Sorry Mark, maar de Backstreet Boys zijn vernoemd naar de Backstreet Market en dat schijnt een winkelcentrum te zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef MadMaster het volgende:
LA Style
East End Boys
Haarlemmerdijk Horns
Ik prijs me gelukkig dat ik dat niet wistquote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry Mark, maar de Backstreet Boys zijn vernoemd naar de Backstreet Market en dat schijnt een winkelcentrum te zijn.
MM+1
Ik had alvast een lijst gegoogled om het controleren wat makkelijker te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:36 schreef Mark het volgende:
en jij wel
Goed onthouden dan...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef belsen het volgende:
Leven na de dood van Freek de Jonge.
Heb ik ook al eens gevraagd in een iets andere bewoording.
Hella de Jonge, muzikaal...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Bram Vermeulen
Nits
Robert Jan Stips
Hella de Jonge
Willem Breuker Collectief
Ik quote: "mijn vrouw en ik houden erg van zingen, dus om ons op tijd de kerk uit te krijgen...."quote:
En/of het vervolg 'The Devil Comes Back To Georgia' met o.a Johnny Cash.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef cafca het volgende:
The devil went down to Georgia van de Charlie Daniels Band?
Madmaster +1quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Nigel Kennedy
Kennen jullie dit?quote:Binnen enkele weken stond de plaat op de eerste plaats van de Top 40, waar hij 3 weken bleef staan. Uiteindelijk bleekgoed voor een gouden plaat.
, niet goed bekend met het begrip 'gouden plaat', zei tegen een man van Delta dat ze in plaats van een gouden plaat liever een zilveren kettinkje wilde hebben. En dat kreeg ze!
100 years ?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M'n batterij geeft nog 16 minuten aan, dus geef even snel aan met welk nummer...![]()
echt leuk nummertjequote:I'm in love with![]()
Only weapons can decide
Whose bed I share tonight
And the cold mister mister
He has got me in his sights
If he shoots me down
He has every right
Alweer Fiction Plane met Two Sisters en ik ben geloof ik de enige hier die ze kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef Knoei het volgende:
tegenwoordig hoor ik heel vaak op arrow classic rock een nummer dat ik superlachen vind, laat ik er maar is een vraag van maken!
Uit welk nummer (en van wie) komt de volgende tekst:
[..]
echt leuk nummertje
Neehoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer Fiction Plane met Two Sisters en ik ben geloof ik de enige hier die ze kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |