YouTube.
Spinvis
De mannen van Bearforce1 zijn niet de enige geïnteresseerden voor uitzending naar het songfestival. Ook Gerard Joling, Mick Harren en Spinvis hebben volgens songfestival.web-log.nl al weten geïnteresseerd te zijn in deelname.
Dan denk ik verstandelijk gehandicapten/mensen die psychisch niet in orde zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef bigshadow het volgende:
Bejaardentehuizen ofzo?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef n0r het volgende:
[..]
Dan denk ik verstandelijk gehandicapten/mensen die psychisch niet in orde zijn.
Maar dat geldt ook voor Dag 1, veel te sterk voor een B-kant, vind ik danquote:Op maandag 24 september 2007 11:10 schreef belsen het volgende:
[..]
En hij stond inderdaad ook als b-kant op de Flamingo-single, wat ik al een opmerkelijke keuze vond voor een zo sterk en pakkend nummer.
n0r +1
quote:was a British Beat, R&B and pop band of the 1960s, named after its South African keyboard player and founder, who later led the successful 1970s follow-on group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |