Maar ik dacht...jij kan het niet meer in beschonken toestand.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik dacht...jij kan het niet meer in beschonken toestand.
Heb mijne al in de FB gemeld... moest daar toch nog zijn..![]()
geef eend ff een lift op de terugweg, die lijkt me ook niet zo helder meer...quote:
Dat zie je scherp, kan wel zien dat je aan het minderen bentquote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geef eend ff een lift op de terugweg, die lijkt me ook niet zo helder meer...![]()
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
Deze was later, ik weiger hier te posten
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' kliktequote:Op donderdag 20 september 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
Deze was later, ik weiger hier te posten
Sneller dan zijn schaduwquote:Op donderdag 20 september 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' klikte![]()
Voor ik ga edit ik al mijn berichten wegquote:Op donderdag 20 september 2007 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je je moeten bedenken, voordat je op 'invoeren' klikte![]()
dat scherp zijn komt door de coke theïne...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zie je scherp, kan wel zien dat je aan het minderen bent![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke...![]()
Ik ga er alleen maar slap van lullenquote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke...![]()
ik zie hetquote:Op donderdag 20 september 2007 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er alleen maar slap van lullen
ik heb mijn eigen labquote:Op donderdag 20 september 2007 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er alleen maar slap van lullen
Heb ik zeker een kutdealert
Wat is theïnequote:Op donderdag 20 september 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat scherp zijn komt door de coke theïne...![]()
begrijp er geen bal van sorriequote:Op donderdag 20 september 2007 05:41 schreef Lobasca het volgende:
labtob wel te verstaan..voor ik weer verkeerd begrepen word...![]()
Stuur es een scooter met een sample'tjequote:
Klinkt goedquote:
en ik me scooter pleitte?!quote:Op donderdag 20 september 2007 05:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur es een scooter met een sample'tje![]()
Ik heb gezopen hoor, straks doe ik het ook nogquote:Op donderdag 20 september 2007 05:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maak 'ns een cap van de fles?!![]()
nuquote:Op donderdag 20 september 2007 05:46 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de zon op ?
Zon opkomst: 7:23:00quote:
Ik hoop volgende zomerquote:Op donderdag 20 september 2007 05:46 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de zon op ?
Pffff das nog een hele zitquote:Op donderdag 20 september 2007 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zon opkomst: 7:23:00
Mooi, nog 1:34:40![]()
Vast welquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff das nog een hele zit
Ga ik niet halen![]()
Heb zin om te fietsen, naar het strand ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heerlijk die vrolijkheid op de vroege ochtend![]()
Ach, ik begon ook om 1 uur met mijn afscheidtournee...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffff das nog een hele zit
Ga ik niet halen![]()
Dronken achter het stuur?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb zin om te fietsen, naar het strand ofzo![]()
Neem ik wel me fles mee![]()
![]()
Wel 40 min, geloof niet dat ik dat volhoudtquote:
Ja ik kan maar beter gaan he... ik bederf de hele sfeer hierquote:Op donderdag 20 september 2007 05:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heerlijk die vrolijkheid op de vroege ochtend![]()
Fiets je naar de Wiel, daar hebben ze tegenwoordig ook een strand..quote:Op donderdag 20 september 2007 05:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel 40 min, geloof niet dat ik dat volhoudt![]()
Pfff... ben reuze blijd je weer eens te treffen...quote:Op donderdag 20 september 2007 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik kan maar beter gaan he... ik bederf de hele sfeer hier
aint nothing like the real thingquote:Op donderdag 20 september 2007 05:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets je naar de Wiel, daar hebben ze tegenwoordig ook een strand..![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef PC eend het volgende:
Nachtzuster strikes again![]()
Kan niemand dat ff zeggen
Voordat ik het door heb, heb ik vast al 3 teksten gemist![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pfff... ben reuze blijd je weer eens te treffen...![]()
ge je mee?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef Lobasca het volgende:
Maak je wel caps, als je in je zwembroek ligt?
en welke wordt het dan, St. Maartenszee of Callantsoog?quote:Op donderdag 20 september 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aint nothing like the real thing![]()
nz, waar?quote:Op donderdag 20 september 2007 05:59 schreef PC eend het volgende:
Nachtzuster strikes again![]()
Kan niemand dat ff zeggen
Voordat ik het door heb, heb ik vast al 3 teksten gemist![]()
Als je d'r ziet doe haar de groeten en een dikke pakkerd...quote:Op donderdag 20 september 2007 06:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is mijn ava mission control
Callantsoogquote:Op donderdag 20 september 2007 06:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en welke wordt het dan, St. Maartenszee of Callantsoog?
Zo close zijn we niet, maar ik vermoed wel dat ze ergens in de buurt isquote:Op donderdag 20 september 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je d'r ziet doe haar de groeten en een dikke pakkerd...
Blijf scherp, concentreer je, en hou je ogen open...quote:Op donderdag 20 september 2007 06:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo close zijn we niet, maar ik vermoed wel dat ze ergens in de buurt is
Geen van de 3 dingen lukt me nogquote:Op donderdag 20 september 2007 06:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blijf scherp, concentreer je, en hou je ogen open...![]()
mmm, okquote:Op donderdag 20 september 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
check de buienradar, bennie gek...![]()
Ik ga ookquote:Op donderdag 20 september 2007 06:06 schreef PC eend het volgende:
Het was weer ff ouderwets gezellig
Tot de volgende keer maar weer dan![]()
![]()
![]()
Truste Eendquote:Op donderdag 20 september 2007 06:06 schreef PC eend het volgende:
Het was weer ff ouderwets gezellig
Tot de volgende keer maar weer dan![]()
![]()
![]()
okquote:Op donderdag 20 september 2007 06:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ook![]()
![]()
HDH, duik jij nu ook maar je bed in, en bewaar dat strand voor zonnigere dagen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 07:15 schreef nachtzuster het volgende:
Er is verse koffie trouwens, voor de liefhebbers![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:13 schreef Gert het volgende:Mogge..
Wat een schijtweer! Eens even denken.. de hele dag in bed blijven liggen.. krantje, laptop, af en toe verse koffie. Hmmm...
Het werd toch een beetje saai, na een paar uur.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
steek een ander de gek aan
![]()
kom net uit slagregens met windvlagen. tegen de tijd dat je half droog bent mag je weer![]()
ik wil ook in bed liggen met koffie en krant. en ik wil ook een laptop![]()
ik voel met je mee...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werd toch een beetje saai, na een paar uur.![]()
Maar wel beter dan door slagregens laveren. [afbeelding]
quote:
primadeluxequote:Op donderdag 20 september 2007 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
hoi buuf, hoe gaat ie?
het enige nadeel is dat ik al vanaf maandag met dit in mijn hoofd zit..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
wervels nog recht?
haha, die wilde ik laatst al een keer voor je zoeken. in de bbc-serie 'the singing detective' werd dat nummer ook gezongen, daar ken ik 'm van.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het enige nadeel is dat ik al vanaf maandag met dit in mijn hoofd zit..![]()
mooi!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
primadeluxe![]()
en met u?![]()
ben ernstig in de verleiding naar de snackbar te gaan voor patat. Geen zin in koken.
en ik doe mijn kinderen uiteraard graag een plezier![]()
ik neem tegenwoordig niet altijd meer de moeite terug te lezen..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
ja geestelijk wel goed. beetje last van strot alleen. paar weken terug al gehad, meestal dan weer een tijdje geen last..
was gisteren een beetje laat in de sc, moest vandaag vroeg in amsterdam zijn maar heb gebeld dat ik later zou komen.
was wel een beetje 'vreemd' gisteren in de sc...ook wel weer lachen.
ik heb onlangs een 'verse' frituurpan bij een kennis van me (met 4 koters) neergepleurd, koters (en ik ook)gaan toch voor die verse patatters en happen...pan lekker in de schuur..
nee, eigenlijk niet. als kind wel heel vaak bronchitis etc. 2 x op rij is lang terug. gaat wel overquote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik neem tegenwoordig niet altijd meer de moeite terug te lezen..![]()
maar zag dat mijn favo fokker ook weer eens langs kwam. (en dat ik hem dan mis) is vaak wel garantie voor plezier en vreemde situaties.
Tja, zelf frituren kan ook. alleen moet ik dan naar de supermarkt. (staat naast de snackbar) en als ik dan toch natregen kies ik liever voor the easy way out..
en onze snackbar is heel goed!![]()
maar last van je strot is balen. het is natuurlijk ook geen weer om weer even lekker op te knappen. Of heb je dit vaker?
pc eend uiteraard...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet. als kind wel heel vaak bronchitis etc. 2 x op rij is lang terug. gaat wel over![]()
wie is je favo-fokker?
oja, liedje uit die serie, klinkt ff vlotter(begint pas na een minuut), eerst effe huidzieke lijer..)
http://nl.youtube.com/watch?v=qyO_5IykO3Y
ja, is altijd leuk als pc eend langsdropt...morwen ook, by the wayquote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pc eend uiteraard...![]()
deze is meer swingend idd. probeer nu met geweld een ander lied in mijn kop te krijgen, maar het lukt zo natuurlijk niet heel erg...
noem dit maar niemand.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
Squeek.. Kwaak... Niemand hier ???[afbeelding]
Ik had laatst zeker een week de 4 Non Blondes in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pc eend uiteraard...![]()
deze is meer swingend idd. probeer nu met geweld een ander lied in mijn kop te krijgen, maar het lukt zo natuurlijk niet heel erg...
Oii Buuuf ... Hoe gaat het !!!!quote:
Hey buuv, zonder weer een peecee avondje te willen organiseren met dat VISTA gedoe, heb je overwogen om een andere Internetbrowser te gebruiken/testen, Firefox of Opera, bijv ?quote:
Heee heeequote:
nou, ga ik deze nu een week zingen....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had laatst zeker een week de 4 Non Blondes in mijn hoofd zitten.
Mooie zangeres ook met ogen waarin je kunt verdrinken.
http://nl.youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk&mode=related&search=
Ga er niet op klikken dan.. Kut wel gedaanquote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ga ik deze nu een week zingen....![]()
nog zo een die blijft hangen... http://nl.youtube.com/watch?v=eGdRA4xtVhI
Ik neem mensen met een ring door hun neus niet serieusquote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ga ik deze nu een week zingen....![]()
nog zo een die blijft hangen... http://nl.youtube.com/watch?v=eGdRA4xtVhI
nog niet. ben nog ff aanhet prutsen geweest. weet neit wat ik heb veranderd, maar het is wel sneller!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Hey buuv, zonder weer een peecee avondje te willen organiseren met dat VISTA gedoe, heb je overwogen om een andere Internetbrowser te gebruiken/testen, Firefox of Opera, bijv ?
Vast wel![]()
Volgens mij lag je gister al op 1 oor toen ik dat nog even schreef.
Je had toch last van langzame tabbladen bij Explorer ?
Schijterij ? Loopneus ? Hartkloppingen ? Zweten? Koud? Kut gevoel ?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Schijterij ? Loopneus ? Hartkloppingen ? Zweten? Koud? Kut gevoel ?
Ach dat komt wel weer goed ...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem mensen met een ring door hun neus niet serieus![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet. ben nog ff aanhet prutsen geweest. weet neit wat ik heb veranderd, maar het is wel sneller!![]()
nog niet optimaal maar beter. nog ff verder prutsen en dan werkt het goed....
(kreeg net ook een flash-foutmelding, daarna is het nog weer beter geworden. Nu nog leestekens op de letters zien te krijgen en dan ben ik weer oke. mijn toestenbord doet nu ok'e. zeer irritant)
jij hebt tenminste nog een bordquote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet. ben nog ff aanhet prutsen geweest. weet neit wat ik heb veranderd, maar het is wel sneller!![]()
nog niet optimaal maar beter. nog ff verder prutsen en dan werkt het goed....
(kreeg net ook een flash-foutmelding, daarna is het nog weer beter geworden. Nu nog leestekens op de letters zien te krijgen en dan ben ik weer oke. mijn toestenbord doet nu ok'e. zeer irritant)
Blijf je lekker thuis morgen... Ff uitziekenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nog 1 dagje werken en dan weekend
![]()
sommigen zijn anders wel om door een ringetje te halenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb even gespiekt in je Fobo, zie dat jij je ringen door de oren hebt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwequote:Op donderdag 20 september 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog een bord![]()
neen, moet echt gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf je lekker thuis morgen... Ff uitzieken![]()
Acht maarquote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb even gespiekt in je Fobo, zie dat jij je ringen door de oren hebt.
![]()
iets met de landinstelling van je besturingsysteem en je toetsenbordquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwe![]()
maar kan echt heel kneusig niet vinden welke magische instelling ik moet veranderen om streepjes en dakjes op de letters te krijgen ipv ertussen...
maar ik laat mij niet people-en door Bert Hekjes...ik zal het vinden
![]()
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.quote:
Heb gemerkt dat het per computer kan verschillen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwe![]()
maar kan echt heel kneusig niet vinden welke magische instelling ik moet veranderen om streepjes en dakjes op de letters te krijgen ipv ertussen...
maar ik laat mij niet people-en door Bert Hekjes...ik zal het vinden
![]()
zolang ik niet nog een keer gekruizigd wordt gaat het goedquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.![]()
8 - wauw, ik heb in een grijs verleden 1 gaatje in mijn oren laten piercen.quote:
vet uitzuigen lijkt me leukerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.![]()
Ach dat mag al een tijdje niet meer dus geen zorgen. Morgen om deze tijd ben je er van afquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zolang ik niet nog een keer gekruizigd wordt gaat het goed![]()
![]()
![]()
tried that....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iets met de landinstelling van je besturingsysteem en je toetsenbord![]()
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
in urk willen ze de geroofde schedels terug... EO Ned 2![]()
vertelvertelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.
de BIOS?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tried that....dat was het dus niet...
![]()
die salami worst met een dildo er in is vernietigdquote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.
met dank aan de slagerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die salami worst met een dildo er in is vernietigd![]()
en dan hebben we het nog niet eens over de salami...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een koude dildo is niet halal![]()
oorspronkelijk werd salami gemaakt van een mengsel van (varkens)vlees en zout dat in de lucht werd gedroogd... de ouderen van vroeger kwamen terug als worstjesquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over de salami...![]()
Nieuwsgierigaardquote:
Fuck !quote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die salami worst met een dildo er in is vernietigd![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Nieuwsgierigaard![]()
Ik ren heen en weer tussen de afwas en Fok.
Geen tijd voor.
Is veel te veel.
De vrede van Versailles na WO I is er niets bij.
![]()
da's de enige overgebleven optie dan ja..quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oorspronkelijk werd salami gemaakt van een mengsel van (varkens)vlees en zout dat in de lucht werd gedroogd... de ouderen van vroeger kwamen terug als worstjes![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
deze kanditaat gaat terug naar zijn grot, dat bespaart stookkosten![]()
welterusten allemaal![]()
![]()
beterschap polo!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
deze kanditaat gaat terug naar zijn grot, dat bespaart stookkosten![]()
welterusten allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beterschap polo!![]()
en lekker slapen!![]()
het waait en het regent hierik ga geloof ik ook maar in mijn bedje... pot thee en krantje mee...
die Gert is zo gek nog niet...![]()
uhm, oke...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doe gert de groeten en denk aan het voorspel
![]()
Nee dat helpt niet, ik heb niet alleen heel veel afwas maar ook nog een wasje of 2.quote:
tja, dan houdt het op....quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, ik heb niet alleen heel veel afwas maar ook nog een wasje of 2.
Heb me al dagen niet geschoren.
Moet twee computers in elkaar zetten.
Strotzuigen, paar stellingkasten bouwen, verkoudheid kwijtraken.
En das nog maar het begin.
Dus geen lijst no matter how hard you zeurt
Truste buurvrouwquote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan houdt het op....
ik ga echt maar eens onder de wol. vind het hartstikke koud!![]()
truste, volgens mij loopt half Nederland te snotteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan houdt het op....
ik ga echt maar eens onder de wol. vind het hartstikke koud!![]()
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Durf het haast niet te vragen maar hoe is het met niet roken ?
Das mooi.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeft
Ik ben momenteel in een staat dat ik, als ik niet gestopt was met roken, waarschijnlijk ook amper gerookt zou hebben
Helemaal, slagregen-marcheerdertje.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, oke...
GERT! JE KRIJGT DE GROETEN VAN POLO!![]()
ik voorspel dat ie zo wel ff komt dan...![]()
zo goed??![]()
Kheb jarenlang gerookt en kon een pak shag in enkele dagen oproken. Toen ben ik aan me portomonnnee gaan denken. Kwas zonder veel moeite gestopt. De grootste verslaving van de mens is geld en hebberigheid. (((((Bier Wijsheid)))))quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeft
Ik ben momenteel in een staat dat ik, als ik niet gestopt was met roken, waarschijnlijk ook amper gerookt zou hebben
Als de drank is in de man is de wijsheid in de kan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Kheb jarenlang gerookt en kon een pak shag in enkele dagen oproken. Toen ben ik aan me portomonnnee gaan denken. Kwas zonder veel moeite gestopt. De grootste verslaving van de mens is geld en hebberigheid. (((((Bier Wijsheid)))))
Gert is een LDquote:
Truste Leandra, Buuf en Poloquote:
Fitter dan Leandra.quote:
KZquote:
Hey Leandra,quote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Das mooi.
Ik ben destijds van het roken af gekomen nadat ik het boek van Allen Carr bewust als zoete koek had geslikt.
Pas na een jaar ofzo kreeg ik het idee dat ik er echt vanaf was.
Das nu volgens mij een jaar of drie - vier geleden.
Hoop dat het je lukt, ik mis het zo goed als nooit meer.
![]()
Lelijke Dwerg ( fm knows as Lekker Dingquote:
Tis ook bijna herfst, morgen toch, zeg maar met een uurtje.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Fitter dan Leandra.
Sterkte milflie.![]()
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lelijke Dwerg ( fm knows as Lekker Ding![]()
)
Kan in je FOBOquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.
Lengte, schoenmaat, kleur haar voorkeur voor welk wc-papier, hoe vaak douche je per dag en hoe, dat soort dingen![]()
Voor de lengte zouden we idd categoriën kunnen invoeren.
Van Lelijke Dwerg tot Lange Droplul.
page.....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.
Lengte, schoenmaat, kleur haar voorkeur voor welk wc-papier, hoe vaak douche je per dag en hoe, dat soort dingen![]()
Voor de lengte zouden we idd categoriën kunnen invoeren.
Van Lelijke Dwerg tot Lange Droplul.
Nope, het is kutnewbiequote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben een Kut Newbe
Weet niet eens zeker of ik dat wel goed schrijf![]()
Welkomquote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben een Kut Newbe
Weet niet eens zeker of ik dat wel goed schrijf![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, het is kutnewbie
Leef je uit: Het Offici le FOK!woordenboek
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
KZGert
Thnx 4 the support PPIik zie het wel, stoppen valt me over het algemeen nog redelijk mee, maar meestal gaat het na een maand of 3 tot 5 op een of andere manier fout
Misschien is dit idd wel de makkelijkste manier, zo beroerd zijn dat je toch niet wilt roken, maar wat doe ik dan als ik volgende week weer wat opgeknapt ben... blijf ik dan sterk of denk ik "ik had van de kid 2 maanden de tijd gekregen om te stoppen, dus 1 of 2 kan wel... "
Hebben ze gewonnen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, alles leuk en wel
Het is 1 groot feest![]()
![]()
![]()
Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxx wint de wereeeeeeeeeeeeeeldcub , tralalalalala![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen ?
Hoorde vaag op de radio iets van voetbal.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:16 schreef milk-shake het volgende:
AZ is nu toch ook aan 't spelen?![]()
Daar baal ik eigenlijk het meest van... ik wou dat ik kon roken zoals ik kan drinken: dan weken niet, dan een keer een paar glaasjes of een keer helemaal los, maar het maakt me geen bal uit als ik om een of andere reden niet kan/mag drinken...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Ik probeerde altijd de wens naar roken zo snel mogelijk uit mijn hoofd te krijgen.
Hoe langer je d'r over blijft nadenken hoe groter de kans dat je weer voor de bijl gaat.
Dat is mijn ervaring met roken.
Had allerlei dingen verzonnen om me af te leiden.
Van sex t/m de tuin omspitten.
Maar moeilijke momenten blijven komen, bereid je d'r op voor.
Maar roken is een tricky verslaving.
En wees niet te hard voor jezelf.
mooi, ben ook wel een heel klein beetje Ajax fan.quote:
ben ik blij dat ik niet rook............maar ik heb dat gezeik weer met sonja bakkerquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar baal ik eigenlijk het meest van... ik wou dat ik kon roken zoals ik kan drinken: dan weken niet, dan een keer een paar glaasjes of een keer helemaal los, maar het maakt me geen bal uit als ik om een of andere reden niet kan/mag drinken...
Telkens als ik weer een tijdje gestopt ben met roken dan komt er zo'n punt dat ik denk dat het wel kan: een keer een sigaret... en dat lijkt dan ook een tijdje te kunnen, tijdens een avondje uit 1 of 2 sigaretten...
Maar uiteindelijk zit je dan binnen de kortste keren toch weer op een pakje per dag![]()
Want dan is er weer eens wat gebeurt waardoor je in de stress zit en dan was je er toch al aan gewend dat je met een avondje stappen af en toe een peuk rookt... dus als er dan een keer iets gebeurt sta je vrij snel weer met een pakje sigaretten in je handen.
Daar is niks moois aan hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
[..]
mooi, ben ook wel een heel klein beetje Ajax fan.
AZquote:
Waarom gezeik met Sonja??quote:Op donderdag 20 september 2007 23:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet rook............maar ik heb dat gezeik weer met sonja bakker![]()
Ik ken bijna niemand die zijn eerste stoppoging heeft zien lukken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar baal ik eigenlijk het meest van... ik wou dat ik kon roken zoals ik kan drinken: dan weken niet, dan een keer een paar glaasjes of een keer helemaal los, maar het maakt me geen bal uit als ik om een of andere reden niet kan/mag drinken...
Telkens als ik weer een tijdje gestopt ben met roken dan komt er zo'n punt dat ik denk dat het wel kan: een keer een sigaret... en dat lijkt dan ook een tijdje te kunnen, tijdens een avondje uit 1 of 2 sigaretten...
Maar uiteindelijk zit je dan binnen de kortste keren toch weer op een pakje per dag![]()
Want dan is er weer eens wat gebeurt waardoor je in de stress zit en dan was je er toch al aan gewend dat je met een avondje stappen af en toe een peuk rookt... dus als er dan een keer iets gebeurt sta je vrij snel weer met een pakje sigaretten in je handen.
nou ....het boek kopen en dan er niks mee doen .....maar wel moeten aanhoren dat iedereen zo geweldig afvalt dmv Sonja.....zucht ...tja ..that's mequote:
Drie laags wc papier van de Aldi.quote:
ik ben eigenlijk gauw tevree................maar wil wel het beste voor mijn s....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Drie laags wc papier van de Aldi.
![]()
Ben geswitched, was dat hele goedkope grijze spul schijtzat.
Nee, je bent Milk-shakequote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ....het boek kopen en dan er niks mee doen .....maar wel moeten aanhoren dat iedereen zo geweldig afvalt dmv Sonja.....zucht ...tja ..that's me![]()
Ik denk dat het bij mij nogal eens misgaat omdat het relatief zo makkelijk gaat... toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik ook vrijwel niet gerookt (3 pakjes in 8 maanden) en het half jaar daarna heb ik 2 sigaretten gerookt (toen ik borstvoeding gaf was het dus makkelijker om niet te roken dan toen ik zwanger was).quote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand die zijn eerste stoppoging heeft zien lukken.
Heb zelf ook meerdere serieuze pogingen gedaan tot het uiteindelijk lukte.
Maar motivatie is wel een keywoord.
En voorbereiding in de zin dat je weet wat je te wachten en te doen staat.
En ik vond het ook altijd wel lekker dat ik tijdens moeilijke momenten even mijn hart kon luchten bij vrienden.
Of bij de AH cassiëre.
Of tijdens lange avondwandelingen tegen de maan.
In je FOBO zie je er toch echt goed uitquote:Op donderdag 20 september 2007 23:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet rook............maar ik heb dat gezeik weer met sonja bakker![]()
ja nou.....ik leef maar 1 x .....dus als ik trek heb .....milk-shake banaanquote:Op donderdag 20 september 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, je bent Milk-shake![]()
En dat mag niet van Sonja![]()
ja ..we hebben het niet over tientallen kilo's hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef ppi het volgende:
[..]
In je FOBO zie je er toch echt goed uit![]()
De Aldi was dat goedkope grijze spul ook zat, en heeft in die verpakking nu rianter papier gedaan... de prijs is daarmee ook gelijk iets gestegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Drie laags wc papier van de Aldi.
![]()
Ben geswitched, was dat hele goedkope grijze spul schijtzat.
Met die heerlijke woorden ga ik jou/ jullie verlatenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef ppi het volgende:
[..]
ik word weer helegaar verlegen en val stil...
![]()
![]()
![]()
Wat een mooi Brianesque afscheid.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met die heerlijke woorden ga ik jou/ jullie verlaten![]()
![]()
Mn tandeborstel wacht![]()
pssssssssssssst : zaterdag is er iemand jarig, een lief zustertje van de nacht![]()
zal iemand echt nog dat grijze schuurpapier kopen.....zal toch nietquote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Aldi was dat goedkope grijze spul ook zat, en heeft in die verpakking nu rianter papier gedaan... de prijs is daarmee ook gelijk iets gestegen.
Gelukkig heeft de AH nog Euroshopper, en het goedkope grijze spul hebben ze ook nog...... voor een spotprijsje
Blegh.. van ellende maar ff naar Ikea gegaan, en eindelijk een kunstwerkdinggeval voor aan de muur van m'n slaapkamer gekocht...quote:
Thx lekker dingquote:Op donderdag 20 september 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een mooi Brianesque afscheid.![]()
Slaap lekker.![]()
Truste KZquote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Mn tandenborstel wacht![]()
pssssssssssssst : zaterdag is er iemand jarig, een lief zustertje van de nacht![]()
We willen er allemaal lekker uitzien uiteindelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..we hebben het niet over tientallen kilo's hoor![]()
Klinkt goed Ikea, alhoewel ik daar hooguit met een paar keukenhaakjes de deur uitwandel.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blegh.. van ellende maar ff naar Ikea gegaan, en eindelijk een kunstwerkdinggeval voor aan de muur van m'n slaapkamer gekocht...
Niet dat dat de bedoeling was, maar toevallig hadden ze een lijst in de aanbieding die wel aardig bij de rest staat, dus daar heb ik maar ff een plaatje bijgezocht
En hoe heb jij je dag doorgebracht?? Nog gewerkt of ziek, zwak en misselijk op de bank gehangen??
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij of ik? Wil hier niet met jou gezien worden.![]()
lijkt wel of half Nederland ziek ..zwak en misselijk is....voel me ook al helemaal niet tof vandaagquote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef ppi het volgende:
[..]
We willen er allemaal lekker uitzien uiteindelijk.
Heb net een heerlijk bord Tomaten-groentesoep op,
Voel me weer lekker warm.
Stomme verkoudheid.
Klopt ja, Aldi heeft die goedkope troep niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Aldi was dat goedkope grijze spul ook zat, en heeft in die verpakking nu rianter papier gedaan... de prijs is daarmee ook gelijk iets gestegen.
Gelukkig heeft de AH nog Euroshopper, en het goedkope grijze spul hebben ze ook nog...... voor een spotprijsje
Goed poetsen - hoog inzetten zodat je tandvlees ook gezond blijft.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Mn tandenborstel wacht![]()
Ik heb toch al verantwoording, schriftelijk en onder ede, bij je afgelegd?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor je het weet moet je verantwoording afleggen over je quote- en postgedrag
![]()
![]()
Mwah.. sinds ik de slaapkamer gedaan heb (bijna 2 jaar geleden, gefinancierd door de stoppen-met-roken-poging van 2 jaar geleden) ben ik helemaal verliefd op een spiegel die ze bij Ikea hebben... en ik weet ook al waar die moet komen te hangen, maar die kost net ff iets meer dan dit kunstwerkje, dus de spiegel zal nog even moeten wachten....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt goed Ikea, alhoewel ik daar hooguit met een paar keukenhaakjes de deur uitwandel.
Heerlijk uitgeslapen, gezellige eters gehad, tent opgeruimd, en nu uitblazen en bijtanken...![]()
Ik denk dat je dat naar de verkeerde kloon gestuurd hebt... want hier is het niet aangekomenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb toch al verantwoording, schriftelijk en onder ede, bij je afgelegd?![]()
pssssssssssssst Pietjequote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
KleinZusje jarig? Ik denk dat ze een tijgerpakje krijgt.
Blijft dat ding zolang in het assortiment? Een half jaar geleden toog ik ook vol goede moed, met het Ikea-boek onder de arm, naar Haarlem... alles wat ik aangekruist had was niet op voorraad...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. sinds ik de slaapkamer gedaan heb (bijna 2 jaar geleden, gefinancierd door de stoppen-met-roken-poging van 2 jaar geleden) ben ik helemaal verliefd op een spiegel die ze bij Ikea hebben... en ik weet ook al waar die moet komen te hangen, maar die kost net ff iets meer dan dit kunstwerkje, dus de spiegel zal nog even moeten wachten....
Heb ik weer...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat naar de verkeerde kloon gestuurd hebt... want hier is het niet aangekomen
Deze is iig nog in het assortiment, maar ik denk dat ik idd niet al te lang moet wachten...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blijft dat ding zolang in het assortiment? Een half jaar geleden toog ik ook vol goede moed, met het Ikea-boek onder de arm, naar Haarlem... alles wat ik aangekruist had was niet op voorraad...![]()
Gewoon nu direct met je tentje en slaapzak naar de IKEA.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is iig nog in het assortiment, maar ik denk dat ik idd niet al te lang moet wachten...
Maar goed, met 4 dagen niet roken 13 ¤uro bespaard, dus dat zou moeten betekenen dat m'n niet-roken-potje over een maand meer dan genoeg gevuld is om die spiegel te kunnen betalen
Gaat de meeting nog door?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is iig nog in het assortiment, maar ik denk dat ik idd niet al te lang moet wachten...
Maar goed, met 4 dagen niet roken 13 ¤uro bespaard, dus dat zou moeten betekenen dat m'n niet-roken-potje over een maand meer dan genoeg gevuld is om die spiegel te kunnen betalen
Het heerscht.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef milk-shake het volgende:
[..]
lijkt wel of half Nederland ziek ..zwak en misselijk is....voel me ook al helemaal niet tof vandaag![]()
Ik ben er vandaag al geweest, en die spiegel heeft geen haast.... sterker nog: eerst die spiegel kopen van het geld wat ik nog niet bespaard hebt werkt niet. Dat gaat gegarandeerd fout.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon nu direct met je tentje en slaapzak naar de IKEA.
Ben je morgen de eerste.
En heb je gelijk een enorme reden om een maand niet meer te roken.
Voor zover ik weet wel, hoewel ik zelf een minor problem heb omdat ik zaterdag "even" op en neer naar Assen moet met een aanhanger achter de auto.....quote:
Ik merkte uiteindelijk wel dat ik geld over hield na stoppen met roken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag al geweest, en die spiegel heeft geen haast.... sterker nog: eerst die spiegel kopen van het geld wat ik nog niet bespaard hebt werkt niet. Dat gaat gegarandeerd fout.
Ik twijfel zelfs of ik het wel aan zulke dingen uit moet geven, het effect is volgens mij groter als ik een keer echt iets kan kopen/doen wat ik normaal niet kan kopen/doen.
En toch merk je het het best als je dagelijks opzij legt wat je anders aan sigaretten zou hebben uitgegeven.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik merkte uiteindelijk wel dat ik geld over hield na stoppen met roken.
Kon veel gemakkelijker wat duurdere aankopen doen zonder dat ik een halve maand van een zak aardappels moest leven.
Hij leeft nog!!quote:Op donderdag 20 september 2007 05:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur es een scooter met een sample'tje![]()
Prima geslapenquote:
Trustequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef ppi het volgende:
Ga zo naar bed, moe, het regent hier gezellig, kan ik lekker van slapen, goodnight everyone.
![]()
of op tafel, met een heerlijk jachtsausjequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij kan wel 18 uur dood in zijn hok liggen..
dan istie bedorvenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of op tafel, met een heerlijk jachtsausje![]()
dat is ie toch alquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dan istie bedorven![]()
EEND< KOM HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
zeg ook niet dat dat per definitie fout isquote:
dek je maar weer inquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zeg ook niet dat dat per definitie fout is![]()
Truste PPIquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef ppi het volgende:
Ga zo naar bed, moe, het regent hier gezellig, kan ik lekker van slapen, goodnight everyone.
![]()
Niet nodigquote:
Slaap ze voor later.quote:
Ik heb er juist heel weinig... de standaard spiegel in de badkamer boven de wastafel, en verder alleen een passpiegel die op een van de deuren op de overloop geplakt zit...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Slaap ze voor later.
En spiegels vind ik mooi.
Heb er drie in de woonkamer en nog wat meer verder door het huis.
Tandjes braaf gepoetst, nog even relaxen, beetje muziek luisteren en ik ben in dromenland.
![]()
Ik heb een ban over voor me brother, dus dat zal wel meevallenquote:
Je daagt me uit...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een ban over voor me brother, dus dat zal wel meevallen![]()
Mijn huis hangt vol met spiegels...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er juist heel weinig... de standaard spiegel in de badkamer boven de wastafel, en verder alleen een passpiegel die op een van de deuren op de overloop geplakt zit...
En that's it...... 2 stuks dus maar, en die hangen dan ook nog een keer vlak bij elkaar
Test me maar...quote:
hé wjquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
fluimpjequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
neequote:
I'l be waitingquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I will do, when you least espect it..![]()
quote:
die 2 sporen niet.. dat mijn vent nu wel eens achter de gordijnen gaat staan.. á la...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, verstoppertje speelde ze met die anusklier...leek wel alsof er bloedhonden ahter hur aan zaten...niks loos dus, jammer
ik ga nergens heenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
deze is echt zeer leuk...grappige gozerts stuk voor stuk, dat nog wel uit zwitserland. gisteren ff in sc gegooid in semi-lamme status...nog een x:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
Ik ook. Maar dat neemt niet weg dat hij best bedorven kan zijn.quote:
that's what I like about himquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat neemt niet weg dat hij best bedorven kan zijn.![]()
haha vooral andrew en riema + tommi ziin cool in clipske.quote:
quote:
dan ken je mij nog nietquote:
ik ben moe..quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
is ie(sc)vol of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |