Acht maarquote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb even gespiekt in je Fobo, zie dat jij je ringen door de oren hebt.
![]()
iets met de landinstelling van je besturingsysteem en je toetsenbordquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwe![]()
maar kan echt heel kneusig niet vinden welke magische instelling ik moet veranderen om streepjes en dakjes op de letters te krijgen ipv ertussen...
maar ik laat mij niet people-en door Bert Hekjes...ik zal het vinden
![]()
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.quote:
Heb gemerkt dat het per computer kan verschillen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog wel een nieuwe![]()
maar kan echt heel kneusig niet vinden welke magische instelling ik moet veranderen om streepjes en dakjes op de letters te krijgen ipv ertussen...
maar ik laat mij niet people-en door Bert Hekjes...ik zal het vinden
![]()
zolang ik niet nog een keer gekruizigd wordt gaat het goedquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.![]()
8 - wauw, ik heb in een grijs verleden 1 gaatje in mijn oren laten piercen.quote:
vet uitzuigen lijkt me leukerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ff bikkelen dan... En dan vet uitslapen.![]()
Ach dat mag al een tijdje niet meer dus geen zorgen. Morgen om deze tijd ben je er van afquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zolang ik niet nog een keer gekruizigd wordt gaat het goed![]()
![]()
![]()
tried that....quote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iets met de landinstelling van je besturingsysteem en je toetsenbord![]()
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
in urk willen ze de geroofde schedels terug... EO Ned 2![]()
vertelvertelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.
de BIOS?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tried that....dat was het dus niet...
![]()
die salami worst met een dildo er in is vernietigdquote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat ik allemaal terug wil.
met dank aan de slagerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die salami worst met een dildo er in is vernietigd![]()
en dan hebben we het nog niet eens over de salami...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een koude dildo is niet halal![]()
oorspronkelijk werd salami gemaakt van een mengsel van (varkens)vlees en zout dat in de lucht werd gedroogd... de ouderen van vroeger kwamen terug als worstjesquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over de salami...![]()
Nieuwsgierigaardquote:
Fuck !quote:Op donderdag 20 september 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die salami worst met een dildo er in is vernietigd![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Nieuwsgierigaard![]()
Ik ren heen en weer tussen de afwas en Fok.
Geen tijd voor.
Is veel te veel.
De vrede van Versailles na WO I is er niets bij.
![]()
da's de enige overgebleven optie dan ja..quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oorspronkelijk werd salami gemaakt van een mengsel van (varkens)vlees en zout dat in de lucht werd gedroogd... de ouderen van vroeger kwamen terug als worstjes![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
deze kanditaat gaat terug naar zijn grot, dat bespaart stookkosten![]()
welterusten allemaal![]()
![]()
beterschap polo!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
deze kanditaat gaat terug naar zijn grot, dat bespaart stookkosten![]()
welterusten allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beterschap polo!![]()
en lekker slapen!![]()
het waait en het regent hierik ga geloof ik ook maar in mijn bedje... pot thee en krantje mee...
die Gert is zo gek nog niet...![]()
uhm, oke...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doe gert de groeten en denk aan het voorspel
![]()
Nee dat helpt niet, ik heb niet alleen heel veel afwas maar ook nog een wasje of 2.quote:
tja, dan houdt het op....quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, ik heb niet alleen heel veel afwas maar ook nog een wasje of 2.
Heb me al dagen niet geschoren.
Moet twee computers in elkaar zetten.
Strotzuigen, paar stellingkasten bouwen, verkoudheid kwijtraken.
En das nog maar het begin.
Dus geen lijst no matter how hard you zeurt
Truste buurvrouwquote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan houdt het op....
ik ga echt maar eens onder de wol. vind het hartstikke koud!![]()
truste, volgens mij loopt half Nederland te snotteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan houdt het op....
ik ga echt maar eens onder de wol. vind het hartstikke koud!![]()
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Durf het haast niet te vragen maar hoe is het met niet roken ?
Das mooi.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeft
Ik ben momenteel in een staat dat ik, als ik niet gestopt was met roken, waarschijnlijk ook amper gerookt zou hebben
Helemaal, slagregen-marcheerdertje.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, oke...
GERT! JE KRIJGT DE GROETEN VAN POLO!![]()
ik voorspel dat ie zo wel ff komt dan...![]()
zo goed??![]()
Kheb jarenlang gerookt en kon een pak shag in enkele dagen oproken. Toen ben ik aan me portomonnnee gaan denken. Kwas zonder veel moeite gestopt. De grootste verslaving van de mens is geld en hebberigheid. (((((Bier Wijsheid)))))quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeft
Ik ben momenteel in een staat dat ik, als ik niet gestopt was met roken, waarschijnlijk ook amper gerookt zou hebben
Als de drank is in de man is de wijsheid in de kan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Kheb jarenlang gerookt en kon een pak shag in enkele dagen oproken. Toen ben ik aan me portomonnnee gaan denken. Kwas zonder veel moeite gestopt. De grootste verslaving van de mens is geld en hebberigheid. (((((Bier Wijsheid)))))
Gert is een LDquote:
Truste Leandra, Buuf en Poloquote:
Fitter dan Leandra.quote:
KZquote:
Hey Leandra,quote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Das mooi.
Ik ben destijds van het roken af gekomen nadat ik het boek van Allen Carr bewust als zoete koek had geslikt.
Pas na een jaar ofzo kreeg ik het idee dat ik er echt vanaf was.
Das nu volgens mij een jaar of drie - vier geleden.
Hoop dat het je lukt, ik mis het zo goed als nooit meer.
![]()
Lelijke Dwerg ( fm knows as Lekker Dingquote:
Tis ook bijna herfst, morgen toch, zeg maar met een uurtje.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Fitter dan Leandra.
Sterkte milflie.![]()
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lelijke Dwerg ( fm knows as Lekker Ding![]()
)
Kan in je FOBOquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.
Lengte, schoenmaat, kleur haar voorkeur voor welk wc-papier, hoe vaak douche je per dag en hoe, dat soort dingen![]()
Voor de lengte zouden we idd categoriën kunnen invoeren.
Van Lelijke Dwerg tot Lange Droplul.
page.....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.
Lengte, schoenmaat, kleur haar voorkeur voor welk wc-papier, hoe vaak douche je per dag en hoe, dat soort dingen![]()
Voor de lengte zouden we idd categoriën kunnen invoeren.
Van Lelijke Dwerg tot Lange Droplul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |