Oii Buuuf ... Hoe gaat het !!!!quote:
Hey buuv, zonder weer een peecee avondje te willen organiseren met dat VISTA gedoe, heb je overwogen om een andere Internetbrowser te gebruiken/testen, Firefox of Opera, bijv ?quote:
Heee heeequote:
nou, ga ik deze nu een week zingen....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had laatst zeker een week de 4 Non Blondes in mijn hoofd zitten.
Mooie zangeres ook met ogen waarin je kunt verdrinken.
http://nl.youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk&mode=related&search=
Ga er niet op klikken dan.. Kut wel gedaanquote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ga ik deze nu een week zingen....![]()
nog zo een die blijft hangen... http://nl.youtube.com/watch?v=eGdRA4xtVhI
Ik neem mensen met een ring door hun neus niet serieusquote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ga ik deze nu een week zingen....![]()
nog zo een die blijft hangen... http://nl.youtube.com/watch?v=eGdRA4xtVhI
nog niet. ben nog ff aanhet prutsen geweest. weet neit wat ik heb veranderd, maar het is wel sneller!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Hey buuv, zonder weer een peecee avondje te willen organiseren met dat VISTA gedoe, heb je overwogen om een andere Internetbrowser te gebruiken/testen, Firefox of Opera, bijv ?
Vast wel![]()
Volgens mij lag je gister al op 1 oor toen ik dat nog even schreef.
Je had toch last van langzame tabbladen bij Explorer ?
Schijterij ? Loopneus ? Hartkloppingen ? Zweten? Koud? Kut gevoel ?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Schijterij ? Loopneus ? Hartkloppingen ? Zweten? Koud? Kut gevoel ?
Ach dat komt wel weer goed ...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem mensen met een ring door hun neus niet serieus![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet. ben nog ff aanhet prutsen geweest. weet neit wat ik heb veranderd, maar het is wel sneller!![]()
nog niet optimaal maar beter. nog ff verder prutsen en dan werkt het goed....
(kreeg net ook een flash-foutmelding, daarna is het nog weer beter geworden. Nu nog leestekens op de letters zien te krijgen en dan ben ik weer oke. mijn toestenbord doet nu ok'e. zeer irritant)
jij hebt tenminste nog een bordquote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet. ben nog ff aanhet prutsen geweest. weet neit wat ik heb veranderd, maar het is wel sneller!![]()
nog niet optimaal maar beter. nog ff verder prutsen en dan werkt het goed....
(kreeg net ook een flash-foutmelding, daarna is het nog weer beter geworden. Nu nog leestekens op de letters zien te krijgen en dan ben ik weer oke. mijn toestenbord doet nu ok'e. zeer irritant)
Blijf je lekker thuis morgen... Ff uitziekenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nog 1 dagje werken en dan weekend
![]()
sommigen zijn anders wel om door een ringetje te halenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb even gespiekt in je Fobo, zie dat jij je ringen door de oren hebt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwequote:Op donderdag 20 september 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog een bord![]()
neen, moet echt gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf je lekker thuis morgen... Ff uitzieken![]()
Acht maarquote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb even gespiekt in je Fobo, zie dat jij je ringen door de oren hebt.
![]()
iets met de landinstelling van je besturingsysteem en je toetsenbordquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwe![]()
maar kan echt heel kneusig niet vinden welke magische instelling ik moet veranderen om streepjes en dakjes op de letters te krijgen ipv ertussen...
maar ik laat mij niet people-en door Bert Hekjes...ik zal het vinden
![]()
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.quote:
Heb gemerkt dat het per computer kan verschillen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwe![]()
maar kan echt heel kneusig niet vinden welke magische instelling ik moet veranderen om streepjes en dakjes op de letters te krijgen ipv ertussen...
maar ik laat mij niet people-en door Bert Hekjes...ik zal het vinden
![]()
zolang ik niet nog een keer gekruizigd wordt gaat het goedquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.![]()
8 - wauw, ik heb in een grijs verleden 1 gaatje in mijn oren laten piercen.quote:
vet uitzuigen lijkt me leukerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.![]()
Ach dat mag al een tijdje niet meer dus geen zorgen. Morgen om deze tijd ben je er van afquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zolang ik niet nog een keer gekruizigd wordt gaat het goed![]()
![]()
![]()
tried that....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iets met de landinstelling van je besturingsysteem en je toetsenbord![]()
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
in urk willen ze de geroofde schedels terug... EO Ned 2![]()
vertelvertelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.
de BIOS?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tried that....dat was het dus niet...
![]()
die salami worst met een dildo er in is vernietigdquote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.
met dank aan de slagerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die salami worst met een dildo er in is vernietigd![]()
en dan hebben we het nog niet eens over de salami...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een koude dildo is niet halal![]()
oorspronkelijk werd salami gemaakt van een mengsel van (varkens)vlees en zout dat in de lucht werd gedroogd... de ouderen van vroeger kwamen terug als worstjesquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over de salami...![]()
Nieuwsgierigaardquote:
Fuck !quote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die salami worst met een dildo er in is vernietigd![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Nieuwsgierigaard![]()
Ik ren heen en weer tussen de afwas en Fok.
Geen tijd voor.
Is veel te veel.
De vrede van Versailles na WO I is er niets bij.
![]()
da's de enige overgebleven optie dan ja..quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oorspronkelijk werd salami gemaakt van een mengsel van (varkens)vlees en zout dat in de lucht werd gedroogd... de ouderen van vroeger kwamen terug als worstjes![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
deze kanditaat gaat terug naar zijn grot, dat bespaart stookkosten![]()
welterusten allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |