Mark +1quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Mark het volgende:
Vonda Shepherd
quote:
quote:So, I've decided to take my work back underground
To stop it falling into the wrong hands
quote:Op zondag 23 september 2007 14:15 schreef bartrid het volgende:
prodigy - music for the jilted generation.
10 days off wordt in juli gehouden.quote:Op zondag 23 september 2007 15:00 schreef bartrid het volgende:
5 days off?
quote:Op zondag 23 september 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Oh I love techno of zoiets?
Helaas nietquote:Op zondag 23 september 2007 13:48 schreef knars het volgende:
Die aflevering kende ik nog niet!Ging dhr. Barracus ook nog undercover als Mr T optreden en "Treat your mother right" verkondigen?
Over welk nummer gaat dit?quote:After the first round of Mamas & the Papas recordings, and awaiting the release of "California Dreamin'," the story goes that Denny Doherty was prodding songwriter John Phillips to come up with some new material. Phillips' reply was something to the effect of, "Okay, tonight I'm going to write a song with universal appeal." After the group members supposedly sarcastically wished him luck, Phillips came up with, a pop classic.
Obviously written around ideas relating to the group's celestial vocal ability, it's a deceptively simple pop-folk song with a vague jazz underpinning. Like "California Dreamin'," this song is indeed timeless, and was not only the Mamas' only number one record but was also recorded by dozens of other artists. It also was a song that gave the Mamas & the Papas a strong MOR presence - believe it or not - and is one of their most timeless creations, and one of John Phillips' finest moments as a songwriter.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef belsen het volgende:
Ze willen allen meedoen aan het Songfestival???
Spinvis, ook gij?
quote:AMSTERDAM - Bearforce1 wil voor Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft het management van de groep laten weten aan songfestival.web-log.nl.
De halve finale en finale van de zangstrijd zijn respectievelijk op 22 en 24 mei in de Servische hoofdstad Belgrado.
De band bestaat uit één Ierse en drie Nederlandse 'beren', een term die in de homoscene wordt gebruikt voor gespierde, harige mannen. Hun debuutsingle, die samples bevat van artiesten als Donna Summer en Dead or Alive, is een ware hype.
Single
De bekendste showbizzblogger van Amerika, Perez Hilton, tipte de band op zijn weblog en de clip van de single werd binnen een maand bijna achthonderdduizend keer bekeken op de filmpjeswebsite YouTube.
Spinvis
De mannen van Bearforce1 zijn niet de enige geïnteresseerden voor uitzending naar het songfestival. Ook Gerard Joling, Mick Harren en Spinvis hebben volgens songfestival.web-log.nl al weten geïnteresseerd te zijn in deelname.
Dan denk ik verstandelijk gehandicapten/mensen die psychisch niet in orde zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef bigshadow het volgende:
Bejaardentehuizen ofzo?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef n0r het volgende:
[..]
Dan denk ik verstandelijk gehandicapten/mensen die psychisch niet in orde zijn.
Maar dat geldt ook voor Dag 1, veel te sterk voor een B-kant, vind ik danquote:Op maandag 24 september 2007 11:10 schreef belsen het volgende:
[..]
En hij stond inderdaad ook als b-kant op de Flamingo-single, wat ik al een opmerkelijke keuze vond voor een zo sterk en pakkend nummer.
n0r +1
quote:was a British Beat, R&B and pop band of the 1960s, named after its South African keyboard player and founder, who later led the successful 1970s follow-on group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |