Ik zou zeggen: bekender. DJ Krush is het niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:46 schreef Mark het volgende:
Electric Eel Shock?
En dan hebben we (behalve Loudness) mijn Japanse kennis aardig gehad
Niet echt, we houden deze even on hold.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef bigshadow het volgende:
Echt nooit van gehoord, ouwe viespeuk.
Bandnamen en artiesten ook goed?
Zoot woman
Zutons
Zea
zZz
Zero 7
Zero DB
Zucchero
ZZ top
Zero tolerance
Zebrahead
Zwan
Zita swoon
Ziggy marley
Zorn, John.
Zappa, Frank.
Da's een album, van My Morning Jacketquote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Zappa Plays Zappa + ZZ & De Maskers had ik ook.
En was er onlangs niet een vraag waarbij gesteld werd dat Z ook een band was (of was het een album)?
Z is een album van My Morning Jacket en de afgekorte groepsnaam van Dweezil Zappa.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Zappa Plays Zappa + ZZ & De Maskers had ik ook.
En was er onlangs niet een vraag waarbij gesteld werd dat Z ook een band was (of was het een album)?
OK, melk wel horen klotsen, maar niet weten waar de tepel hangt dus...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:24 schreef cafca het volgende:
Da's een album, van My Morning Jacket
Kutletter voor bandnamenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:24 schreef bigshadow het volgende:
Ik wil wel een lijstje met een andere K-letter, de Y! Doe maar een lijstje van 15, alleen volledige lijstjes.
Du bist snel, veel onbekends voor mij maar de lijst was helemaal correctquote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef bukgeit het volgende:
Yes
Yesterday & Today
Ygdrassil
Yello
Young Fresh Fellows
Young Disciples
Yo La Tengo
Yazoo
Yardbirds
Youth Group
Yothu Yindi
Yearlings
You Am I
You And I
Young Knives
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:49 schreef cafca het volgende:
X-Men, is dat wat?
Urusei Yatsura?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef ranja het volgende:
Yatsei Urumata (spelling?)
X-Copsquote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]Amerikaanse punk
cafca +1
Zelf:
X
XTC
Xymox
X6
X-Ray Spex
XYZ
Xerox Teens